IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Bloed drinken Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2002 23:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 december 2002 17:56 schreef IceQueen het volgende:
En hoe je jou draait of keert,ge blijft ne betweter tegen beter weten in!

Ach, ten opzichte van jou weet men het al snel beter ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 22-12-2002 0:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tja, alles goed en wel, maar waarom zou je het nu precies willen, dat bloed van een ander drinken? Schept het een bepaald soort band oid?

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 22-12-2002 0:12]


mirthe
en Dhr. Alfred J. Kwak
Usericon van mirthe
Posted 22-12-2002 0:21 by mirthe Wijzig reactieProfiel van mirtheQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/-mirthe-

quote:
Op 22 december 2002 0:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, alles goed en wel, maar waarom zou je het nu precies willen, dat bloed van een ander drinken? Schept het een bepaald soort band oid?
dat vraag ik me ook af idd.
Ik zelf zou er geen band door gaan krijgen nl denk ik, ik zou allemaal maar flink over me nek gaan.


De groeten uit: Ljouwert !


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 22-12-2002 2:21 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb wel eens gedroomd over bloed drinken en toen was het wel fijn.
Maar irl lijkt het me maar niks.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 22-12-2002 18:50 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 0:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, alles goed en wel, maar waarom zou je het nu precies willen, dat bloed van een ander drinken? Schept het een bepaald soort band oid?
Uiteraard,gezien het allemaal wel intiem en intens is,zoiets als een moeder en haar baby denk ik,...


true disco chick


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-12-2002 18:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 18:50 schreef pale enchantress het volgende:
Uiteraard,gezien het allemaal wel intiem en intens is,zoiets als een moeder en haar baby denk ik,...

dan geld het zelfde voor het delen van speeksel en snot. en met iemand die je neersteekt heb je toch ook geen band?

het gaat niet om het bloed zelf denk ik. misschien meer aan het jezelf kwetsbaar opstellen. net zoals bondage enzo


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 22-12-2002 18:58 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

gif mij maar pils i.p.v. bloed


changed to 'ouwe'


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 22-12-2002 21:26 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 18:58 schreef dzouwe het volgende:
gif mij maar pils i.p.v. bloed



Heeeej inderdaad!


And my marlboro light


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 23-12-2002 21:59 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2002 21:26 schreef kleine Micha Banaan het volgende:
Heeeej inderdaad!


Met jou valt te praten


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 23-12-2002 22:19 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 23 december 2002 21:59 schreef Azrael het volgende:
Met jou valt te praten



Ik denk dat er dan wel met iedereen te praten valt op dit forum..
Neem aan dat iedereen bier over bloed verkiest. Lust je geen bier dan verkies je het NOG boven bloed


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Azrael
Move your feet to the electrical body beat
Usericon van Azrael
Posted 24-12-2002 0:26 by Azrael Wijzig reactieProfiel van AzraelQuote dit bericht

Tja normale mensen wel. Maar mensen zoals IceQueen hebben zo lijkt het toch een behoorlijke kronkel in hun hoofd


---A little wicked this way grows---Pestis eram vivius. Moriens tua mors ero---


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 24-12-2002 1:38 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Als je uit alle macht bloed wilt drinken vind ik dat wel okee maar ik wil je er op wijzen dat het niet goed is om al te veel bloed te drinken omdat je maag er niet tegen kan. Bloed is nl een natuurlijke buffer op een pH van 7,34 (geloof ik) en het kan ERG veel zuur wegwerken voordat het aanzienlijk in pH gedaald is. Dwz. je maag verliest zijn zure milieu en kan niet meer werken. Als alles goed is kots je je maag gewoon leeg zodat er opnieuw zuur aangemaakt kan worden, maar in het ergste geval worden de bacterien in het eten niet fatsoenlijk gesloopt voordat ze je darmen inkomen wat tot ernstige problemen (darmontsteking etc.) kan lijden. Houdt daar rekening mee.


Follow the freezing moon...


Morbide
Usericon van Morbide
Posted 24-12-2002 6:49 by Morbide Wijzig reactieProfiel van MorbideQuote dit berichthttp://www.casketcrew.org

Wanneer kom je op bezoek Ice queen?

[Dit bericht is gewijzigd door Morbide op 24-12-2002 6:50]


What's the Speed of Dark?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-12-2002 8:26 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 6:49 schreef Morbide het volgende:
Wanneer kom je op bezoek Ice queen?

meer zo toch ?

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 24-12-2002 8:28]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 24-12-2002 11:57 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 1:38 schreef Freduk het volgende:
Als je uit alle macht bloed wilt drinken vind ik dat wel okee maar ik wil je er op wijzen dat het niet goed is om al te veel bloed te drinken omdat je maag er niet tegen kan. Bloed is nl een natuurlijke buffer op een pH van 7,34 (geloof ik) en het kan ERG veel zuur wegwerken voordat het aanzienlijk in pH gedaald is. Dwz. je maag verliest zijn zure milieu en kan niet meer werken. Als alles goed is kots je je maag gewoon leeg zodat er opnieuw zuur aangemaakt kan worden, maar in het ergste geval worden de bacterien in het eten niet fatsoenlijk gesloopt voordat ze je darmen inkomen wat tot ernstige problemen (darmontsteking etc.) kan lijden. Houdt daar rekening mee.
Inderdaad dat heb ik nog gehoord,daarom moet je er niet veel van drinken,anders wordt je een erg ziekelijk mens en gaat bleek zien en valt om werkelijk niets van je stok(maar ja,dat is de image die ze willen hebben dus dat zullen ze erbij nemen zeker )


true disco chick


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 24-12-2002 12:01 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Volgens mij is dat alleen als je een hele beker drinkt, maar ik neem aan dat dat hier niet de bedoelling is. Meer van: snijden en likken.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 24-12-2002 12:10 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

van bloed word ik misselijk


fear my moo of wrath


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-12-2002 1:17 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 21 december 2002 23:59 schreef Jenje het volgende:
Ach, ten opzichte van jou weet men het al snel beter ...



jenje,mag ik je nek es niet een dag komen omwringen? als er hier iemand is die niet spoort ben jij het wel


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-12-2002 1:22 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 0:26 schreef Azrael het volgende:
Tja normale mensen wel. Maar mensen zoals IceQueen hebben zo lijkt het toch een behoorlijke kronkel in hun hoofd


omdat bepaalde mensen een andere mening hebben dan jij,betekent het nog niet dat ze "een behoorlijke kronkel in hun hoofd"hebben


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-12-2002 1:25 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2002 6:49 schreef Morbide het volgende:
Wanneer kom je op bezoek Ice queen?


Whenever you want


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-12-2002 1:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 1:17 schreef IceQueen het volgende:
jenje,mag ik je nek es niet een dag komen omwringen? als er hier iemand is die niet spoort ben jij het wel


Klopt.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-12-2002 1:40 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 1:22 schreef IceQueen het volgende:
omdat bepaalde mensen een andere mening hebben dan jij,betekent het nog niet dat ze "een behoorlijke kronkel in hun hoofd"hebben

Tja , de meeste mensen denken er anders over, dus zulke reacties kun je verwachten... SO what!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 25-12-2002 1:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg, verveelt snel waarschijnlijk. en dan? romantisch elkaars vingers opeten?


Life doesn't get much better than this!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-12-2002 1:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 25 december 2002 1:44 schreef H-K het volgende:
Maar dat is natuurlijk niet leuk genoeg, verveelt snel waarschijnlijk. en dan? romantisch elkaars vingers opeten?

Lijkt me een veel beter plan...


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 25-12-2002 1:52 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

bloed drinken..

dem..

stelletje kotiks



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen