IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Impaled Nazarene Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2002 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Laatst "Absence of War .." gedownload, ik vind dit erg vermakelijke muziek.

Black metal met wel een goede productie.
Nu hoor ik weer dat ze door 3/4 vande BM-ers uitgesuugd worden .. Warum ?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-07-2002 15:31 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vanwege die klip met die onwijs lelijke meid.
Nee, maar IN is wel ok, zie het als humoristische BM [i am the killer of trolls].
Verder niet speciaal.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2002 15:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Van wie heb je dat gehoord dan? Ugra-Karma luister ik nu, en dat vind ik een te gekke plaat. De latere Impaled Nazarene vind ik niet zo interessant, maar uitkotsen... nou nee, helemaal niet. Nog steeds een fijne anti-christelijke spijkerharde band, mèt humor.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2002 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik las dat ooit ergens, dat er op concerten nogal eens knokpartijen zijn geweest tussen IN en andere bands ..

"Humble fuck of death" is een erg lekker nummer overigens


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-07-2002 15:35 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 17 juli 2002 15:30 schreef Jenje het volgende:
Nu hoor ik weer dat ze door 3/4 vande BM-ers uitgesuugd worden .. Warum ?
Dat komt waarschijnlijk omdat ze het nieuwe materiaal niet goed vinden. Ik moet zelf ook bekennen dat ik het oude materiaal, voorzover ik deze band ken, beter vindt.



madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-07-2002 15:36 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Amaai-ga dan eens toeren met andere bands-

Btw,zijn ze live zo goed als op cd?Ik wil ze wel eens zien!Spitz ook,want voor hem kan het niet hard genoeg zijn-hij is dol op bands als Cannibal Corpse en Marduk


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2002 15:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ze komen toch op X-mas fest dit jaar ?


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 17-07-2002 15:41 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Ook naar België?


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-07-2002 15:42 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2002 15:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Van wie heb je dat gehoord dan? Ugra-Karma luister ik nu, en dat vind ik een te gekke plaat. De latere Impaled Nazarene vind ik niet zo interessant, maar uitkotsen... nou nee, helemaal niet. Nog steeds een fijne anti-christelijke spijkerharde band, mèt humor.

Precies,ik heb Ugra-Karma ook, niks toe te voegen aan dwaallichts post.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2002 15:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2002 15:31 schreef Dwaallicht het volgende:
Van wie heb je dat gehoord dan? Ugra-Karma luister ik nu, en dat vind ik een te gekke plaat. De latere Impaled Nazarene vind ik niet zo interessant, maar uitkotsen... nou nee, helemaal niet. Nog steeds een fijne anti-christelijke spijkerharde band, mèt humor.


Hoe is die plaat in vergelijking met Absence ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2002 15:53 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Weet ik niet, Absence... heb ik niet geluisterd. De oude Impaled Nazarene is iets goorder en rauwer, denk ik.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-07-2002 15:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Staat die op Raj's FTP ??

Zo nee, kun jij hem uploaden ?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-07-2002 15:56 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Zeg maar gerust STUKKEN goorder en rauwer. Ik moet Ugra-Karma ook eens hebben. En zeker die Tol Cormpt Norz Norz Norz.



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 17-07-2002 16:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb hem alleen nog op mp3 En volgens mij mis ik het laatste nummer oid (snap het niet helemaal), maar hij staat in de upload.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-07-2002 16:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Impaled Negerin...

Bij de Sound Session hier in Veenendaal lag destijd voor vrij weinig geld die Tol Cormpt of die Ugra-Karma (kan me niet herinneren welke).

Maar het is wel typisch iets dat ik waarschijnlijk nooit aan zal schaffen ondanks dat ik dat wel wel.

Hey, ik heb pas een CD van Del Shannon besteld.



Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 17-07-2002 16:22 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2002 15:47 schreef Jenje het volgende:
Hoe is die plaat in vergelijking met Absence ..


Absence of war doesn't mean peace is ook wel een lekkere plaat.
Alleen hij is inderdaad lang niet zo rauw.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 17-07-2002 22:48 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 juli 2002 16:17 schreef Vargen666 het volgende:
Impaled Negerin...

Bij de Sound Session hier in Veenendaal lag destijd voor vrij weinig geld die Tol Cormpt of die Ugra-Karma (kan me niet herinneren welke).

Maar het is wel typisch iets dat ik waarschijnlijk nooit aan zal schaffen ondanks dat ik dat wel wel.

Hey, ik heb pas een CD van Del Shannon besteld.


hey, die tol cormpty norz norz ofzo etc kun je blind aanschaffen als blackmetal liefhebber!

zelf noemden ze het anders, maar wat is die plaat hard en bruut en black klinkend. ik had 'em ook altijd alleen op teep, heb 'em 2 of 3 jaar op ceedee gekocht, ook voor weinig. wat een plaat, laatst heeft rajackar 'em ook gehoord bij mij in de auto, hij vond 't wel erg tof, hoewel hij niet zo'n BM freak is.

[Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 17-07-2002 22:48]


Oud Vuil.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-07-2002 23:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Impaled Nazarene heeft overal t schijt aan, en alleen daarom al zijn ze ontzettend tof. K heb ze in '99 in 013 gezien en dat was ook cool, speelden ze aan een stuk door allemaal halve nummers hehe...


Zenial


Metal Mark
wat zeggie?
Usericon van Metal Mark
Posted 17-07-2002 23:37 by Metal Mark Wijzig reactieProfiel van Metal MarkQuote dit berichthttp://www.albinoblacksheep.com/flash/you.html

Impaled Nazarene Heerscht godver!


sebinsagoil


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 17-07-2002 23:58 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 17 juli 2002 23:37 schreef Metal Mark het volgende:
Impaled Nazarene Heerscht godver!



Inderdaad! Impaled Nazaren mag dan niet meer klinken zoals vroeger, ze blijven tenminste black fuckn metal!!!!!!!!
't Laatste nummer op The Absence... is subliem.


Je kan me de bout hachelen!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-07-2002 0:16 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

geweldige band en vooral absence of ........ vind ik zeer heerschend vooral de artwork ,
maar sorry jongens deze band maakt dus echt geen black metal, ik weet dat ik wel 's iets black noem wat volgens jullie (vooral lampie) geen black is maar nu is t is andersom. de stem is idd erg bm achtig maar de muziek amonooitniet, hoe heet dat ook alweer: crushcore


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-07-2002 8:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik denk dat ze begonnen als absoluut black metal, maar dat het nu meer de richting van de death'n'roll ingaat


Zenial


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 18-07-2002 10:20 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 0:16 schreef impaled succubus het volgende:
de stem is idd erg bm achtig maar de muziek amonooitniet, hoe heet dat ook alweer: crushcore


Crustcore geloof ik


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2002 10:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IN Crustcore ????

No focking way ... Heresy DAT is crust ...


GkuA
-nt
Usericon van GkuA
Posted 18-07-2002 11:03 by GkuA Wijzig reactieProfiel van GkuAQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 10:32 schreef Jenje het volgende:
IN Crustcore ????

No focking way ...


Oh ik heb geen idee of IN dat is, maar ik heb de term weleens horen vallen wanneer het over IN ging.


'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-07-2002 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou zeggen, downbload wat van Heresy, dan zul je het met me eens zijn


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen