IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Impaled Nazarene Vorige pagina | Volgende pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-07-2002 11:39 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Het is geloof ik een beetje cyberpunk achtig, volgens een vriend van me. Ik ken ze niet zo heel goed, ik heb alleen Tol Comptr Norz Norz Norz (of zoiets) van ze.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-07-2002 12:28 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

ik vind zelf de muziek een beetje hardcore/punk achtig heerlijk om te pogoen terwijl ik bij bm daar nooit zin in krijg, maar door de erg overheerschende bm stem lijkt het als je 't voor een eerste keer oppervlakkig beluisterd idd op bm


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 12:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De ouwe IN is punky black metal... latere heeft wat minder BM invloeden, dat zekers. Maar ik zie ze nog steeds als een binnen BM relevante band.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 18-07-2002 12:43 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

jij had absence niet gehoord he , dat is namelijk echt geen bm meer te noemen maar het oudere werk komt idd wel wat meer in de richting


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 12:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

HA!

Ik heb behalve Suomi Finland perkele alles van Impaled Nazarene; geweldige band!!!!

Was toendertijd echt een sensatie toen die opkwamen!!!

Tol cormpt norz norz norz is bedoelt als spot (da's dus hun humor) op het belachelijk overdreven imago van de Noorse blackmetal bands en Darkthrone in het bijzonder en overklast deze bands stuk voor stuk imo.

Achterop hun cd staat dan ook "Impaled Nazarene plays industrial cyber punk sado metal exclusively." en is volgens mij een parodie op wat er achter op Darkthrone cd's staat "Darkthrone plays unholy blackmetal exclusively" of zoiets)

Na Tol cormpt norz norz norz gaat het extreme er wat af en het klopt dat ze op latere albums de crust kant op gaan met Latex Cult en Rapture; maar sinds ze Children of Bodom gitarist Alexi Laiho erbij hebben gehad (op Nihil, wat een te gekke plaat is!) zijn ze weer de metalkant opgegaan, hetzij wel melodieuzer.

Tol cormpt norz norz norz=ESSENTIEEL!!!!!!

ps. ze hebben een nummer The burning of Provinciestraat; weet iemand waar die straat is en wat hiermee bedoelt kan worden?

I EAT PUSSY FOR BREAKFAST!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2002 13:03]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-07-2002 13:03 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 juli 2002 12:59 schreef Mutilator het volgende:

Tol cormpt norz norz norz is bedoelt als spot (da's dus hun humor) op het belachelijk overdreven imago van de Noorse blackmetal bands en Darkthrone in het bijzonder en overklast deze bands stuk voor stuk imo.




Hoezo overdreven imago?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 13:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Dat valt met die Noorse bands wel mee idd. Ipv zich stuk te bijten op andermans 'overdreven imago' moeten ze gewoon Black Fucking Metal maken (is ze gelukkig ook gelukt).


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-07-2002 13:15 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

en toch vind ik impaled nazarene wel duchtig.
.
Ik vind I am the killer of trolls wel goed.
En Let's fucking die!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 13:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2002 13:04 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat valt met die Noorse bands wel mee idd. Ipv zich stuk te bijten op andermans 'overdreven imago' moeten ze gewoon Black Fucking Metal maken (is ze gelukkig ook gelukt).


Impaled Nazarene is dus juist geen black fucking metal; klinkt ook expres heel anders; zo hebben ze ook als anti reaktie op de duidelijk nagemaakte brakke produktie van Darkthrone juist een superhelder knallend geluid.

Ik betwijfel of jij en Burzum toendertijd met Noorse blackmetal bezig waren; de berichten uit die tijd zijn toch bekend: bomaanslag tijdens Therion en bedreigingen aan Gorefest door broekie Samoth met z'n knuppeltje met spijkertje erin en stenengooiende pubers omdat deze bands niet satanisch waren. Hoezo niet overdreven?

Komt nog bij dat uitgerekend juist Darkthrone die het true gebeuren bedacht heeft zeer hypocriet waren omdat het aanvankelijk peace/love hippies waren: ik citeer tekst van Fenriz:
"I want this land of frost where feelings are all good, no enemies exist, just freedom and friendship"

Tsja en opeens gingen ze de evil dudes uithangen; hoe true van zichzelf

ps. moet er wel bij vermelden dat de muziek die ze uiteindelijk bedacht hebben na hun goeie deathmetal plaat wel origineel is (persoonlijk vindt ik dat hypnotiserende effect slaapverwekkend maar dat doet er niet toe) evenals het nu zwaar uitgekauwde maar toen vrij originele corpsepaint concept.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2002 13:37]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 13:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 13:35 schreef Mutilator het volgende:
Impaled Nazarene is dus juist geen black fucking metal; klinkt ook expres heel anders; zo hebben ze ook als anti reaktie op de duidelijk gemaakte brakke produktie van Darkthrone juist een superhelder knallend geluid.
Ugra-Karma superhelder? Hmmm....
quote:
Ik betwijfel of jij en Burzum toendertijd met Noorse blackmetal bezig waren; de berichten uit die tijd zijn toch bekend: bomaanslag tijdens Therion en bedreigingen aan Gorefest door broekie Samoth met z'n knuppeltje met spijkertje erin en stenengooiende pubers omdat deze bands niet satanisch waren. Hoezo niet overdreven?
Da's waar idd. Volgens Paradise Lost (die in de toerbus zaten) waren het trouwens mensen van een jaar of veertien die met stenen gooiden.
En Varg (en Samoth volgens mij?) hebben nog wat kruizen in de tuin van Christofer Jonsson (spelling.......) verbrand.

quote:
Komt nog bij dat uitgerekend juist Darkthrone die het true gebeuren bedacht heeft zeer hypocriet waren omdat het aanvankelijk peace/love hippies waren: ik citeer tekst van Fenriz:
"I want this land of frost where feelings are all good, no enemies exist, just freedom and friendship"
Darkthrone is altijd een band geweest met veel humor, ook op de black metal albums. Lees die teksten maar eens... I'll make those goddamn angels drunk!!! Zo overdreven 'ievul' waren ze niet, net als Immortal bv.

Die parodie op dat imago vind ik ook een beetje flauw, zodra er iemand een keer muziek wat serieuzer neemt moet er weer een band opstaan die dat gaat parodieren.... Ik krijg er een beetje een 'Weird Al Yankovic' gevoel bij, het is allemaal zo makkelijk. Gelukkig is de muziek van de oude IN wèl erg goed, en is hun humor later verbeterd.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-07-2002 13:43]


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 14:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2002 13:42 schreef Dwaallicht het volgende:
Ugra-Karma superhelder? Hmmm....


Ik had het over Tol cormpt norz norz norz; zal ik em eens op de server droppen zodat je het zelf kan luisteren?

quote:
Darkthrone is altijd een band geweest met veel humor, ook op de black metal albums. Lees die teksten maar eens... I'll make those goddamn angels drunk!!! Zo overdreven 'ievul' waren ze niet, net als Immortal bv.


Niet al te sterke humor dan die ook niet zo vaak naar voren kwam; ik heb hier bijv. een interview uit 1993 liggen waar ze het alleen maar -overdreven!- serieus over satanisme hebben en geen greintje humor komt er naar voren; louter wrok. Sowieso staan ze juist bekend om hun humorloze grauwheid met uitspraken in de trant van: "wij treden niet op want we houden niet van ruimtes waar mensen samenkomen om plezier te hebben." Vrolijke gasten dus.

quote:
Die parodie op dat imago vind ik ook een beetje flauw, zodra er iemand een keer muziek wat serieuzer neemt moet er weer een band opstaan die dat gaat parodieren...


Klinkt alsof je meer voorbeelden kent; welke dan?
Ik vind die parodie juist gewéldig ook omdat ie zo terecht is; Impaled Nazarene pakt ze juist terug op hun eigen overdreven gedoe door hun eigen debuutcd nóg overdrevenener te maken waardoor het juist tijdloze humor wordt; een duidelijkere muzikale satanische lofzang heb ik nog niet gehoord; al die tussenstukjes waar bijv. geitjes worden verkracht en satan klaarkomt met de bruutste oerbrul ooit is jaren na dato nog immer magnifiek!!!

quote:
Ik krijg er een beetje een 'Weird Al Yankovic' gevoel bij, het is allemaal zo makkelijk. Gelukkig is de muziek van de oude IN wèl erg goed, en is hun humor later verbeterd.


Nope; Weird al is voorspelbaar en dus saai omdat hij het parodie truukje telkens herhaalt; Impaled Nazarene heeft het bij 1 cd gehouden en is als band gewoon verder z'n eigen weg gegaan. Later zijn ze trouwens juist serieuzer geworden hoewel ze idd nog enkele humor uitstapjes maakten.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 18-07-2002 14:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 14:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Of... Kiss me! Long... deep... and HAAARD!!!



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 14:19 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 14:13 schreef Mutilator het volgende:
Ik had het over Tol cormpt norz norz norz; zal ik em eens op de server droppen zodat je het zelf kan luisteren?
Volgaarne!
quote:
Niet al te sterke humor dan die ook niet zo vaak naar voren kwam; ik heb hier bijv. een interview uit 1993 liggen waar ze het alleen maar -overdreven!- serieus over satanisme hebben en geen greintje humor komt er naar voren; louter wrok. Sowieso staan ze juist bekend om hun humorloze grauwheid met uitspraken in de trant van: "wij treden niet op want we houden niet van ruimtes waar mensen samenkomen om plezier te hebben." Vrolijke gasten dus.
Dat was een grap! Echt, je moet maar eens wat meer oude interviews met ze lezen. Fenriz is notabene techno DJ geworden! En drankorgel .
quote:
Klinkt alsof je meer voorbeelden kent; welke dan?
Immortal nà 'Battles in the North', Dimmu Borgir (na Stormblast, echt wel), Ulver (Nattens Madrigal), Impaled Northern Moonforest, Thoth, etc. etc. Humor van het niveau 'Friends' of erger.
quote:
Nope; Weird al is voorspelbaar en dus saai omdat hij het parodie truukje telkens herhaalt; Impaled Nazarene heeft het bij 1 cd gehouden en is als band gewoon verder z'n eigen weg gegaan. Later zijn ze trouwens juist serieuzer geworden.
Latex Cult? I Am The Killer Of Trolls....

Begrijp me goed, ik vind die dingen trouwens erg grappig. Aan parodie heb ik echter een broertje dood. Het is nl. zo nivellerend.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 14:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2002 14:19 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat was een grap! Echt, je moet maar eens wat meer oude interviews met ze lezen. Fenriz is notabene techno DJ geworden! En drankorgel .


Drankorgel zijn ze allemaal daar om voor de hand liggende redenen die niet vrolijk zijn in die contreien.
Maar dat dat een grap was wist ik dus niet; het leek me serieus omdat ze daadwerkelijk niet optraden.

quote:
Immortal nà 'Battles in the North', Dimmu Borgir (na Stormblast, echt wel), Ulver (Nattens Madrigal), Impaled Northern Moonforest, Thoth, etc. etc. Humor van het niveau 'Friends' of erger.


Hier weet ik het fijne niet van; wat is de parodie van hen dan? Ik dacht dat het gewoon simpel jatwerk was. Kun je ook de connectie maken met 'de humor' van Friends?; aangezien ik dat geen humor maar dom & slap geouwehoer over miereneuken vind.

quote:
Latex Cult? I Am The Killer Of Trolls....Begrijp me goed, ik vind die dingen trouwens erg grappig. Aan parodie heb ik echter een broertje dood. Het is nl. zo nivellerend.


Mij best; ik daarentegen zie hoogmoed en in mindere mate pretenties graag ten val komen.

Met serieuzer worden van Impaled bedoel ik meer de duidelijk aanwezige misantropie van zanger Mika -die nogal zwaar bekend staat als drankorgel- op de latere platen. Zeker maken ze nog humor uitstapjes.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 14:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 14:37 schreef Mutilator het volgende:
Hier weet ik het fijne niet van; wat is de parodie van hen dan? Ik dacht dat het gewoon simpel jatwerk was. Kun je ook de connectie maken met 'de humor' van Friends?; aangezien ik dat geen humor maar dom & slap geouwehoer over miereneuken vind.
Lees de teksten en bekijk de kleding + image.

Niveau 'Friends' omdat ook daarin alles wat ooit serieus zou kunnen zijn (van relaties tot ergens gaan wonen en andere zaken) met wat tongue-in-cheek opmerkingen en flauw gelul verkleind wordt tot een pruttelneuzelzaakje. Een zelfde proces is gaande door black metal grap-bands, want tafeltennissende mannetjes in corpsepaint is natuurlijk gewoon een ultieme verslomisering van zowel tafeltennis als black metal .

quote:
Mij best; ik daarentegen zie hoogmoed en in mindere mate pretenties graag ten val komen.
Hangt van de soort pretenties af. Als een band op een serieuze manier muziek wil maken en dat ook laat weten, wat is daar mis mee?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 18-07-2002 15:02 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nha, ik ben nu 'Absence of War Does not Mean Peace' aan het beluisteren.

Ik word er vooral behoorlijk geïrriteerd door!!

Maar we luisteren verder...

Wat een irritant ruk album! Die gaat meteen van m'n harde schijf af. Het eerste nr. laat wat black metal invloeden horen, en je hebt natuurlijk de zang, verder vond ik het saaaaaaaie metal met wat Motörhead-ismen erdoorheen... totaal niet interessant, geen mooie melodieën, niet extreem, niet grappig, niet indrukwekkend, niet blasfemisch... gewoon helemaal niks!!!! Maar wel die irritante opgefokte produktie en ritmes zodat het eigenlijk alleen maar hinderlijk is.
Ik zet maar snel Ugra-Karma op, da's tenminste total fucking desekhration of goat's bloodfrenzied disciples!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 18-07-2002 15:39]


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 18-07-2002 15:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:

ps. ze hebben een nummer The burning of Provinciestraat; weet iemand waar die straat is en wat hiermee bedoelt kan worden?


Ze hadden weer eens een keer ruzie ofzoiets gehad met een belgisch magazine (of webzine, weet ik veel) na een interview (zal een keer us niet zo zijn he). Die zat in de provinciestraat, dus...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-07-2002 16:00 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmm ik dacht dat Mika Luttinen (zangerdude) nog eens een belgische vriendin / vrouw had en daar zelfs nog had gewoond, en dat die titel "Burning of provinciestraat" daar wel iets mee te maken zou hebben... maar ik weet t ook niet


Zenial


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-07-2002 23:00 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 juli 2002 12:59 schreef Mutilator het volgende:
HA!

Ik heb behalve Suomi Finland perkele alles van Impaled Nazarene; geweldige band!!!!

Was toendertijd echt een sensatie toen die opkwamen!!!

Tol cormpt norz norz norz is bedoelt als spot (da's dus hun humor) op het belachelijk overdreven imago van de Noorse blackmetal bands en Darkthrone in het bijzonder en overklast deze bands stuk voor stuk imo.

Achterop hun cd staat dan ook "Impaled Nazarene plays industrial cyber punk sado metal exclusively." en is volgens mij een parodie op wat er achter op Darkthrone cd's staat "Darkthrone plays unholy blackmetal exclusively" of zoiets)

Na Tol cormpt norz norz norz gaat het extreme er wat af en het klopt dat ze op latere albums de crust kant op gaan met Latex Cult en Rapture; maar sinds ze Children of Bodom gitarist Alexi Laiho erbij hebben gehad (op Nihil, wat een te gekke plaat is!) zijn ze weer de metalkant opgegaan, hetzij wel melodieuzer.

Tol cormpt norz norz norz=ESSENTIEEL!!!!!!

ps. ze hebben een nummer The burning of Provinciestraat; weet iemand waar die straat is en wat hiermee bedoelt kan worden?

I EAT PUSSY FOR BREAKFAST!!!!!


Mika heeft nog in Antwerpen gewoond. Ik ben er bijna zeker van dat dit in de Provinciestraat was.


Je kan me de bout hachelen!


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 18-07-2002 23:01 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 18 juli 2002 15:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Nha, ik ben nu 'Absence of War Does not Mean Peace' aan het beluisteren.

Ik word er vooral behoorlijk geïrriteerd door!!

Maar we luisteren verder...

Wat een irritant ruk album! Die gaat meteen van m'n harde schijf af. Het eerste nr. laat wat black metal invloeden horen, en je hebt natuurlijk de zang, verder vond ik het saaaaaaaie metal met wat Motörhead-ismen erdoorheen... totaal niet interessant, geen mooie melodieën, niet extreem, niet grappig, niet indrukwekkend, niet blasfemisch... gewoon helemaal niks!!!! Maar wel die irritante opgefokte produktie en ritmes zodat het eigenlijk alleen maar hinderlijk is.
Ik zet maar snel Ugra-Karma op, da's tenminste total fucking desekhration of goat's bloodfrenzied disciples!!!



Ge moet het gewoon een paar keer proberen.



Je kan me de bout hachelen!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 18-07-2002 23:23 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 juli 2002 15:02 schreef Dwaallicht het volgende:
Nha, ik ben nu 'Absence of War Does not Mean Peace' aan het beluisteren.

Ik word er vooral behoorlijk geïrriteerd door!!

Maar we luisteren verder...

Wat een irritant ruk album! Die gaat meteen van m'n harde schijf af. Het eerste nr. laat wat black metal invloeden horen, en je hebt natuurlijk de zang, verder vond ik het saaaaaaaie metal met wat Motörhead-ismen erdoorheen... totaal niet interessant, geen mooie melodieën, niet extreem, niet grappig, niet indrukwekkend, niet blasfemisch... gewoon helemaal niks!!!! Maar wel die irritante opgefokte produktie en ritmes zodat het eigenlijk alleen maar hinderlijk is.
Ik zet maar snel Ugra-Karma op, da's tenminste total fucking desekhration of goat's bloodfrenzied disciples!!!


echt waar, echt nog een paar keer luisteren. ik heb verder nooit geweten dat het een parodie was maar dan nog, ik vind de plaat al heel lang zwaar rulen

nouja, ieder z'n smaak.


Oud Vuil.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 1:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Tjah, ik vond het echt vreselijk irritant. Brrrr.... alweer een moderne band die mij absoluut niet kan bekoren. Het zal wel door die CoB-gitarist komen (nu zit ik te zeiken).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-07-2002 10:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hun eerste cd blijft het beste; daar ga je zwaar op dakken week zeker! Binnen een half uurtje staat ie erop.

nog ff iets; Ik heb de eerste persing dus niet de re-release met al die bonus trx en de tracklist klopt dus geen fuck van kom ik nu na jaren achter; ik snapte al niet waarom ik een nummer scheen te missen wat dus niet zo is:

http://www.impnaz.com/pages/TolCormptNorzNorzNorz.htm

Ik zoek trouwens ook Satanic Masowhore 3 track ep die op de re-release van Ugra karma staat dus feel free to load it up!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-07-2002 15:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Thx voor 'Tol Cormpt....' !

Ik vind trouwens 'Ugra Karma' het beste, maar dat komt vooral door de overdaad aan grappen op 'Tol Cormpt....' (net iets teveel geiteneukerij om het echt leuk te houden, ik moest de eerste keer wel erg hard lachen); het beukt echter flink!

Maar ja, weer een band waarvan de latere releases mij totaal niet kunnen boeien, toch jammer.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-07-2002 15:26 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Jammer, Ugra-Karma staat niet op Raj's FTP.
Of is iemand hem al aan het uploaden?

Edit: hij is dus al ge-uploadt.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 19-07-2002 15:27]


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen