IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Impaled Nazarene Vorige pagina | Volgende pagina
Burzum
Usericon van Burzum
Posted 27-10-2007 13:14 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Het nieuwe album "Manifest" is uit.

http://www.myspace.com/impalednazarene


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-10-2007 13:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

De promo ligt hier om te reviewen. Ik kan niet zeggen dat ik onder de indruk ben. Slecht is ie echter niet.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 27-10-2007 13:15 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Geef maar hier dan.


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2007 19:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Onlangs is de tiende full-length van dit gezelschap uitgekomen. En zm heeft een review van deze schijf op de fp staan. Er komt echter ook nog een interview met deze band. En nou leek het mij aardig om jullie, lezers van zm en eventuele Impaled Nazarene fans, te vragen of jullie nog vragen aan deze band hebben. Mocht dit een paar leuke, aardige of interessante vragen opleveren dan zal ik deze gebruiken voor het interview.
Mocht je er een hebben gelieve deze dan in deze topic te plaatsen of naar mij te mailen. Ergens deze week.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2007 20:00 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

bah wat een afgezaagd idee. ik had wat originelers verwacht.

En jaloers, bah.hij wel, ik niet.

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 05-11-2007 20:01]


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2007 20:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Heb je de kans om indirect een vraag te stellen, ga je alsnog lopen huilen.
En nee, het is inderdaad geen origineel idee; Maar om de lezer af en toe te betrekken is ook geen slecht idee.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-11-2007 20:04 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ja Reinier, zeik niet zo


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2007 20:06 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

je kent me, ik heb altijd wat te zeiken, sorry kwelgeest, me bad.

hmmzz, ja en een vraag, ik zal eens kijken.


Fuck the world and fuck you


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 05-11-2007 20:08 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2007 20:00 schreef mental het volgende:
bah wat een afgezaagd idee. ik had wat originelers verwacht.

En jaloers, bah.hij wel, ik niet.


huh.. waarom dan.. meestal zijn de vragen in de zm interviews niet echt diepgaand, op deze manier kunnen mensen die iets met betreffende band hebben es een antwoord op iets krijgen. best goed idee

btw, ik vind t een vreselijk gave band (vooral het oude werk) maar weet bijzonder weinig van de gasten zelf dus van mij geen vraag


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 05-11-2007 21:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2007 20:02 schreef kwelgeest het volgende:
Heb je de kans om indirect een vraag te stellen, ga je alsnog lopen huilen.
En nee, het is inderdaad geen origineel idee; Maar om de lezer af en toe te betrekken is ook geen slecht idee.
Is het puur om de lezer te betrekken of zijn er vanuit jezelf te weinig vragen? Dit is geen aanval by the way.....veel mensen vatten vaak dingen nogal verkeerd op dus ik begin maar meteen met de verdediging hahahaha


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 05-11-2007 21:47 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ja, kwel, doe gewoon je best en verras ons eens.je review was zeker wel ok van de schijf.moet het met het interview ook wel goed komen


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 05-11-2007 21:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 5 november 2007 21:44 schreef Hub de Gallier het volgende:
Is het puur om de lezer te betrekken of zijn er vanuit jezelf te weinig vragen? Dit is geen aanval by the way.....veel mensen vatten vaak dingen nogal verkeerd op dus ik begin maar meteen met de verdediging hahahaha
Ik heb zelf op dit moment nog niet bar veel vragen maar ik heb nog wat ideetjes.
Dit is echter een probeerseltje. Als het aanslaat zal ik dit vaker gaan doen. Zo niet dan volgt er, voorlopig, geen herhaling.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-12-2007 7:14 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

He, Kwelgeest, waar blijft dat interview ?


Fuck the world and fuck you


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-11-2008 16:21 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht



maar even serieus....weinig nieuws meer om deze band ? bestaan ze nog wel ?


Fuck the world and fuck you


mokka
Usericon van mokka
Posted 09-11-2008 19:01 by mokka Wijzig reactieProfiel van mokkaQuote dit bericht

quote:
Op 9 november 2008 16:21 schreef mental het volgende:


maar even serieus....weinig nieuws meer om deze band ? bestaan ze nog wel ?

jawel maar ze doen even rustig aan nu.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 0:11 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht



Osmose Productions has confirmed that ROAD TO THE OCTAGON will be officially released on Saturday 20th of November. Here is the album�s final track list:

1. ENLIGHTENMENT PROCESS (2.19)
2. THE DAY OF RECKONING (2.26)
3. CORPSES (2.46)
4. UNDER ATTACK (2.45)
5. TENTACLES OF THE OCTAGON (1.33)
6. REFLECT ON THIS (2.17)
7. CONVULSING UNCONTROLLABLY (2.14)
8. CULT OF THE GOAT (3.10)
9. GAG REFLEX (3.01)
10. THE PLAN (2.00)
11. SILENT AND VIOLENT TYPE (2.18)
12. EXECUTE TAPEWORM EXTERMINATION (2.11)
13. RHETORIC INFERNAL (4.24)

Total playing time 33:30!!!!!


We will also release ABSOLUTELY FREE download of ENLIGHTENMENT PROCESS digital single on 19th of November. This single will contain the track Enlightenment Process and two extra songs namely GHETTOBLASTER and KALI-YAGA. Both are recorded on the same session as the actual album was. They are re-recordings of our old songs taken from Suomi Finland Perkele album and Ugra-Karma album.


Osmose Productions will release 7" vinyl version of those three songs limited to 1000 copies



Meer lezen: http://www.myspace.com/impalednazarene

Nieuw nummer met clip.


Dit schrijven ze zelf over het album: No slow songs, no flirting with power/doom whatever. This is Impaled Nazarene at its most violent in years. And yes, lots of people have been calling for more punk and here it is delivered!! D-Beat yes! Guitar and bass (YES) solos!

Raggen dus.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-10-2010 0:18]


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-10-2010 0:19 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Lekker nummertje.

Clip is verder waardeloos.


bub


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 0:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 0:19 schreef Bub het volgende:
Lekker nummertje.

Clip is verder waardeloos.
Clips hoeven van mij ook niet echt. Volgens mij vinden ze het zelf leuk, want ze hebben er toch al een paar gemaakt. Of Osmose vindt het leuk.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-10-2010 0:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 0:24 schreef bokaj het volgende:
Clips hoeven van mij ook niet echt. Volgens mij vinden ze het zelf leuk, want ze hebben er toch al een paar gemaakt. Of Osmose vindt het leuk.


Ik heb niks tegen clips.
Deze is echter gewoon waardeloos.


bub


Argh
Usericon van Argh
Posted 15-10-2010 0:58 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Geinig eerbetoon aan Evil Dead o.a.


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 15-10-2010 1:08 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 0:27 schreef Bub het volgende:
Ik heb niks tegen clips.
Deze is echter gewoon waardeloos.
Ik had hem nog niet eens gezien, alleen het nummer een paar keer geluisterd. Maar nu ik hem wel gezien heb, moet ik je gelijk geven. Het idee is wel leuk, de uitvoering bij vlagen zo slecht dat het mij zelfs opvalt.


KHPLF
Usericon van KHPLF
Posted 15-10-2010 16:22 by KHPLF Wijzig reactieProfiel van KHPLFQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 0:27 schreef Bub het volgende:
Ik heb niks tegen clips.
Deze is echter gewoon waardeloos.


Die albumhoes dan11111 DAMN :')

Klinkt wel weer lekker!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-11-2010 22:10 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Laatst weer eens flink genoten van Nihil.

Hoe is 'Road to the octagon'?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:35 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Wist niet dat er een nieuwe schijf uit was van Impaled Nazarene...toffe band, live ook altijd erg vermakelijk. Deze maar eens downloaden en kijken of het wat is.


Zoveelste mentalkloon.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2010 13:46 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Mwoah, die keren dat ik ze live zag, waren oersaai. Imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen