IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Impaled Nazarene Vorige pagina | Volgende pagina
Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:47 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Welke keren zag je ze dan?


Zoveelste mentalkloon.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-11-2010 13:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 13:35 schreef Murder Junkie het volgende:
Wist niet dat er een nieuwe schijf uit was van Impaled Nazarene...toffe band, live ook altijd erg vermakelijk. Deze maar eens downloaden en kijken of het wat is.
Is er ook nog niet, Mutilator roept veel te vroeg of leest niet goed.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2010 13:50 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Oef, de laatste keer was een jaar of 4 ofzo geleden, in wageningen. Daarvoor ook al enkele keren. Wist me nooit te overtuigen. Zelfs niet toen ze wat van hun eerste plaat speelden en die vind ik echt goed.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 12-11-2010 13:50]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:50 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 13:48 schreef bokaj het volgende:
Is er ook nog niet, Mutilator roept veel te vroeg of leest niet goed.


Haha, kon net ook al niets vinden..jammer, maar dan nog maar even afwachten.


Zoveelste mentalkloon.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:51 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 13:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oef, de laatste keer was een jaar of 4 ofzo geleden, in wageningen. Daarvoor ook al enkele keren. Wist me nooit te overtuigen. Zelfs niet toen ze wat van hun eerste plaat speelden en die vind ik echt goed.
Ah, op zo'n manier, zelf heb ik niets met het hele oude werk, doe mij maar het latere werk van ze.


Zoveelste mentalkloon.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-11-2010 13:51 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 13:50 schreef De Tegenpartij het volgende:
Oef, de laatste keer was een jaar of 4 ofzo geleden, in wageningen. Daarvoor ook al enkele keren. Wist me nooit te overtuigen. Zelfs niet toen ze wat van hun eerste plaat speelden en die vind ik echt goed.
In Wageningen was Impaled Nazarene te gek, ik was wel overtuigd.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-11-2010 13:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb ze enkele maanden geleden nog in Zwitserland gezien, ondanks de lage opkomst was het helemaal te gek en ging de band goed los


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:54 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ja, ik vind het echt jammer dat ze niet zo vaak touren...mogen wat mij betreft best om het jaar langs komen.


Zoveelste mentalkloon.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-11-2010 13:58 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Volgens mij doen ze de laatste tijd vooral korte toertjes. Van het zomer hebben ze nog in Nederland gespeeld.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 13:59 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Ja? dat heb ik dan compleet gemist. Jammer!


Zoveelste mentalkloon.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-11-2010 14:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 12 november 2010 13:48 schreef bokaj het volgende:
Is er ook nog niet, Mutilator roept veel te vroeg of leest niet goed.




Hij stond in de maillist van Displeased als te koop, vandaar.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-11-2010 14:09 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 14:02 schreef Mutilator het volgende:
Hij stond in de maillist van Displeased als te koop, vandaar.
Vreemd, ik zie een levertijd van 4 dagen bij displeased, niet op voorraad.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 14:11 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Displeased...paar keer wat besteld, en of het kwam niet aan of de bestelling klopte niet....slechte mailorder.


Zoveelste mentalkloon.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-11-2010 14:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Vind Displeased zelf erg goed....al sinds '94 een tevreden klant


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 14:19 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Dat kan, he... ach genoeg mailorders hier gelukkig waar ik wel goede ervaringen mee heb!


Zoveelste mentalkloon.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 12-11-2010 14:47 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 14:18 schreef Hub de Gallier het volgende:
Vind Displeased zelf erg goed....al sinds '94 een tevreden klant
+1


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2010 16:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2010 0:11 schreef bokaj het volgende:



Ernstig gave hoes!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2010 17:41 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 november 2010 13:51 schreef bokaj het volgende:
In Wageningen was Impaled Nazarene te gek, ik was wel overtuigd.


Ik heb alleen maar lopen hangen aan een tafeltje, hehe. Master speelde toen toch ook? Die vond ik dan weer wel te gek.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 12-11-2010 17:56 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 13:46 schreef De Tegenpartij het volgende:
Mwoah, die keren dat ik ze live zag, waren oersaai. Imo.


Voor mij was het juist een van de weinige ''black'' metal bands die ik live heel goed kon waarderen.

Op cd ook overigens.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 12-11-2010 18:26 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 12 november 2010 17:41 schreef De Tegenpartij het volgende:
Ik heb alleen maar lopen hangen aan een tafeltje, hehe. Master speelde toen toch ook? Die vond ik dan weer wel te gek.
Driemaal raden wat ik van Master vond.


Ging ook nog wel, maar heel leuk vond ik het niet.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 18:30 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Master is denk ik wel een van de slechtste death metal bands die ik ooit heb moeten zien, zelfde als Krabathor dat andere hobby bandje van speckmann, echt dramatisch dat.


Zoveelste mentalkloon.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-11-2010 18:41 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Even normaal doen tegen Paul.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Murder Junkie
Zoveelste mentalkloon.
Usericon van Murder Junkie
Posted 12-11-2010 18:42 by Murder Junkie Wijzig reactieProfiel van Murder JunkieQuote dit bericht

Okee, maar het is echt wel slecht, je kan dat echt onmogelijk goed noemen, sorry hoor.


Zoveelste mentalkloon.


Trey
Usericon van Trey
Posted 12-11-2010 19:06 by Trey Wijzig reactieProfiel van TreyQuote dit berichthttp://metalportal.hyves.nl

quote:
Op 15 oktober 2010 0:11 schreef bokaj het volgende:


Osmose Productions has confirmed that ROAD TO THE OCTAGON will be officially released on Saturday 20th of November.


Eh, ik nie snap nie. Een octagon heeft acht kanten. Op de hoes van de cd Road to the Octagon leidt een weg naar een soort (omgekeerd) pentagram. Maar een pentagram heeft tien kanten?!


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 12-11-2010 20:29 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 12 november 2010 18:30 schreef Murder Junkie het volgende:
Master is denk ik wel een van de slechtste death metal bands die ik ooit heb moeten zien, zelfde als Krabathor dat andere hobby bandje van speckmann, echt dramatisch dat.


Krabathor is echt geen hobbyband van meneer speckmann, hoor. Ze bestaan al sinds 1984 en meneer speckmann viel gewoon in voor bruno, die weg is gegaan bij krabathor en hypnos heeft opgericht. In Tsjechie is de naam krabathor heel groot. Ik heb veel met m'n ouwe bandje met die gasten daar opgetreden en het publiek werd altijd helemaal gek als ze opkwamen. Lies is trouwens bijv een geweldige plaat. Luister eens naar dit nummer en zeg dan nog eens dat krabathor slechte death metal maakte.



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen