IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Beste zangers/zangeressen Vorige pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-09-2005 9:59 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Zo psycologisch als een boterham


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2005 16:11 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Quorthon? nee niet echt , maar wel gave stem (RIP)

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 13-09-2005 16:12]


Faustian Spirit of the Earth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-09-2005 17:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 0:42 schreef Justifier het volgende:
Human Furnace van Ringworm

Eindelijk iemand die het snapt! (alleen zijn stem wordt op laatste album wel ietwat minder)


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 13-09-2005 21:06 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

NightNurse en ik, zeg ik even heel arrogant


Bruce Banner


Silver Olivier
Drama
Usericon van Silver Olivier
Posted 23-09-2005 2:13 by Silver Olivier Wijzig reactieProfiel van Silver OlivierQuote dit berichthttp://www.websitemaker.kennisnet.nl/DominusRectum

Courtney Love
Brody Dalle
Tarja Turunen
Otep
Marilyn Manson
Ellen ten Damme


DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 23-09-2005 11:11 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

Zangers,in willekeurige volgorde:

Niels van Prostitute Disfigurement
Sven van Aborted
Killjoy van Necrophagia
Abbath van Immortal
Sabathan van Enthroned
Legion van Marduk (vroeger dan)
Vincent van Anathema
Mikael van Opeth

Zangeressen:

Angela van Arch Enemy
Anneke van The Gathering
Katrien van Morrigu
Onielar van Darkened Nocturn Slaughtercult

Verschillende stijlen en dus onderling moeilijk vergelijkbaar...de ene is goed vanwege prachtige stem,de andere omdat de stem juist zo bruut is en perfect de muziek aanvult wat toch erg belangrijk is imho


Member of the iso-betawuste crew!!


Badeend
Usericon van Badeend
Posted 06-03-2006 15:31 by Badeend Wijzig reactieProfiel van BadeendQuote dit bericht

Maynard James Keenan, met afstand mn favoriete zanger


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-03-2006 15:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Klopt erg goede stem en enorme beheersing ...

Hij doet op White Pony van The Deftones mee, en dan hoor je meteen hoe een goede zanger een crappy band meteen de hoogte in tilt.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 06-03-2006 15:43 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

mijn favorieten: Mike Patton, Maynard James Keenan, Devin Townsend, Mikael Akerfeldt, de zanger van Pain of Salvation.
En de dames: Anneke van Giersbergen, Monika van Atrox, Sarah McLachlan, Tori Amos.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Grim Sweeper
True story
Usericon van Grim Sweeper
Posted 06-03-2006 19:04 by Grim Sweeper Wijzig reactieProfiel van Grim SweeperQuote dit bericht

Qua metalzangers zou ik zeggen Russel Allen, John Arch, Carl Albert, Harry Conklin, Jorn Lande, Alan Tecchio, Eric Rosvold, Dio.


I like to rock and roll all night and part of everyday


stonesour
Usericon van stonesour
Posted 13-09-2006 17:32 by stonesour Wijzig reactieProfiel van stonesourQuote dit bericht

de beste zanger vind ik toch wel kurt cobain zijn stem heeft gewoon iets
brian fair is ook erg goed enzo zijn er nog wel een paar


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 13-09-2006 17:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Aaron Stainthorpe
Robert Plant
Satyr
Richard Leviathan
Luc De Vos
Boudewijn De Groot

Louise Rhodes
Elena Fossi


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 13-09-2006 23:17 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht



Superfout, maar daarbij ook een belachelijk goede zanger.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-09-2006 23:21 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Beste zanger: - Mike Patton
Beste zangeres: - Anneke van Giersbergen



Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 13-09-2006 23:44 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

quote:
Op 6 maart 2006 15:31 schreef Badeend het volgende:
Maynard James Keenan, met afstand mn favoriete zanger


goede zanger, zeer mee eens.

Hoewel andere vreemdere stemmen me ook kunnen bekoren.

Soms past een zanger gewoon precies bij de muziek die er gespeelt wordt, dan merk je ook dat precies de juiste muziek een zanger óók stukken overtuigender kan laten klinken.

Attilla in de tijd dat hij bij mayhem hét blackmetalalbum pur sang heeft meegeblért (DMDS) vind ik zo'n voorbeeld.

Voor de rest, en dit klinkt waarschijnlijk vreemd;

Lou Rhodes (ex-zangeres van Lamb)
Janis Joplin
Tom Waits (meer goed verteller dan zanger, vroeger nog wat minder doorgerookt)
Tom Yorke - live onovertreffelijk rakend, hoewel zeker niet toonvast of in klassieke zin goede zanger


[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 13-09-2006 23:45]


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2010 13:09 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2010 13:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind het ene beetje op playback lijken, of ze trekt gewonoe rare bekken


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-08-2010 13:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Ziet er idd raar uit, zo'n stem uit zo'n meisje.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 23-08-2010 13:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen