IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 02-12-2003 12:15 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Kinderen?

Zolang ze op tijd oprotten maakt het mij niet zoveel uit.


Een kleine snol zit zo vol.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-12-2003 12:19 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 december 2003 12:13 schreef campske666 het volgende:
Voor de meeste mensen is er geen distincite tussen het "aanvoelen van" en het "willen". Waarom denk je dat de meerderheid van mannen achter hun pik aanloopt ?
Bij hun is er geen nadenken, maar gewoon:

visuele puls => wil tot neuken

Jij hebt zo'n enorm sexistisch ouderwets beeld over sex!
De meeste mannen zorgen er ook wel voor dat ze geen vrouwen zomaar zwanger maken hoor.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 02-12-2003 12:21 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Misschien wil ik wel kinderen. Er zijn ook wel argumenten dat ik het niet wil, maar face it.... Je moet de metaltraditie toch voortzetten. En de beste manier is het goed opvoeden van je kinderen
(uhm 1 hooguit, anders lopen ze allebei een andere kant op, das niet handig, )


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 12:25 by Chelman Profiel van Chelman

Alle mensen in mijn omgeving die kinderen gekregen hebben zijn er allemaal enorm opgewekt erdoor, zelfs degenen bij wie het enigszins 'per ongeluk' ging zijn er enorm blij mee. Het is echt bizar om het verschil te zien van hoe ze op dingen reageerden voordat ze kinderen kregen en daarna.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 12:26 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 12:19 schreef mislyd het volgende:
Jij hebt zo'n enorm sexistisch ouderwets beeld over sex!
De meeste mannen zorgen er ook wel voor dat ze geen vrouwen zomaar zwanger maken hoor.


Het feit dat de gemiddelde mens de gewoonte heeft aangekweekt om zich een condoom aan te doen alvorens het binnensteken der reutel wil nog altijd niet zeggen dat er meer rationele argumenten worden verzonnen voor het wel of niet willen der sex.
Let wel, ik heb het niet over iedereen, gewoon over de doordeweekse primaat zoals ik ze hier op het werk kan observeren.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-12-2003 12:27 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 december 2003 12:25 schreef Chelman het volgende:
Alle mensen in mijn omgeving die kinderen gekregen hebben zijn er allemaal enorm opgewekt erdoor, zelfs degenen bij wie het enigszins 'per ongeluk' ging zijn er enorm blij mee. Het is echt bizar om het verschil te zien van hoe ze op dingen reageerden voordat ze kinderen kregen en daarna.

Ja dat merk ik ook wel aan mijn vriendinnen, die zijn plotseling de vrolijkheid zelve. Waarschijnlijk omdat ze zich nuttig en nodig voelen.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 02-12-2003 12:28 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 2 december 2003 12:27 schreef mislyd het volgende:
Ja dat merk ik ook wel aan mijn vriendinnen, die zijn plotseling de vrolijkheid zelve. Waarschijnlijk omdat ze zich nuttig en nodig voelen.


Dat zou wel kunnen. Daar is toch niks mis mee? Dat lijkt me juist mooi.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 12:29 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 12:27 schreef mislyd het volgende:
Ja dat merk ik ook wel aan mijn vriendinnen, die zijn plotseling de vrolijkheid zelve. Waarschijnlijk omdat ze zich nuttig en nodig voelen.


Of omdat hun moederinstinkt hen ram-vol hormonen zit te spuiten ?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-12-2003 12:29 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

Ik denk dat campske op zich wel deels gelijk heeft. De mens wordt naar mijn mening nog altijd sterk beinvloed door allerlei innerlijke drangen. Zoals de drang tot overleven en voortplanting.

Ik denk dat dit wel deels verklaart waarom mensen kinderen willen zonder hier een duidelijke rationele reden voor te kunnen geven. Daar komt ook nog eens bij dat er nog al een verschil is tussen mensen in hoeverre zij over zichzelf en hun gedrag nadenken en over welke aspecten van zichzelf en hun gedrag ze nadenken.

Voor jou is het misschien heel logisch om na te denken waarom je wel of geen kinderen wil, andere mensen zullen op dit punt eerder hun gevoel volgen (of doen wat in hun omgeving als "normaal" gezien wordt) en op dit punt een beslissing maken zonder hierbij allerlei rationele argumenten te betrekken.

Persoonlijk will ik denk ik later wel kinderen. Ik kan het de wereld natuurlijk ook niet aandoen dat mijn heerschende genen niet doorgegeven worden .



campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 12:31 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 12:29 schreef Vlkodlak het volgende:


Ik denk dat dit wel deels verklaart waarom mensen kinderen willen zonder hier een duidelijke rationele reden voor te kunnen geven. Daar komt ook nog eens bij dat er nog al een verschil is tussen mensen in hoeverre zij over zichzelf en hun gedrag nadenken en over welke aspecten van zichzelf en hun gedrag ze nadenken.

Voor jou is het misschien heel logisch om na te denken waarom je wel of geen kinderen wil, andere mensen zullen op dit punt eerder hun gevoel volgen (of doen wat in hun omgeving als "normaal" gezien wordt) en op dit punt een beslissing maken zonder hierbij allerlei rationele argumenten te betrekken.




Dat wilde ik dus zeggen
Nadenken over je gevoelens alvorens ze in actie om te zeten is echt geen meerderheids-fenomeen hoor.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 02-12-2003 12:35 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 2 december 2003 12:28 schreef Chelman het volgende:
Dat zou wel kunnen. Daar is toch niks mis mee? Dat lijkt me juist mooi.

Ik kan me mooiere dingen voorstellen dan zo'n grote verantwoordelijkheid. Waarschijnlijk denk je dan werkelijk 24/7 aan die kleine, moet je veel te veel organiseren en vrije tijd opgeven, moet je kinderachtig praten etc.. Als dat je blij maakt is daar natuurlijk niks mis mee.
Moederschap verandert veel vrouwen in asexuele lerares-types. Ik zou me gevangen voelen, gok ik. "Jij zou nochtans de beste mama ter wereld zijn", zei een goeie vriend van mij. Dat was meteen een grove belediging.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 02-12-2003 12:40 by Vlkodlak Profiel van Vlkodlak

quote:
Op 2 december 2003 12:31 schreef campske666 het volgende:
Dat wilde ik dus zeggen
Nadenken over je gevoelens alvorens ze in actie om te zeten is echt geen meerderheids-fenomeen hoor.


Is op zich ook helemaal niet negatief om regelmatig gewoon te doen wat goed voelt. Van alleen maar piekeren en "verstandig" wezen wordt je leven ook niet leuker.

Echter bij dit soort beslissingen lijkt het me niet onterecht om van te voren bij een aantal zaken stil te staan.


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 12:43 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 12:40 schreef Vlkodlak het volgende:
Is op zich ook helemaal niet negatief om regelmatig gewoon te doen wat goed voelt. Van alleen maar piekeren en "verstandig" wezen wordt je leven ook niet leuker.


Dat scheelt van persoon tot persoon. Ik merk bij mezelf dat ik zo goed als nooit op m'n gevoel afga, en zo goed als altijd op rationeel denkne vertrouw, en daar voel ik me goed bij.

quote:
Op 2 december 2003 12:40 schreef Vlkodlak het volgende:
Echter bij dit soort beslissingen lijkt het me niet onterecht om van te voren bij een aantal zaken stil te staan.


Lijkt me ook het beste ja


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-12-2003 12:53 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Kinderen...ik denk wel dat ik ze later neem--->over een jaar of 14 ofzow.. Inderdaad ff zorgen voor een nieuwe metalgeneratie met goede genen Dan sleep ik ze mee naar allerlei metalfestivals (of ze het nou leuk vinden of niet)om ze een duwtje in de goede richting te geven

Trouwens Bazzio-->gave foto!



Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-12-2003 13:05 by Chantalie Profiel van Chantalie

kinderen? Ja, ik wil later heel graag kinderen.
Ik moet er alleen niet aan denken ze nu al te krijgen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-12-2003 13:20 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Ikke = bijna 17-->21 December, ik vind mezelf nog een beetje jong voor kids, in theorie ben ik er zelf nog een....



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 13:25 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

kinderen, de ultieme vorm van narcisme. ja ik wil er ook wel een stiekem.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 02-12-2003 13:27 by 7th Fallen Angel Profiel van 7th Fallen Angel

Veel succes!



Lytse
An Angel of Shit
Usericon van Lytse
Posted 02-12-2003 15:11 by Lytse Profiel van Lytse

Ik heb me verleden jaar laten steriliseren, heb toen mijn neefje geboren werd gigantisch "last" gehad van dat oerinstinct van "ikwilkinderenenikwilzenu" (gewoon hormonen dus) en toen ben ik maar eens even echt goed gaan nadenken over wat ik wil, naar mijn familiegeschiedenis (de beruchte genen) gekeken en wat openhartige gesprekken met mijn ouders en toen was de beslissing niet zo moeilijk meer


good intent and honesty do not redeem stupidity


campske666
Usericon van campske666
Posted 02-12-2003 15:20 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 2 december 2003 15:11 schreef Lytse het volgende:
Ik heb me verleden jaar laten steriliseren, heb toen mijn neefje geboren werd gigantisch "last" gehad van dat oerinstinct van "ikwilkinderenenikwilzenu" (gewoon hormonen dus) en toen ben ik maar eens even echt goed gaan nadenken over wat ik wil, naar mijn familiegeschiedenis (de beruchte genen) gekeken en wat openhartige gesprekken met mijn ouders en toen was de beslissing niet zo moeilijk meer


En wat als je je bedenkt achter enkele jaren ?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:23 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

is dat net zoiets als achter de bank gaan zitten en je bedenken?


Na enkele jaren ben je toch al over de baarleeftijd heen misschien.

Maarre krijg je van sterilisatie niet het zelfde effect als bij de overgang, baardgroei enzo?


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-12-2003 15:23 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 2 december 2003 15:11 schreef Lytse het volgende:
Ik heb me verleden jaar laten steriliseren, heb toen mijn neefje geboren werd gigantisch "last" gehad van dat oerinstinct van "ikwilkinderenenikwilzenu" (gewoon hormonen dus) en toen ben ik maar eens even echt goed gaan nadenken over wat ik wil, naar mijn familiegeschiedenis (de beruchte genen) gekeken en wat openhartige gesprekken met mijn ouders en toen was de beslissing niet zo moeilijk meer


Da's wel heel definitief.
Hoe oud ben je?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 02-12-2003 15:27 by Miss Lucifer Profiel van Miss Lucifer

Wie wil er nou voor zijn lol kinderen eruit persen? Ik zie het echt niet, maar mijn beste vriendin wil zelfs 6 van die dingen! Hoewel ik wel gek ben op kinderen ben ik niet van plan deze te baren... Maar dat verandert waarschijnlijk ook nog!


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 02-12-2003 15:28 by Elfensteen Profiel van Elfensteen

Ik wil wel kinderen alleen niet NU


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-12-2003 15:29 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

6 is echt asosciaal! mag ze wel een goede baan hebben wil ze dat allemaal gaan betalen. of is ze nog in de "baby's zijn zo leuk en schattig" periode en ziet ze ze meer als levende poppen?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen