IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-02-2006 22:09 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

Kinderen heerschen. Ze zijn buitengewoon origineel, weten overal een antwoord op en zijn niet behept met enig tijdsbesef waardoor ze ook nooit haast hebben.

Dit kunnen overigens ook nadelen zijn...


Hatsjikidee!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 06-02-2006 22:10 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 6 februari 2006 22:09 schreef Unholy Mary het volgende:
Kinderen heerschen. Ze zijn buitengewoon origineel, weten overal een antwoord op en zijn niet behept met enig tijdsbesef waardoor ze ook nooit haast hebben.

Dit kunnen overigens ook nadelen zijn...
Klinkt als mn zusje!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-02-2006 22:11 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 6 februari 2006 22:10 schreef Greycloak het volgende:
Klinkt als mn zusje!




LOL


Hatsjikidee!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 06-02-2006 23:25 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 6 februari 2006 22:09 schreef Unholy Mary het volgende:
Ze zijn buitengewoon origineel, weten overal een antwoord op en zijn niet behept met enig tijdsbesef waardoor ze ook nooit haast hebben.

Dit kunnen overigens ook nadelen zijn...


Ik vind ze juist niet origineel, ze weten ook nooit een antwoord en hebben altijd haast. "Wat is dat? Waarom dan? En dan? Is dat moeilijk? Mag ik snoep? Mag ik hier een spijker in slaan? Mag ik TV kijken? Wanneer komt dat snoep nou? Gaan we nou weg? Ik ben al klaar!" enz.

Verder zijn ze wel grappig


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


WMP
Usericon van WMP
Posted 07-02-2006 1:11 by WMP Profiel van WMP

De keuze tussen kinderen en een leven houden is snel gemaakt. Veel maten om me heen hebben koters of krijgen die binnenkort. De offers die daarmee gepaard gaan, zijn voor mij reden om absoluut niet aan kinderen te beginnen. Toch maar eens gaan kijken naar een definitieve oplossing (sterilisatie ). Geen ongelukje zal mijn leven verpesten met gekrijs, gejank en ook nog een baby.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-02-2006 8:44 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 6 februari 2006 22:10 schreef Greycloak het volgende:
Klinkt als mn zusje!


Jij kunt je zusje tenminste nog bannen ....


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2006 10:33 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 februari 2006 12:06 schreef zillah-morte het volgende:
Dat denk ik niet......


Wiki Pedia dan

Kinderen zijn eigenlijk best wel suf; ze kunnen niets en als ze eindelijk wat voor elkaar krijgen doen ze alsof ze iets buitengewoon briljants hebben gedaan eigen kinderen heerschen dan weer wel natuurlijk ;P

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-02-2006 10:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 10:47 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 10:33 schreef Mutilator het volgende:
Wiki Pedia dan

Kinderen zijn eigenlijk best wel suf; ze kunnen niets en als ze eindelijk wat voor elkaar krijgen doen ze alsof ze iets buitengewoon briljants hebben gedaan eigen kinderen heerschen dan weer wel natuurlijk ;P

Ok nemen we geen kinderen. Kan ook


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2006 11:07 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2006 10:47 schreef zillah-morte het volgende:
Ok nemen we geen kinderen. Kan ook


Ben je nou helemaal van de ratjes besnuffeld er moeten complete nieuwe metalbands verwekt worden


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-02-2006 11:08 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Gelukkig zijn Verval en ik het erover eens: geen koters.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 07-02-2006 11:15 by Unholy Mary Profiel van Unholy Mary

quote:
Op 6 februari 2006 23:25 schreef Brujo het volgende:
Ik vind ze juist niet origineel, ze weten ook nooit een antwoord en hebben altijd haast. "Wat is dat? Waarom dan? En dan? Is dat moeilijk? Mag ik snoep? Mag ik hier een spijker in slaan? Mag ik TV kijken? Wanneer komt dat snoep nou? Gaan we nou weg? Ik ben al klaar!" enz.

Verder zijn ze wel grappig


Dan ken jij andere kinderen dan ik (maar die ik ken zijn ook wel grappig)


Hatsjikidee!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2006 15:25 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 februari 2006 11:07 schreef Mutilator het volgende:
Ben je nou helemaal van de ratjes besnuffeld er moeten complete nieuwe metalbands verwekt worden


Jaja, je wilt gewoon neuken....


spelfout weggehaald...


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 15:28 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 15:25 schreef varanus het volgende:
Jaja, je wilt gewoon neuken....

Nee hij wil 5 kinderen
IK NIE
En wie is de baas???


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-02-2006 15:30 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 februari 2006 15:28 schreef zillah-morte het volgende:
Nee hij wil 5 kinderen
IK NIE
En wie is de baas???


'Baas' is een mannelijk woord


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 07-02-2006 15:40 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 7 februari 2006 15:30 schreef Mutilator het volgende:
'Baas' is een mannelijk woord

Ik voel me zo mannelijk vandaag


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-02-2006 18:41 by Smoochy Profiel van Smoochy

In deze zaak ben ik het eens met zillah..zij is de baas..

Maar kids zeker weten...deze maand komt het eerste kindje in mijn vriendengroep ter aarde en heb al kadootjes gekocht ik ben dan ook een goede Ome Emo.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 07-02-2006 19:08 by Chantalie Profiel van Chantalie

Later kinderen krijgen? Ja, heel graag zelfs! Ik kan niet bepaald zeggen dat 't klokje al hard tikt, maar ik weet wel bijna zeker dat 't gevoel er ooit wel zal zijn.
Sinds 5,5 jaar pas ik iedere vrijdagavond op op een jongetje dat bijna 6 is en een meisje van 8. En echt, er is helemaal niks wat zich kan meten na een klote werkdag met het feit dat bovenop Menno die zich in m'n armen stort om me te kunnen knuffelen of Esme die bij me op schoot klimt om me voor te komen lezen, of om me d'r zorgen te vertellen. (en natuurlijk moet ik ook weleens streng zijn, en nee is nee bij mij, helaas voor hen )
En natuurlijk is dat maar een paar uurtjes per week, en kun je dat niet vergelijken met zelf een paar kinderen op de wereld te zetten en alle verantwoording en lasten die erbij horen, maar mocht ik ooit kinderen zoals die twee krijgen, dan zal dat het dubbel en dwars waard zijn.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Morghodius
Usericon van Morghodius
Posted 07-02-2006 19:27 by Morghodius Profiel van Morghodius

Ik kom af en toe weleens kinderen van onder de 10 tegen die een Iron Maiden en een Darkthrone shirt aan hebben, blijkt dus dat hun ouders ook metal zijn en dat hun de satanisjes of heidenen van de basisschool zijn en iedereen bang voor hun zijn

Best wel stoer eigenlijk hehe ik wil later ook zulke kinderen



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-02-2006 19:40 by varanus (Speciaal lid) Profiel van varanus

quote:
Op 7 februari 2006 19:27 schreef Morghodius het volgende:
Ik kom af en toe weleens kinderen van onder de 10 tegen die een Iron Maiden en een Darkthrone shirt aan hebben, blijkt dus dat hun ouders ook metal zijn en dat hun de satanisjes of heidenen van de basisschool zijn en iedereen bang voor hun zijn

Best wel stoer eigenlijk hehe ik wil later ook zulke kinderen




Tja.....ik heb ook "zo'n kind", maar die heeft gewoon vrienden hoor.....


spelfout weggehaald...


skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 07-02-2006 23:32 by skitzoid kitten Profiel van skitzoid kitten

quote:
Op 7 februari 2006 19:08 schreef Chantalie het volgende:
Later kinderen krijgen? Ja, heel graag zelfs! Ik kan niet bepaald zeggen dat 't klokje al hard tikt, maar ik weet wel bijna zeker dat 't gevoel er ooit wel zal zijn.



ik moet bekennen +1. En daar schrik ik wel een beetje van aangezien ik altijd gezegd heb nooit kinderen te willen


Litla
Usericon van Litla
Posted 25-04-2006 0:31 by Litla Profiel van Litla

Ja ik wil wel kids, maar dan moet het bij 2 blijven..en ik kan absoluut niet tegen gejammer en gezeik dus wat dat betreft worden ze dan wel aangepakt

Maarvoorlopig nog niet, kinderen kosten zoveel tijd en geld eerst nog een hele tijd van mn vrijheid genieten..


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-04-2006 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Kinderen zijn als scheten, je verdraagt alleen die van jezelf


signature


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 26-04-2006 12:17 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

ik hoef er geen......in de zin van nooit, ook niet om alleen even op te passen....


You suck and that's sad


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2006 12:28 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Ik wil wel pappie worden want ik wil mijn geniale genen voortgeven. UIteraard alleen als wilders minister-president wordt want ik ga mijn kinderen niet grootbrengen in een links vervuild land. Lijkt me duidelijk.

Oh, en ik wil alleen kinderen als ik later groot ben en (uiteraard, geen twijfel mogelijk) 3 keer modaal verdien.






Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 26-04-2006 12:29 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Stigma is stom.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen