IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
ikheers
Usericon van ikheers
Posted 26-04-2006 12:55 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 25 april 2006 0:31 schreef Litla het volgende:
Ja ik wil wel kids, maar dan moet het bij 2 blijven..en ik kan absoluut niet tegen gejammer en gezeik dus wat dat betreft worden ze dan wel aangepakt

Maarvoorlopig nog niet, kinderen kosten zoveel tijd en geld eerst nog een hele tijd van mn vrijheid genieten..


ben het helemaal met je eens!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 13:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 april 2006 12:28 schreef kwelgeest het volgende:
Oh, en ik wil alleen kinderen als ik later groot ben


Och, Kewl hoeft zich geen zorgen te maken


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 15:16 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 18 juli 2002 17:46 schreef Slechtheid het volgende:
Mijn idee, sew me.
Ik hou van kinderen beneden 2, zo heerlijk onschuldig.
Vanaf 5 worden ze echt irri, en kids van 17 moesten ze afknallen.
Zo dacht ik er toen over.

Nu wil ik nog steeds kids, maar zal ze nooit 'nemen' [misschien beetje ongelukkig uitgedrukt]. Puur en alleen om het feit dat mijn genen op bepaalde punten zo verrot zijn, dat de kans dat ik mijn kinderen er iets van meegeef erg reeel is. En dat willen ze niet. En dat wil ik niet.
Uiterst kut eigenlijk.


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 26-04-2006 16:14 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

Geweldige stellingen hier!

Tienermeisjes die absoluut geen kids willen. Oudere meiden, waarbij de biologische klok toch nestelsignalen gaat afgeven.

En een enkele psychoot die het de wereld niet aan wil doen, om zijn/haar genen te verspreiden.

Kids 'nemen' doe je niet zomaar. Kost inderdaad veel geld en (nacht)rust. Maar hou er rekening mee, dat onze leefomgeving zo vervuild is, dat het 'nemen' van kinderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Een groot deel van de Nederlands mannen is geheel of gedeeltelijk onvruchtbaar en die heb je wel nodig bij het 'nemen' van kinderen.
Ook de levensstijl van de gemiddelde metalhead maakt het krijgen van kids geen vanzelfsprekendheid.

En kids vallen best mee (heb er zelf 3 ).


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 16:17 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 26 april 2006 16:14 schreef Fat Bastard het volgende:
Geweldige stellingen hier!

Tienermeisjes die absoluut geen kids willen. Oudere meiden, waarbij de biologische klok toch nestelsignalen gaat afgeven.

En een enkele psychoot die het de wereld niet aan wil doen, om zijn/haar genen te verspreiden.

Kids 'nemen' doe je niet zomaar. Kost inderdaad veel geld en (nacht)rust. Maar hou er rekening mee, dat onze leefomgeving zo vervuild is, dat het 'nemen' van kinderen helemaal niet zo vanzelfsprekend is. Een groot deel van de Nederlands mannen is geheel of gedeeltelijk onvruchtbaar en die heb je wel nodig bij het 'nemen' van kinderen.
Ook de levensstijl van de gemiddelde metalhead maakt het krijgen van kids geen vanzelfsprekendheid.

En kids vallen best mee (heb er zelf 3 ).
De gemiddelde metalhead bestaat niet. Ik wel het de wereld juist erg graag aandoen, alleen m'n kinderen niet, is dat te moeilijk?

En hoe noemt men eigenlijk mensen die bewust geen kinderen nemen? Kinderloos? Waarom niet kindervrij?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 16:21 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 april 2006 16:14 schreef Fat Bastard het volgende:
GEen groot deel van de Nederlands mannen is geheel of gedeeltelijk onvruchtbaar en die heb je wel nodig bij het 'nemen' van kinderen.


waar haal je dit nu weer vandaan????
Ik geloof er verder geen bal van overigens.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 16:25 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ja, en een 'vervuilde leefomgeving die het niet vanzelfsprekend maakt kinderen te nemen".

Wanneer is het nemen van kinderen zelfsprekend dan? Nooit geloof ik.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-04-2006 16:26 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 26 april 2006 16:17 schreef Slechtheid het volgende:
En hoe noemt men eigenlijk mensen die bewust geen kinderen nemen? Kinderloos? Waarom niet kindervrij?

Een kind nemen is nog iets anders dan een kind krijgen.


mvg wk10


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 16:28 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 26 april 2006 16:26 schreef windkracht10 het volgende:
Een kind nemen is nog iets anders dan een kind krijgen.
Klopt. Een kind nemen = gepland een kind krijgen.

Wat maakt je denken dat ik dit niet weet?


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-04-2006 16:29 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

Gemiddelde metalhead. Ik ken er juist erg veel met kids. Zelfs naast hun werk en bands.
En juist merendeel van de mannen kunnen wel kids krijgen. Alleen als men dat niet kan hoor je het juist.
Maar het is wel zo dat de mens in het algemeen meer problemen nu ondervindt que het krijgen van kinderen dan vroeger, ivm allerlei welvaartsinvloeden. Tenminste dat is wat ik denk.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 26-04-2006 16:31 by windkracht10 Profiel van windkracht10

quote:
Op 26 april 2006 16:28 schreef Slechtheid het volgende:
Wat maakt je denken dat ik dit niet weet?

nah, sorry. Ik ben een belg. Onbedoeld dubbelzinnig...


mvg wk10


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 26-04-2006 16:31 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 26 april 2006 16:29 schreef zillah-morte het volgende:
Maar het is wel zo dat de mens in het algemeen meer problemen nu ondervindt que het krijgen van kinderen dan vroeger, ivm allerlei welvaartsinvloeden. Tenminste dat is wat ik denk.

Eigen schuld. Kinderen willen opvoeden en allebei 40 uur per week werken GAAT GEWOON NIET.

En toch blijven proberen he.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 26-04-2006 16:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 26 april 2006 16:29 schreef zillah-morte het volgende:
Gemiddelde metalhead. Ik ken er juist erg veel met kids. Zelfs naast hun werk en bands.
En juist merendeel van de mannen kunnen wel kids krijgen. Alleen als men dat niet kan hoor je het juist.
Maar het is wel zo dat de mens in het algemeen meer problemen nu ondervindt que het krijgen van kinderen dan vroeger, ivm allerlei welvaartsinvloeden. Tenminste dat is wat ik denk.



ik denk dat veel mensen er gewoon later of helemaal niet aan beginnen, maar wel door keuze. niet doordat ze opeens steriel zijn ofzo.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-04-2006 16:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 april 2006 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Eigen schuld. Kinderen willen opvoeden en allebei 40 uur per week werken GAAT GEWOON NIET.

En toch blijven proberen he.

Nou ik bedoelde eigenlijk dat er lichamelijk meer welvaartsproblemen ontstaan zijn. Zoals meer mannen of vrouwen zijn door verschillende redenen geheel of verminderd onvruchtbaar. Zoiets.
Als ik een kind zou nemen, dan zou ik er voor zorgen dat er zoveel mogelijk 1 ouder thuis is. Ik wil ook hooguit maar 1 kind. Kan je dan meer aandacht geven. Dat is mijn mening.
Ik zou niet gaan stoppen met werken. Ben ik het typje niet voor. Maar zou mijn kind niet elke dag in een opvang zetten.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 26-04-2006 16:37 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Profiel van zillah-mortehttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 26 april 2006 16:33 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat veel mensen er gewoon later of helemaal niet aan beginnen, maar wel door keuze. niet doordat ze opeens steriel zijn ofzo.

Ik ben bijna 30, en weet dat ik wel 1 kind waarschijnlijk wil, maar ik wil dat nu nog niet. Ik denk dat ik er nog een paar jaar overheen laat gaan hoor.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2006 18:35 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 april 2006 12:17 schreef killerbarbie het volgende:
ik hoef er geen......in de zin van nooit, ook niet om alleen even op te passen....



Mee eens.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-04-2006 18:58 by Smoochy Profiel van Smoochy

2 graag


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 26-04-2006 18:59 by Smoochy Profiel van Smoochy

quote:
Op 26 april 2006 18:35 schreef Leviathanica het volgende:
Mee eens.


Daar rouwen we ook niet om.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 26-04-2006 19:11 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 26 april 2006 18:58 schreef Smoochy het volgende:
2 graag

Hier wel om.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-04-2006 19:50 by Brujo Profiel van Brujo

Kinderen staan altijd zo vroeg op! Irritante eigenschap is dat.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-04-2006 20:01 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 26 april 2006 19:11 schreef Leviathanica het volgende:
Hier wel om.
Jij als meeloopnazi zou toch juist een aantal koters de wereld op moeten schoppen om ervoor te zorgen dat de randstad niet volledig zwart worden (die planten zich immers sneller voor dan een paar nymfomane kakkerlakken)


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 26-04-2006 20:33 by M. Profiel van M.

quote:
Op 26 april 2006 16:14 schreef Fat Bastard het volgende:
Geweldige stellingen hier!

+1 Ik snap niet dat mensen er überhaupt mee bezig zijn zo rond hun 20e. Ik wil wel, ik wil niet, bla bla bla. Je weet toch niet hoe je leven er over 10 jaar uitziet en hoe je dan over de zaken denkt .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 26-04-2006 20:40 by Brujo Profiel van Brujo

Smurfen zijn veel cooler.


Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 26-04-2006 20:57 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 26 april 2006 20:33 schreef M. het volgende:
+1 Ik snap niet dat mensen er überhaupt mee bezig zijn zo rond hun 20e. Ik wil wel, ik wil niet, bla bla bla. Je weet toch niet hoe je leven er over 10 jaar uitziet en hoe je dan over de zaken denkt .


Kijk dat bedoel ik!


Fat Bastard
I'm not fat, I just have big bones
Usericon van Fat Bastard
Posted 26-04-2006 21:03 by Fat Bastard Profiel van Fat Bastard

quote:
Op 26 april 2006 16:31 schreef Slechtheid het volgende:
Eigen schuld. Kinderen willen opvoeden en allebei 40 uur per week werken GAAT GEWOON NIET.

En toch blijven proberen he.


Vind ik een hele goeie opmerking. Mijn vrouw en ik wilden heel graag kinderen, wat in eerste instantie niet lukte (het verminderd/geheel onvruchtbaarheidverhaal komt echt niet zo maar uit de lucht vallen! Gelukkig is daar in sommige gevallen wel wat aan te doen door aanpassen van levensstijl en gebruik van voedingssupplementen).

Wij hebben wel vanaf het begin gesteld, dat er altijd 1 van ons voor de kids moet zijn. Gelukkig had ik mazzel met mijn baan (een forse loonsverhoging, e.d.), waarop mijn vrouw heeft besloten, te stoppen met werken.

Als je alleen maar kinderen "neemt" als mode-accesoire en daarna allebei weer full-time gaat werken en de kinderen her en der "dumpt", dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen