IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
ikheers
Usericon van ikheers
Posted 01-05-2006 17:13 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 1 mei 2006 17:09 schreef karnivoor het volgende:
idd. nouja, al genoeg papiertjes dat een redelijke baan nu ook wel moet lukken maar eerst maar eens die baan en dan pas verder denken


ja idd, je kan beter eerst alles afronden, kan je uiteindelijk nog meer kanten mee uit, wat banen/werkvelden betreft!


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 01-05-2006 17:15 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 1 mei 2006 17:08 schreef varanus het volgende:
En een vrouw natuurlijk....
Een tissue kan namelijk geen kinderen baren....


ja dat is het voordeel bij vrouwen denk ik...die kunnen er altijd nog voor kiezen er alleen voor te gaan en schakelen de sperma bank in!!


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2006 17:24 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 1 mei 2006 17:13 schreef ikheers het volgende:
ja idd, je kan beter eerst alles afronden, kan je uiteindelijk nog meer kanten mee uit, wat banen/werkvelden betreft!



klopt, en als ik commerciele economie af heb ben ik were breder opgeleid naast mn logistiek hehe

woei

nog 2 jaar...


Je moeder.


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 01-05-2006 17:27 by ikheers Profiel van ikheers

spannend hoor!! nog ff volhouden en je bent weer een diploma rijker....mijn broer gaat trouwens dit jaar beginnen met die opleiding! is het wat?


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 01-05-2006 17:41 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 1 mei 2006 17:09 schreef karnivoor het volgende:
idd. nouja, al genoeg papiertjes dat een redelijke baan nu ook wel moet lukken maar eerst maar eens die baan en dan pas verder denken


Hehe, met alleen een handvol P's red je het niet
Wat kinderen betreft denk ik dat ik eerst maar eens wat ouder moet worden. op het moment zou ik de tijd en moeite er niet voor op kunnen brengen.


Life doesn't get much better than this!


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 04-05-2006 19:39 by Gangrad Profiel van Gangrad

Twee stuks bij voorkeur.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2006 21:27 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 26 april 2006 12:17 schreef killerbarbie het volgende:
ik hoef er geen......in de zin van nooit, ook niet om alleen even op te passen....


Ik wil geen kinderen. Oppassen zou ik in principe wel willen, maar dat willen de kinderen meestal niet.

Om een of andere reden, ook al doe ik nóg zo aardig en mee aan dat heel 'koediekoedie'gebeuren, zijn kinderen altijd bang voor mij of ze kijken me aan van 'rot op achterlijk wijf met je koediekoedie'.

Bovendien ben ik zelf te kinderachtig voor kinderen. Ik vind dat kinderen zo vroeg mogelijk moeten leren wat delen is, wat er op neer komt dat kinderen van mijn spullen af blijven en dat ze alles wat ik van hen wil gewoon geven zonder gejank.

(ik geloof dat ik als kind de delen-fase heb gemist... )

Oh, en daarnaast vind ik ze gewoon niet leuk en heb ik (cliché olé olé) niet echt zin om mijn 'leven' op te geven voor een koter.

[Dit bericht is gewijzigd door stigma op 04-05-2006 21:33]


Subtiel kamerolifantje


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 04-05-2006 21:32 by killerbarbie Profiel van killerbarbie

ik wil ze niet om verschillende redenen, ten eerste omdat ik borderline heb en dat is in onze familie erfelijk, ten tweede omdat ik niks met kinderen heb (zelfde wat stigma beschrijft ) en ten derde omdat ik gewoon mijn vrije leventje niet op wil geven voor zo'n krijsend ding waar je de komende 20 jaar aan vast zit.....


You suck and that's sad


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 04-05-2006 21:33 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 4 mei 2006 21:27 schreef stigma het volgende:
Ik wil geen kinderen. Oppassen zou ik in principe wel willen, maar dat willen de kinderen meestal niet.


Dat komt gewoon doordat die kids aanvoelen wat voor een psycho jij bent.


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 04-05-2006 21:34 by stigma Profiel van stigma

quote:
Op 4 mei 2006 21:33 schreef MMayo het volgende:
Dat komt gewoon doordat die kids aanvoelen wat voor een psycho jij bent.


Subtiel kamerolifantje


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 05-05-2006 17:45 by Gunman Profiel van Gunman

Ik vind het een echte ramp dat zowat iedere lelijke troela kinderen gaat werpen, en dat echt mooie vrouwen er vaak geen willen. Daar moesten wetten tegen bestaan


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


..Lauraa
Usericon van ..Lauraa
Posted 13-05-2006 16:29 by ..Lauraa Profiel van ..Lauraa

Jasmijn en Milou voor meiden, Lucas en Niels voor jongens


We will raise a glass, maybe 2...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-05-2006 16:31 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 13 mei 2006 16:29 schreef ..Lauraa het volgende:
Jasmijn en Milou voor meiden, Lucas en Niels voor jongens

wanneer beginnen we er aan?


signature


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 13-05-2006 16:34 by Illusione (Speciaal lid) Profiel van Illusione

Vrienden van me zijn net sinds een paar weken ouders, een dochtertje genaamd Jasmijn. Volgende week maar eens een blik werpen en er weer aan herinnerd worden waarom ik geen kids wil.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


renYek
Usericon van renYek
Posted 13-05-2006 18:26 by renYek Profiel van renYek

Een van mijn beste vrienden wordt over een paar maanden pappa. Keileuk, voel ik me stiekem toch een beetje oom


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-05-2006 20:21 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

De rol bevalt mij ook prima, af en toe een beetje spelen en knuffelen, maar geen vieze luiers of slapeloze nachten


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 13-05-2006 20:29 by nuclearwarfare Profiel van nuclearwarfare

quote:
Op 1 mei 2006 17:15 schreef ikheers het volgende:
ja dat is het voordeel bij vrouwen denk ik...die kunnen er altijd nog voor kiezen er alleen voor te gaan en schakelen de sperma bank in!!


Nee hoor. Vrouwtje ontvoeren, zwanger maken, 9 maanden in je kelder opsluiten, vrouw het kind ter wereld laten zetten, vrouw in de sloot gooien en je hebt je eigen kind.


























Toch maar niet, he?

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 13-05-2006 20:29]


ikheers
Usericon van ikheers
Posted 14-05-2006 15:24 by ikheers Profiel van ikheers

quote:
Op 13 mei 2006 20:29 schreef nuclearwarfare het volgende:
Nee hoor. Vrouwtje ontvoeren, zwanger maken, 9 maanden in je kelder opsluiten, vrouw het kind ter wereld laten zetten, vrouw in de sloot gooien en je hebt je eigen kind.


hahah!! doe maar niet...
























Toch maar niet, he?


herrie
Usericon van herrie
Posted 14-05-2006 19:45 by herrie Profiel van herrie

quote:
Op 4 mei 2006 21:27 schreef stigma het volgende:
Ik wil geen kinderen. Oppassen zou ik in principe wel willen, maar dat willen de kinderen meestal niet.

Om een of andere reden, ook al doe ik nóg zo aardig en mee aan dat heel 'koediekoedie'gebeuren, zijn kinderen altijd bang voor mij of ze kijken me aan van 'rot op achterlijk wijf met je koediekoedie'.

Bovendien ben ik zelf te kinderachtig voor kinderen. Ik vind dat kinderen zo vroeg mogelijk moeten leren wat delen is, wat er op neer komt dat kinderen van mijn spullen af blijven en dat ze alles wat ik van hen wil gewoon geven zonder gejank.

(ik geloof dat ik als kind de delen-fase heb gemist... )

Oh, en daarnaast vind ik ze gewoon niet leuk en heb ik (cliché olé olé) niet echt zin om mijn 'leven' op te geven voor een koter.


(bijna) ALLE 20 jarige meiden willen geen kinderen... maar ik spreek je over 8 à 10 jaar weer... dan loopt moeders verlept achter de kidnerwagen, want ja, "het is toch wel een verrijkking" van je leven. bleren de dames dan. Even niet persoonlijk opvatten hoor... want deze boer zoekt vrouw zonder kidnerwens... hahaha.


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 14-05-2006 20:01 by Pauline Profiel van Paulinehttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

quote:
Op 14 mei 2006 19:45 schreef herrie het volgende:
(bijna) ALLE 20 jarige meiden willen geen kinderen... maar ik spreek je over 8 à 10 jaar weer... dan loopt moeders verlept achter de kidnerwagen, want ja, "het is toch wel een verrijkking" van je leven. bleren de dames dan. Even niet persoonlijk opvatten hoor... want deze boer zoekt vrouw zonder kidnerwens... hahaha.


Denk dat ik er ook zo een ben. Als ik zie hoe gezegend mijn ouders zijn met mij, zou ik mijzelf een dergelijke aanwinst niet willen onthouden.

Maar voorlopig maar even niet..


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


herrie
Usericon van herrie
Posted 14-05-2006 20:06 by herrie Profiel van herrie



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2006 21:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Eerste kindje komt eraan!

is al 2,5 centimeter groot


signature


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 07-08-2006 21:45 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Kewl, proficiat!


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-08-2006 21:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dankjewel!


signature


watery black
Usericon van watery black
Posted 07-08-2006 21:49 by watery black Profiel van watery black

gefeli!!!


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen