IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Kinderen. Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-07-2002 19:14 by wladimir Profiel van wladimir

hmm namen verzinnen is moeilijk


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-07-2002 19:59 by Snaack Profiel van Snaack

Jongen --> Satan
Meisje --> Lamia

maarruh ik wil dus géén kinderen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 20:00 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 18 juli 2002 19:59 schreef Snaack het volgende:
Jongen --> Satan
Meisje --> Lamia

maarruh ik wil dus géén kinderen

Indeed, it's better that we, uhm, you not.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 20:16 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

ik wil wel kinderen, wel 10. mijn genen zijn veels te waardevol om te verspillen. doorgeven dus!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 20:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2002 17:55 schreef Slechtheid het volgende:
Weet niet of je het serieus bedoelde, maar als je een kidd musik gaat "voeren" is meestal het gewenste resultaat averechts.


Vraag Metalgirlophelia maar eens over haar ouders en haar metalopvoeding; die hebben het goed gedaan.

Zelf ben ik dol op kinderen, de leuke variant welteverstaan en niet de etterige kolerekids.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-07-2002 20:29 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 18 juli 2002 20:16 schreef attila_de_hun het volgende:
ik wil wel kinderen, wel 10. mijn genen zijn veels te waardevol om te verspillen. doorgeven dus!


Good point! En daarna meteen op muziekles en andersoortige kunstzinnige vorming zou mijn plan zijn.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2002 20:38 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Kinderen blaargh. Vreten tijd, waar ik al niet teveel van heb (en de tijd die ik heb heb ik al nodig met mezelf en personen/dingen die ik wel leuk vind), ze kosten geld waar je léuke dingen mee kan doen, je bent verantwoordelijk voor ze, je kunt ze moeilijk plaatsen als je eens ergens heen wilt... Need I go on and on? Tsja, mocht het gebeuren dan zijn mijn dromen van een eigen woning met leuke extraatjes definitief van de baan, en zal ik in m'n eentje de kar financieel moeten trekken, tenzij je kinderen in zo'n ontaardend kolere oppashok gaat plaatsen. Zo niet, dan huurhuis. Nee dank je, ik heb maar één leven en geen zin om me gek te laten maken door iets onbenulligs als kinderen. Sterft de mensheid hopelijk nog eens uit. (Blijf hopen, Grey.) Ze zijn leuk, een half uur per maand, zolang ze maar van iemand anders zijn.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 20:41 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 juli 2002 20:29 schreef Mutilator het volgende:
Good point! En daarna meteen op muziekles en andersoortige kunstzinnige vorming zou mijn plan zijn.


maar effe serieus. mensen die vaak zinnige dingen zeggen en een verantwoordelijke levensfilosofie op na houden nemen geen of weinig kinderen terwijl al die religieuzen etc minstens 10 kinderen hebben!!! hoe ziet de werld er dan over laten we zeggen 35-40 jaar uit???


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2002 20:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Schijnt mee te vallen. Denk eens na over de middeleeuwen, toen de wereld van dogma's aan mekaar hing. Een hoop van die kids gaat uiteindelijk wel nadenken. Hopelijk. Zo niet, dan... Tsja, ga gevaarlijke hobby's doen op je ouwe dag.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 20:53 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 juli 2002 20:43 schreef Greycloak het volgende:
Schijnt mee te vallen. Denk eens na over de middeleeuwen, toen de wereld van dogma's aan mekaar hing. Een hoop van die kids gaat uiteindelijk wel nadenken. Hopelijk. Zo niet, dan... Tsja, ga gevaarlijke hobby's doen op je ouwe dag.


een deel ging vooral dood! aan builenpest etc. maar kijk eens naar die hersengespoelde kinderen in het midden-oosten, of in de US?

neen, allemaal twee kinderen voor tegengas.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2002 20:54 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Nee dank, mijn kroost (shit happens, je weet et nooit) zal veel te slim zijn zich aan deze iri's te storen. Laat staan zich ermee in te laten.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-07-2002 20:59 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 juli 2002 20:38 schreef Greycloak het volgende:
Kinderen blaargh. Vreten tijd, waar ik al niet teveel van heb (en de tijd die ik heb heb ik al nodig met mezelf en personen/dingen die ik wel leuk vind), ze kosten geld waar je léuke dingen mee kan doen, je bent verantwoordelijk voor ze, je kunt ze moeilijk plaatsen als je eens ergens heen wilt... Need I go on and on? Tsja, mocht het gebeuren dan zijn mijn dromen van een eigen woning met leuke extraatjes definitief van de baan, en zal ik in m'n eentje de kar financieel moeten trekken, tenzij je kinderen in zo'n ontaardend kolere oppashok gaat plaatsen. Zo niet, dan huurhuis. Nee dank je, ik heb maar één leven en geen zin om me gek te laten maken door iets onbenulligs als kinderen. Sterft de mensheid hopelijk nog eens uit. (Blijf hopen, Grey.) Ze zijn leuk, een half uur per maand, zolang ze maar van iemand anders zijn.
hebben wij elkaar eerder gesproken??
Dit zijn pricies mijn woorden..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-07-2002 21:17 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 18 juli 2002 20:59 schreef Cadaveria het volgende:
hebben wij elkaar eerder gesproken??
Dit zijn pricies mijn woorden..
Mooi he?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-07-2002 21:28 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 juli 2002 20:41 schreef attila_de_hun het volgende:
maar effe serieus. mensen die vaak zinnige dingen zeggen en een verantwoordelijke levensfilosofie op na houden nemen geen of weinig kinderen terwijl al die religieuzen etc minstens 10 kinderen hebben!!! hoe ziet de werld er dan over laten we zeggen 35-40 jaar uit???

Zolang de omstandigheden hetzelfde blijven, zullen de mensen uit de domme groep zich blijven voortplanten.
Ik geloof iig niet dat onze samenleving de slimste is die er ooit al geweest is.



Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2002 21:42 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 18 juli 2002 21:28 schreef mislyd het volgende:
Zolang de omstandigheden hetzelfde blijven, zullen de mensen uit de domme groep zich blijven voortplanten.
Ik geloof iig niet dat onze samenleving de slimste is die er ooit al geweest is.




ja en nee. technisch is het allemaal (redelijk) in orde maar hoe we er mee omgaan is weer uiterst dom.


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 18-07-2002 21:49 by mislyd Profiel van mislydhttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 18 juli 2002 21:42 schreef attila_de_hun het volgende:
ja en nee. technisch is het allemaal (redelijk) in orde maar hoe we er mee omgaan is weer uiterst dom.

Technische vernieuwing heeft ook geen betrekking op de gemiddelde intelligentie van een bevolking, want technologie is een voortbouwen op wat al geweten is (rationeel), en bovendien werkt hier maar een hele kleine minderheid aan mee.
Sociale en politieke vaardigheden (wat veel ingewikkelder is) daarentegen, zijn gesteund op grote delen van de bevolking, en op dat vlak leren wij helemaal niets uit het verleden.

(edit: DUS, ik ben het eens met je stelling)

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 18-07-2002 21:50]


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 18-07-2002 21:53 by Vampire_girl Profiel van Vampire_girlhttp://www.sfu420.com/

Ik wil absoluut geen kinderen. Mijn vrijheid is te belangrijk om te delen.


the only pleasure is pain


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 21:55 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Hahahah... bubonic plague...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 18-07-2002 22:00 by Cadaveria Profiel van Cadaveria

quote:
Op 18 juli 2002 21:53 schreef Vampire_girl het volgende:
Ik wil absoluut geen kinderen. Mijn vrijheid is te belangrijk om te delen.
idd. Ik vind het het ook vreemd waarom mensen kinderen willen. Er zijn zo ontiegelijk veel kinderen zonder ouders op deze planeet, waarom, als mensen toch zonodig een kind willen, adopteer je er niet 1. Zo prettig lijkt het me nu niet om 9 maanden met zo'n pens rond te lopen. en dan nog niet te spreken over de bevalling.
Niet dat ik daar over mee kan praten, maar ik zie wel eens het een en het ander op tv, en dat lijkt me toch een vrij pijnlijke bezigheid.Maar goed ik heb mij al eens uitgelaten over mijn visie van kinderen., En aangezien mensen dat sommige mensen dat niet op prijs stelden, herhaalde ik het niet nog eens.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 22:01 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Juist, de natuurlijke reden voor nakomelingen is het overleven van de soort. Maar van mensen zijn er toch te veel dus valt die reden weg.

Dus is de keuze makkelijk.



blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 18-07-2002 23:31 by blacksoul666 Profiel van blacksoul666http://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

de meeste zullen me wel gek vinden maar ik heb er 5 in de leeftijd van 24 tot 10 ,ik was er perongeluk erg vroeg bij .ik was 17 toen de eerste kwam.ik vind maar zo elke leeftijd heeft iets .
de namen van me kinderen sebastiaan(24) debby(18)angelica(17)danny(13)en de jongste boy(10)

[Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 18-07-2002 23:34]


welcome to hell,fuckin, hell yeah


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 18-07-2002 23:33 by Vampie Profiel van Vampie

quote:
Op 18 juli 2002 23:31 schreef blacksoul666 het volgende:
de meeste zullen me wel gek vinden maar ik heb er 5 in de leeftijd van 24 tot 10 ,ik was er perongeluk erg vroeg bij .ik was 17 toen de eerste kwam.ik vind maar zo elke leeftijd heeft iets


Ik was ook 17 Maar ik vind tot nu toe 1tje wel genoeg


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 18-07-2002 23:41 by wladimir Profiel van wladimir

Ok al het metalfolk moet kinderen nemen.
Zodat er meer metal komt.
En anders klonen


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 18-07-2002 23:43 by Vargen666 Profiel van Vargen666http://www.facebook.com/ultravargen

Klonen lijkt me dan een betere optie. Kinderen is geen garantie voor metal.

"In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst."



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-07-2002 8:15 by suzanne (Bestuurslid stichting) Profiel van suzanne

Ik wil erg graag kinderen over een tijdje...Eigenlijk altijd al gewild...

Paul en ik hebben een neefje van 3,5 en hij is helemaal geweldig!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen