IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : The Haunted Volgende pagina
EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 10:38 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ik zag net dat deze geweldige band nog een eigen topic heeft. Bij deze dus....

Heb net een nieuw nummer van ze geluisterd, namelijk : Shithead.
En het klinkt allemaal weer geweldig, wat vinden jullie van The Haunted ??


BLASTBEATS FOREVER


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-12-2002 10:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind die demo het tofst, geweldig geluid

(jaja, Zenial... Ik weet het!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 13-12-2002 10:42 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

1 x live gezien, waanzinnig strak!!



EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 10:44 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Tsja, als je een gitarist van At The Gates in de gelederen hebt zitten


BLASTBEATS FOREVER


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-12-2002 10:44 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ook het perfecte voorprogramma van Slayer naar mijn idee!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 13-12-2002 10:48 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Het geluid is wel tof maar ik vind die zang zo enorm monotoon. Daardoor vind ik er meteen niets meer aan.


I can't shoot straight unless I've had a pint!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 13-12-2002 11:06 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ze komen binnekort toch ook in de baroeg


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 11:10 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ja, klopt ! Ergens in eind Februari / begin Maart volgens mij


BLASTBEATS FOREVER


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-12-2002 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

IN maarft volgens mij ook in Metropool


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 13-12-2002 11:49 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Vind ze een beetje saai eerlijk gezegt. Maar opzich wel een oke band


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-12-2002 11:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 december 2002 10:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik vind die demo het tofst, geweldig geluid

(jaja, Zenial... Ik weet het!

Ik zeg niks...


Zenial


Hoolie99
Usericon van Hoolie99
Posted 13-12-2002 13:22 by Hoolie99 Wijzig reactieProfiel van Hoolie99Quote dit bericht

Vette band al halen ze het bij lange na niet bij mighty AT THE GATES (GODZZZZZZ)...


!!! THE SIGN IS ON !!!


EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 13-12-2002 13:23 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Ja OK, maar dan moet je natuurlijk wel van héééle goede huize komen hé !!


BLASTBEATS FOREVER


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 13-12-2002 13:25 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

zalig groeptje



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-12-2002 13:26 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ik vond hun eerste plaat erg te pruimen. Die tweede muzikaal gezien ook. Ik ben alleen niet echt weg van Marco (zanger vanaf de tweede plaat). Die kerel haalt bijlange niet het niveau van zijn voorganger, verneukt live alle oude nummers en klinkt op de nieuwe nummers gewoon kut. Jammer voor de band, echt.
Met die Peter hadden ze het veel verder kunnen brengen, dan nu met die brulaap.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 13-12-2002 16:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 13 december 2002 11:06 schreef arrebar het volgende:
ze komen binnekort toch ook in de baroeg


Dan ben ik daar

quote:
Op 13 december 2002 11:57 schreef Zenial het volgende:
Ik zeg niks...





[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 13-12-2002 16:43]


episode666
I am the Rebel Angel
Usericon van episode666
Posted 13-12-2002 18:04 by episode666 Wijzig reactieProfiel van episode666Quote dit bericht

The Haunted heeeeeerst!!!!!

Ik vind het echt een geniale band, vooral de cd (the haunted) Made me do it


Fall like an angel, rise like the devil


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-12-2002 21:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 13 december 2002 13:22 schreef Hoolie99 het volgende:
Vette band al halen ze het bij lange na niet bij mighty AT THE GATES (GODZZZZZZ)...


En die halen het bij lange na weer niet bij Grotesque imho.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-12-2002 21:33 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2002 21:30 schreef Mutilator het volgende:
En die halen het bij lange na weer niet bij Grotesque imho.

Ware woorden!

In the Embrace of Evil, DAT was pas een vuige pot metal.


RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 14-12-2002 0:22 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Hier kun je al een nummer downloaden van het nieuwe album, One Kill Wonder, van The Haunted:

http://www.earacherecords.org/mp3s/Shithead.mp3



Hakkuh


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 14-12-2002 8:54 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nou, volgens mij is dat gewoon 'Shithead'


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 13:26 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

20 replies in een topic over een van de betere thrash bands eind jaren 90/begin '00?

De nieuwe plaat, ondanks zijn BreeZaH titel rEVOLVEr met een leuke woordspeling beukt echter wel alle pannen eraf!

De productie is super, de gitaren zijn weer wat meer richting de eerste plaat, wat ieler, meer THRASH! Ook nummers met een lager tempo op en waarin Peter Dolving , een ietwat cleane zang hanteert.....hmm, ik weet nog niet wat ik daarmee moet...verder niets dan lof!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2004 13:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Op de eerste plaat zong ie ook al af en toe met cleane vocalen. Ik vond het iig stukken beter dan die bosaap van een Marco Aro. Wat een kutzanger was dat, zeg. Dolving is de enige juiste zanger voor The Haunted!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2004 13:41 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 13:26 schreef Spirit In Black het volgende:
20 replies in een topic over een van de betere thrash bands eind jaren 90/begin '00?

De nieuwe plaat, ondanks zijn BreeZaH titel rEVOLVEr met een leuke woordspeling beukt echter wel alle pannen eraf!

De productie is super, de gitaren zijn weer wat meer richting de eerste plaat, wat ieler, meer THRASH! Ook nummers met een lager tempo op en waarin Peter Dolving , een ietwat cleane zang hanteert.....hmm, ik weet nog niet wat ik daarmee moet...verder niets dan lof!



Ik dacht dat die plaat meer "zang georiënteerd" zou worden ( en meestal is dat een synoniem voor commerciëler).


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 13-09-2004 13:42 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Die eerste was ook met Dolving en klonk die commercieel? Niet bepaald me dunkt!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 13-09-2004 13:47 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 13:41 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik dacht dat die plaat meer "zang georiënteerd" zou worden ( en meestal is dat een synoniem voor commerciëler).


Als je het artwork bekijkt zou je zeggen van wel ja. De plaat hiervoor, One Kill Wonder klonk veel commercieler dan deze, qua productie. Volgens mij moest dat ook de klapper worden, dat bleef een beetje uit. Maar zoals ik al zei, kent deze plaat wel zijn rustpunten met meer 'zang'. Het is niet continue het gaspedaal vol open, maar is het geluid is wel meer richting de eerste plaat. Het is gewoon meer thrash....en zo hoort het...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 13-09-2004 13:48]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen