IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Nieuwe Hi reclame Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-07-2002 14:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hehe, dat beeld van dat metaalhoofd klopt wel redelijk [met mij iig].


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 22-07-2002 14:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 14:30 schreef Vinay het volgende:
zo reageren meisjes in het echt ook (op mij ) . goed geacteerd van dat meisje ,vond ik .

Ach so ja Bedoelde je het op die manier!

Niet het eerste waar ik aan d8 toen je 'eerlijk' typte


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 22-07-2002 19:52 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

O nee, ik ga gewoon tijdelijk meer tv kijken om een reclame te zien . Bedankt, topicstarter .


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 22-07-2002 19:57 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kheb em ook eindelijk gezien hahaha zo hoort et, lekker af schrikken die trancemutsen


Je moeder.


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 22-07-2002 21:46 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Ik heb hem nog steeds niet gezien.


the only pleasure is pain


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 22-07-2002 22:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

lache zeg. vooral die arm in trance omhoog.

beter als reclame met blauwe vloeistoffen en vleugels enzo.


Oud Vuil.


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 20:15 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

aargh
waarom heeft iedereen die reclame gezien...behalve ik?


...Wat Een Mooie Dag...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2002 20:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Je wil natuurlijk niks missen.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-07-2002 20:15 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik heb 'm ook niet gezien? En op de Hi-site staat een oude reclame geloof ik...


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 25-07-2002 18:54 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

hmm
dan ga ik maar eens heel veel tv kijken


...Wat Een Mooie Dag...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 27-07-2002 15:49 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik heb em gzien gister...
lmao
die gozer was echt errug :D shirt dat 3 maten te klein was, zo stoned als een aap heb me echt suf gelachen


My madness, my sadness


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 27-07-2002 20:44 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Eindelijk heb ik hem ook gezien. Ik vond hem erg goed. Hardrockers heersen!!


the only pleasure is pain


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 27-07-2002 20:48 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb hem maar voor de helft gezien, vanaf dat dat SMSje in beeld was . Die gast zag er behoorlijk dopy uit zeg...


joeri
Usericon van joeri
Posted 27-07-2002 20:49 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

ik heb em nog steeds niet gezien, ik moet maar eens vaker tv kijken , weet iemand wanneer ie vooral komt??


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2002 20:51 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

is dat een metalhead
meer een alto


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 27-07-2002 20:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

tele2 is zojuist 'n klant kwijt geraakt wat 'n fucking irri reclame!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 27-07-2002 21:02 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Ik vond hem wel komisch. Hij is zo hyperbolisch dat je hem gewoon niet serieus kan nemen.

Bovendien is het een goede zaak dat metalheads zulke trendhuppelkutjes afschrikken.


Hippy Killer
Smell my breath and count my teeth....
Usericon van Hippy Killer
Posted 28-07-2002 22:15 by Hippy Killer Wijzig reactieProfiel van Hippy KillerQuote dit bericht

hmz... ik vind dat we de reclame code comissie ff een mailtje moeten sturen dat we zeer diep beledigt zijn. en dat dit soort reclames een smet zijn op onze tollerante en ruimdenkende samenleving...

kheb toch al een hekel aan KPN...


He man nice shot!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-07-2002 11:22 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik heb hem ook gezien. Ach waar maken jullie druk om. Die gast draagt notabene een slipknot shirt.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-07-2002 11:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 juli 2002 11:22 schreef Witchking het volgende:
Die gast draagt notabene een slipknot shirt.


NEE! Slipknot shirt? Geen lang haar? Een trieste armband? Zou je denken dat het een acteur is en geen echte metalhead? Mijn wereld valt in duigen!!!


Zenial


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 29-07-2002 11:35 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Een acteur?


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 29-07-2002 14:36 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

jezus, als ze het dan doen laten ze het dan ook goed doen. Een slipkots shirt....


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-10-2009 21:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De allernieuwste Hi reclame, met die hysterische k-negerin, is de meest irritante reclame die ik ooit gezien heb


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-10-2009 22:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2002 21:16 schreef Mutilator het volgende:
(...) ik irriteer me er al jaren aan (...)


Hier kan ik me zó aan ergeren.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 10-10-2009 22:17 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Het handige aan reclame is dat als je het niets vindt je gewoon kunt wegzappen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen