IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het Avatar-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Landroval
Cold as hell, black as spades
Usericon van Landroval
Posted 26-12-2005 3:15 by Landroval Profiel van Landroval

Mooie guitaar..


Go ahead without me, I'll find my own way


slome
Usericon van slome
Posted 26-12-2005 11:49 by slome Profiel van slome

Ik kon er geen gitaar van maken.

Maar goed, ik heb mijn oude avatar weer terug. Zulen Schaep en Hypnos me nu weer aardig vinden?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-12-2005 13:04 by Schaep Profiel van Schaep

Ja.

Edit: En dat is wel de lelijkste gitaar van de hele wereld.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 26-12-2005 13:04]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 31-01-2006 23:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos



signature


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 31-01-2006 23:33 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

:D

[GOTHIC][/GOTHIC]

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 31-01-2006 23:33]


Je moeder.


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 04-02-2006 19:19 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

Kwelgeest verdient een prijs voor Avatar van het Jaar! Nu al!


Bruce Banner


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 19:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

????


ik zie niet eens wat het is!


explenation p(l)eese


signature


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-02-2006 19:34 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Het is nogal in het nieuws de laatste tijd.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 19:35 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

in Nederland? Theo Van Gogh? Pimmetje? Kaas?

nee echt, ik weet het niet..

vuurwerk?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 19:37 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 februari 2006 19:19 schreef Lainedil Naleanor het volgende:
Kwelgeest verdient een prijs voor Avatar van het Jaar! Nu al!
Danbkedank. Al was Mutilator degene die'm hier postte.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-02-2006 19:39 by Heiden Profiel van Heiden

Kleurtje wat aangepast omdat het erg onduidelijk zou worden in het avatarformaat.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 19:43 by kwelgeest Profiel van kwelgeest



Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 19:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

*als achtergrond gebruiken*


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 19:47 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Hij's geniaal. Ik zit er aan te denken om af te drukken en hier en daar op te gaan hangen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-02-2006 19:50 by Heiden Profiel van Heiden

Die swastika maakt het wel weer errug joods...Net of de joden het enigste volk met problemen zijn, dat misselijkmakende gezeik van ze komt me de neus uit. Hoor je ooit wat over de Armeniërs of de Kozakken om maar eens een paar bijna uitgeroeide volkeren te noemen? Waarom moeten kinderen dan al op 4-jarige leeftijd uitvoerig op de hoogte te zijn van de "grootste misdaad" in de geschiedenis der mensheid, de zogenaamde holocaust?
Ik vind het verder wel een leuke tekening, trouwens.
Europa moslimvrij!

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-02-2006 19:52]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 19:52 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 februari 2006 19:50 schreef Heiden het volgende:
Hoor je ooit wat over de Armeniërs
Eigenlijk wel ja.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 04-02-2006 19:55]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 20:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

dat meisje links met de ontdane lipjes en een errug treurig bloedende vagina als gevolg is simpelweg geniaal geschetst


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 20:04 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 februari 2006 19:50 schreef Heiden het volgende:
Die swastika maakt het wel weer errug joods...Net of de joden het enigste volk met problemen zijn, dat misselijkmakende gezeik van ze komt me de neus uit. Hoor je ooit wat over de Armeniërs of de Kozakken om maar eens een paar bijna uitgeroeide volkeren te noemen? Waarom moeten kinderen dan al op 4-jarige leeftijd uitvoerig op de hoogte te zijn van de "grootste misdaad" in de geschiedenis der mensheid, de zogenaamde holocaust?
Ik vind het verder wel een leuke tekening, trouwens.
Europa moslimvrij!
Daarbij denk ik eigenlijk ook dat dat hakenkruis meer doelt op de fascistische aart van de Islam; Hun intolerantie tegenover anders denkenden, dan op de anti-semitistische overtuiging van veel Moslims.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 20:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Iemand moet trouwens ook dringend eens werk maken van een verkeersbord "einde rond punt" in Mekka...


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-02-2006 20:11 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 februari 2006 20:04 schreef kwelgeest het volgende:
Daarbij denk ik eigenlijk ook dat dat hakenkruis meer doelt op de fascistische aart van de Islam; Hun intolerantie tegenover anders denkenden, dan op de anti-semitistische overtuiging van veel Moslims.


Ik vind het gewoon het zoveelste voorbeeld van de joden die de eeuwige slachtofferrol willen spelen.
Trouwens, waarom ruk je je dan wel op NSBM en Skrewdriver als je de swastika precies zo ziet zoals de joden hem omschrijven? Je volgt de symboliek der joden, foei!
En over die Armeniërs hoor je geen fuck, dat word je niet iedere dag vanaf dat je kunt lopen onder je neus gewreven zoals het akkefietje met de joden in de jaren 40.
Zoals ik al zei vind ik het verder een heerschende tekening, ik zou zelf de swastika eruithalen als ik die afbeelding ooit zou willen gebruiken.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 04-02-2006 20:12]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 04-02-2006 20:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 4 februari 2006 20:11 schreef Heiden het volgende:
Ik vind het gewoon het zoveelste voorbeeld van de joden die de eeuwige slachtofferrol willen spelen.
Trouwens, waarom ruk je je dan wel op NSBM en Skrewdriver als je de swastika precies zo ziet zoals de joden hem omschrijven? Je volgt de symboliek der joden, foei!
En over die Armeniërs hoor je geen fuck, dat word je niet iedere dag vanaf dat je kunt lopen onder je neus gewreven zoals het akkefietje met de joden in de jaren 40.
Zoals ik al zei vind ik het verder een heerschende tekening, ik zou zelf de swastika eruithalen als ik die afbeelding ooit zou willen gebruiken.

Ik heb aardig wat NSBM in de kast ja en ik heb het een tijdje erg toffe muziek gevonden; Nu, over het algemeen, niet meer. Maar mijn mening is niet verandert. Ik heb nooit 100% achter 'het NSBM gedachtegoed' gestaan. Ik vond de muziek erg tof, en sommige bands (oude veles, oude graveland, oude Absurd, Seigneur Voland) nog steeds. Voor RAC/Oi! geldt hetzelfde. Maar ik vind het zelf belangrijker om de overeenkomsten tussen mijn mening en de ideologie achter die bands afentoe te benadrukken dat de verschillen.

De genocide op de Armeniers krijg je idd niet vanaf je vierde mee. Maar wel meer belangrijke dingen niet. Ald je tegenwoordig vaak kranten leest kom je het echter best vaak tegen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 04-02-2006 20:40 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 4 februari 2006 20:21 schreef kwelgeest het volgende:
Ik heb aardig wat NSBM in de kast ja en ik heb het een tijdje erg toffe muziek gevonden; Nu, over het algemeen, niet meer. Maar mijn mening is niet verandert. Ik heb nooit 100% achter 'het NSBM gedachtegoed' gestaan. Ik vond de muziek erg tof, en sommige bands (oude veles, oude graveland, oude Absurd, Seigneur Voland) nog steeds. Voor RAC/Oi! geldt hetzelfde. Maar ik vind het zelf belangrijker om de overeenkomsten tussen mijn mening en de ideologie achter die bands afentoe te benadrukken dat de verschillen.

De genocide op de Armeniers krijg je idd niet vanaf je vierde mee. Maar wel meer belangrijke dingen niet. Ald je tegenwoordig vaak kranten leest kom je het echter best vaak tegen.


Klopt, tegenwoordig hoor je het inderdaad iets vaker, maar het is bij lange na niet zo omgeven door dat "Oh, wat verschrikkelijk" sfeertje zoals de holocaust die haast omgeven schijnt te zijn door een primitieve afkeersemotie die we ons hele leven krijgen ingeprent.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Biertje ?
lurking in the dismal fog
Usericon van Biertje ?
Posted 04-02-2006 21:29 by Biertje ? Profiel van Biertje ?



.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-02-2006 21:32 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 4 februari 2006 20:06 schreef Hypnos het volgende:
Iemand moet trouwens ook dringend eens werk maken van een verkeersbord "einde rond punt" in Mekka...


voorgaande post is ook goed

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 04-02-2006 21:32]


signature


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 04-02-2006 21:39 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Zitten moslims te scrabbelen zegt die een tegen de andere...allah...heb je de el-al..(voor de geschiedenis barbaren..deze israelische luchtvaartmaatschappij boorden hun vliegtuig in de bijlmer)


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen