IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Auteur:
Topic : Van welk nr krijg je nou echt kippenvel Vorige pagina | Volgende pagina
De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-05-2011 21:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeker. Hij was vandaag weer bij dwdd. Deedtie sweet dreams. Ook al zo vet. Die gast is echt retemuzikaal, zeg!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-05-2011 21:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Jammer dat hij dan in Triggerfinger zit, want dat vind ik niet zo heel spectaculair.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-05-2011 22:01 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, idd. Ik zei het vanavond nog tegen m'n eega: ik zou er niets van kopen, dat triggerfinger. Maar ik denk dat ik het live wel te gek zou vinden.

Ik heb wel eens wat live beelden op tv gezien. Een energie dat die gasten hebben en overbrengen naar het publiek. Hulde!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-05-2011 22:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2011 22:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehe, idd. Ik zei het vanavond nog tegen m'n eega: ik zou er niets van kopen, dat triggerfinger. Maar ik denk dat ik het live wel te gek zou vinden.

Ik heb wel eens wat live beelden op tv gezien. Een energie dat die gasten hebben en overbrengen naar het publiek. Hulde!
Dat klopt. Hè jammer, ik zou het graag eens niet met je eens zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 19-05-2011 22:14 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

The verve - bittersweet symphony


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-05-2011 22:16 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 19 mei 2011 22:06 schreef bastianus het volgende:
Dat klopt. Hè jammer, ik zou het graag eens niet met je eens zijn.



Tsja, sorry.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-05-2011 22:19 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

--->fanta lemon


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 20-05-2011 7:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 mei 2011 22:01 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hehe, idd. Ik zei het vanavond nog tegen m'n eega: ik zou er niets van kopen, dat triggerfinger. Maar ik denk dat ik het live wel te gek zou vinden.

Ik heb wel eens wat live beelden op tv gezien. Een energie dat die gasten hebben en overbrengen naar het publiek. Hulde!


Denk een van de beste live-bands die ik ooit gezien heb.. Damn! Maargoed, ik zet ook graag hun CD's op Op dit moment zit What Grabs Ya in mijn auto, vooral First Taste is een wereldplaat


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 11-06-2011 22:23 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl



Ik kan er niet echt m'n vinger op leggen waarom ik dit zo goed vind. Op het eerste gehoor gewoon een leuk liedje. Maar des te vaker ik 'em hoor. Geweldig!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Lamedildo
Usericon van Lamedildo
Posted 12-06-2011 0:45 by Lamedildo Wijzig reactieProfiel van LamedildoQuote dit bericht

Theo Trekzak - Op mn pikkie rijd ik ieder chickie.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 12-06-2011 0:46 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2011 0:45 schreef Lamedildo het volgende:
Theo Trekzak - Op mn pikkie rijd ik ieder chickie.


Hee, een humorist. Nee, echt.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 12-06-2011 11:50 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

My Dying Bride - The Deepest of All Hearts
The Morningrise - The Shadows of the Past
Novembers doom - Autumn Reflection
Tool - Disposition / Reflection / Triad
Steve Von Till - Breathe
Neurosis - Falling Unknown (al geeft voornamelijk het einde van Stones from the Sky me ook wel kippenvel)


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2011 17:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2011 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


rotor
Usericon van rotor
Posted 14-08-2011 17:59 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2011 7:46 schreef Ethereal het volgende:
Denk een van de beste live-bands die ik ooit gezien heb.. Damn! Maargoed, ik zet ook graag hun CD's op Op dit moment zit What Grabs Ya in mijn auto, vooral First Taste is een wereldplaat

Idem. Ook een van de beste rockdrummers die ik live aan het werk heb gezien. Ze "spelen" echt.


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 14-08-2011 18:00 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com



Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 14-08-2011 18:03 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht



We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-08-2011 18:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Tranen... elke keer weer.



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 14-08-2011 18:22 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 18:20 schreef Staalman het volgende:
Tranen... elke keer weer.




Jaaaaa!!!!



Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-08-2011 18:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht



Nog zo één om stuk op te gaan:



"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 14-08-2011 18:49 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 18:20 schreef Staalman het volgende:
Tranen... elke keer weer.



vooral met de clip erbij


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-08-2011 19:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Dat Anatheme nummer doet mij weinig...hoewel het lekker klinkt.

Daarentegen....dit nummer...en eigenlijk de hele Eternity cd.
En dit heb ik alleen bij deze cd...ik moet hem soms halverwege gewoon stop zetten.
Het gevoel wat deze plaat bij mij soms oproept...



Daarnaast:


Eigenlijk alle oude Candlemass en ook de beide Warning cd's.

Daarnaast eigenlijk te veel op te noemen...nummers van Holy Terror, Cyclone Temple, Asphyx, Dream Theater, Porcupine Tree, Motörhead, Gorilla Biscuits etc...




bub


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-08-2011 21:14 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr




Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 14-08-2011 21:17 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2011 19:01 schreef Bub het volgende:
Dat Anatheme nummer doet mij weinig...hoewel het lekker klinkt.

Daarentegen....dit nummer...en eigenlijk de hele Eternity cd.
En dit heb ik alleen bij deze cd...ik moet hem soms halverwege gewoon stop zetten.
Het gevoel wat deze plaat bij mij soms oproept...







jip +1

en ALternative4 eigenlijk ook


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-08-2011 21:20 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

quote:
Op 14 augustus 2011 17:57 schreef Hypnos het volgende:

Vergeten glorie en zo. Maar weer eens opzoeken.

Geinig trouwens, die zang doet me aan Tiamat denken. Dat zegt, als die dude van Tiamat in een grungeband zou zitten.



Dit topic is 37 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen