IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Groetzone???? Vorige pagina | Volgende pagina
TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-12-2002 15:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht



Dat zegt alles wel. Rotterdam... Ach ja, Hollanders...

Als je dan niemand groet in zo'n zone, krijg je dan een boete?


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 14-12-2002 15:36 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik wil even snel de groeten aan mijn mama doen!

Haai mam, groetjes van mij!




schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 14-12-2002 16:46 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 13:24 schreef Eternal Darkness het volgende:
Het idee komt van een LPF raadslid in R'dam geloof ik,Ook dit zei hij: Ik vind dat het groeten weer terug moet komen in Rotterdam,ik groeide op in een klein Fries dorpje waar iedereen elkaar gedag zei.
Hallo wakker worden gozer je staat niet meer in je Friese huifkarrengehucht maar in Rotterdam daar kan je niet iederen groeten.Ik groet alleen mensen die ik ken of mensen die mij toevallig groeten.


hahahahaha, daar klopt ook geen flikker van. als ik hier door het dorp loop of fiets kijkt men over het algemeen vrij haatvol en zal iig nooit 'hoi' zeggen ('fan wa is dat er ièn?')


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 14-12-2002 18:27 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

ik heb wel een leuke groet voor alle mensen


Immortal Pride


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-12-2002 18:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

haha nou ik weet hoe het is ik woon zelf een een klein fries stadje(16.000 inwoners) en daar zeggen vooral de ouderen elkaar bijna altijd wel gedag.
het zijn vooral de jongeren die dat niet meer doen of dat vreemd vinden.
(niet dat iemand mij ooit gedag zegt )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2002 18:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dan kijk je gewoon naar de grond en als je wordt aangehouden zeg je dat je niemand hebt gezien


Je moeder.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-12-2002 18:36 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Onee, kijk dan tenminste naar de lucht hé... doe ik steeds


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 14-12-2002 18:48 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

quote:
Op 14 december 2002 18:36 schreef Asherah het volgende:
Onee, kijk dan tenminste naar de lucht hé... doe ik steeds
als jij naar de lucht kijk en ik passeer kijk je recht in mijn ogen



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-12-2002 18:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hahahahahaha


Je moeder.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 14-12-2002 18:59 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Mag je in die zones ook zelf weten hoe je die mensen begroet?


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 14-12-2002 19:01 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Gegroet allemaal
Wat is dit voor bullshit
Ik ben er wel mee eens als er ook een vrij-zone komt heb ik ook weer eens sex.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 14-12-2002 20:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 16:46 schreef schaambaard het volgende:
hahahahaha, daar klopt ook geen flikker van. als ik hier door het dorp loop of fiets kijkt men over het algemeen vrij haatvol en zal iig nooit 'hoi' zeggen ('fan wa is dat er ièn?')




hahahahaha
zijn ze al langsgeweest met brandende fakkels en hooivorken?

[Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 14-12-2002 20:02]


No meat is sweater


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 14-12-2002 20:03 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 18:48 schreef the wounded immortal het volgende:
als jij naar de lucht kijk en ik passeer kijk je recht in mijn ogen


Nee hoor, ik kijk los door je heen

Maar wat een topic zeg, LOOOOOOOOOOOOOL, dit is zo typîsch hollands, whahaaahaha...


Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 14-12-2002 22:32 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 19:01 schreef gummibeer het volgende:
Gegroet allemaal
Wat is dit voor bullshit
Ik ben er wel mee eens als er ook een vrij-zone komt heb ik ook weer eens sex.


ja, vroeger in de tijd van de hippies was het veel gaver


Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-12-2002 0:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 18:31 schreef Orion het volgende:
haha nou ik weet hoe het is ik woon zelf een een klein fries stadje(16.000 inwoners) en daar zeggen vooral de ouderen elkaar bijna altijd wel gedag.
het zijn vooral de jongeren die dat niet meer doen of dat vreemd vinden.
(niet dat iemand mij ooit gedag zegt )
In zo'n klein dorpje woon ik ook, alleen durven de ouderen hier zowat de straat niet meer op en wordt eenieder die ook maar per ongeluk richting een ander kijkt in elkaar geramt (van de 16.000 inwoners zijn 6000 inwoners hangjeugd en grotendeels een beetje bruin).


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 15-12-2002 0:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

groeten?
donder nou ff lekker een teringend op.
ik ben al boos
en dan ook nog dit

het slaat echt als kut op dirrek.
grmbl
meer onderbouwde posts volgen later


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-12-2002 0:42 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

In Rotterdam leer je wel 'hallo' in allerlei verschillende talen...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 15-12-2002 1:28 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 12:37 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
Jezus, zeker een initiatief van groen links ofzo

Het idee schijnt van een andere partij te komen : Groet Links.


Nix
Usericon van Nix
Posted 15-12-2002 13:11 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht



Of je groet gewoon niet. De mensen vinden jou dan niet aardig (en sociaal), en groeten jou nooit weer


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 15-12-2002 13:15 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

Gezien de reacties die allemaal in deze topic gegeven worden, zal de rest van nadenkend Nederland ook zo iets hebben van: rot maar lekker op... Was het een LPF voorstel ?? We hebben gezien wat voor impact die uiteindelijk op de samenleving hebben gehad. Wat een gelul zeg.


Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 17-12-2002 5:32 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 20:03 schreef Asherah het volgende:
Nee hoor, ik kijk los door je heen

Maar wat een topic zeg, LOOOOOOOOOOOOOL, dit is zo typîsch hollands, whahaaahaha...

he!dit is dus NIET typisch nederlands he...
dit zijn wanhoopsacties van lpf'ers die nog een paar zetels willen behouden (bejaarde en kakkers zullen het wel weer een geweeeeeeeeeeeeeeeeeeldig idee vinden...

en trouwens in rotterdam zal het er wel op uitlopen dat de mensen zo: gaan groeten


My madness, my sadness


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 17-12-2002 13:24 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

In Groningen gaat dat toch niet werken... hehe. Daar ontwijkt iedereen in zijn kraag weggedoken elkanders sjagrijnige blikken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2002 13:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik wil een zone waar ik ieder vriendelijke de tyfus toe mag wensen


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 17-12-2002 16:07 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

quote:
Op 15 december 2002 0:42 schreef altx het volgende:
In Rotterdam leer je wel 'hallo' in allerlei verschillende talen...


Zelfs door volbloed Nederlanders word ik in verschillende talen aangesproken.Waar gaan we heeeeeeeeeen?


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 17-12-2002 16:12 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

moet eerlijk zeggen dat het op zich wel goed id is in wijken, kan aanleiding zijn voor mensen uitzelfde buurt om elkaar te leren kennen misschien?
ipv de hele dag in je huis acht internet te zitten


And my marlboro light


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen