IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : [Documentaire] Paradise Lost: The Child Murders At Robin Hood Hills Vorige pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-08-2002 22:12 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

dadelijk het laaste gedeelte van de documantaire.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 11-08-2002 22:14 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ja, 40 min.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-08-2002 22:16 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Wie denken jullie wie het gedaan heeft ?


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-08-2002 22:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik verdenk nog altijd die moeder en die stiefpa.. je weet wel welke ouders ik bedoel. Ook al zal hij onschuldig uit de test komen, zal het mijn oordeel niet veranderen. Er zijn genoeg manieren om zo'n test te manipuleren. En er zijn zat mensen die zo in hun leugen opgaan dat ze de waarheid niet meer weten.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 11-08-2002 22:19 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik denk dat die Pa(hillbilly) het heeft gedaan, en dat ze vrouw ervan wist.

Maar ik kan het ook fout hebben.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-08-2002 22:20 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

weet iemand de url van dat wm3 forum?


No meat is sweater


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-08-2002 22:21 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht



Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-08-2002 22:28 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

dank u zeer


No meat is sweater


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-08-2002 23:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehehe. Die pa is echt een eikel, zeg.


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 11-08-2002 23:16 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

die gast is ook vet achterlijk...alleen die stomme kuttekop van hem al


No meat is sweater


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-08-2002 23:24 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 augustus 2002 23:16 schreef Infaustus het volgende:
die gast is ook vet achterlijk...alleen die stomme kuttekop van hem al


En maar met z'n bijbel zwaaien. Echt een debiel.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen