IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : stel je band eens voor: Vorige pagina | Volgende pagina
Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 30-10-2002 8:34 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

Robin..wat meer text op je site mag wel:s


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 9:38 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Zijn er nog bands die interesse hebben om wat uit te brengen? Mail me gerust op info@graf-records.com of add me in mn MSN, adres staat in mn profiel.


poep
Usericon van poep
Posted 30-10-2002 11:41 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

ow mijn god...

sinistrum...



alweer zo'n kansloos black metal bandje van een paar knulletjes die weer een hoop lopen te verkondigen maar zoals gewoonlijk weer niks waarmaken..


MAAK EERST EEN DEMO voordat je een site gaat maken...


jezus...




Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 13:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

buhahah, ik lag je uit


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Nihil
Casus belli
Usericon van Nihil
Posted 30-10-2002 13:55 by Nihil Wijzig reactieProfiel van NihilQuote dit bericht

Je "lagt" hem uit?


Tum podem extulit horridulum...


poep
Usericon van poep
Posted 30-10-2002 15:02 by poep Wijzig reactieProfiel van poepQuote dit berichthttp://www.disney.com

als je me uit "lagt", zorg er dan wel voor dat je reden hebt om te "laggen", d.w.z maak eerst eens fatsoendelijke muziek...

ik bedoel...

hoeveel nutteloze projecten heb je nu al wel niet lopen? 34?

en met hoeveel van die projecten heb je ooit iets serieus uitgebracht???

en met serieus bedoel ik dus geen halfbakken gare rotzooi zoals bijna al die prutsbandjes (om er een paar te noemen: Moordslag, Doodslag, Nevelheim, Black Circle, Thorheim, Bloedpest, Raafzwart, Bloedoffer, Cyanide, etc) maken...

conclusie:

tot nu toe ben je alleen nog maar in staat ONS redenen te geven om te lachen.....


en natuurlijk irritaties...

wie heeft er nu iets aan die 1000 virtuele bandjes die alleen op het internet bestaan en zo de Nederlandse Metal Scene ten grabbel gooien...

nee... als het aan gasten zoals jullie ligt is Nederland binne de kortste keren 10 miljoen virtuele rotzooi bandjes rijker die het nooit verder schoopen dan 2 mp3 sampels van een halve minuut bagger herrie...

nee hoor, hier zal iedereen van op kijken...



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 30-10-2002 15:03 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/



Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Metal
Usericon van Metal
Posted 30-10-2002 15:24 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Jow Jow!
't is hier den Steve waar IRONGLORY het beetje eerder over had (thx) We hebben dus al een naam: MALAGANT en de MP3's zijn in de maak (demo) interesse?: info@the-stage.be


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-10-2002 16:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 30 oktober 2002 15:02 schreef poep het volgende:
als je me uit "lagt", zorg er dan wel voor dat je reden hebt om te "laggen", d.w.z maak eerst eens fatsoendelijke muziek...

ik bedoel...

hoeveel nutteloze projecten heb je nu al wel niet lopen? 34?

en met hoeveel van die projecten heb je ooit iets serieus uitgebracht???

en met serieus bedoel ik dus geen halfbakken gare rotzooi zoals bijna al die prutsbandjes (om er een paar te noemen: Moordslag, Doodslag, Nevelheim, Black Circle, Thorheim, Bloedpest, Raafzwart, Bloedoffer, Cyanide, etc) maken...

conclusie:

tot nu toe ben je alleen nog maar in staat ONS redenen te geven om te lachen.....


en natuurlijk irritaties...

wie heeft er nu iets aan die 1000 virtuele bandjes die alleen op het internet bestaan en zo de Nederlandse Metal Scene ten grabbel gooien...

nee... als het aan gasten zoals jullie ligt is Nederland binne de kortste keren 10 miljoen virtuele rotzooi bandjes rijker die het nooit verder schoopen dan 2 mp3 sampels van een halve minuut bagger herrie...

nee hoor, hier zal iedereen van op kijken...




yes indeed


Je moeder.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 17:26 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 15:02 schreef poep het volgende:
als je me uit "lagt", zorg er dan wel voor dat je reden hebt om te "laggen", d.w.z maak eerst eens fatsoendelijke muziek...

ik bedoel...

hoeveel nutteloze projecten heb je nu al wel niet lopen? 34?

en met hoeveel van die projecten heb je ooit iets serieus uitgebracht???

en met serieus bedoel ik dus geen halfbakken gare rotzooi zoals bijna al die prutsbandjes (om er een paar te noemen: Moordslag, Doodslag, Nevelheim, Black Circle, Thorheim, Bloedpest, Raafzwart, Bloedoffer, Cyanide, etc) maken...

conclusie:

tot nu toe ben je alleen nog maar in staat ONS redenen te geven om te lachen.....


en natuurlijk irritaties...

wie heeft er nu iets aan die 1000 virtuele bandjes die alleen op het internet bestaan en zo de Nederlandse Metal Scene ten grabbel gooien...

nee... als het aan gasten zoals jullie ligt is Nederland binne de kortste keren 10 miljoen virtuele rotzooi bandjes rijker die het nooit verder schoopen dan 2 mp3 sampels van een halve minuut bagger herrie...

nee hoor, hier zal iedereen van op kijken...




buhahaha!!!!

Ik wil niet lullig doen maar die mp3 is bagger, ik weet het. Maar het is atm even iets. Omdat wij onze demo nr's perfect willen hebben werken we der langer aan. 1 nr duurt ook ongeveer 10 tot 15 min dus we hebben veel tijd nodig. Als de demo eenmaal af is praat je wel anders.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


VUIG
"Selbstmord für einenen höheren Ruhm"
Usericon van VUIG
Posted 30-10-2002 18:00 by VUIG Wijzig reactieProfiel van VUIGQuote dit berichthttp://vuig.cjb.net/

zorg eerst even dat je iets uit hebt dan ipv populair te doen en de internetblekkie uit te hangen..

al die internetblekkies komen me de strot uit..

oprotten met al die klote bands!


Heaven, once so proud, look as it comes down


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 30-10-2002 18:09 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

quote:
Op 30 oktober 2002 17:26 schreef Heosphoros het volgende:
buhahaha!!!!

Ik wil niet lullig doen maar die mp3 is bagger, ik weet het. Maar het is atm even iets. Omdat wij onze demo nr's perfect willen hebben werken we der langer aan. 1 nr duurt ook ongeveer 10 tot 15 min dus we hebben veel tijd nodig. Als de demo eenmaal af is praat je wel anders.


ik hoop idd dat je uiteindelijke materiaal beter is...


11.45: restate my assumptions


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 18:00 schreef VUIG het volgende:
zorg eerst even dat je iets uit hebt dan ipv populair te doen en de internetblekkie uit te hangen..

al die internetblekkies komen me de strot uit..

oprotten met al die klote bands!

Hail to da Vuig !


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 19:24 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

Ik vindt ook dat ie gelijk heb, maar webdesignen is ook me werk (stage) en tja, dan ken ik in me vrijetijd net zogoed wat designen ist niet.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 19:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Je kunt beter een cursus nederlands voor beginners gaan doen


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 19:26 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:25 schreef Jenje het volgende:
Je kunt beter een cursus nederlands voor beginners gaan doen


Komt ie weer met ze kinderachtige opmerkingen


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 30-10-2002 19:29 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:26 schreef Heosphoros het volgende:
Komt ie weer met ze kinderachtige opmerkingen


Maar hij heeft wel gelijk


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 19:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:26 schreef Heosphoros het volgende:
Komt ie weer met ze kinderachtige opmerkingen

Ik heb het allemaal van jou geleerd


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 19:50 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:33 schreef Jenje het volgende:
Ik heb het allemaal van jou geleerd

Ik ben trots op je... echt waar hoor


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 30-10-2002 19:52 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:23 schreef Jenje het volgende:
Hail to da Vuig !



je praat/typt als een neger jenje....


No meat is sweater


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 19:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:52 schreef Infaustus het volgende:
je praat/typt als een neger jenje....


Je vergeet

-ruik
-lijkt


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 19:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:52 schreef Infaustus het volgende:
je praat/typt als een neger jenje....

So?
Irriteert jou dat dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:54 schreef Heosphoros het volgende:
Je vergeet

-ruik
-lijkt

Oh ja, vergaten we effe, rascistisch zijn is ook true


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 30-10-2002 20:00 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 19:55 schreef Jenje het volgende:
Oh ja, vergaten we effe, rascistisch zijn is ook true



Haha omdat ik het woord "jood" gebruik heb ik meteen een stempel.


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2002 20:02 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

en de 500x daarvoor.
waarom doe je zo? Probeer je stoer over te komen soms?


Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen