IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nokturnal mortum Vorige pagina | Volgende pagina
Captain Winter War
OLD MAN'S CHILD en EMPALIGON kunnen echt samen.
Usericon van Captain Winter War
Posted 09-07-2003 19:16 by Captain Winter War Wijzig reactieProfiel van Captain Winter WarQuote dit bericht






Volgens mij speelt Mike Oldfield hier ook nog een deuntje.


GODLESS NORTH buy it now.


Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 18-07-2003 14:08 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

yup ze komen echt uit de oekraine kheb zelf de cd NeChrist een lange tijd geleden bij de bodisque gekocht in amsterdam


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 18-07-2003 14:48 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht



NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 18-07-2003 15:52 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Ik heb Into the gates of blasphemous fire aangeschaft en de eerste 2 nummers vind ik zeer goed daarna neemt het toch wat af. Teveel lelijke "folky" (of dat moet het voorstellen) synthesizer erdoorheen. Gelukkig niet teveel.

En die hakenkruizen zie ik niet


Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 18-07-2003 16:00 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Logo is pas veranderd bij de cd Ne-christ


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 28-08-2003 14:48 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2003 16:00 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
Logo is pas veranderd bij de cd Ne-christ


op mijn versie van NeChrist hebben ze toch nog het oude logo, die zonder de hakenkruizen.

Of ligt dat nou gewoon aan mij


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 28-08-2003 15:29 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

ben blij dat ik van to the gates... af ben, wat een kut cd, daarentegen vind ik nechrist erg heersend.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


telluriet
Usericon van telluriet
Posted 28-08-2003 17:02 by telluriet Wijzig reactieProfiel van tellurietQuote dit bericht

quote:
Op 28 augustus 2003 15:29 schreef Aeolus het volgende:
ben blij dat ik van to the gates... af ben, wat een kut cd, daarentegen vind ik nechrist erg heersend.




BellaDamaNocturna
BIERKOMENNNNN
Usericon van BellaDamaNocturna
Posted 28-08-2003 17:32 by BellaDamaNocturna Wijzig reactieProfiel van BellaDamaNocturnaQuote dit berichthttp://img18.photobucket.com/albums/v53/BellaDamaNocturna/meversusme/th_Foto_1338.jpg

quote:
Op 28 augustus 2003 15:29 schreef Aeolus het volgende:
ben blij dat ik van to the gates... af ben, wat een kut cd, daarentegen vind ik nechrist erg heersend.
idd
ik heb zelfs een shirt kunne bemachtige op wacken ik zocht die al een tydje


AARGHHH


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 28-08-2003 23:38 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Ik heb de Promo cd van de rerelease van Lunar Poetry een tijdje gekocht.

Dit is ook alles wat ik ooit van hun gehoord heb. Moet zeggen dat Lunar Poetry een van de geniaalste cd's is die ik heb. Briljante keyboards verwoven in sfeervolle nummers!

Kopen die handel!



zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 28-08-2003 23:48 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

haha, dit moet een grap zijn!
Als je noktural mortum werkelijk goed vind weet je dat het NSBM is.


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 28-08-2003 23:57 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht

waarom lees ik maar de helft en lul ik maar wat uit mijn nek.
Nokturnal mortum en een joodsplaten label? haha welk label is dat dan??


Thor-Wulf
Usericon van Thor-Wulf
Posted 29-08-2003 17:33 by Thor-Wulf Wijzig reactieProfiel van Thor-WulfQuote dit bericht

Nu te verkrijgen:




Voor emer info: oriana@online.kharkiv.com


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 29-08-2003 17:36 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Origineel lettertype gebruiken ze daar even ..


this user is dead


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 29-08-2003 17:38 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

weer hakenkruizen in het logo, stoer hoor


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


zherckvhermaeler
Usericon van zherckvhermaeler
Posted 30-08-2003 0:12 by zherckvhermaeler Wijzig reactieProfiel van zherckvhermaelerQuote dit bericht



Black Raven
Usericon van Black Raven
Posted 30-08-2003 16:41 by Black Raven Wijzig reactieProfiel van Black RavenQuote dit bericht

ik vin met nokturnal mortum niks mis mee


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 30-08-2003 16:50 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 30 augustus 2003 16:41 schreef Black Raven het volgende:
ik vin met nokturnal mortum niks mis mee


ik vin met jouw spelling heleboel mis mee


this user is dead


Legatius
The Crypt has Eyes
Usericon van Legatius
Posted 30-08-2003 20:14 by Legatius Wijzig reactieProfiel van LegatiusQuote dit berichthttp://drink.to/tswaertderduusternesse

quote:
Op 29 augustus 2003 17:36 schreef JFrost het volgende:
Origineel lettertype gebruiken ze daar even ..


Zoage


Je kan me de bout hachelen!


valfar
Usericon van valfar
Posted 11-11-2003 17:55 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Weet iemand een plek waar ik de cd "Goat Horns" kan bestellen of heeft iemand deze (2e hands) te koop?



Sater
Usericon van Sater
Posted 11-11-2003 20:37 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 12-11-2003 15:00 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2003 17:38 schreef Aeolus het volgende:
weer hakenkruizen in het logo, stoer hoor


nee, swastika's, das pas stoer


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 06-05-2004 20:21 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

.... en sindsdien in The Taste of Victory uitgekomen.

Tracklist:

1. Weltanschauung 8:36
2. The New Era of Swords 7:38
3. The Taste of Victory 11:41
4. As the Steel Eagle into Golden Svarga 14:51

Beetje overbodige release omdat de eerste 3 nummers ook op 't komende album Weltanschauung komen te staan. Muzikaal gezien is er weinig tot geen black metal in terug te vinden.

Ook is Twilightfall op cd uitgekomen. 't Gaat hier oorspronkelijk om een demo uit 1995.

Tracklist:

1. The Unnothingness From Beyond
2. Autumn Opposition
3. Cry Of Ukraine
4. Where Rivers Flow Into The Seas
5. Glass Coffin
6. On The Wings Of Scarlet Sunset
7. Oriana - Waterfall Of Twilight
8. Dark Flower Of Temptation
9. Tematset Wen: Nocturnal Mortal

U bent weer helemaal op de hoogte van de gezellige familie Nokturnal Mortum.


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 15-06-2004 14:45 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

En ondertussen ook re-issues van NE-christ(met motorhead cover), To the gates of blasphemous fire(met slayer cover) en marble moon.

En nog wat vinyl releases op no coulours.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 15-06-2004 17:14 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

We worden dus doodgegooid met deze zaadband. Ach, ieder zijn ding...


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen