IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nokturnal mortum Vorige pagina | Volgende pagina
VVL
Uul
Usericon van VVL
Posted 15-06-2004 21:10 by VVL Wijzig reactieProfiel van VVLQuote dit berichthttp://www.aesunt.tk

Spreek voor jezelf.

Ik vind NeChrist een verdomd goeie cd, Goat Horns had een CoF cd kunnen zijn. Luister maar is naar die riffs. Maar sowieso een slechte cd vind ik.


Schel


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-06-2004 23:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 juni 2004 21:10 schreef VVL het volgende:
Spreek voor jezelf.

Ik vind NeChrist een verdomd goeie cd, Goat Horns had een CoF cd kunnen zijn. Luister maar is naar die riffs. Maar sowieso een slechte cd vind ik.
Goat Horns is verdomd geniaal zeker de keyboards. Sterker nog het is de enige NM cd die hier rondjes draait de rest ligt stof te verzamelen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 01-07-2004 14:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

@vvl: Ik weet niet wat jij in je oren hebt zitten maar er zijn amper echt riff's in die cd te ontdekken laat staan CoF riff's.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-03-2005 18:30 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Iemand Weltanschauung al gehoord?
Luister er nu een nummer van op internet en heb The Taste of Victory thuis, staan toch ook nummers van die cd op?

Wat ik er van gehoord heb klinkt erg lekker, ga deze cd zeker aanschaffen (zodra ik weer over voldoende geld beschik).


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-03-2005 8:23 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb m pas geluisterd, zekers een aanrader!!
Alleen jammer van die bloedirritante folk introotjes die ertussen zitten. Maar de metalnummers zijn weer erg goed


Zenial


valfar
Usericon van valfar
Posted 24-04-2005 13:01 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

quote:
Op 15 maart 2005 18:30 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Iemand Weltanschauung al gehoord?
Luister er nu een nummer van op internet en heb The Taste of Victory thuis, staan toch ook nummers van die cd op?

Wat ik er van gehoord heb klinkt erg lekker, ga deze cd zeker aanschaffen (zodra ik weer over voldoende geld beschik).


Ik heb hem. Echt een lekker album! De nummers van The Taste of Victory die opnieuw zijn opgenomen klinken een stuk beter vind ik! Het titel nummer is echt een lekker nummer!
Wel grappig om te zien hoelang het heeft geduurt voordat het album echt is uitgekomen:

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/566595



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 24-04-2005 13:05 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Ik heb hem ook gehoord, goede cd, alleen even afwachten of hij mij niet gaat vervelen op een gegeven moment.
Tot nu toe blijft Ne-Christ mij alleen nog boeien. Lunar Poetry en Goat Horns zet ik nog wel eens op, maar die andere ( hoe heet ie nou?) dat is zeker een van de mindere.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-11-2005 0:29 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Nog wat uitgebreidere meningen over Weltanschauung?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-11-2005 0:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 18:38 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
Heb "To The Gates Of Blashpemous Fire" in mp3, vind het zeer goed


vind ik ook super


signature


R.
Usericon van R.
Posted 05-09-2006 12:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Er was ooit ene flash filmpje waar kuikentjes dansen op Nokturnal Mortum. Ik herinner mij dat het lied erbij enorm goed was, maar ik ben vergeten hoe het heet en ik krijg het maar niet gedownload!!

Weet iemand toevallig nog hoe dit nr heet? Hij zong iig zoiets als "cherez riku cherez graiy'.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-09-2006 15:23 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2006 12:53 schreef R. het volgende:
Er was ooit ene flash filmpje waar kuikentjes dansen op Nokturnal Mortum. Ik herinner mij dat het lied erbij enorm goed was, maar ik ben vergeten hoe het heet en ik krijg het maar niet gedownload!!

Weet iemand toevallig nog hoe dit nr heet? Hij zong iig zoiets als "cherez riku cherez graiy'.


Dat nummer staat op 'Marble Moon' en heet 'Swallow'. Heb de mp3 op RapidShare gegooid:

http://rapidshare.de/files/32037250/Nokturnal_Mortum_-_Marble_Moon__1997__-_06_-_Swallow__Outro_.mp3.html

Deze bedoel je?


R.
Usericon van R.
Posted 05-09-2006 15:28 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Enorm bedankt!


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 05-09-2006 15:42 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Geen probleem. Het was dat stukje van de lyric wat je postte waardoor ik wist welk nr het was. Goed nummer wel ja, heb het direct maar eens opgezet en 't staat nu op repeat.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 05-09-2006 18:19 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 september 2006 12:53 schreef R. het volgende:
Er was ooit ene flash filmpje waar kuikentjes dansen op Nokturnal Mortum. Ik herinner mij dat het lied erbij enorm goed was, maar ik ben vergeten hoe het heet en ik krijg het maar niet gedownload!!

Weet iemand toevallig nog hoe dit nr heet? Hij zong iig zoiets als "cherez riku cherez graiy'.

Hehe nu ben ik benieuwd naar het filmpje

Staat dat nog ergens online?


Zenial


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 05-09-2006 19:30 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Dat filmpje is wel erg oud. Ik betwijvel echt of het nog online te vinden is.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 30-12-2009 20:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Godver, wat heerst die nieuwe plaat, zeg!



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


runtothehills
aka Bonesaw
Usericon van runtothehills
Posted 31-12-2009 13:02 by runtothehills Wijzig reactieProfiel van runtothehillsQuote dit bericht

Waaaat is er eindelijk de nieuwe? Geweldige band.


sarthaz
Usericon van sarthaz
Posted 31-12-2009 13:05 by sarthaz Wijzig reactieProfiel van sarthazQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2009 13:02 schreef runtothehills het volgende:
Waaaat is er eindelijk de nieuwe? Geweldige band.



+1?


..................


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-01-2010 19:43 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 20-01-2010 19:44]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-01-2010 19:44 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Nokturnal Mortum - Голос Сталі (The Voice of Steel)(2009)

1. Intro 03:05
2. Voice of Steel 09:54
3. Valkyrie 10:47
4. Ukraine 08:24
5. My Dream Islands 11:47
6. By Path of the Sun 09:06
7. Sky of Saddened Nights 04:50
8. White Tower 11:48


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-01-2010 20:44 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ik ben hem nu voor het eerst aan het beluisteren en godverdomme zeg! Wat een machtig album is dit geworden.

Wat een progressieve sound! Het lijkt soms wel of ik naar Pink Floyd met fluitjes en krijsen zit te luisteren.

Wat een enorme groei tov het licht tegenvallende Weltanschauung.

Dit is echt werkelijk waar ontzettend goed gedaan!



Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-01-2010 20:51 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Track 4: "Ukraine" Wat een meesterwerk!

Superriffs met een briljante combinatie van screams en clean vocals waardoor het ubercatchy klinkt.

Hitpotentie!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 20:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

o, sinds wanneer is die uit?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-01-2010 20:55 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 January 2010 20:53 schreef Hypnos het volgende:
o, sinds wanneer is die uit?


26 dec 2009


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 20-01-2010 21:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Hoewel ik Weltanschauung al zeer goed vond is de The Voice of Steel waarschijnlijk hun beste ooit.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen