IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Mithotyn Vorige pagina
Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 27-07-2003 18:30 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

doe mij toch maar Mithotyn


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


valfar
Usericon van valfar
Posted 27-07-2003 20:57 by valfar Wijzig reactieProfiel van valfarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/knevelaer

Ben beniewd naar Falconer...zal us kijke of ik er wat van vind hier in de cd winkel. Maar het zijn 2 verschillende stijlen?dus het is geen viking metal meer?



wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-07-2003 22:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Stuk vrolijker het riekt naar power metal/heavy metal.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 29-08-2009 21:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hoih,; lang geleden


signature


Northward
Usericon van Northward
Posted 29-08-2009 21:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Heb hier nooit wat aan kunnen vinden. En dat als liefhebber van het genre. Het is gewoon kut.


Heidens Hart
Usericon van Heidens Hart
Posted 30-08-2009 13:49 by Heidens Hart Wijzig reactieProfiel van Heidens HartQuote dit berichthttp://www.heidenshart.com

Geniale band, geniale riffs en melodieën!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 30-08-2009 17:20 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Erg gave band ja!

Op Wacken kwam er nog een meisje naar me toe met de vraag of ze mijn longsleeve van 'King of the Distant Forest' mocht aanraken, aangezien Mithothyn haar favoriete band was maar ze het shirt nog nooit in het echt had gezien.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 31-08-2009 12:26 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 29 augustus 2009 21:19 schreef Northward het volgende:
Heb hier nooit wat aan kunnen vinden. En dat als liefhebber van het genre. Het is gewoon kut.



+1


Rolf
Rock 'n Rolf
Usericon van Rolf
Posted 02-09-2009 10:44 by Rolf Wijzig reactieProfiel van RolfQuote dit bericht

Misteltein was een toffe band Vooral hun 2e plaat Divine Desecrate Complete vond ik wel vet! Daarna is die band gesplit en heeft een gedeelte van de band een hele toffe plaat gemaakt onder de naam Fall Ov Serafim.


Wat je zegt ben je zelf!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-09-2009 18:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 september 2009 10:44 schreef Rolf het volgende:
Misteltein was een toffe band Vooral hun 2e plaat Divine Desecrate Complete vond ik wel vet! Daarna is die band gesplit en heeft een gedeelte van de band een hele toffe plaat gemaakt onder de naam Fall Ov Serafim.


Wat heeft dat met Mithothyn te maken?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-09-2009 19:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-08-2010 20:33 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ben nu King of Asgard-Fi'mbulvintr aan het luisteren met 2 Mithotyn leden(gitarist, en drummer) en heb een behoorlijke flashback naar deze band. Erg fijn plaatje

edit: gitarist, die hierbij ook zingt dusch

[Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 26-08-2010 20:38]


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 26-08-2010 21:35 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 26 augustus 2010 20:33 schreef verlepte theedoek het volgende:
Ben nu King of Asgard-Fi'mbulvintr aan het luisteren met 2 Mithotyn leden(gitarist, en drummer) en heb een behoorlijke flashback naar deze band. Erg fijn plaatje

edit: gitarist, die hierbij ook zingt dusch


Oeh! Oeh! Oeh!

*zet op to-check-lijstje*


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 12-09-2010 15:47 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik zit momenteel Fi'mbulvintr van King of Asgard te luisteren. Bevalt goed moet ik zeggen. De band doet sterk denken aan Mithotyn. Viking (black) metal die drijft op de riffs waar andere bands vaak leunen op keyboards. Alle minpuntjes die Mithotyn had zijn hier gladgestreken. De productie en de songwriting zijn beide erg sterk. Al had het album van mij niet zo lang hoeven zijn (dik 52 minuten).


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 30-08-2014 17:54 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

King of Asgard heeft een nieuwe plaat genaamd Karg, is nu downend


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-08-2014 17:57 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

rev on tha wee


signature


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen