IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : En, ook lekker wakker geschud? Vorige pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 19:38 schreef TNightmare het volgende:
Die van een stuk of 10 jaar geleden was een stuk heftiger. 5,8 tegenover 4,9 op de schaal van Richter, en toen lag voor mij het epicentrum ook een stuk dichterbij (Herkenbosch ipv Kerkrade).


Die heb ikmwel gevoeld ja, ik woonde toen nog bij mijn ouders, en boven mijn bed stond een kast met een vligtuigje erboven op .. en die viel toen heel fijn op me rug ...

Maar wat een apart gevoel .. veel intnenser en dieper dan een voorbij rijdende vrachtwagen .. echt ALLES schudde ...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 22:38 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Veel intenser en dieper, ja ja. En het vliegtuigje viel ook al 'fijn'... hmmm


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Dwaallicht --> OVENS!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-07-2002 22:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Nee dank je ...
Eerst scheren!


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-07-2002 22:47 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

De hele aarde is een grote breuklijn... We zitten dus op een haartje na op een catastrofe ... Dwz: eens in de zoveel tienduizenden/miljoen-weet-ik-wat-jaar barsten alle vulkanen zo'n beetje tegelijkertijd uit en krijg je dus mega zware aardbevingen en vloedgolven e.d. Dat kondigt dan weer een winter van een paar duizend jaar lang. Nieuwe ijstijd dus. En dat schijnt dus eigenlijk zo'n beetje nu te moeten gebeuren... maar dat "nu" is nogal relatief; kan ook nog wel pas over 100 jaar zijn... maar da's op de geologische ladder maar een heeeeeeeele korte periode natuurlijk.

De aardbeving van maandag in Nederland is te wijten aan de peelbreuk...

[Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 23-07-2002 22:48]


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:47 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Koel

Veels te warm hiero ..


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 23-07-2002 22:48 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 23 juli 2002 22:47 schreef Jenje het volgende:
Koel

Veels te warm hiero ..


Ja, alleen heb je er weinig aan, want de mensheid zal dan uitsterven...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-07-2002 22:48 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik heb niks gevoeld; ik was namelijk druk bezig op mijn werk.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-07-2002 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij komend voordeel ...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 23-07-2002 22:53 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Na jah voordeel? Zo'n lichte beving die (bijna) geen schade veroorzaakt zou ik nog wel eens actief mee willen maken.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-07-2002 13:28 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 22:47 schreef Sarjenka het volgende:
De hele aarde is een grote breuklijn... We zitten dus op een haartje na op een catastrofe ... Dwz: eens in de zoveel tienduizenden/miljoen-weet-ik-wat-jaar barsten alle vulkanen zo'n beetje tegelijkertijd uit en krijg je dus mega zware aardbevingen en vloedgolven e.d. Dat kondigt dan weer een winter van een paar duizend jaar lang. Nieuwe ijstijd dus. En dat schijnt dus eigenlijk zo'n beetje nu te moeten gebeuren... maar dat "nu" is nogal relatief; kan ook nog wel pas over 100 jaar zijn... maar da's op de geologische ladder maar een heeeeeeeele korte periode natuurlijk.

De aardbeving van maandag in Nederland is te wijten aan de peelbreuk...

Jaja...


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 20:58 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

ik heb het een beetje gemerkt.
toen ik wakker werd voelde ik iets trillen, meer niet!


...Wat Een Mooie Dag...


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-08-2002 9:52 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 23 juli 2002 22:35 schreef Killing Zoe het volgende:
Dat doen ze al in de VS en Japan (die hebben pas steden op breuklijnen gebouwd!)

idd ze construeren de huizen anders ,zag ik laatst op national geographic of discovery .

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-08-2002 9:53]



Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen