IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : zaterdag gratis treinreizen! Vorige pagina | Volgende pagina
Dark_child
Killing for religion, Something I don't understand
Usericon van Dark_child
Posted 16-12-2002 22:02 by Dark_child Wijzig reactieProfiel van Dark_childQuote dit bericht

Hellaas mensen, dat er geen kaartjes gecontroleert worden wil niet zeggen dat je geen kaartje hoeft te kopen, je koopt geen kaartje om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden. Als er een conducteur is die toevallig wel staakt heb je mooi wel een bon


Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-12-2002 22:07 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-12-2002 22:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 22:02 schreef Dark_child het volgende:
Hellaas mensen, dat er geen kaartjes gecontroleert worden wil niet zeggen dat je geen kaartje hoeft te kopen, je koopt geen kaartje om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden.


Inderdaad. Maar op het moment dat ze acties aankondigen waarbij ze NIET gaan controleren, en zelfs folders uitdelen waaarop staat waarom ze niet gaan controleren (ze lopen dus WEL door de treinen maar vragen NIET naar kaartjes) dan betekent het dat je geen kaartje hoeft te kopen.

quote:

Als er een conducteur is die toevallig wel staakt heb je mooi wel een bon


Het hele niet-controleren is al een vorm van staken.. dus het zeer onwaarschijnlijke waar jij op doelt is dat een controleur NIET STAAKT en toch gaat controleren. In dit geval mag je hem wijzen op die folders en de nieuwsuitzendigen..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-12-2002 22:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Misschien leuk om met z'n allen gratis naar de Schijtlaars Salon te komen om daar wat Hertog Jan naar binnen te slaan .


viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 16-12-2002 22:38 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:36 schreef ghoulliette het volgende:
op je 13e ben je idd te oud voor dinky toys. 't is maar goed dat je ze verkocht hebt


Dinky Toys is het speelgoed van de duivel.

(dezelfde sadist die ook de prijzen van de NS in elkaar flanst..)


Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-12-2002 22:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 22:02 schreef Dark_child het volgende:
Hellaas mensen, dat er geen kaartjes gecontroleert worden wil niet zeggen dat je geen kaartje hoeft te kopen, je koopt geen kaartje om gecontroleerd te worden maar om vervoerd te worden. Als er een conducteur is die toevallig wel staakt heb je mooi wel een bon

ik niet hoor, ik koop alleen een kaartje omdat ik geen boete wil betalen (die kosten namelijk nog meer geld)


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 16-12-2002 23:11 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Stelletje profiteurs!


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-12-2002 23:13 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 23:11 schreef Phaestus het volgende:
Stelletje profiteurs!
Das toch kei 'Ollands?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-12-2002 0:12 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 21:58 schreef Y Draig Goch het volgende:
Oeh!

ff naar amsterdam dan maar, k heb geen geld om er wat te kopen, maarja.


goed idee...

WAAROM GODVERDOMME NOU NIET ZONDAG!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 0:16 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ok ff alles op een rijtje.
ik ga zaterdag dus naar den haag.
dus ik hoef geen kaartje te kopen?
en de conducteur die er lopen controleren niet?
of uuh zie ik dat nou weer fout.
en dit is in heel NL?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 17-12-2002 0:18 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 0:16 schreef Orion het volgende:
ok ff alles op een rijtje.
ik ga zaterdag dus naar den haag.
dus ik hoef geen kaartje te kopen?
en de conducteur die er lopen controleren niet?
of uuh zie ik dat nou weer fout.
en dit is in heel NL?


goedzo jongetje, dat heb jij goed gezien!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 0:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-12-2002 0:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Aaaaaaaah, dat komt me heeeeel goed uit


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-12-2002 0:46 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 16 december 2002 20:50 schreef XPositiveX het volgende:
gegarandeerd dat ze niet controleren op het traject Almelo - Marienberg.. want dat doen ze nooit!! hehe

He er bestaan nog meer mensen die van deze lijn gebruik moeten maken


viesmannetje
Fart of death
Usericon van viesmannetje
Posted 17-12-2002 8:51 by viesmannetje Wijzig reactieProfiel van viesmannetjeQuote dit bericht

Ja, twee, en die hebben allebei een visum nodig.
Zaterdag lekker staken jongens, geeft de burger weer moed.


Mijn computer heeft meer virussen dan een heroine hoer


Orion
Usericon van Orion
Posted 17-12-2002 9:21 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ok nu hoor ik dus op het nieuws dat op bepaalde trajecten ze niet controleren en natuurlijk geven ze niet aan welke dus ken je als nog een kaartje kopen dus conclusie het heeft helemaal geen zin je schier er niks mee op


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 17-12-2002 10:59 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 17 december 2002 8:51 schreef viesmannetje het volgende:
Ja, twee, en die hebben allebei een visum nodig.
bla bla ...




MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-12-2002 11:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik heb gelukkig een Weekend-OV kaart anyhoo.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2002 14:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 december 2002 9:21 schreef Orion het volgende:
ok nu hoor ik dus op het nieuws dat op bepaalde trajecten ze niet controleren en natuurlijk geven ze niet aan welke dus ken je als nog een kaartje kopen dus conclusie het heeft helemaal geen zin je schier er niks mee op

Ik las net in zo'n treinkrantje dat de treinen waarin niet gecontroleerd wordt gemarkeerd zijn met grote stickers waarop staat dat ze mee doen met de staking. Vrij duidelijk dus...


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2002 14:26 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dat zie je pas .. OP HET STATION .. NADAT je een kaartje moet kopen, vernaaierij dus


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 17-12-2002 15:14 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Ah dat wordt zaterdag alvast naar de roadhouse in E'hoven dan en dan met de laatste trein terug naar T'burg voor overnating en X-mass op zondag, nu straks alleen nog ff de baas bedrijgen zodat ik z-dag avond vrij krijg...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2002 16:36 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 17 december 2002 14:26 schreef Jenje het volgende:
En dat zie je pas .. OP HET STATION .. NADAT je een kaartje moet kopen, vernaaierij dus

Oh ja, op het station staan vast hordes niet-stakende wel controlerende ns personeel


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-12-2002 17:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Echt die gasten kunnen ook NIKS goed doen he, zelfs niet werken kunnen ze niet goed ..


King of the Damned
Usericon van King of the Damned
Posted 17-12-2002 17:24 by King of the Damned Wijzig reactieProfiel van King of the DamnedQuote dit berichthttp://blaaaaaaaaaaaaaaaaat

quote:
Op 17 december 2002 16:36 schreef Zenial het volgende:
Oh ja, op het station staan vast hordes niet-stakende wel controlerende ns personeel


ja bij ons is dan loop je net het hoofdgebouw uit en dan staan ze daar voor de trap, als je geen bewijs hebt kun je niet op het perron, zelfs niet als je iemand moet uitzwaaien of ophalen.......


fear my moo of wrath


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 17-12-2002 18:05 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ach ik ga zaterdag gewoon gratis naar tilburg voor xmass, ns bekijkt t maar. Gratis is gratis


Zenial


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen