IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Auteur:
Topic : TV-tips. Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-09-2009 22:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zaterdag is er een Theo en Thea marathon op Nederland 3.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2009 23:22 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 22:41 schreef bokaj het volgende:
Zaterdag is er een Theo en Thea marathon op Nederland 3.

Dat vind ik dan weer niks. Plaatsvervangende schaamte haast. Sowieso snap ik niet wat sommige mensen zo geweldig vinden aan die Ederveen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-09-2009 23:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 september 2009 23:22 schreef bastianus het volgende:
Dat vind ik dan weer niks. Plaatsvervangende schaamte haast. Sowieso snap ik niet wat sommige mensen zo geweldig vinden aan die Ederveen.


Nou, Kreatief met Kurk vind ik nog steeds erg lachwekkend, en die zogenaamde docu's van hem waren ook erg goed. Theo en Thea was toptv voor de doelgroep, kinderen. Al moet je als volwassen kind bijvoorbeeld de speelfilm niet willen zien, de tering, dat heeft de tand des tijds niet doorstaan.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2009 23:26 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 23:24 schreef MR. N het volgende:
Nou, Kreatief met Kurk vind ik nog steeds erg lachwekkend, en die zogenaamde docu's van hem waren ook erg goed. Theo en Thea was toptv voor de doelgroep, kinderen. Al moet je als volwassen kind bijvoorbeeld de speelfilm niet willen zien, de tering, dat heeft de tand des tijds niet doorstaan.

KmK vond ik vrij lomp. Ik heb ooit voor Sinterklaas dat cursusboek gekregen, met kurken incestpoppetjes enzo. Ik herinner me ook nog een docu met een Groninger boer die Masai wilde worden ofzo, dat was een minuut best een leuke gimmick, maar 29 minuten traag en saai.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 30-09-2009 23:27 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Creatief met kurk, daar zat toch zo'n sketch bij met een mexicaan/spanjaard genaamd Jose die dingen in het Spaans zei als wc papier, een appel etc op een heel debiele manier?

Vond ik toen ik het een keer zag vroeger geweldig, maar daarna helaas nooit meer gezien.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-09-2009 23:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 september 2009 23:26 schreef bastianus het volgende:
KmK vond ik vrij lomp. Ik heb ooit voor Sinterklaas dat cursusboek gekregen, met kurken incestpoppetjes enzo. Ik herinner me ook nog een docu met een Groninger boer die Masai wilde worden ofzo, dat was een minuut best een leuke gimmick, maar 29 minuten traag en saai.


Sja, je hebt ook mensen die Bert Visscher leuk vinden, daar heb ik nou echt een hekel aan, zowel aan die mensen als aan die mongool uit Grunn.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2009 23:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 23:27 schreef MR. N het volgende:
Sja, je hebt ook mensen die Bert Visscher leuk vinden, daar heb ik nou echt een hekel aan, zowel aan die mensen als aan die mongool uit Grunn.

Laat ik dat nu weer met je eens zijn.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-09-2009 23:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 september 2009 23:28 schreef bastianus het volgende:
Laat ik dat nu weer met je eens zijn.


Hehe, dat scheelt, dan heb ik geen hekel aan jou.


Boeiender


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2009 23:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 september 2009 23:26 schreef bastianus het volgende:
KmK vond ik vrij lomp. Ik heb ooit voor Sinterklaas dat cursusboek gekregen, met kurken incestpoppetjes enzo. ..


Fucking vet?!?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2009 23:31 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 23:30 schreef Mutilator het volgende:
Fucking vet?!?

Moet je hem hebben? Hij komt vast wel een keer boven water als ik de zolder opruim. Of hij moet nog toevallig bij mijn lieftallige ex liggen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-09-2009 23:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 september 2009 23:31 schreef bastianus het volgende:
Moet je hem hebben? Hij komt vast wel een keer boven water als ik de zolder opruim. Of hij moet nog toevallig bij mijn lieftallige ex liggen.


Heel graag! Thanks alvast!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-09-2009 23:38 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 23:35 schreef Mutilator het volgende:
Heel graag! Thanks alvast!

Moet binnenkort toch opruimen i.v.m. verbouwing enzo, laat het wel even weten als ie boven water is.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2009 0:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Top!

ontopic: hmm Bear Grylls' Man vs wild vind ik wel een leerzame serie voor t geval je in zulke situaties terecht komt


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 01-10-2009 17:39 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

Ik kijk eigenlijk alleen house..
Okk doordat ik wisselende diensten heb, en uberhaupt weinig tv kijk, volg ik niks verder. Ben toevallig elke dinsdag avond vrij, vandaar house.
Verder kijk ik wel eens docu's enzo toerug op uitzendinggemist ofzo.


hansje1986
Usericon van hansje1986
Posted 01-10-2009 17:49 by hansje1986 Wijzig reactieProfiel van hansje1986Quote dit bericht

voor wie er digitaal kijkt via Ziggo,Kijk eens naar 'The Wire'op '13th Street' 22:15


Argh
Usericon van Argh
Posted 01-10-2009 17:49 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2009 23:27 schreef Mottighaerd het volgende:
Creatief met kurk, daar zat toch zo'n sketch bij met een mexicaan/spanjaard genaamd Jose die dingen in het Spaans zei als wc papier, een appel etc op een heel debiele manier?

Vond ik toen ik het een keer zag vroeger geweldig, maar daarna helaas nooit meer gezien.




Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 01-10-2009 17:52 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 30 september 2009 23:28 schreef bastianus het volgende:
Laat ik dat nu weer met je eens zijn.


+1



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 01-10-2009 21:16 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 30 september 2009 23:27 schreef MR. N het volgende:
Sja, je hebt ook mensen die Bert Visscher leuk vinden, daar heb ik nou echt een hekel aan, zowel aan die mensen als aan die mongool uit Grunn.

Ik kan zo een aantal mensen opnoemen die hem wel leuk vinden. En die mensen ken je ook nog... (nee ik bedoel niet mezelf )


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 01-01-2010 17:42 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Voor De Tegenpartij en andere liefhebbers:

Het uur van de wolf: ABBA - The Mamma Mia story
Ned 3, 19:00
Documentaire


Het wereldwijde succes van de film en de musical ‘Mamma Mia!’ onderstreept de tijdloze kracht van ABBA’s superhits. Deze vrolijke en muzikale documentaire vertelt het verhaal van ABBA en biedt een blik achter de schermen bij de totstandkoming van de musical en de bioscoopfilm met Meryl Streep, Colin Firth en Pierce Brosnan. wel meezingen!”

ABBA’s hit ‘The Winner takes it all’ is de inspiratiebron van de musical ‘Mamma Mia!’, die inmiddels in elf talen is vertaald en wereldwijd wordt opgevoerd. Op basis van de complete teksten van ABBA’s bekendste nummers ontspint zich een romantisch en komisch verhaal over een aanstaande jonge bruid die op zoek is naar de identiteit van haar vader. Ze nodigt drie oud-geliefden van haar moeder uit op een Grieks eiland, met alle gevolgen van dien. Volgens acteur Colin Firth zal een hetero man nooit toegeven dat hij vroeger fan was van ABBA. Pierce Brosnan moet echter bekennen: “De muziek is besmettelijk: Je moet wel meezingen!”

Björn Ulvaeus en Benny Andersson vertellen in de documentaire zelf over de geschiedenis van ABBA. Kleurrijk archiefmateriaal illustreert hun enorme succes in de jaren ’70 en ’80. Björn en Benny werken sinds de band in 1981 uit elkaar ging nog steeds nauw samen en bemoeien zich met alles dat er met hun nummers gebeurt. Ze spelen voor de film met alle originele ABBA-muzikanten de soundtrack in.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-01-2010 22:51 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Gemist.

Uitzending gemist anders maar ff checken.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 05-01-2010 23:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2010 22:51 schreef De Tegenpartij het volgende:
Gemist.

Uitzending gemist anders maar ff checken.
Die docu ging vooral over de musical en film, veel ABBA-verkrachtingen dus. Wim de Bie zit op dit moment bij Pauw en Witteman, tip voor jouw dus.


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 14-03-2010 18:47 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Voor Bastianus, vanavond op RTL The Devil Wears Prada, met Meryl Streep.

En Zembla over zorgboerderijen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 14-03-2010 22:29 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 1 October 2009 17:49 schreef Argh het volgende:



Zie dit nu pas, maar HEERSCH!!!


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 15-03-2010 7:36 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Hehe, ook gezien, erg cool!


Evil Dick


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-06-2010 21:10 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Dit was het nieuws. Komende zaterdag op RTL4. Blij dat het programma doorgaat.


Dit topic is 22 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen