IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Agressie Vorige pagina | Volgende pagina
Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 23-07-2002 23:19 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Ik moet toegeven dat ik regelmatig ook behoorlijk agressief ben.
Als ik niets heb om te thrashen ga ik meestal harde metal luisteren en in zo kort mogelijke tijd zo snel mogelijk lamzuipen.
voorbeeld: Men neme Sadistik Exekution en een goedkope fles whisky.
Zet de muziek hard aan (zorg ervoor dat je niet gestoord wordt) en ontdoe de fles van zijne dop.
Zet vervolgens de fles aan je mond en stop pas als je omvalt.
Dan ben ik meestal te druk bezig met blijven staan dan met agressief zijn.

Waarschuwing: alcohol kan ook averechts werken

Oh ja, sex werkt ook zeer goed.



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 24-07-2002 13:58 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gewoon een niks vermoedende voorbijganger aan gort trappen en dan een weekje TBS.


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 24-07-2002 14:04 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

hmm als ik agressief ben ga ik dat lekker uiten tijdens trainingen, zodra ik gewoon lekker mn frustratie van dat moment in kracht kan omzetten, ook gitaarspelen wil soms super helpen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 24-07-2002 18:29 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 13:58 schreef Iskariot het volgende:
Gewoon een niks vermoedende voorbijganger aan gort trappen en dan een weekje TBS.


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


bean sidhe
Usericon van bean sidhe
Posted 24-07-2002 19:07 by bean sidhe Wijzig reactieProfiel van bean sidheQuote dit bericht

tosti's eten en uit een raam gaan staren...


...Wat Een Mooie Dag...


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2002 19:09 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 24-07-2002 19:10 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:09 schreef Valorian666 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


Ja ik.

Maar als ik aggressief word, dan ook goed.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 19:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:09 schreef Valorian666 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


Lage bloedruk ofzo?
Gewoon een druk leven en geen tijd voor agressie?
De boel gewoon goed onder kontrole?


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-07-2002 19:11 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 juli 2002 19:09 schreef Valorian666 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


ik ben nog nooit echt aggressief geweest, ik ben amper ooit boos geweest eigenlijk...

edit: en het is volgens mij niet al te gezond nee, want dan krop je schijnbaar je gevoelens op en dat wordt steeds maar erger, en als je ze dan niet uit dan ben je veel gevoeliger voor burn outs en stress (zeggen de dokters)

[Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 24-07-2002 19:11]



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-07-2002 19:13 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:09 schreef Valorian666 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


Nou ik ben ook niet zo'n erg agressief persoon.
MAar ik heb van die dagen dat ik alles kapot kan trappen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2002 19:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:10 schreef Slechtheid het volgende:
Lage bloedruk ofzo?
Gewoon een druk leven en geen tijd voor agressie?
De boel gewoon goed onder kontrole?


Van bloeddruk weet ik niet zoveel..

Druk leven? Nou ja, soms.. meestal juist niet, maar als ik alles op heb gespaard wordt het op den duur wel druk..

Controle/Kontrole? Ja.. dat zeker.. en als ik om een of andere reden iets niet onder controle heb en me eraan erger ,dan uit ik dit niet via aggressie, zelfs tijdens dronkenschap niet..

Om een of andere reden pik ik gewoon erg veel, laat ik het maar gebeuren als er toch niets aan veranderd kan met het idee dat het weinig zin heeft stennis te schoppen..



Kramy
Usericon van Kramy
Posted 24-07-2002 19:16 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 24 juli 2002 19:14 schreef Valorian666 het volgende:
Van bloeddruk weet ik niet zoveel..

Druk leven? Nou ja, soms.. meestal juist niet, maar als ik alles op heb gespaard wordt het op den duur wel druk..

Controle/Kontrole? Ja.. dat zeker.. en als ik om een of andere reden iets niet onder controle heb en me eraan erger ,dan uit ik dit niet via aggressie, zelfs tijdens dronkenschap niet..

Om een of andere reden pik ik gewoon erg veel, laat ik het maar gebeuren als er toch niets aan veranderd kan met het idee dat het weinig zin heeft stennis te schoppen..




hmmz ja dat heb ik ook...de enigste reden dat ik ooit aggressief ben geworden kwam doordat men lullig deed (ik heb geen zin om het precies te vertellen) tegen mijn vriendin destijds...en ik denk dat ik ook agressief zou worden als ze mij zouden slaan of iets dergelijks...maar dat is nog nooit gebeurd....en boos wordt ik ook vrijwel nooit, ik kan ook gewoon erg veel hebben...



Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 24-07-2002 19:17 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:14 schreef Valorian666 het volgende:
Van bloeddruk weet ik niet zoveel..

Druk leven? Nou ja, soms.. meestal juist niet, maar als ik alles op heb gespaard wordt het op den duur wel druk..

Controle/Kontrole? Ja.. dat zeker.. en als ik om een of andere reden iets niet onder controle heb en me eraan erger ,dan uit ik dit niet via aggressie, zelfs tijdens dronkenschap niet..

Om een of andere reden pik ik gewoon erg veel, laat ik het maar gebeuren als er toch niets aan veranderd kan met het idee dat het weinig zin heeft stennis te schoppen..




Ik kan ook veel hebben van mensen.
Maar gewoon agressief worden zonder reden ..... heb ik wel eens last van dus.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 19:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:14 schreef Valorian666 het volgende:
Om een of andere reden pik ik gewoon erg veel, laat ik het maar gebeuren als er toch niets aan veranderd kan met het idee dat het weinig zin heeft stennis te schoppen..



Volledig mee eens. Ikzelf heb dan ook nooit ruzie, vind ik verspilling van tijd en energie.
Als er spanningen zijn tussen mij en iemand anders in een kaffee krijgt diegene een biertje van me, en als dat niet werkt stap ik op [laf, maar dat boeit me niet].


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-07-2002 19:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:16 schreef Kramy het volgende:
hmmz ja dat heb ik ook...de enigste reden dat ik ooit aggressief ben geworden kwam doordat men lullig deed (ik heb geen zin om het precies te vertellen) tegen mijn vriendin destijds...en ik denk dat ik ook agressief zou worden als ze mij zouden slaan of iets dergelijks...maar dat is nog nooit gebeurd....en boos wordt ik ook vrijwel nooit, ik kan ook gewoon erg veel hebben...


Hmm.. ik ben nog nooit echt flink geslagen, maar ik denk dat ik zelfs als dit voorkomt niet aggressief zou worden.. Ik kan voor geen meter vechten en houdt er niet van, zal al helemaal nooit als eerste iemand meppen. Als ik al terugsla dan zal dit eerder gerichte verdediging zijn dan een uiting van aggressie.. Maarja, dit is natuurlijk wel makkelijk praten maar als je in zo'n situatie terecht komt krijg je al snel een enorme adrelinekick, waardoor ik misschien wel tot aggressie zou vervallen...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 24-07-2002 19:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Hm, pas toen ik op kamers ging heb ik een beetje geleerd om ruzie te maken. Da's best goed af en toe, ff flink de boel laten knetteren.

Agressief ben ik absoluut niet, maar ik merk wel dat ik behoefte heb om lichamelijke energie kwijt te raken (nee ik doel niet op sex... da's een andere behoefte ) en tegen iemand te 'vechten', niet als strijd maar gewoon als iets anders... hmm kan er geen woord voor vinden (da's voor het eerst ). Met een vechtsport iig (ik heb nog 4 jaar aan judo gedaan ook).


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2002 20:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:17 schreef Slechtheid het volgende:
Volledig mee eens. Ikzelf heb dan ook nooit ruzie, vind ik verspilling van tijd en energie.
Als er spanningen zijn tussen mij en iemand anders in een kaffee krijgt diegene een biertje van me, en als dat niet werkt stap ik op [laf, maar dat boeit me niet].


nee man, dat is niet laf. dat is verstandig.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-07-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 19:09 schreef Valorian666 het volgende:
Zijn er hier ook mensen die vrijwel nooit aggressief worden, en weet iemand of dit wel gezond is??


Ik ben eigenlijk vrij moeilijk echt agressief te krijgen. maar als het dan eenmal zo ver is barst er dan ook een dam los. maar ik zal NOOIT als eerste slaan ten zij iemand mijn vriendin of katten wat aandoet. en ik laat het nooit zo ver komen want als ik merk dat mensen vervelend willen gaan doen of gaan provoceren ga ik gewoon weg of negeer ze. ik laat me echt niet stangen door een stel vreemden.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-07-2002 22:33 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Agressie heb ik als mij of andere mensen onrecht word aan gedaan.

Beserker


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 22:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 22:33 schreef wladimir het volgende:
Beserker


You are the quintessential one. You are the reason civilized nations tremble in fear. You have a thirst for battle, and tend to strike first and think later. As a human, you're one of the "berserkers", and rush into battle with no clothes on. If the sight of you naked isn't enough to disable the enemy, your sword certainly will be. You can handle long sea voyages easily, despite the lack of amenities. You possess some skills which other humans respect, though in your case their respect is tinged with fear. You don't have a lot of tact, so it's lucky humans never cared much for diplomacy. The only people who trust you completely are the ones who've never met you. Fear me...for the torment is infinite!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-07-2002 22:41 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 22:34 schreef Slechtheid het volgende:
You are the quintessential one. You are the reason civilized nations tremble in fear. You have a thirst for battle, and tend to strike first and think later. As a human, you're one of the "berserkers", and rush into battle with no clothes on. If the sight of you naked isn't enough to disable the enemy, your sword certainly will be. You can handle long sea voyages easily, despite the lack of amenities. You possess some skills which other humans respect, though in your case their respect is tinged with fear. You don't have a lot of tact, so it's lucky humans never cared much for diplomacy. The only people who trust you completely are the ones who've never met you. Fear me...for the torment is infinite!

Berserkers: gedaanteveranderaars, ook wel berenhemden of wolvenpelzen; leden van voormiddeleeuwse en middeleeuwse Noordse krijgsbendes die dierenhuiden droegen en berucht waren om hun woeste en roekeloze strijdwoede op het slagveld!!


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2002 0:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Koop een drumstel en dan maar bateren... Works for me! :D


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 17:12 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

Ik weet wel iets om je van je agressie af te helpen, benodigdheden:

harry potter/pokemon knuffel/pop
scherp mes

zet harde muziek aan en leef je met het mes uit op die pop.

Als dat niet werkt moet je gewoon als je over straat loopt opeens hard gaan schreeuwen en rondrennen, zo kalmeer je misschien ook wat


I was me but now he's gone


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 22-08-2002 17:19 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Andere macabere vorm van agressie afreageren.
Men pakt een electrische vliegenmepper

Men loopt naar buiten en maakt elke insect af waarbij je een heerlijke tik hoort als de beestjes sterven.

P.S. Ik zeg niet dat ik dit doe dus wordt ajb niet agressief naar mij


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 22-08-2002 17:26 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 22 juli 2002 21:07 schreef Frietbal het volgende:
Messchien omdat ik vandaag niet gezopen heb sinds 9 dagen.
Das de enige reden die ik kan bedenken.


Zuipen dan


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen