IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : en dat is een!!! LPF-ers uit de regering Vorige pagina | Volgende pagina
winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-10-2002 2:00 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik denk dat ik niet eens meer ga... laatst heb ik op sp gestemd maar eigenlijk boeit politiek me niet zo


My madness, my sadness


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 16-10-2002 2:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, als het je niet boeit, wat let je dan om nog een keer ff SP te stemmen .

*edit* het zou je wel moeten boeien, want het maakt enorm veel uit, politiek. Spaarloon bv. of aftrek van hypotheekrente, of wegenbelasting... en onderwijsstelsel, dat soort dingen. Dat heeft allemaal behoorlijk directe invloed op je dagelijks leven!

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 16-10-2002 2:03]


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 16-10-2002 2:05 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 2:03 schreef Dwaallicht het volgende:
Nou, als het je niet boeit, wat let je dan om nog een keer ff SP te stemmen .

*lamme smoes*
eeeuh me werktijden?

maar eerst eens kijken wat er morgen nou eigenlijk gaat gebeuren, nederland kennende zal et wel weer een storm in een glas zijn


My madness, my sadness


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2002 8:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2002 23:48 schreef Iskariot het volgende:
Het heeft lang geduurd, maar het CDA kapt ermee!!!!


WOW, cool!!!!!!!!!!!!!!! Nou maar te hopen dat er een meer linkse regering komt. Ik stem in ieder geval nog steeds SP.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2002 8:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Blij toe dat deze door condoleancestemmen tot stand gekomen flutregering eraan gaat.. Ik kan niet wachten om weer te gaan stemmen...



XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 16-10-2002 8:56 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

ja het zijn nu echt de laatste lootjes.... wat menig een voorzag gebeurt dan toch eindelijk


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-10-2002 9:01 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2002 8:56 schreef XdeckX het volgende:
ja het zijn nu echt de laatste lootjes.... wat menig een voorzag gebeurt dan toch eindelijk


Ik moet eerlijk zeggen dat ik net nadat de regering was gevormd vreesde dat deze regering de volledige vier jaar zou uitzitten. weliswaar met flink wat strubbelingen maar het zou wel wat stand houden. Ik moet eens wat meer vertrouwen in de onbekwaamheid van sommige mensen hebben.

Maar laten we nog niet te vroeg juichen, er kan nog van alles gebeuren.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 16-10-2002 9:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Iemand toevallig een potje lijmoplosser bij de hand om enige lijmpogingen van Balkenende teniet te doen?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-10-2002 9:12 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

hahaha it's a perfect day!!!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-10-2002 11:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Mat Herben is de nieuwe fractie-voorzitter van de LPF. De LPF-fractie heeft hem unaniem als opvolger van Harry Wijnschenk gekozen. Wijnschenk was bij de stemming niet aanwezig. De fractie is ook unaniem van mening dat minister Heinsbroek en vice-premier Bomhoff moeten opstappen. Herben hoopt dat het kabinet op deze manier gered kan worden.

Bron: http://www.omroep.nl/nos/nieuws/binnenland/2002/oktober/161002/kabinet_crisis.html


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-10-2002 11:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Echt, ik weet niet wat die gasten slikken .. maar dat wil ik ook! Fantastische hallucinaties!



Nolthuar
Usericon van Nolthuar
Posted 16-10-2002 14:49 by Nolthuar Wijzig reactieProfiel van NolthuarQuote dit bericht

Ik denk dat er voor altijd een Slot op dit topic kan

Aangezien de LPF niet in de volgende regering komt.

Slot....


You will never have, what i never had.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2004 17:35 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

......vraagt faillisement aan

zag het net op rtlz, ff verder kijken

aan de andere kant, boeit me weinig, volg die troep al tijden niet meer

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 12-08-2004 17:37]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2004 22:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

whaha na twee jaar failliet!! en dat zou dan moeten regeren


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 12-08-2004 22:30 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

LPF failiet? Mooi! Kunnen mijn ouders eindelijk iets anders gaan stemmen


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-08-2004 22:37 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Jongens....ze hebben zelf een faillissement aangevraagd....en waarom?

Belastingwetgeving.

Ze kregen van die twee kerels die hun sponsorden ooit 2 Miljoen Euro als lening. Die wilden de lening kwijtschelden maar dat zou betekenen dat de LPF 400.000 euro schenkingsrecht zou moeten gaan betalen aan de grijpgrage fiscus.

Dus wat doen ze?

Ze vragen technisch faillissement aan en starten lekker door als een nieuwe stichting. Schuld kwijtgescholden, 400.000 euro hoeft niet aan de fiscus overgedragen worden.






KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2004 22:40 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

zover boeide het me niet eens


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2004 22:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 22:37 schreef Chelman het volgende:
Jongens....ze hebben zelf een faillissement aangevraagd....en waarom?

Belastingwetgeving.

Ze kregen van die twee kerels die hun sponsorden ooit 2 Miljoen Euro als lening. Die wilden de lening kwijtschelden maar dat zou betekenen dat de LPF 400.000 euro schenkingsrecht zou moeten gaan betalen aan de grijpgrage fiscus.

Dus wat doen ze?

Ze vragen technisch faillissement aan en starten lekker door als een nieuwe stichting. Schuld kwijtgescholden, 400.000 euro hoeft niet aan de fiscus overgedragen worden.






En dat vind je een normale handelwijze van een "overheidsinstantie".
Als je niet kunt spelen volgens de regels moet je niet spelen.
Balkenende kan morgen toch ook niet opeens zeggen: weet je wat ik maak gewoon alle atheisten dood zodat we eindelijk anti-abortus regelingen kunnen treffen.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2004 22:46 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

nu de reden duidelijk is--------> nieuw topic


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-08-2004 22:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 22:44 schreef ghoulliette het volgende:
En dat vind je een normale handelwijze van een "overheidsinstantie".
Als je niet kunt spelen volgens de regels moet je niet spelen.
Balkenende kan morgen toch ook niet opeens zeggen: weet je wat ik maak gewoon alle atheisten dood zodat we eindelijk anti-abortus regelingen kunnen treffen.


Een politieke partij is geen overheidsinstantie. Het is een vereniging. Een politieke partij heeft ook geen bevoegdheid of functie...

Anyway. Technische faillissementen gebeuren zo veel in het zakenleven dat ik ze eigenlijk als normaal beschouw, ja. Technische faillissementen moeten wel duidelijk onderschieden worden van faillissementsfraude waarbij ECHTE schuldeisers overblijven die ergens geld ingestopt hebben....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2004 22:50 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

vandaar de haakjes. Want hun doel is natuurlijk wel deel uitmaken van de overheid.

Ze zijn gewoon gay en slecht in besturen. (punt)


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-08-2004 22:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 22:50 schreef ghoulliette het volgende:
Ze zijn gewoon gay en slecht in besturen. (punt)


Dat ze gay zijn zou kunnen maar heeft weinig met dit faillissement te maken.


Of ze slecht in besturen zijn weten we niet. Dat is niet iets wat je in 100 dagen kan beoordelen. De PvdA heeft decennia lang slecht bestuurd en daar is men ook nog niet over uit.....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 12-08-2004 22:53 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 12 augustus 2004 22:37 schreef Chelman het volgende:
Jongens....ze hebben zelf een faillissement aangevraagd....en waarom?

Belastingwetgeving.

Ze kregen van die twee kerels die hun sponsorden ooit 2 Miljoen Euro als lening. Die wilden de lening kwijtschelden maar dat zou betekenen dat de LPF 400.000 euro schenkingsrecht zou moeten gaan betalen aan de grijpgrage fiscus.

Dus wat doen ze?

Ze vragen technisch faillissement aan en starten lekker door als een nieuwe stichting. Schuld kwijtgescholden, 400.000 euro hoeft niet aan de fiscus overgedragen worden.
Een ordinaire vorm dus van belastingontduiking. Daar zijn de mensen in de vastgoedsector inderdaad zeer bedreven in zo blijkt maar weer.

Opdoeken met die poppenkast



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2004 22:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2004 22:51 schreef Chelman het volgende:
Dat ze gay zijn zou kunnen maar heeft weinig met dit faillissement te maken.


Of ze slecht in besturen zijn weten we niet. Dat is niet iets wat je in 100 dagen kan beoordelen. De PvdA heeft decennia lang slecht bestuurd en daar is men ook nog niet over uit.....

je eigen vereniging besturen bedoelde ik

en of de PvdA het slecht heeft gedaan.... Moeilijk te weten. Natuurlijk staan de beste stuurlui aan wal. En daarnaast het het CDA op 1 regeringsperiode na continue in de regering gezeten. Dus het lijkt me duidelijk wie de meeste blaam treft


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 12-08-2004 23:03 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl



We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen