IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Sick of it All Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 24-07-2002 2:01 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ken alleen het nummer district , wel geinig....


No meat is sweater


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-07-2002 10:19 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 22:34 schreef Jenje het volgende:
Ik overdreef een beetje hoor

Maar rond die tijd had je overdreven sXe gedrag op concerten, bands die niet widlen optreden als er alcohol verkocht werd enzo ..


Wij namen altijd een familie-pak bifi's mee, de hele zaal stonk ernaar. En zuipen en (wiet)roken, nooit last gehad. Een vriend van me deed altijd een 'Unox' muts op naar HC-shows. Ik heb de 'SXE Vegan Polital Correct' hard-core scene jaren voor lul gezet recht voor hun neuzen en nooit meppen gehad, 1 keer bijna, hadden we een voetbal bij ons, wij op het drumstel schieten enzo.
Ik deed ook vaker een house-broek aan, met cowboylaarzen en dan naar een HC-concert feet first diven en windmillen, leuke tijd, maar al jaren hardstikke voorbij voor mij.
Sommige HC kan ik altijd blijven waarderen, ouwe Integrity, de meeste bands met Mean Steve, Ringworm, ouwe Burn, Life's Blood, ouwe L.A.'s Wasted Youth, de split van The Faith/Void. Sick of it All heeft nooit veel voor me gedaan. Heb ze 1 keer in Dynamo gezien in '93, dat heerste wel.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-07-2002 11:18 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 23 juli 2002 21:07 schreef Jenje het volgende:
Straight edgers etenm geen vlees -> little skinny gastjes
Jenje eet veel vlees -> big fat guy

Staright edgers kleiner dan Jenje ...

Ik heb zelfs nog met een pul bier in me klauw met een zanger lopen lullen daar, van het voorporgramma, weet niet eens hun naam meer, maar hij had een vet zwart kruis op zijn poot
wat een misopvattingen weer.....
je eet niet per definitie geen vlees als je straightedge bent. je kan ook best elke avond een dikke karbonade op je bord gooien. dat heeft niets met sxe te maken.
tis wel zo dat idd veel sxeers vega zijn...

enne wat boeit dat nou als iemand er wel voor kiest om te drinken? mij maakt dat persoonlijk geen ruk uit.. je wordt er echt niet minder om hoor.


-edit=
ow wacht... volgende keer wat verder naar beneden doorlezen.... XpositiveX zei al hetzelfde

[Dit bericht is gewijzigd door XdeckX op 24-07-2002 11:19]


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-07-2002 11:26 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 10:19 schreef Heiden het volgende:
Wij namen altijd een familie-pak bifi's mee, de hele zaal stonk ernaar. En zuipen en (wiet)roken, nooit last gehad. Een vriend van me deed altijd een 'Unox' muts op naar HC-shows. Ik heb de 'SXE Vegan Polital Correct' hard-core scene jaren voor lul gezet recht voor hun neuzen en nooit meppen gehad, 1 keer bijna, hadden we een voetbal bij ons, wij op het drumstel schieten enzo.
Ik deed ook vaker een house-broek aan, met cowboylaarzen en dan naar een HC-concert feet first diven en windmillen, leuke tijd, maar al jaren hardstikke voorbij voor mij.
Sommige HC kan ik altijd blijven waarderen, ouwe Integrity, de meeste bands met Mean Steve, Ringworm, ouwe Burn, Life's Blood, ouwe L.A.'s Wasted Youth, de split van The Faith/Void. Sick of it All heeft nooit veel voor me gedaan. Heb ze 1 keer in Dynamo gezien in '93, dat heerste wel.

dat vin ik altijd zo flauw.... gewoon weer mensen pesten vanwege hun opvattingen.
sorry dat ik het zeg maar op een dergelijke manier (oke je doet het nu niet meer) je gedragen op een concert.. daar maar je je in mijn ogen onsterfelijk belachelijk mee.
waarom kan men niet gewoon mekaar opvattingen accepteren en gewoon met zn allen een gezellige avond hebben?? wat boeit dat nou dat de een wel drinkt en de ander niet?
ach laat ook maar.... onzinnige discussie ben ik bang.

p.s. ik weet ook wel dat de straighedgers op een gegeven moment ook uhm... weinig respect naar anderen toonden... die zijn minstens zo fout vinnk.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-07-2002 12:04 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Het was gewoon onze humor, we lachten ons altijd te barsten. We namen alles in de zeik. En om door die gasten belachelijk gevonden te worden was het hele idee erachter. Wij vonden hun ook belachelijk. Die emo/pc/hardline/vegan-onzin heeft alle haat uit de hardcore gehaald.
Kun je Lifeforce? Echt een van de zieligste bands die ik ooit heb gezien. Die hadden een nummer 'Hands off The Animals'. We wilden ze eigenlijk een keer met kippenpoten gaan bekogelen tijdens dat nummer. Maar daar hadden ze de humor waarschijnlijk niet van ingezien.
Ik had echt een haat/liefde verhouding met hardcore, daarom heb ik er op een baar bands na ook een hekel aan gekregen.
PC faggots!



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 24-07-2002 12:40 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

XmekkerblaatzanikzeikX


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-07-2002 12:53 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 12:40 schreef XnegativeX het volgende:
XmekkerblaatzanikzeikX
LOL


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-07-2002 12:54 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 12:04 schreef Heiden het volgende:
Het was gewoon onze humor, we lachten ons altijd te barsten. We namen alles in de zeik. En om door die gasten belachelijk gevonden te worden was het hele idee erachter. Wij vonden hun ook belachelijk. Die emo/pc/hardline/vegan-onzin heeft alle haat uit de hardcore gehaald.
Kun je Lifeforce? Echt een van de zieligste bands die ik ooit heb gezien. Die hadden een nummer 'Hands off The Animals'. We wilden ze eigenlijk een keer met kippenpoten gaan bekogelen tijdens dat nummer. Maar daar hadden ze de humor waarschijnlijk niet van ingezien.
Ik had echt een haat/liefde verhouding met hardcore, daarom heb ik er op een baar bands na ook een hekel aan gekregen.
PC faggots!
tja PC is gewoon lame....
dat boeide me ook nooit (en nog steeds niet)
nou ja laat ik maar weer ophouden... weet eigenlijk nix zinnigs te zeggen en ik moet eigenlijk ook werken


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-07-2002 15:28 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 24 juli 2002 12:04 schreef Heiden het volgende:Wij vonden hun ook belachelijk. Die emo/pc/hardline/vegan-onzin heeft alle haat uit de hardcore gehaald.
Kun je Lifeforce? Echt een van de zieligste bands die ik ooit heb gezien. Die hadden een nummer 'Hands off The Animals'.


uhm, sinds wanneer draaide hardcore/punk om haat? je wilt echt niet weten hoeveel hc/punk bands dat soort nummers hebben als 'hands of the animals'! echt, fokking 75% v/d scene is wel vegetarier ofzo...


quote:
Op 24 juli 2002 11:26 schreef XdeckX het volgende:
dat vin ik altijd zo flauw.... gewoon weer mensen pesten vanwege hun opvattingen.
sorry dat ik het zeg maar op een dergelijke manier (oke je doet het nu niet meer) je gedragen op een concert.. daar maar je je in mijn ogen onsterfelijk belachelijk mee.
waarom kan men niet gewoon mekaar opvattingen accepteren en gewoon met zn allen een gezellige avond hebben?? wat boeit dat nou dat de een wel drinkt en de ander niet?




quote:
Op 24 juli 2002 12:40 schreef XnegativeX het volgende:
XmekkerblaatzanikzeikX


LMAO


gegroet,

XPC-Positive-emopunk-vegan-straightedgerX


PS/offtopic: ik kan maar beter niet vragen of er nog mensen naar Goodlife fest in Belgie gaan!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-07-2002 15:38 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 23 juli 2002 21:05 schreef attila_de_hun het volgende:
Jenje kreeg veel klappen?????
(vreselijk gedoe, dat straight edge, niet het idee, wel de uitvoerders)


gebeurt dat in nederland ook? mensen slaan omdat ze roken/drinken? kheb nog nooit zoiets gezien/meegemaakt. ik meen dat er alleen in de USA een paar van die militante SxE crews waren die mensen in elkaar gaan slaan.. serieus gebeurt dat hier ook??

hey jenje ik was ook bij die EarthCrisis show in '00, in Atak.. was echt geweldig. en uhm, ik zag dat daar heel veel bier werd gedronken.. ja, op een SxE concert! is helemaal geen probleem.. iedereen is welkom. de hardcore scene is 'openminded', vind ik. maar ja, wie ben ik...



SxE/vegan
Hardcore/punk
@ militante personen.



Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 24-07-2002 15:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ken alleen dat liedje met die Kartoon-klip. Klinkt wel lekker.


XdeckX
corpse commando
Usericon van XdeckX
Posted 24-07-2002 15:40 by XdeckX Wijzig reactieProfiel van XdeckXQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 15:38 schreef XPositiveX het volgende:
gebeurt dat in nederland ook? mensen slaan omdat ze roken/drinken? kheb nog nooit zoiets gezien/meegemaakt. ik meen dat er alleen in de USA een paar van die militante SxE crews waren die mensen in elkaar gaan slaan.. serieus gebeurt dat hier ook??


wat wel gebeurt is dat militantjes sigaretten of bier uit de handen slaan van mensen.... i know... een vriend van me is zo maar die wil ook zo extreem mogelijk zijn. is ook een van de redenen dat ik niet meer met em omga... kansloze.
maar volgens mij zijn dr in NL niet van die sxe knokploegen. ik heb ze iig nog niet gezien.


REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD!


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 24-07-2002 15:44 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

quote:
Op 24 juli 2002 15:39 schreef Slechtheid het volgende:
Ken alleen dat liedje met die Kartoon-klip. Klinkt wel lekker.


da's 'district' ? ja die clip is VET!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2002 8:47 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 15:28 schreef XPositiveX het volgende:
uhm, sinds wanneer draaide hardcore/punk om haat? je wilt echt niet weten hoeveel hc/punk bands dat soort nummers hebben als 'hands of the animals'! echt, fokking 75% v/d scene is wel vegetarier ofzo...



Hoe lang luister je naar hardcore, 3 misschien 4 jaar? Ik ging naar hc-concerten toen jij 8 was dus doe niet zo bijdehand.


[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 06-08-2002 8:47]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 17:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 24 juli 2002 15:38 schreef XPositiveX het volgende:
hey jenje ik was ook bij die EarthCrisis show in '00, in Atak.. was echt geweldig.

Was zwaar tof.
Je moet me toen wel gezien hebben aangezien ik één vand e weinige was die het hele optreden in de pit bleef (samen met tattoo-ronnie)


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-08-2002 22:04 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

kut muziek... KUT MUZIEK!! KUT MUZZIIIEEEEEK!!!!!!!!!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-08-2002 22:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:04 schreef Heosphoros het volgende:
kut muziek... KUT MUZIEK!! KUT MUZZIIIEEEEEK!!!!!!!!!

Bek houwe


General Skullfucker
Eerlijk delen
Usericon van General Skullfucker
Posted 06-08-2002 22:06 by General Skullfucker Wijzig reactieProfiel van General SkullfuckerQuote dit berichthttp://www.metalhints.nl

quote:
Op 6 augustus 2002 8:47 schreef Heiden het volgende:
Hoe lang luister je naar hardcore, 3 misschien 4 jaar? Ik ging naar hc-concerten toen jij 8 was dus doe niet zo bijdehand.



Daar zou ik godverdomme maar niet zo trots op zijn...

Hard Core... Schmard Core



Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 06-08-2002 22:07 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:04 schreef Jenje het volgende:
Bek houwe


khut muhziekkkkkkkkkkk


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-08-2002 23:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:06 schreef General Skullfucker het volgende:
Daar zou ik godverdomme maar niet zo trots op zijn...

Hard Core... Schmard Core


Ik maak zelf wel uit waar ik trots op ben kameraad, dus kop dicht!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-08-2002 23:17 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2002 22:07 schreef Heosphoros het volgende:
khut muhziekkkkkkkkkkk


Niet kopen dan


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


GFT-BAK
container crustie
Usericon van GFT-BAK
Posted 08-08-2002 20:50 by GFT-BAK Wijzig reactieProfiel van GFT-BAKQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/frameset1024.php?id=36159

quote:
Op 23 juli 2002 20:53 schreef FireFox het volgende:
soia, heerlijke muziek als ik ff een portie vrolijkheid nodig heb, bv tijdens werk ofzo, agnostic front vind ik minder, ik vind die zang niet zo...


AF is ook meer oi! beinvloed hardcore

ik hou vooral van nieuwe en oude AF (victim in pain / i wanna know )
en alle soia (ok scratch the surface is wel erg tof dan, maar een nieuw nummer als hello pricks ligt ook lekker in het gehoor)

[Dit bericht is gewijzigd door GFT-BAK op 08-08-2002 20:51]


sukkel


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2003 16:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Jeej, ik heb Live in a world full of Hate weer

Man man wat een energie komt er van deze live plaat af!!!



Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 05-12-2003 16:24 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 16:20 schreef Jenje het volgende:
Jeej, ik heb Live in a world full of Hate weer

Man man wat een energie komt er van deze live plaat af!!!




SOIA is een vette band de gitarist is getrouwd met een nederlandse staat er altijd bij bij de credits IK HOU VAN JOU.
en is soia straight edge maakt nie uit de muziek is steen goed


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-12-2003 16:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zover ik weet is SOIA niet straight edge, teksten zijn puur NYHC.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen