IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Sepultura Vorige pagina | Volgende pagina
NecroNoud
Usericon van NecroNoud
Posted 06-06-2006 19:25 by NecroNoud Wijzig reactieProfiel van NecroNoudQuote dit berichthttp://www.discogs.com/user/noud85/collection

quote:
Op 3 juni 2006 18:05 schreef metallica92 het volgende:
ik denk eerlijk zegt dat Soulfly wat nummers speelt van Sepultura maar ik heb ook bij een concert gezien dat Sepultura nummers speelt van Soulfly...


quote:
Op 3 juni 2006 20:37 schreef metallica92 het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat Sepultura op een concert een aantal nummers van Soulfly heeft gespeeld..


Wat is het nou?


Mij lijkt het persoonlijk heel erg onwaarschijnlijk.


don't mistake lack of talent for genius


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 06-06-2006 21:24 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 3 juni 2006 20:37 schreef metallica92 het volgende:
Ik heb ooit gehoord dat Sepultura op een concert een aantal nummers van Soulfly heeft gespeeld..

Nee Soulfly speelt nummers van Sepultura. Gisteren speelde Soulfly ook weer Roots bloody Roots en nog een maar ik weet zo ff de naam niet.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2006 22:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

MAX CAVALERA Slams 'Fake' SEPULTURA - June 5, 2006

Ex-SEPULTURA/current SOULFLY frontman Max Cavalera has slammed the current touring version of his former band as "fake" and has reiterated his desire to one day take part in a reunion of the group's classic lineup. When asked during a Sirius Satellite Radio interview last month if there have been talks between him and the guys in SEPULTURA about getting back together one day, Max said, "There's been a lot of talk — rumor and stuff. I don't know… What I know is that Igor [Cavalera, Max's brother and current SEPULTURA drummer] is not on tour [with SEPULTURA] right now [Editor's Note: Igor announced earlier in the year that he was taking a break from SEPULTURA's touring activities to spend time with his second wife and their new son], and to me that's not SEPULTURA, man. I don't give a shit — that is not. We made the band, we created the band; it started with me and him. Andreas [Kisser, SEPULTURA guitarist] came way, way later in the picture. Paulo [Xisto Pinto Junior, SEPULTURA bassist], he got in the band 'cause he had a bass — his Dad bought a bass, [but Paulo] couldn't play. And I'm not trying to diss anybody, I'm just saying the facts — that me and Igor invented, created and carried… the Cavalera brothers carried SEPULTURA; we created it. So if it [the reunion] ever happens, it's gonna be [done] the right way for the right reason.

"I kind of compare it to parachuting — I never parachuted before, I wanna parachute one day. It's like the SEPULTURA reunion. It's like parachuting. I'm not doing it tomorrow, but I'd like to do it eventually, sometime. 'Cause I know what it did to people; it changed a lot of people's lives. My kids wanna see it. Richie's [Max's stepson] like, 'I wanna see SEPULTURA.' Zyon and Igor [Max's youngest son] are like, 'I wanna see SEPULTURA with Max — the real SEPULTURA, not the fake SEPULTURA.

"When the time comes and it happens, it will be for the right reason — I believe in all that kind of crazy shit. So it's gonna be done at the right time. I am right now where I am supposed to be, doing what I am supposed to be, and when that happens, it will be the right time."


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 06-06-2006 22:10 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Als ze weer thrash gaan knallen, dan ben ik erbij!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 07-06-2006 12:54 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2006 22:07 schreef Mutilator het volgende:
MAX CAVALERA Slams 'Fake' SEPULTURA - June 5, 2006

Ex-SEPULTURA/current SOULFLY frontman Max Cavalera has slammed the current touring version of his former band as "fake" and has reiterated his desire to one day take part in a reunion of the group's classic lineup. When asked during a Sirius Satellite Radio interview last month if there have been talks between him and the guys in SEPULTURA about getting back together one day, Max said, "There's been a lot of talk — rumor and stuff. I don't know… What I know is that Igor [Cavalera, Max's brother and current SEPULTURA drummer] is not on tour [with SEPULTURA] right now [Editor's Note: Igor announced earlier in the year that he was taking a break from SEPULTURA's touring activities to spend time with his second wife and their new son], and to me that's not SEPULTURA, man. I don't give a shit — that is not. We made the band, we created the band; it started with me and him. Andreas [Kisser, SEPULTURA guitarist] came way, way later in the picture. Paulo [Xisto Pinto Junior, SEPULTURA bassist], he got in the band 'cause he had a bass — his Dad bought a bass, [but Paulo] couldn't play. And I'm not trying to diss anybody, I'm just saying the facts — that me and Igor invented, created and carried… the Cavalera brothers carried SEPULTURA; we created it. So if it [the reunion] ever happens, it's gonna be [done] the right way for the right reason.

"I kind of compare it to parachuting — I never parachuted before, I wanna parachute one day. It's like the SEPULTURA reunion. It's like parachuting. I'm not doing it tomorrow, but I'd like to do it eventually, sometime. 'Cause I know what it did to people; it changed a lot of people's lives. My kids wanna see it. Richie's [Max's stepson] like, 'I wanna see SEPULTURA.' Zyon and Igor [Max's youngest son] are like, 'I wanna see SEPULTURA with Max — the real SEPULTURA, not the fake SEPULTURA.

"When the time comes and it happens, it will be for the right reason — I believe in all that kind of crazy shit. So it's gonna be done at the right time. I am right now where I am supposed to be, doing what I am supposed to be, and when that happens, it will be the right time."


Wat is die gozer een zielig mannetje geworden zeg..... Hoe puberaal: bashen op z'n oude bandleden, die nu ineens niet het recht hebben om zichzelf sepultura te noemen volgens beste Max. De discussie welke van de twee bands (Sepultura dan wel Soufly) heden ten dage het beste is doet er hierbij niet toe; dit is gewoon een erg kinderachtige en negatieve manier om van jezelf te laten horen in de pers.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 13-06-2006 1:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 7 juni 2006 12:54 schreef Melk is Goed het volgende:
Wat is die gozer een zielig mannetje geworden zeg..... Hoe puberaal: bashen op z'n oude bandleden, die nu ineens niet het recht hebben om zichzelf sepultura te noemen volgens beste Max. De discussie welke van de twee bands (Sepultura dan wel Soufly) heden ten dage het beste is doet er hierbij niet toe; dit is gewoon een erg kinderachtige en negatieve manier om van jezelf te laten horen in de pers.


Hij blijkt nogal gelijk te hebben:

It's Official: Drummer IGOR CAVALERA Quits SEPULTURA - June 12, 2006
Drummer Igor Cavalera has officially announced his departure from SEPULTURA (as exclusively reported by BLABBERMOUTH.NET on January 13, 2006 and subsequently denied by both the band and Igor).

In a statement released today (June 12) to the Brazilian media, Igor attributed the split to "artistic incompatibility" with his SEPULTURA bandmates — guitarist Andreas Kisser, bassist Paulo Xisto Pinto Jr. and vocalist Derrick Green.

"I believe my mission in SEPULTURA has come to an end," Igor said in the statement. "I am very proud of everything we have done, but I feel that the group's current formation no longer lives up to my expectations as a musician and a person. Since my last European tour with SEPULTURA, which took place in December 2004, I have sensed that my ideas were not compatible with those of the rest of the band."

Igor, who hasn't performed with SEPULTURA since 2005, noticed that his personal ambitions were worlds apart from those of the other members of the group and he felt slightly detached from the creative process of SEPULTURA.

"After working in a band for so many years, the relationship between me and the rest of the group wore itself out and I feel that there is no longer a compatibility of thoughts and ideas between us," he said. "I tried to make this clear to the other guys and suggested that we take a break. However, their priority was to continue playing despite my absence."

As a drummer and musician, Igor will carry on and says he us looking forward to incorporating new sounds and influences — such as hip hop, hardcore, tribal percussion and electronic music — into his future projects to produce something authentic and real, similar to what SEPULTURA once represented in his life.

According to Igor, the decision to leave SEPULTURA was one of the most difficult in his career, since he — as one of the band's co-founders — dedicated most of his life to it.

"I would really like to thank all of the fans that supported me and continue supporting our music," he said. "I would also like to thank everybody that worked to make SEPULTURA the band that it had become."

Igor announced earlier in the year that he was taking a break from the group's touring activities to spend time with his second wife and their new son (who was born in January). Filling in on drums during the band's European tour with IN FLAMES was Roy Mayorga, who played with Igor's brother Max in SOULFLY for several years in the late '90s and again in 2001-2003.

Igor is the second Cavalera to leave SEPULTURA. In 1996, Max Cavalera exited the group after the rest of the band fired Max's wife Gloria as SEPULTURA's manager.

SEPULTURA have now officially selected Jean Dolabella (ex-UDORA) as their new touring drummer following Roy Mayorga's decision to join STONE SOUR as a full-time member.

Hopelijk sluit hij zich aan bij Soulfly

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-06-2006 1:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 9:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zonde. en eigenlijk ook wel gek. hij verlaat de band nadat ze de beste cd' sinds jaren hebben afgeleverd. overal goede kritieken en de band was duidelijk weer in opmars.
nouja, het zal mij benieuwen waar hij terecht komt. sepultura zelf hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken als ze de lijn kunnen vasthouden zoals die aanwezig is op de laatste twee cd's.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 9:32 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 9:07 schreef attila_de_hun het volgende:
zonde. en eigenlijk ook wel gek. hij verlaat de band nadat ze de beste cd' sinds jaren hebben afgeleverd. overal goede kritieken en de band was duidelijk weer in opmars.
nouja, het zal mij benieuwen waar hij terecht komt. sepultura zelf hoeft zich in ieder geval geen zorgen te maken als ze de lijn kunnen vasthouden zoals die aanwezig is op de laatste twee cd's.


Tja, goede cd of niet, als de groepsdynamiek niet meer naar wens is, houdt het natuurlijk gewoon op. Als je door gaat for the sake of success, breekt dat je op een gegeven moment toch op.

Zou me niks verbazen als Igor ook bij Soulfly belandt.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 9:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 9:32 schreef neefherbert het volgende:
Tja, goede cd of niet, als de groepsdynamiek niet meer naar wens is, houdt het natuurlijk gewoon op. Als je door gaat for the sake of success, breekt dat je op een gegeven moment toch op.

Zou me niks verbazen als Igor ook bij Soulfly belandt.

ja, dat is zo. wij weten natuurlijk niet wat er allemaal " achter de schermen" afspeelt. waarschijnlijk zullen de onderlinge verstandhoudingen niet al te best meer zijn. Maar de bassist is toch ook een "founding member" (of toch in ieder geval een van de eerste leden buiten de gebroeders cavalera??? (voor de puristen die vinden dat de band nu niet meer "sepultura" is)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2006 9:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Was die bassist niet eerst een roadie die de plek ovenam nadat de eerste bassist ermee kapte?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 9:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 9:36 schreef Jenje het volgende:
Was die bassist niet eerst een roadie die de plek ovenam nadat de eerste bassist ermee kapte?


ik zou het niet weten. maar ik dacht dat de huidige bassist wel op alle releases heeft meegespeeld dus ook de demo's etc. dat lijkt me wel " in orde" dan. (wie weet heeft de buurjongen eerst wel een dag meegespeeld als "bassist" ofzo, is die dan de echte bassist??


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-06-2006 9:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kan me trouwens goed in komen dat ze nu hun naam wijzigen om onder het Sepultura stigma uit te komen ..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 9:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 9:50 schreef Jenje het volgende:
Kan me trouwens goed in komen dat ze nu hun naam wijzigen om onder het Sepultura stigma uit te komen ..


ik denk dat dat "markttechnisch" gezien juist niet verstandig is. het "merk" sepyultura hefet juist een enorme bekendheid opgebouwd toch? en de laatse rescenties/kritieken zijn nagenoeg allemaal positief. dua als ze nu opeesn met een andere naam op de proppen komen, dan lijkt me dat niet echt verstandig. (verder insinueert het ook allerlei dingen denk ik; zoals dat wat ze vroeger hebben gedaan is niet meer relevant ofzo)


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 11:30 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 9:53 schreef attila_de_hun het volgende:
ik denk dat dat "markttechnisch" gezien juist niet verstandig is. het "merk" sepyultura hefet juist een enorme bekendheid opgebouwd toch? en de laatse rescenties/kritieken zijn nagenoeg allemaal positief. dua als ze nu opeesn met een andere naam op de proppen komen, dan lijkt me dat niet echt verstandig. (verder insinueert het ook allerlei dingen denk ik; zoals dat wat ze vroeger hebben gedaan is niet meer relevant ofzo)


Zelfde zou gelden voor Napalm Death. Oudste lid is Shane. en die deed pas vanaf From Enslavement mee. Dus wat is nou Napalm Death? Sepultura heeft dan nog in ieder geval 'de bassist van de eerste release'. En dat soort gerenomeerde bands zijn inmiddels ook goed draaiende bedrijven geworden. Met andere vrouwen achter de kassa of een ander bestuur verandert de Albert Heijn heus zijn naam niet

maar ja. gevoelsmatig ben ik toch geneigd te zeggen dat zonder een cavalero Sepultura nu echt verleden tijd is


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 11:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 11:30 schreef neefherbert het volgende:
Zelfde zou gelden voor Napalm Death. Oudste lid is Shane. en die deed pas vanaf From Enslavement mee. Dus wat is nou Napalm Death? Sepultura heeft dan nog in ieder geval 'de bassist van de eerste release'. En dat soort gerenomeerde bands zijn inmiddels ook goed draaiende bedrijven geworden. Met andere vrouwen achter de kassa of een ander bestuur verandert de Albert Heijn heus zijn naam niet

maar ja. gevoelsmatig ben ik toch geneigd te zeggen dat zonder een cavalero Sepultura nu echt verleden tijd is


Ja, Napalm death is inderdaad ook zo ene geval. Ze zouden zelfs, zoals ik al eens eerder heb opgemerkt, een concert kunnen organiseren met napalm death als zowel hoofd- als support-act (toch een gaaf idee, niet dan??).

de laatste alinea van jou klopt zeer zeker. Maar ik denk dat dit niet automatisch gaat betekenen dat het vele slechter gaat worden. we zullen dus wel zien hoe het allemaal af gaat lopen.


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 11:59 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 11:43 schreef attila_de_hun het volgende:Maar ik denk dat dit niet automatisch gaat betekenen dat het vele slechter gaat worden. we zullen dus wel zien hoe het allemaal af gaat lopen.


Inderdaad, het wezenlijk veranderen van de samenstelling van een band impliceert niet automatisch verslechtering. Au contraire. het laatste album (waar Igor blijkbaar dus zijn ei niet in kwijt kon?) bewijst dat. Dat Igor's typerende drumwerk bepalend was voor de sound ... dat zeker!

Zouden we nu naast Napalm Death ook een concertje Sepultura - Cavalero Bros kunnen organiseren. De Cavaleros spelen oud werk t/m '96 en de nieuwe Sepulboys... etc...


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-06-2006 13:16 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Hoe je het ook wendt of keert, Sepultura heeft bij het vertrek van Max bijna al haar magie verloren. Het bekende verhaal van bands die hun icoon verliezen. Denk aan Dickinson bij Iron Maiden, Halford bij Priest, Belladonna bij Anthrax etc.. Al is de vervanger muzikaal net zo capabel, het blijft altijd wachten op de terugkeer van de oude zanger.

De laatste Sepultura plaat is niet slecht, maar uit de woorden van Igor Cavalera merk je dat ie ook wel beseft dat ie al 10 jaar een niet te winnen strijd aan het leveren is.

Nu zeker slechts een kwestie van tijd die reunie naar mijn mening..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 13:39 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 13:16 schreef Daops het volgende:

De laatste Sepultura plaat is niet slecht, maar uit de woorden van Igor Cavalera merk je dat ie ook wel beseft dat ie al 10 jaar een niet te winnen strijd aan het leveren is.

Nu zeker slechts een kwestie van tijd die reunie naar mijn mening..


kun je dat staven met verkoopcijfers etc???? Volgens mij gaat het toch goed met de laatse cd??En hoe kan een reunie tot stand komen als de ene helft de andere helft niet kan uitstaan??? of moet Andreas kisser (ik neem aan dat ze vooral met hem ruzie hebben dan)dan weer uit de band?

ha, straks beginnen de cavalerabroeders weer een band met Jairo t. "the real sepultura"


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 14:05 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 13:39 schreef attila_de_hun het volgende:

ha, straks beginnen de cavalerabroeders weer een band met Jairo t. "the real sepultura"


Jezus ja, Jairo, met die fabuleuze squeaksolo's. Moet zeggen, die pasten wel bij de sfeer van Morbid Visions. Die richtte toch later I.N.R.I. op ?

Maar ja, als er al een reünie zou komen, wat zouden ze dan gaan spelen. Heel Roots? omdat dat hun bestverkopende album was? hopelijk niet. Helemaal oldschool zullen ze toch ook niet gaan. Van mij mogen ze dan een mix gaan spelen van Beneath the remains, Dante XXI, Dark Ages en iets nieuws


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-06-2006 14:14 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 14:05 schreef neefherbert het volgende:

Maar ja, als er al een reünie zou komen, wat zouden ze dan gaan spelen. Heel Roots? omdat dat hun bestverkopende album was? hopelijk niet. Helemaal oldschool zullen ze toch ook niet gaan. Van mij mogen ze dan een mix gaan spelen van Beneath the remains, Dante XXI, Dark Ages en iets nieuws


Ik zelf vind "schizophrenia" and "beneath.." de beste sepultura cd's. die zouden ze dus geheel van mij mogen spelen. maar idd, dark ages is een enorme goede cd (prophecy trouwens ook). dus een mix van die cd's met het wat meer thrashgerichte oudere werk zou "de max" zijn.

en als ondertussen de nep-sepultura verder gaat met cd's a la "Dante XXI" dan is het feest geheel compleet.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 13-06-2006 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Na 'Morbid Visions' hadden ze al moeten stoppen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 14:20 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 14:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zelf vind "schizophrenia" and "beneath.." de beste sepultura cd's. die zouden ze dus geheel van mij mogen spelen. maar idd, dark ages is een enorme goede cd (prophecy trouwens ook). dus een mix van die cd's met het wat meer thrashgerichte oudere werk zou "de max" zijn.

en als ondertussen de nep-sepultura verder gaat met cd's a la "Dante XXI" dan is het feest geheel compleet.


De wens is de vader van de gedachten ja. ik draai ook 't liefst Schizo t/m Arise. Maar ja, welke oude thrashband gaat nu ineens helemaal terug naar 100% oude stijl spelen op nieuwe albums? alleen Kreator Ik zie dat de Cavalero's niet doen. De muzikale wens die Igor uitspreekt in dat persbericht komt practisch over als een open sollicitatie naar Soulfly.


Daops
Usericon van Daops
Posted 13-06-2006 14:26 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 13:39 schreef attila_de_hun het volgende:
kun je dat staven met verkoopcijfers etc????
Metal/Hard Rock Album Sales In The US As Reported By Soundscan

SEPULTURA - Chaos A.D.: 450,365
SEPULTURA - Roots: 355,471
SEPULTURA - Nation: 54,160

Het verschil tussen Roots en Nation zegt redelijk wat.. Ook in europa is het allemaal enorm gekelderd (kan zo snel geen cijfers vinden). Roots en Chaos AD werden goud in een boel landen, de opvolgers niet (Brazilie uitgezonderd waarschijnlijk).

Je ziet het ook aan de zalen waar men speelde. Ten tijde van Roots speelde men in Ahoy en zelfs op mainstream festivals als Pinkpop. En erna?

quote:
Volgens mij gaat het toch goed met de laatse cd??
"SEPULTURA's latest album, "Dante XXI", has sold just under 2,300 copies during its first week of release in the United States, according to Nielsen SoundScan. This figure is a bit more than half the 4,000+ first-week sales tally of the group's last CD, "Roorback", and significantly lower than the 10,000+ first-week number recorded by 2001's "Nation"."

Tuurlijk ligt het ook aan het illegale downloaden.. maar je snapt mn punt neem ik aan

quote:
En hoe kan een reunie tot stand komen als de ene helft de andere helft niet kan uitstaan??? of moet Andreas kisser (ik neem aan dat ze vooral met hem ruzie hebben dan)dan weer uit de band?
Er is 1 ding wat ze allemaal boven hun ego's plaatsen, en dat is het succes van weleer evenaren. Het zal niet de eerste keer zijn dat er na een paar goede gesprekken weer gescoord kan gaan worden.. (ook hier weer Maiden als schoolvoorbeeld)


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 13-06-2006 14:27 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 14:14 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik zelf vind "schizophrenia" and "beneath.." de beste sepultura cd's. die zouden ze dus geheel van mij mogen spelen. maar idd, dark ages is een enorme goede cd (prophecy trouwens ook). dus een mix van die cd's met het wat meer thrashgerichte oudere werk zou "de max" zijn.

en als ondertussen de nep-sepultura verder gaat met cd's a la "Dante XXI" dan is het feest geheel compleet.


Vergeet Arise niet. IMHO een van de beste thrash albums aller tijden.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 13-06-2006 14:34 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2006 14:26 schreef Daops het volgende:
"SEPULTURA's latest album, "Dante XXI", has sold just under 2,300 copies during its first week of release in the United States, according to Nielsen SoundScan. This figure is a bit more than half the 4,000+ first-week sales tally of the group's last CD, "Roorback", and significantly lower than the 10,000+ first-week number recorded by 2001's "Nation"."

Tuurlijk ligt het ook aan het illegale downloaden.. maar je snapt mn punt neem ik aan


tja, dit is toch wel een dramatische structurele daling. In de VS dan. Het land van Jay-Z

maar je punt is duidelijk. Maar nu ben ik wel benieuwd naar de cijfers in bijv. Europa. Zoek die eens op?


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen