IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : nekwervel versleten van het Volgende pagina
elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 29-07-2001 22:35 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ik las net dat er een man was die zn nekwervel moest laten weghalen omdat hij teveel bangde. oeff dan krijg je toch ook de neiging om het rustig aan te doen......


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-07-2001 9:28 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Je kan nekwervels niet weghalen ... ik denk dat er iets tussen de nekwervels uit gehaald moet worden.


Mad Maikie
Not the sky, but your mind is the limit!
Usericon van Mad Maikie
Posted 30-07-2001 9:30 by Mad Maikie Wijzig reactieProfiel van Mad MaikieQuote dit berichthttp://www.ulysses-online.nl

Lijkt me inderdaad wat overdreven een nekwervel weg halen.

Misschien moeten we nu allemaal gaan bangen met een nekbrace om.

En misschien creren we daarmee wel net zo'n hype als Michael Jackson met zijn gebroken polsbandje.


Mad Maikie


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 30-07-2001 15:39 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

Uhoh... ik kan mijn nek laten kraken (net als zoveel andere delen van mijn lichaam overigens)

Maar het bangen helpt dat juist tegen gaan...

//echo $me is confused


Forward into the light, forward into infinity!


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 30-07-2001 15:50 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat heb ik ook... vinden mensen vaak eng enzow. Is best leuk.


Dead things grow from deep inside...


AltMazter
Suicide, think about it.... consider it!
Usericon van AltMazter
Posted 30-07-2001 15:54 by AltMazter Wijzig reactieProfiel van AltMazterQuote dit bericht

M'n vrienden zeggen steeds dat ze de krakende onderdelen er nog eens aftrekken...

DAAR heb ik wel een beetje reuma voor over op m'n 60ste!


Forward into the light, forward into infinity!


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 30-07-2001 15:59 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

Hmm ik heb dus niet de enige die behoorlijk krakkemikkig in elkaar zit! Een voorzichtige dan maar...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 30-07-2001 17:09 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een hersenschudding,misschien,als je echt overdrijft...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-07-2001 17:40 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

juist veel bangen zou ik zeggen, worden de nekspieren sterker van en minder belasting van de wervels (ik zal wel weer uit mijn nek lullen)


Bazzio Attacks!!!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2001 9:34 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

Tja, tis heus nie goed neej, hehehe, alleen ik bang lekker verder van de pit worden je botten of spieren whatever er ook niet beter op tog !! ik knak aan alle kanten !! BOEIEN Daar is de fhysiotherapeut dan wel weer voor.


zo, dat was mijn beurt dan weer


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 31-07-2001 9:35 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 30 juli 2001 15:50 schreef SheRa het volgende:
Dat heb ik ook... vinden mensen vaak eng enzow. Is best leuk.


Hahaha, ik ook


zo, dat was mijn beurt dan weer


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-08-2001 22:50 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Nee, maar


Heads I win, tails you lose


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 02-08-2001 22:53 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht



Heads I win, tails you lose


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 02-08-2001 22:57 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Een vroegere medestudent van me was echt wel knettergek-bij elk festival belandde hij steevast in de ziekenboeg-was nl.geen enkel bot in z'n lijf dat hij nog niet gebroken had.Reden: overdosis skydiven,stagediven en soms met z'n bangende kop ergens onzacht tegenaan belanden.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-10-2003 9:43 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Mijn nekwevels zijn ook kapot van het bangen.
Pijn is om te snijden na een tijdje bangen.


maniacM
Usericon van maniacM
Posted 07-10-2003 9:47 by maniacM Wijzig reactieProfiel van maniacMQuote dit bericht

De ene keer heb ik wel last, de andere keer niet. Maar mijn motto is: thrash till death en bangen tot je er bij neervalt...wat in de pit vaak letterlijk wordt genomen. mwahahaaa, daar heb je als het goed is geen ruimte om te abngen, dus dat scheelt weer nekwervels. Maar dit gaat weer ten koste van andere onderdelen...


campske666
Usericon van campske666
Posted 07-10-2003 9:50 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Krijg er alleen spier pijn van. Maar k bang dan ook niet veel, is ook niet zo spectaculair met zo een kortgeschoren kop als de mijne.


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 07-10-2003 9:53 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ik heb nog steeds last van m`n nek door het bangen bij loits en salicious gods


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-10-2003 9:53 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

:bla , bij mij ook niet maar ik heb er schijt eraan.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 07-10-2003 10:02 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Vraag maar es aan Jon van Iced Earth wat te hard headbangen kan doen



Ikzelf bn "ietsje" geminderd de laatste tijd


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 07-10-2003 10:08 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2003 10:02 schreef Gunman het volgende:
Vraag maar es aan Jon van Iced Earth wat te hard headbangen kan doen



Ikzelf bn "ietsje" geminderd de laatste tijd
En jason newsted


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 07-10-2003 10:42 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

en?


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 07-10-2003 11:10 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb ook sinds een jaar last van mijn nek. Headbangen beperk ik heel erg. Een klein beetje op een lekker nummer kan nog wel. Maar niet meer de hele avond headbangen om het headbangen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 07-10-2003 11:14 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Vreemd, ik had er nooit eerder van gehoord.
Gelukkig heb ik (nog) nergens last van...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 07-10-2003 11:44 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik bang alleen als mijn haar nat is van het douchen


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Sarah
Thor
Usericon van Sarah
Posted 07-10-2003 11:48 by Sarah Wijzig reactieProfiel van SarahQuote dit bericht

Ik krijg super spierpijn als ik heb gebangd. Voel ik drie dagen daarna nog. Haha

Daarbij mis ik kraakbeen tussen mijn 4e en 5e wervel in mijn nek en heb ik al 2 jaar reuma(niet van t bangen overigens hoor )

[Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 07-10-2003 11:49]


LAI LAI HEI


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen