IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Retro - tekenfilms Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 27-07-2002 18:49 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 16:26 schreef DMTR het volgende:
Ah, the Surfer !! Retegoed....als ik nog eens mijn rug vol laat tattoeëren dan komt hij erop...


zijn ook veel strips van. Surfer is een van de coolste karakters in het Marvel universum!


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 27-07-2002 18:57 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

En dan zeker Carnage Surfer ! .


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 15:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht






sorry als verkeerde topic zou zijn


signature


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 20-08-2011 15:49 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Dinoriders heerscht.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 20-08-2011 15:52 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 9:42 schreef DMTR het volgende:
Wie denkt er net als ik nog weleens met weemoed terug aan de tijd dat we in de jaren 80 nog gezellig voor de televisie hingen en naar successeries keken als de Transformers (met Optimus prime, Megatron e.d.) GI Joe en de Thundercats.

Al wat ik nu op tv spot zijn kleine Japanse mormels die gevangen moeten worden, waarbij ik in mijn achterhoofd meneer Bart Smit al zie lachen in zijn vuistje. Vroeger moest je zo'n beetje de hele week wachten tot je favo-filmpje weer kwam, maar nu is het zo'n beetje 24-7 pikachu's en consorten...

Pinkt er nog wel eens iemand een traantje weg ?

Prachtig!

Moderne tekenfilms afzeiken omdat ze slechts bedoeld zouden zijn om speelgoed te verkopen, en dan Transformers en GI Joe noemen :')


I wish I was a butterfly


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 15:52 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

en deze dan





weet jij soms hoe dat Brits beertje heet dat kon vliegen? Ik dacht at hij ook in de reclame van Weetabix zat


signature


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 20-08-2011 15:59 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2002 17:18 schreef Zenial het volgende:
Hehe vroeger (heeel vroeger) ging ik altijd zaterdag 's ochtends naar SKY CHANNEL kijken. Daar hadden ze toen al die tekenfilms als Inspector gadget enzo... mooie tijden


Hier nog een, Fun Factory heette dat geloof ik.


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 15:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

goddamn!



als klein mannetje was ik hier weg van


signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-08-2011 16:00 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 20 augustus 2011 15:52 schreef Hypnos het volgende:
en deze dan





weet jij soms hoe dat Brits beertje heet dat kon vliegen? Ik dacht at hij ook in de reclame van Weetabix zat




Dit was naar mijn idee ook een legendarische tekenfilm



@MarkZ: Het heette inderdaad Fun Factory, legendarisch programma was dat!


[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 20-08-2011 16:04]


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 16:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Superted



signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-08-2011 16:05 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ben je nu blij Bart?


5 Euro's? Op je muil!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 16:06 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht





signature


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 20-08-2011 16:12 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net





5 Euro's? Op je muil!!


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 20-08-2011 16:41 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

ik denk dat deze hier ook wel op zijn plaats is



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-08-2011 17:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

die ken ik niet


signature


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 20-08-2011 17:23 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

Nee, ik ook niet. Echt nog nooit van gehoord. Die 2 erboven daarentegen wel! Er zijn 'teveel' goede retro-tekenfilms om op te noemen, maar Transformers is denk ik toch wel m'n all time favorite...


We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 21-08-2011 18:39 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Mee eens. Transformers is de meest geniale cartoon ooit. Binnekort ook het Decepticon logo op mn kuit laten tattoeeren.


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 21-08-2011 18:44 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

Ja tegen Transformers kan niks op, onlangs nog deze aangeschaft



5 Euro's? Op je muil!!


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 21-08-2011 18:56 by Sjaakie Wijzig reactieProfiel van SjaakieQuote dit berichthttp://www.context-band.nl

Er is ook zon box met tig dvd's te koop, heb je alle generation 1 tekenfilms.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-08-2011 19:56 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2002 12:57 schreef DMTR het volgende:
Okee, ik moet inderdaad toegeven dat de merchandising toen ook even erg was. Ik weet nog wel dat ik stikjaloers was op een vriendje die voor z'n verjaardag Shockwave had gekregen, u weet wel met dat rare stemmetje en die videobanden in z'n borstkas...


rochel..sputter....

S.O.U.N.D.W.A.V.E
Dit is shockwave:


Psycho Pippi
"I'M NOT RIDIN' THE PIG!!!"
Usericon van Psycho Pippi
Posted 21-08-2011 20:02 by Psycho Pippi Wijzig reactieProfiel van Psycho PippiQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 19:56 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
rochel..sputter....

S.O.U.N.D.W.A.V.E
Dit is shockwave:


Precies!!! Ken je klasiekers!

SOUNDWAVE (en Megatron):



We're never gonna survive unless.... we are a little crazy....


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 21-08-2011 20:12 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

As you command Lord Megatron,

Soundwave is ook in de Transformerfilms geniaal weergegeven


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2011 20:14 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Omdat er maar één de beste kan zijn:


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-08-2011 20:16 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Haha, ik zag je naam staan en ik wíst gewoon dat je Purno gepost had.


Bareuh...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 21-08-2011 20:18 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2011 20:16 schreef De Ulk het volgende:
Haha, ik zag je naam staan en ik wíst gewoon dat je Purno gepost had.
Kaasgaaf!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen