IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Exodus Vorige pagina | Volgende pagina
BringerOfLight
Lampekap
Usericon van BringerOfLight
Posted 13-05-2005 15:03 by BringerOfLight Wijzig reactieProfiel van BringerOfLightQuote dit berichthttp://www.nattedozen.nl

holy fuck Paul Bostaph
wel erg zonde om op deze manier aan hem te komen, maar goed


You can either agree with me, or be wrong.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 13-05-2005 23:21 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, slechter zal het niet worden. Wel kut voor de oude drummer, zeg.



It Dies Today
Usericon van It Dies Today
Posted 13-05-2005 23:56 by It Dies Today Wijzig reactieProfiel van It Dies TodayQuote dit bericht

hoe heet die drummer ? Ivo toch ?

is dat dan de oude of nieuwe?


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-05-2005 0:00 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 13 mei 2005 14:59 schreef Oud Vuil het volgende:
Tom Hunting





0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-05-2005 14:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

paul bostaph? beste? mwah beetje overdreven, maar iig wel een goede vervanging.


"This one is older than shit, heavier than time!"


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 14-05-2005 22:28 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

De glans van de reunie is er behoorlijk af nu twee zeer soundbepalende leden weg zijn...

Jammer jammer jammer.....



Disciple
Usericon van Disciple
Posted 15-05-2005 13:15 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Niet zeiken! Bostaph is echt zo'n brute drummer, ben blij dattie bij Exodus nu zit.

Ik vond tempo of the damned niet echt knallen, hopelijk komt daar nu verandering in.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 9:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nog een verandering in de line-up van Exodus is het recente vertrek van gitarist Rick Hunolt. De geruchten kwamen op gang nadat werd opgemerkt dat Hunolt niet betrokken was bij de opnames van het nieuwe album van de band, die momenteel plaatsvinden in de Trident Studios in Pacheco, Californië. De band verving onlangs nog drummer Tom Hunting vanwege de man's aanhoudende gezondheidsproblemen. Hij werd vervangen door ex-Slayer/Forbidden drummer Paul Bostaph.

bron: SoD


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 14-06-2005 11:59 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hm...dat lijkt me sterk.


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-06-2005 18:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die site is best betrouwbaar


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Orion
Usericon van Orion
Posted 14-06-2005 19:14 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

lijkt mij idd ook sterk :
wat is Exodus zonder Rick Hunolt & Gary Holt?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 19:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 9:43 schreef spectre het volgende:
Nog een verandering in de line-up van Exodus is het recente vertrek van gitarist Rick Hunolt. De geruchten kwamen op gang nadat werd opgemerkt dat Hunolt niet betrokken was bij de opnames van het nieuwe album van de band, die momenteel plaatsvinden in de Trident Studios in Pacheco, Californië. De band verving onlangs nog drummer Tom Hunting vanwege de man's aanhoudende gezondheidsproblemen. Hij werd vervangen door ex-Slayer/Forbidden drummer Paul Bostaph.

bron: SoD


fuck, dat meen je niet.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 14-06-2005 20:24 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 9:43 schreef spectre het volgende:
bron: SoD


SoD doet niet aan bronvermelding, maar ik gok dat dat Blabbermouth is. Iets minder betrouwbaar, zullen we maar zeggen...

Als het echt zo is zal het vast op de website van Exodus zelf gemeld gaan worden.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 14-06-2005 21:29 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Dát zou slecht nieuws zijn, zeg. Die 2 samen zijn een enorm hecht en strak slaggitaristenteam.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-06-2005 21:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 14 juni 2005 21:29 schreef Oud Vuil het volgende:
Dát zou slecht nieuws zijn, zeg. Die 2 samen zijn een enorm hecht en strak slaggitaristenteam.


inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 15-06-2005 13:22 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Zolang de band zelf niks bevestigd geloof ik er geen zak van.


Orion
Usericon van Orion
Posted 18-06-2005 14:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

EXODUS have yet to comment on reports that guitarist Rick Hunolt has left the group. All guitar work on the upcoming CD is being handled by longtime axeman/spokesperson Holt.



http://www.bumpinthenightproductions.com/


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


neefherbert
Bon Zwaard!
Usericon van neefherbert
Posted 12-08-2005 10:05 by neefherbert Wijzig reactieProfiel van neefherbertQuote dit bericht

Fuck man, ik ben een huge motherfuckin' Exodus fan maar
misschien moet nu maar gewoon die bandnaam maar veranderend worden hoor!!

alleen Holt is nog over van de eighties line-ups


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 12-08-2005 10:20 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2005 10:05 schreef neefherbert het volgende:

Fuck man, ik ben een huge motherfuckin' Exodus fan maar
misschien moet nu maar gewoon die bandnaam maar veranderend worden hoor!!

alleen Holt is nog over van de eighties line-ups

Zo zijn er nog wel meer bandjes...


Orion
Usericon van Orion
Posted 20-08-2005 15:56 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-08-2005 17:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het nieuwe album is geleakt. Ben 'em nu aan 't downen. Benieuwd... trappel... trappel...


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 24-08-2005 18:20 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Tering!!!! Linkje aub? MOET dat horen!!!!!!!!!!!!


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-08-2005 18:25 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2005 18:20 schreef Rattlehead het volgende:
Tering!!!! Linkje aub? MOET dat horen!!!!!!!!!!!!


Staat bij de links van vandaag op www.mininova.org


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 24-08-2005 18:31 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Super bedankt! Direct begonnen met downloaden. Overigens, heb je al wat gehoord? Hoe klinkt het?


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 24-08-2005 18:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2005 18:31 schreef Rattlehead het volgende:
Super bedankt! Direct begonnen met downloaden. Overigens, heb je al wat gehoord? Hoe klinkt het?


Is nu bijna binnen. Nog een minuutje of tien. Muzikaal klinkt het vertrouwd. De nieuwe zanger klinkt wel een stuk moderner dan Zetro. Is even wennen, maar het past wel.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen