IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-07-2006 8:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 22:00 schreef Cadaveria het volgende:
Ik dacht dat het 2 jaar geleden was dat ik mijn potje gekocht heb, maar de tijd gaat snel en het is dus al 3 jaar terug.. maar goed.. toen heb ik veel sites bezocht waar mensen hun mening gaven over de ipod.. toen helemaal vol lof.. Maar daar lijkt nu niet veel meer van over. De software is idd echt klote. Ik dacht dat apple beter liep dan windows, maar ik had het mis. Ik ben nu opzoek naar een nieuwe battarij voor mij ipod want ik vind het zonde om hem weg te doen, maar ik moet eens even kijken wat de meerwaarde daar van is, of dat ik beter een helemaal nieuwe mp3 speler kan aanschaffen.


Tsssk, mensen toch! iTunes is een geweldig programma dat alle andere mediaplayers er compleet uit heerscht. Het is een voorrecht om het te mogen draaien tussen al die windows troep.

Er is eventueel één goed alternatief: MediaMonkey. (ook voor iPods)


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-07-2006 9:01 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 21:29 schreef Argus het volgende:
N-Gage? Ik heb daar ook een first gen van. De latere hadden weer geen mps spelert...



Ah, geen n-gage dus
Meer iedere kleine plug headset doet het wel op een Nokia om te luisteren. Zelfs op de N-gage met 2 poorten.



Dat niet. Creative is alleen ook veel te duur IMO


Nee geen N-cage. Die wilde ik vanzelfsprekend wel. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik vast zat aan een andere mobiel. Gelukkig heb ik het nooit gedaan, want er is niet echt veel voor dat ding uitgekomen. Ik heb zo'n 6230 ofzo. Allemaal best leuk, maar uiteindelijk heb je er ook geen drol aan. Je moet gewoon een goede mobiel, een goede mp3-speler, een goede pc voor je werk, een goede spelcomputer, een goede stereo, een goede tv en een goede gitaar hebben. Niks combineren....


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 10:59 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

hehehe En een goede gitaar jah

hoe zou je dat dan willen combineren met iets van die andere ?

[Dit bericht is gewijzigd door SlayerRomain op 10-07-2006 11:00]



goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-07-2006 11:30 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 10:59 schreef SlayerRomain het volgende:
hehehe En een goede gitaar jah

hoe zou je dat dan willen combineren met iets van die andere ?


Ingebouwde muziekspeler, zodat je direct de achtergrondmuziek door je versterker knalt. De hals kan je gebruiken als antenne voor je mobiel...Ach ze zullen het vanzelf wel een keer verzinnen...


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 10-07-2006 19:48 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

lol, ik heb een Ibanez, die is goed, goede pc, spelcomputer hoef ik niet, en een gms waar ik mee kan bellen als dat nodig is... :D



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 10-07-2006 20:05 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 9:01 schreef goblinjester het volgende:
Nee geen N-cage. Die wilde ik vanzelfsprekend wel. Uiteindelijk niet gedaan, omdat ik vast zat aan een andere mobiel. Gelukkig heb ik het nooit gedaan, want er is niet echt veel voor dat ding uitgekomen.

Dat valt nog reuze mee. Ik heb nog aardig wat cd's met films en games liggen. Ik blijk in de praktijk alleen een paar keer the simms gespeeld te hebben en dat was het dan wel weer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 11-07-2006 11:23 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:25 schreef Mikeee het volgende:
€33,- voor een simpele en goede 512MB MP3-speler is niet duur!
Ik zou er zo een kopen voor d'r bij want ik neem m'n peperdure, kan-alles-aan, 100% aluminium spelert niet mee waar er garderobe of ophangrekken zijn.

[edit]
Sterker nog, ik denk dat ik deze idd voor d'rbij koop. 512MB voor zo'n prijs ben ik nog nooit tegengekomen.

Zoedoende...
Bij de Dixons geven ze de Creative Zen Nano Plus bijna weg! De 256MB-versie kost €27.85 incl. verzenden. (rembours) Dit is wel een zgn. web-only aanbieding.

Waarschijnlijk dat ze hun inventaris kwijt moeten omdat mensen geen 256MB meer kopen tegenwoordig. Ik koop bij nader inzien toch liever een Creative ding dan een no-name speler met het dubbele geheugen.

Ik vind het een ideaal ding voor de sportschool en concertjes dus deze komt erbij.



[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 11-07-2006 11:30]



Hjalmar
Heidens bloed
Usericon van Hjalmar
Posted 14-07-2006 0:06 by Hjalmar Wijzig reactieProfiel van HjalmarQuote dit bericht

Ik zie hem op die site anders staan voor 45 euro...

Ik vind die mp3 spelers toch nog best wel duur tegenwoordig. Ik heb de mini, en nano is mooi, maar wel weer 200 euri


Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-07-2006 0:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2006 8:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Tsssk, mensen toch! iTunes is een geweldig programma dat alle andere mediaplayers er compleet uit heerscht. Het is een voorrecht om het te mogen draaien tussen al die windows troep.

Er is eventueel één goed alternatief: MediaMonkey. (ook voor iPods)


Toen Cadaveria haar IPOD kocht was er nog geen I-Tunes voor Windows, en werd bij de IPOD standaard "Magic's maker Juke Box" of iets dergelijks geleverd, en DAT was dus wel echt een baggerprogramma.

I-Tunes daarentegen is wel ok.


Hjalmar
Heidens bloed
Usericon van Hjalmar
Posted 14-07-2006 0:26 by Hjalmar Wijzig reactieProfiel van HjalmarQuote dit bericht

Itunes vind ik maar een zwaar baggerprog.

Gebruik Ephod!


Zoals Walvader wil, zal ik alles verhalen


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 0:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 0:06 schreef Hjalmar het volgende:
Ik zie hem op die site anders staan voor 45 euro...


Klopt, de actie is alweer voorbij dus. Ik heb toch echt maar 27,85 betaald incl. verzendkosten. Prima ding voor zo'n prijs. 45,- vind ik 'm zeker niet waard.

De iAudio X5L was 338,- en dat vind ik weer juist een prima prijs voor wat je krijgt.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-07-2006 0:32]



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 14-07-2006 0:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 0:26 schreef Hjalmar het volgende:
Itunes vind ik maar een zwaar baggerprog.

Gebruik Ephod!


itunes is t enige goeie aan t hele i-life pakket


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2006 0:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 0:26 schreef Hjalmar het volgende:
Itunes vind ik maar een zwaar baggerprog.

Gebruik Ephod!


Ik ken het programma, maar ik begrijp niet waarom iemand die namaak troep wil gebruiken als je ook iTunes hebt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 1:13 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 0:39 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik ken het programma, maar ik begrijp niet waarom iemand die namaak troep wil gebruiken als je ook iTunes hebt.

Ho ho ho... Met jouw beredenering zouden projecten zoals Firefox en Apache dus ook "bagger zijn" omdat ze "namaak" zijn van producten van grote bedrijven? Denk aan Internet Explorer en IIS.
Vaak zijn deze "namaak" programma's beter simpelweg omdat men niet met de tekortkomingen/onnodige toevoegingen/spyware/adware/bloat van de originelen willen werken. Uiteindelijk worden ze meestal beter dan de "originelen" ook.
Zie ook iRiver (bekende maker van MP3-spelers) die een progsel [iRiverter] van onbekende programmeur aanprijst omdat ze zelf niks beters hebben.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2006 2:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 1:13 schreef Mikeee het volgende:
Ho ho ho... Met jouw beredenering zouden projecten zoals Firefox en Apache dus ook "bagger zijn" omdat ze "namaak" zijn van producten van grote bedrijven? Denk aan Internet Explorer en IIS.
Vaak zijn deze "namaak" programma's beter simpelweg omdat men niet met de tekortkomingen/onnodige toevoegingen/spyware/adware/bloat van de originelen willen werken. Uiteindelijk worden ze meestal beter dan de "originelen" ook.
Zie ook iRiver (bekende maker van MP3-spelers) die een progsel [iRiverter] van onbekende programmeur aanprijst omdat ze zelf niks beters hebben.



Ik heb het over die namaaktroep. Daarmee doel ik dus op Ephpod en niet op Firefox e.d. Ik snap namelijk wel wat er mis is met IE maar absoluut niet wat er mis zou zijn met iTunes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-07-2006 6:42 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:27 schreef Valorian het volgende:
Mikeeeee, gaaf ding, die IAudio. Een van de hoofdredenen dat ik wel eens overwogen heb om die te kopen is omdat hij ook USB-OTG (on-the-go) heeft, waardoor je de meeste digitale camera's er zo aan kunt klikken en met een druk op de knop de hele handel kunt overzetten naar de HD van de IAudio.

Heb jij dit toevallig al eens geprobeerd, en heb je uit ervaring enig idee of dit niet teveel batterijen slurpt, of de kopieersnelheid een beetje vlot is (USB 1.1 of USB2 snelheid?

Voor mij is het op dit moment een keuze die ik zou willen maken:
- Een MP3 speler voor MP3's en een andere oplossing voor foto's (ofwel extra flash geheugen, of een X-drive oid)
- Een MP3 speler voor MP3 en foto's.

Foto's bekijken is voor mij niet noodzakelijk, maar het snel overzetten van camera of kaartje naar HD zou ideaal zijn.


Vincent, Dixons heeft de Archos GMINI500 in de aanbieding. 80GB, USB-OTG en een grote scherm maar geen Ogg (denk ook niet dat dat jou boeit). Volgens mij ook al van aluminium gemaakt. €348,- (€10 duurder dan de iAudio en 60GB meer) maar wees er snel bij want die Dixons-acties duren maar enkele dagen lijkt het.

Elders zie ik de GMINI500 met 30GB voor €370,- gaan, bijv. op kelkoo.nl
De iAudio-equivalent hiervan (de A2) kost €450,- voor 20/30GB.
Vergelijk:
http://www.archos.com/products/pc_centric/gmini_500/index.html?country=global&lang=en
(en ofschoon de officiële website de 80GB-versie niet noemt bestaat die toch echt --> http://dapreview.net/comment.php?comment.news.3231 )

http://www.cowonglobal.com/product/product_A2_feature.php


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 14-07-2006 6:54]



Nioth Korgai
BFA.
Usericon van Nioth Korgai
Posted 14-07-2006 10:32 by Nioth Korgai Wijzig reactieProfiel van Nioth KorgaiQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 2:16 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik heb het over die namaaktroep. Daarmee doel ik dus op Ephpod en niet op Firefox e.d. Ik snap namelijk wel wat er mis is met IE maar absoluut niet wat er mis zou zijn met iTunes.


Itunes is een fijn programma, en zit goed in elkaar. Het enige probleem vind ik echter dat je minder overzichtelijk playlists kan editen. Ik ben dan ook sinds een half jaar ofzo overgestapt op een mac, en ik mis Winamp heel erg.

Wat betreft de opmerking dat iTunes het enige goede is aan het iLife pakket moet ik je toch corrigeren.
iDVD in combinatie met iMovie is een moron-proof solide video-editing en authoring applicatie, waar Windows Movie Maker en zelfs Adobe Premiere LE een puntje aan kunnen zuigen.

Ik prefereer uiteraard Final Cut, maar da's weer zo Pro, he.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 10:44 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 10:32 schreef Nioth Korgai het volgende:
Itunes is een fijn programma, en zit goed in elkaar. Het enige probleem vind ik echter dat je minder overzichtelijk playlists kan editen. Ik ben dan ook sinds een half jaar ofzo overgestapt op een mac, en ik mis Winamp heel erg.

Ja, tussen iTunes en Winamp wint die laatste toch echt, zéker met de album-list plugin. Maar is er geen Macamp dan?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2006 12:00 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

gebruik gewoon foobar, die wint het van beide.

www.foobar2000.org

Compleet te modificeren met plugins, waarmee je ook de GUI kan aanpassen en nog veel meer.


"This one is older than shit, heavier than time!"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 12:01 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Winamp + album list is voor mij voldoende eigenlijk.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 14-07-2006 12:04 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

het mooie van foobar is dat er al een album database in zit, die genereert het uit een directory die je selecteert. Hieruit kan je weer playlists maken, sorteren op bandnaam, genre etc.


"This one is older than shit, heavier than time!"


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-07-2006 12:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 10:44 schreef ZelThoR het volgende:
Maar is er geen Macamp dan?
Jawel!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 12:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 12:04 schreef 0Tolerence het volgende:
het mooie van foobar is dat er al een album database in zit, die genereert het uit een directory die je selecteert. Hieruit kan je weer playlists maken, sorteren op bandnaam, genre etc.

Hmm, dat klinkt nog enigszins interessant. Maar dan moet ik wel genre goed gaan instellen overal. Sorteren op artiest/album/jaar kan album list zelf ook. Alleen genre niet. Maar ik zet toch het genre voor de artiestnaam, dus dat werkt ook wel


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-07-2006 12:07 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 12:04 schreef spectre het volgende:
Jawel!

Dan moet hij dat maar gebruiken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 14-07-2006 14:11 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2006 10:32 schreef Nioth Korgai het volgende:
Itunes is een fijn programma, en zit goed in elkaar. Het enige probleem vind ik echter dat je minder overzichtelijk playlists kan editen. Ik ben dan ook sinds een half jaar ofzo overgestapt op een mac, en ik mis Winamp heel erg.


Ik heb honderden playlists in iTunes en geen enkele moeite om ze te editen. Ik snap niet wat het probleem is.
De enige problemen die ik heb met iTunes zijn gelegen in het feit dat het programma erg veel resources pakt maar dat komt omdat ik enorm veel smart playlists heb in combinatie met een behoorlijke mp3 collectie en een vrij langzame processor. Op het moment is daar helaas geen alternatief voor. Media Monkey kan nu zo ongebeer alles wat iTunes kan behalve het smart playlists verhaal. dat zijn ze nu aan het inplementeren en als dat is gelukt ga ik het testen en misschien overstappen. Zo niet, dan blijf ik lekker bij iTunes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen