IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-07-2006 1:08 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

FF herhalen voor Vincent .....
quote:
Op 14 juli 2006 6:42 schreef Mikeee het volgende:
Vincent, Dixons heeft de Archos GMINI500 in de aanbieding. 80GB, USB-OTG en een grote scherm maar geen Ogg (denk ook niet dat dat jou boeit). Volgens mij ook al van aluminium gemaakt. €348,- (€10 duurder dan de iAudio en 60GB meer) maar wees er snel bij want die Dixons-acties duren maar enkele dagen lijkt het.

Elders zie ik de GMINI500 met 30GB voor €370,- gaan, bijv. op kelkoo.nl
De iAudio-equivalent hiervan (de A2) kost €450,- voor 20/30GB.
Vergelijk:
http://www.archos.com/products/pc_centric/gmini_500/index.html?country=global&lang=en
(en ofschoon de officiële website de 80GB-versie niet noemt bestaat die toch echt --> http://dapreview.net/comment.php?comment.news.3231 )

http://www.cowonglobal.com/product/product_A2_feature.php




Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 18-07-2006 1:15 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Vandeweek de Creative Zen Vision:M 30 gb gekocht. En fakking hell wat een dingetje zeg! De specs zijn beter als die van de iPus, wat mij de doorslag gaf. Erg blij mee.


Inter faeces et urinam nascimur


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 18-07-2006 6:38 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2006 21:38 schreef Aaaarco het volgende:
ik heb mn ipod al tweeenhalf jaar en er is niets mee geweest...

batterij leeg - ipod updater eroverheen en t is weer oke!!!



en hmmm toch weer niet


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 18-07-2006 6:56 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 1:15 schreef Stoerbaard het volgende:
De specs zijn beter als die van de iPus

Daar is niet veel voor nodig hoor!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-07-2006 6:59 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Zijn al die witte koptelefoontjes van mensen in de trein eigenlijk allemaal ipods? Dan wordt dat kreng nog erg vaak verkocht zeg


Zenial


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-07-2006 8:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 6:59 schreef Zenial het volgende:
Zijn al die witte koptelefoontjes van mensen in de trein eigenlijk allemaal ipods? Dan wordt dat kreng nog erg vaak verkocht zeg




Wat overigens onbegrijpelijk is aangezien die koptelefoon naast de batterijduur het enige onderdeel van de iPod is dat echt zeer slecht is. Als je voor x honderd Euro zo'n ding koopt dan kun je er toch ook wel 40 Euro naast leggen voor een fatsoenlijke koptelefoon lijkt me.

Edit: witte koptelefoons zijn uiteraard ook gay, maar dat is evident.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 18-07-2006 8:12]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


SlayerRomain
Usericon van SlayerRomain
Posted 18-07-2006 8:18 by SlayerRomain Wijzig reactieProfiel van SlayerRomainQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 1:15 schreef Stoerbaard het volgende:
Vandeweek de Creative Zen Vision:M 30 gb gekocht. En fakking hell wat een dingetje zeg! De specs zijn beter als die van de iPus, wat mij de doorslag gaf. Erg blij mee.



WoW ik ben jaloers, die wil ik ook
nog ff doorsparen voor mij.



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-07-2006 8:28 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

conclusie, je kan met een ipod gooien!!!!




In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-07-2006 10:24 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

LOL!
Goed zo!



Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-07-2006 10:26 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

in de zin van.. ik had m laten vallen en hij deed effe twee dagen moeilijk maar loopt nu weer als een zonnetje

ipod is de baas


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 19-07-2006 11:39 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

O.
Vallen != gooien
Hoe dan ook, elk draagbaar muziekspeler kan redelijkerwijs worden geacht een val uit de handen of zak te overleven.



ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-07-2006 11:49 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2006 11:39 schreef Mikeee het volgende:
O.
Vallen != gooien
Hoe dan ook, elk draagbaar muziekspeler kan redelijkerwijs worden geacht een val uit de handen of zak te overleven.

Maar gooien --> vallen

Niet altijd, maar toch


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 19-08-2006 23:53 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

Heb mijn iPod nu ook al aardig lang en ben er nogsteeds zeer over te spreken, heelijk ding gewoon. Voor zowel muziek als data.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-08-2006 23:58 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb de ipod-video 30GB, en werkelijk voor mij is het de uitvinding van de eeuw! Heb nu de helft van mijn muziekverzameling altijd bij me. Geen gekloot meer met vakantie met mapjes met 25 cd's.
Ik heb nu 5665 nummers erin staan!

Hulde voor de ipod


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Slaine
Usericon van Slaine
Posted 20-08-2006 0:11 by Slaine Wijzig reactieProfiel van SlaineQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2006 23:58 schreef Staalman het volgende:
Ik heb de ipod-video 30GB, en werkelijk voor mij is het de uitvinding van de eeuw! Heb nu de helft van mijn muziekverzameling altijd bij me. Geen gekloot meer met vakantie met mapjes met 25 cd's.
Ik heb nu 5665 nummers erin staan!

Hulde voor de ipod


Jup nuf said


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 20-08-2006 11:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2006 8:10 schreef Onweerwolf het volgende:


Wat overigens onbegrijpelijk is aangezien die koptelefoon naast de batterijduur het enige onderdeel van de iPod is dat echt zeer slecht is. Als je voor x honderd Euro zo'n ding koopt dan kun je er toch ook wel 40 Euro naast leggen voor een fatsoenlijke koptelefoon lijkt me.

Edit: witte koptelefoons zijn uiteraard ook gay, maar dat is evident.


Precies. Bovendien hebben andere koptelefoontjes ook als voordeel dat je niet meer herkenbaar bent als IPOD-drager op het moment dat je IPOD in je binnenzak zit.. Als je met die witte koptelefoontjes nog een keertje rond station Lelylaan of Bijlmer ofzo reist weet je natuurlijk maar nooit of je de rit met IPOD en al overleeft...


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 20-08-2006 11:40 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

mijn ipoddie blijft nu toch echt erg raar doen

tip: als je m oppakt moet je m ook vast blijven houden!


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-08-2006 12:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2006 11:40 schreef Aaaarco het volgende:
mijn ipoddie blijft nu toch echt erg raar doen

tip: als je m oppakt moet je m ook vast blijven houden!


Hij wil gewoon gekoesterd worden!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-09-2006 0:53 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ook m'n discman is nu al een jaar verrot en van dat 528 MB spelertje wordt ik gek.

Daarom wil ik een anderrrr!!

Bijvoorbeeld de Creative Sleek Photo 20GB



Maar ik zit toch nog te twijfelen om een 30GB dingetje te kopen. Al m'n cd's gaan op allebei nooit passen met een redelijke bitrate maar op de 30gb kan dan toch 1,5 keer zoveel. Afijn die dingen zijn dan vaak gelijk weer een stuk duurder.

Behalve deze Philips HDD6320, die is even duur:

Maar lijkt dat die alleen met windows media speler kan worden volgepropt met mp3's.. Dat zou wel erg slecht zijn, weet iemand of dit waar is?



Nog iets wat ik me afvraag, hoe laat je nu een Li-ion batterij zo lang mogelijk leven? In m'n laptop zit er 1 en die laad ik op wanneer ik maar kan, en dat lijkt te helpen. Maar soms hoor je ook dat een Li-ion batterij helemaal leeg moet lopen, maar volgens mij was dat alleen met die oudere batterijen zo.

Dus alle tips e.d zijn welkom. Ik heb dit topic gelezen maar kom er nog neit echt uit.

Owja, ik koop uit principe geen ipod.

Alvast bedankt!

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 16-09-2006 1:10]


zo kan ie wel weer


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-09-2006 1:46 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ok ik heb uitgevonden dat die Philips inderdaad alleen met windows media player werkt. Dan valt die dus af, want ik wil een gewone mappenstructuur kunnen gebruiken.

Eigenlijk zou een iaudio 30GB ideaal zijn, maarja die zijn 2 keer zo duur.

Dus dan ga ik toch voor de Zen Sleek. Of raad iemand me aan dit niet te doen?


zo kan ie wel weer


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-09-2006 1:51 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Alles over Creative-spelers kun je lezen op http://www.epizenter.net/

Ook de fora van http://dapreview.net/news.php en http://www.anythingbutipod.com/ hebben veel info.
iAudio-spelers hier--> http://iaudiophile.net/forums/

Al eens gekeken naar de SanDisk Sansa e2xx-serie?
Goedkoop, uitbreidbaar met SD-kaartjes, zeer krasbestendig en mooi. Alleen max. 8GB momenteel.

Trouwens Babylon, ik heb nu 2 spelers en heb gemerkt dat ik mijn iAudio X5L amper gebruik (ik heb 'm sinds aankoop maar 1x opgeladen! Kun je nagaan!) Nieuw was 'ie €347,- incl. verzenden maar wil 'm best kwijt voor €300 (ALLES zit er nog gewoon bij dus doosjes enzo en je krijgt een speciale doorzichtig gekleurde zCover met necklace van €40 er bij.)

Heb 'm gekocht vanwege OGG, FLAC, RockBox-mogelijkheid, alu-behuizing en films kijken maar merk nu pas dat ik nooit films erop kijk en ik de ruimte toch niet benut.


[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 16-09-2006 2:08]



Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 16-09-2006 2:24 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

He mikeeee
Bedankt voor die sites! Ga ik eens op kijken.

Ook bedankt voor het aanbod, maar ik ga 'm niet gebruiken voor films. En aangezien ik deze tegen kwam, denk ik dat ik eerder hiervoor zou ga:


Cowon-iAudio-M5L (20GB )
Het goedkopere broertje van de X5L, maar dan zonder video ondersteuning e.d.


Over de creative kwam ik veel tegen over stof achter het scherm. Dat is wel heel erg irritant. Een paar vrienden van me hebben dat ding ook, dus ik zal eens kijken hoe het met die van hen gaat.


Damn wat zijn er een hoop van die dingen, maar geen 1 is perfect.. Al had die philips nu niet dat idiote windows media player goede, dan had ik 'm gelijk gehaald.

[Dit bericht is gewijzigd door Babylon op 16-09-2006 2:25]


zo kan ie wel weer


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 16-09-2006 4:41 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Ipod 4 life


I am the 1%.


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 16-09-2006 6:53 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

iPruts0rrr



0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 16-09-2006 16:01 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

IRiver people, dat is de speler die je moet hebben. IPod is voor de masses, maar IRiver is kwaliteit


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen