IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Arasazi
Usericon van Arasazi
Posted 17-07-2007 17:07 by Arasazi Wijzig reactieProfiel van ArasaziQuote dit bericht

Ding werkt prima! Audioboeken zijn trouwens ook érg relaxed, weet niet of iemand die gebruikt?


"We like timeless themes, so there isn't gonna be songs about fancy cars and sexy girls. Well that last one is quite timeless, I'll take it back" (Tomi Koivusaari , Amorphis)


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:05 schreef Judge M. het volgende:
+1

JudgePod ftw!


Eej! Die van mij heet geen Judge!
Heb jij er ook een gayass hoesje omheen?


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 17:10 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2007 17:07 schreef MMayo het volgende:
Heb jij er ook een gayass hoesje omheen?


en inmiddels heb ik er ook een dock en een afstandsbediening bij. Dikke heersch



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:12 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:10 schreef Judge M. het volgende:


en inmiddels heb ik er ook een dock en een afstandsbediening bij. Dikke heersch


Ik heb van die cheapassboxjes gekocht, bij de wibra (3 eurie) kan ik dat ding meeslepen naar festivals.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 17:16 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 17 juli 2007 17:12 schreef MMayo het volgende:
Ik heb van die cheapassboxjes gekocht, bij de wibra (3 eurie) kan ik dat ding meeslepen naar festivals.
Op die dingen hoort de doodstraf te staan. De tering, hoe irritant is dat in de trein

Die van mij kan niet echt hard volgens mij. Op Dong hadden de buren een discman met boxen mee en dat klonk OK, met mijn iPod eraan was het niet te horen.

Nee, ik hou het wel bij oordoppen



MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 17-07-2007 17:19 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

Ik heb ooit eens een MP3 gekocht 6 gig (eentje van creative). Maar was na een maand al stuk, heb ik dan gratis kunnen laten vervangen dankzij het jaartje garantie. Daarna nog een tijd gebruikt en na 7-8 maand was hij weer stuk. Nu ik geen garantie meer heb, ga ik hem ook niet meer laten repareren. Ik blijf nu trouw aan de cd-speler!


Verlekkerd op dood metaal


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:16 schreef Judge M. het volgende:
Op die dingen hoort de doodstraf te staan. De tering, hoe irritant is dat in de trein

Die van mij kan niet echt hard volgens mij. Op Dong hadden de buren een discman met boxen mee en dat klonk OK, met mijn iPod eraan was het niet te horen.

Nee, ik hou het wel bij oordoppen


Gebruik dat niet in de trein pfffttt. Die oordoppen vind ik trouwens het enige nadeel aan die ipoddingen. Oh enne die boxjes klinken nog best aardig ook.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 17-07-2007 17:29 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:21 schreef MMayo het volgende:
Gebruik dat niet in de trein pfffttt. Die oordoppen vind ik trouwens het enige nadeel aan die ipoddingen. Oh enne die boxjes klinken nog best aardig ook.

Dan koop je toch gewoon zelf fatsoenlijke oordoppen?

Oh ja, koop dan meteen een fatsoenlijke mp3-speler hehe. Fock die Apple-shit man.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 17:42 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik moet zeggen dat ik vooraf behoorlij sceptisch was over Apple/iPod maar ik ben er toch dik tevreden mee tot op heden.

Alleen zo'n 1200 cd's rippen is een pokkewerk



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:44 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:29 schreef M. het volgende:
Dan koop je toch gewoon zelf fatsoenlijke oordoppen?



Jups, moet nog.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 17:45 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Moet zeggen dat ik de originele wel OK vind eigenlijk. Klinken goed en passen goed



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 17:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:45 schreef Judge M. het volgende:
Moet zeggen dat ik de originele wel OK vind eigenlijk. Klinken goed en passen goed


Oja voor in trein en alles wel, maar op de fiets klote.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 17-07-2007 17:57 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Dan probeer ik me toch op het verkeer te concentreren



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-07-2007 18:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Toch fijn dat er iemand wil opletten.


JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 17-07-2007 19:15 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 17:29 schreef M. het volgende:
Dan koop je toch gewoon zelf fatsoenlijke oordoppen?

Oh ja, koop dan meteen een fatsoenlijke mp3-speler hehe. Fock die Apple-shit man.



Cowon/iAudio voor the win!!!1!11!


Op je knie en pijp voor genade!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 17-07-2007 19:21 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Doe mij maar een betaalbare mp3-speler, waarvoor ik niet dat ongeloofelijk homoseksuele Itunes voor hoef te installeren en die niets met Apple te maken heeft.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


spectre
Usericon van spectre
Posted 17-07-2007 19:52 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Itunes is dik handig, vind ik persoonlijk... Ookal heb ik geen Ipod. Goede mp3-rippert ook

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 17-07-2007 19:54]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 18-07-2007 9:13 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 19:15 schreef JuronymouS het volgende:

Cowon/iAudio voor the win!!!1!11!

Fok, die nieuwe Cowon iAudio 7 8 Gb wil ik wel hebben... speelt alle formaten 60 uur aan 1 stuk...


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-07-2007 21:38 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Nu op Discovery een docu over iPod/iTunes/appel



JuronymouS
Usericon van JuronymouS
Posted 19-07-2007 8:39 by JuronymouS Wijzig reactieProfiel van JuronymouSQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2007 9:13 schreef Schaffelaer het volgende:
Fok, die nieuwe Cowon iAudio 7 8 Gb wil ik wel hebben... speelt alle formaten 60 uur aan 1 stuk...


Had hier nog niets over gezien eigenlijk, zo juist eens bekeken en dat ziet er inderdaad wel nice uit. Eindelijk een waardig opvolger voor de G3 (wat speelduur betreft in ieder geval). Nu wachten tot de 16 GB uitvoering uitkomt en dan eens overwegen of ik naast mijn A5 nog een 7 wil.


Op je knie en pijp voor genade!


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 19-07-2007 10:56 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

itunes?? media monkey ftw!!1~

mp3 speler/bibliotheek/sorteerder/(auto)renamer/tagger/beheerder/cd ripper in 1 en geen appelmeuk nodig


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-07-2007 11:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

cd's rippen -> EAC


Dear dirty delightful old drunken old days


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 19-07-2007 16:03 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 19:21 schreef Y Draig Goch het volgende:
Doe mij maar een betaalbare mp3-speler, waarvoor ik niet dat ongeloofelijk homoseksuele Itunes voor hoef te installeren en die niets met Apple te maken heeft.


jij bent al homoseksueel genoeg zonder itunes, ik wens je veel geluk..

ondertussen bereken ik effe of ik een 2 Gb een 4 Gb of toch een 30 Gb ga halen...


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 19-07-2007 19:36 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heb de 30 Gb ben er intens happy mee, alleen had ik beter toen de 60 GB kunnen halen.. Maar ik ben zwaar iPod liefhebber!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-08-2007 9:27 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mijn JudgePod is echt een van de beste aankopen geweest die ik in jaren gedaan heb!

Weten mensen hier wellicht of het ook mogelijk is om niet alleen te shufflen door alle tracks of dat het ook mogelijk is dat ik op genre of artiest shuffle? Of moet je dan playlists gaan aanmaken?

Dat zou nog harder heerschen namelijk



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen