IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 20-08-2007 12:48 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Leuk en aardig zo'n I pod. Maar die van mij was na 1,5 jaar al kapot en van apple krijg je niks want je hebt geen garantie meer Kortom 300 eurotjes weg



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2007 13:01 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

'k heb net een nieuwe batterij besteld. Ik heb hem nu 3 jaar 3e generatie 10 gig. Maar dit is al mijn 3e binnen die 3 jaar. Steeds kapot. Ik heb hem zelf 1 jaar helemaal niet gebruikt want ik had hem ergens veilig opgeborgen (waar was ik vergeten) maar die batterij is dus helemaal dood. Hij doet het nog 1 kwartier!!! Slecht.. Kijken wat die nieuwe batterij kan doen. Ik vind de prijs/ kwaliteit verhouding bitter slecht!!!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 20-08-2007 13:07 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Wat doen jullie er mee dan? gebruiken als kleiduif? Ik heb 3 jaar lang een Ipod mini gehad, en ik kan nu zeggen dat ie een beetje gaar is geworden, maar ik gebruikte het ding iedere dag minimaal 4 uur.
Toevallig heb ik 2 weken geleden de Ipod video van 30 gig gekocht, ben er erg over te spreken.

Apple


Against God and Government


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 20-08-2007 13:09 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Heb zelf ook al bijna twee jaar de 30 gb en nog nooit gedonder mee gehad, en hij wordt echt intensief gebruikt.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 20-08-2007 13:32 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb al dik drie jaar een iRiver van 1 GB. Nog geen enkel probleem mee gehad. Het navigatie-joystickje is het kwetsbaarste onderdeel maar die doet het nog steeds top. Display als nieuw. Geluid als nieuw. Casing als nieuw. Geen gedonder met moeilijk vervangbare accu's want er gaat een penlite in.

Ik gebruik hem in woon-werkverkeer en tijdens het sporten. Vooral met hardlopen krijgt-ie aardig wat te verduren. Geen centje pijn .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 20-08-2007 13:34 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Kan er wel eens even een nieuwe harde schijf in laten zetten, waarschijnlijk doet ie het dan wel weer.



spectre
Usericon van spectre
Posted 20-08-2007 13:38 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 9:27 schreef Judge M. het volgende:
Mijn JudgePod


Je wat? Wat is dat?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2007 16:55 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 13:07 schreef Rotzak het volgende:
Wat doen jullie er mee dan? gebruiken als kleiduif? Ik heb 3 jaar lang een Ipod mini gehad, en ik kan nu zeggen dat ie een beetje gaar is geworden, maar ik gebruikte het ding iedere dag minimaal 4 uur.
Toevallig heb ik 2 weken geleden de Ipod video van 30 gig gekocht, ben er erg over te spreken.

Apple

Mijn eerste 2 podjes gingen na een maand of 2 a 3 gewoon niet meer aan.. ze liepen continu vast! Enorm frustrerend!
Verder zit mijn podje altijd in mijn binnenzak tijdens woon-werk/studie verkeer. no problemo zou je zeggen.
Ook heb ik de batterij behandeld zoals dat optimaal is. Niet te lang aan het stroom. Een paar keer helemaal leeg laten spelen ect. Toch heb ik vanaf het begin af aan al niet langer dan 5 uur stroom gehad.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-08-2007 17:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 August 2007 16:55 schreef Cadaveria het volgende:
Mijn eerste 2 podjes gingen na een maand of 2 a 3 gewoon niet meer aan.. ze liepen continu vast! Enorm frustrerend!
Verder zit mijn podje altijd in mijn binnenzak tijdens woon-werk/studie verkeer. no problemo zou je zeggen.
Ook heb ik de batterij behandeld zoals dat optimaal is. Niet te lang aan het stroom. Een paar keer helemaal leeg laten spelen ect. Toch heb ik vanaf het begin af aan al niet langer dan 5 uur stroom gehad.


Euh, domme vraag mischien, maar als er 2 al snel kapot zijn, dan koop je toch geen 3e? Ik zou dan naar alternatieven kijken voor iets wat blijkbaar troep is...



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2007 17:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 17:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Euh, domme vraag mischien, maar als er 2 al snel kapot zijn, dan koop je toch geen 3e? Ik zou dan naar alternatieven kijken voor iets wat blijkbaar troep is...

Ik heb ze niet gekocht maar in de garantietijd omgeruild.. Ik had al geen 2e weergekocht Maar jah. het kostte toent 400 euro dus dan denk je ook niet zo snel 'laat maar'


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-08-2007 17:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 August 2007 17:04 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb ze niet gekocht maar in de garantietijd omgeruild.. Ik had al geen 2e weergekocht Maar jah. het kostte toent 400 euro dus dan denk je ook niet zo snel 'laat maar'


Hmmmmm, je kan ook je geld terug krijgen lijkt me dan... Maarja, de 3e doet het wel goed?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2007 17:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 17:05 schreef blonde rockgod het volgende:
Hmmmmm, je kan ook je geld terug krijgen lijkt me dan... Maarja, de 3e doet het wel goed?
was het maar waar!! doen ze niet aan! 3e technisch gezien wel alleen batterij is crap! Nu een nieuwe batterij besteld op ebay ff wachten tot die is aangekomen vanuit Engeland en dan hopen dat die het wat langer volhoudt.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 20-08-2007 17:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 20 August 2007 17:06 schreef Cadaveria het volgende:
was het maar waar!! doen ze niet aan! 3e technisch gezien wel alleen batterij is crap! Nu een nieuwe batterij besteld op ebay ff wachten tot die is aangekomen vanuit Engeland en dan hopen dat die het wat langer volhoudt.


Nou, als iets niet goed blijkt te zijn dan kan ik snappen dat ze het ruilen met een nieuw exemplaar. Maar als het mij de 2e keer zou gebeuren zou ik echt wel met 400 euro de zaak uitkomen hoor... Zijn ze volgens mij ook verplicht als iets niet blijkt te werken zoals het hoort.

Maar de batterij krijg je nu ook vergoed?



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 20-08-2007 17:14 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 17:08 schreef blonde rockgod het volgende:
Nou, als iets niet goed blijkt te zijn dan kan ik snappen dat ze het ruilen met een nieuw exemplaar. Maar als het mij de 2e keer zou gebeuren zou ik echt wel met 400 euro de zaak uitkomen hoor... Zijn ze volgens mij ook verplicht als iets niet blijkt te werken zoals het hoort.

Maar de batterij krijg je nu ook vergoed?


Ja he,, ik had mezelf eigenlijk gewoon aan de balie moeten nieten totdat ik mijn geld kreeg. Maar 3 jaar geleden was ik iets minder overtuigend hihi!
Nee batterij krijg je niet vergoed. ach het is maar 10 euro.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-08-2007 21:48 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 17:04 schreef Cadaveria het volgende:
Ik heb ze niet gekocht maar in de garantietijd omgeruild.. Ik had al geen 2e weergekocht Maar jah. het kostte toent 400 euro dus dan denk je ook niet zo snel 'laat maar'
Tering, waarom in godsnaam zoveel geld besteden aan zoiets als een ipod ????


Fuck the world and fuck you


Deathroad
Usericon van Deathroad
Posted 22-08-2007 19:01 by Deathroad Wijzig reactieProfiel van DeathroadQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 21:48 schreef mental het volgende:
Tering, waarom in godsnaam zoveel geld besteden aan zoiets als een ipod ????


omdat je er aardig wat nummers op kan zette? (alsof ooit iemand serieus die 30 GB met alleen muziek vol krijgt en alles luistert)


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-08-2007 19:09 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 19:01 schreef Deathroad het volgende:
omdat je er aardig wat nummers op kan zette?

Er zijn ook zat gewone mp3 spelers met zoveel geheugen, die wat goedkoper zijn..

Zelf heb ik een mp3 speler met 1GB, iPod vind ik te duur..


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-08-2007 19:10 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

1,5 is meer dan genoeg.30 is echt overdreven...show offs.


Fuck the world and fuck you


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 22-08-2007 19:11 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Ik heb er lekker eentje van 60 GB.


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 22-08-2007 19:12 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 19:11 schreef Psychonaut het volgende:
Ik heb er lekker eentje van 60 GB.
Hahaha, de tering.wat was je daarvoor kwijt in godsnaam hahaha.


Fuck the world and fuck you


Helvete
Usericon van Helvete
Posted 22-08-2007 19:20 by Helvete Wijzig reactieProfiel van HelveteQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 19:11 schreef Psychonaut het volgende:
Ik heb er lekker eentje van 60 GB.


Bij mij op school heeft iedereen er zo een..

Maar 60GB vind ik wel wat overdreven, gebruik je dat allemaal?

30GB lijkt me ruim genoeg..


Hades
Meneer de Ontbijtman
Usericon van Hades
Posted 22-08-2007 19:24 by Hades Wijzig reactieProfiel van HadesQuote dit berichthttp://www.enschedeseheadbangers.nl

Ik heb een mp3-speler van 128 MB. Past prima 1 album op (mits de bitrate niet te hoog is en/of het album niet te lang) en is voldoende voor die paar keer dat ik twee uur in de trein zit.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2007 19:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 August 2007 21:48 schreef mental het volgende:
Tering, waarom in godsnaam zoveel geld besteden aan zoiets als een ipod ????
Eens een keer compleet met je eens Mental. De reden waarom iedereen zo'n Ipod wil hebben is omdat het puur een trend is ...

Voor een tientje of 2 heb je al een mp3spelertje met 1 gig .. en daar kunnen al iets van 6 of 7 albums op ...

WTF moet je met 30 gig ....


Fire
Usericon van Fire
Posted 22-08-2007 19:39 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 22 August 2007 19:38 schreef Jenje het volgende:

WTF moet je met 30 gig ....


Tweede harde schijf voor je computer of digitale camera.



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-08-2007 19:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 22 August 2007 19:39 schreef Fire het volgende:
Tweede harde schijf voor je computer of digitale camera.
.... duur HDtje dan ...


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen