IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2007 16:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Iemand de nieuwe serie al gezien? De nieuwe Ipod "Classic" heeft nu een geheel metalen behuizing en gaat van 80 tot 160 gigabyte. Vanaf 249 dollar, dus mocht je op vakantie gaan naar Amerika dan is het geen slechte koop i.v.m. de lage dollar, wel even de importheffing ontwijken , dan kom je op zo'n 180 euro. In NL zal 'ie wel weer zo'n 300 euro gaan kosten....

Verder 30 tot 40 uur playback op de accu (audio, video iets van 6 uur geloof ik).. Wel wat anders dan de 10 uur van de eerste paar generaties. Maar dat is natuurlijk fabrieksopgave, in praktijk zal het iets minder zijn.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-09-2007 16:51 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-09-2007 13:29 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik krijg eerdaags mijn aankomende grote liefde! Mijn 30GB wordt de algemene ipod hier en mijn persoonlijke gaat de 160 GB worden! Zo, en nu even checken hoe ik mijn ene ipod leeg via itunes en de ander upload met de inhoud van de vorige... En dan? De rest van mijn collectie erop zetten...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-09-2007 14:25 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Dit net in van de iPod shop:

quote:
De iPod Classic 80 GB wordt naar verwachting volgende week leverbaar, dit kan gezien de eerste shipment ook langer duren.
Mijn advies is om een order te plaatsen zodat wij kunnen bellen als de iPod arriveerdt voor je.


Mooie spelfout ook

Maar ik moet dus nog even wachten op de classic...


Zenial


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-09-2007 18:43 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2007 15:39 schreef Zenial het volgende:
Stap 1: Gebruik geen homo software zoals iTunes
Stap 2: Gebruik geen homo apparaten zoals iPod








"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-09-2007 18:58 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 september 2007 18:43 schreef Staalman het volgende:



En jij moet je bek houden!

Ghehehe godver da's nog best kort geleden ook.

Nouja die classic is goedkoper, kleiner, meer ruimte en mooier dan z'n enige concurrent van Creative, dus dan toch maar over naar de vijand...


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-09-2007 19:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

popje toch, het is niet erg hoor (koediekoedie)


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-09-2007 19:30 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

hoihoihoi ^^


Zenial


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-09-2007 19:33 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Get a room, faggots!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2008 18:00 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Verdorie, mijn in-ear oordopje rechts is overleden. Nu heb ik een iPod Nano, een oudje van 1 gb waar dus zoiets aanhing:



Een "iPod nano In-Ear Lanyard Headphones" Iemand enig idee of er ook een ander soort doppen aan gehangen kan worden?


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 06-11-2008 18:03 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:00 schreef MMayo het volgende:
Verdorie, mijn in-ear oordopje rechts is overleden. Nu heb ik een iPod Nano, een oudje van 1 gb waar dus zoiets aanhing:



Een "iPod nano In-Ear Lanyard Headphones" Iemand enig idee of er ook een ander soort doppen aan gehangen kan worden?


Volgens mij kun je bij de media markt wel van die oordoppen halen met zo'n koortje eraan.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:03 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2008 18:00 schreef MMayo het volgende:
Verdorie, mijn in-ear oordopje rechts is overleden. Nu heb ik een iPod Nano, een oudje van 1 gb waar dus zoiets aanhing:



Een "iPod nano In-Ear Lanyard Headphones" Iemand enig idee of er ook een ander soort doppen aan gehangen kan worden?


Aan de kabel? Lijkt me niet. Je kan wel nieuwe oordoppen kopen, als je een beetje merk koopt zijn ze al snel beter dan die Ipod dingen.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2008 18:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:03 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Volgens mij kun je bij de media markt wel van die oordoppen halen met zo'n koortje eraan.


Hmm, kabel zit door koordje heen zeg maar en vast aan soort van stekker ding. Niet alle koptelefoons passen erop, best irritant ghehe.

quote:
Op 6 november 2008 18:03 schreef MR. N het volgende:
Aan de kabel? Lijkt me niet. Je kan wel nieuwe oordoppen kopen, als je een beetje merk koopt zijn ze al snel beter dan die Ipod dingen.


Nee op de iPod, niet aan die kabel. Die kabel is juist kapoettt, maar zal ik wel weer speciaal een iPod kabel door touwtje met stekker ding voor moeten hebben denk ik. Hoop van niet overigens, wil ander oordingetje.

Snappie het nog?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:09 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2008 18:07 schreef MMayo het volgende:
Hmm, kabel zit door koordje heen zeg maar en vast aan soort van stekker ding. Niet alle koptelefoons passen erop, best irritant ghehe.



Nee op de iPod, niet aan die kabel. Die kabel is juist kapoettt, maar zal ik wel weer speciaal een iPod kabel door touwtje met stekker ding voor moeten hebben denk ik. Hoop van niet overigens, wil ander oordingetje.

Snappie het nog?


Snap het niet, maar er past toch gewoon een mini plug in die Ipod? Kan volgens mij zo een ander setje op.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2008 18:13 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:09 schreef MR. N het volgende:
Snap het niet, maar er past toch gewoon een mini plug in die Ipod? Kan volgens mij zo een ander setje op.


Neuh dan duttie 't nie, moet zo'n speciaal tyfus stekkerding zijn volgens mij. Grmbl, sleep het ding vant weekend wel eff mee naar de mediamarkt.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 november 2008 18:13 schreef MMayo het volgende:
Neuh dan duttie 't nie, moet zo'n speciaal tyfus stekkerding zijn volgens mij. Grmbl, sleep het ding vant weekend wel eff mee naar de mediamarkt.


Hmmm, volgens de specificaties moet er gewoon een 3,5 mm jackplug in.



Zo ziet so'n plug er uit (de onderkant dan hè).


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-11-2008 18:24 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:13 schreef MMayo het volgende:
Neuh dan duttie 't nie, moet zo'n speciaal tyfus stekkerding zijn volgens mij. Grmbl, sleep het ding vant weekend wel eff mee naar de mediamarkt.


Volgens mij moet dat wel kunnen. Heb ik namelijk ook met mijn 4 gig nano.

Echter heb ik destijds ook zo'n lanyard ding gekocht omdat me dat wel handig leek, maar die doppen bevallen mij totaal niet. Het ding doet het verder prima en je mag hem hebben als je wilt.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-11-2008 18:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Hehe, ik keek even, en volgens mij moet het inderdaad geen probleem wezen. Ik weet niet of je speciaal ook bediening in je kabel wil, dan wordt het een ander verhaal denk ik.


Boeiender


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2008 18:29 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:23 schreef MR. N het volgende:
Hmmm, volgens de specificaties moet er gewoon een 3,5 mm jackplug in.



Zo ziet so'n plug er uit (de onderkant dan hè).


Niet wat ik bedoel.
En geen zin om een foto te maken ervan.

Thnx aniejweej.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2008 18:32]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-11-2008 18:33 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:24 schreef Onweerwolf het volgende:
Volgens mij moet dat wel kunnen. Heb ik namelijk ook met mijn 4 gig nano.

Echter heb ik destijds ook zo'n lanyard ding gekocht omdat me dat wel handig leek, maar die doppen bevallen mij totaal niet. Het ding doet het verder prima en je mag hem hebben als je wilt.


Lukte hier niet zo best, ook Dixon kreeg niet voorelkaar. Moest maar een originele lanyard geval kopen van ze.

Nouja als je er niks mee doet verders, graag.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-11-2008 18:39 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 november 2008 18:33 schreef MMayo het volgende:
Lukte hier niet zo best, ook Dixon kreeg niet voorelkaar. Moest maar een originele lanyard geval kopen van ze.


Seriously? Ik kan het me haast niet voorstellen. Die platte stekker van de lanyard gaat in dezelfde ingang als de oplaadkabel en pc kabel, correct? Bij mij is dat gewoon plastic, puur bedoeld zodat de ipod kan hangen. Dat lukt met een normale koptelefoon niet omdat het gewicht dan het stekkertje eruit trekt. Maar het heeft verder geen andere functie, het geluid wordt doorgeven via het plugje aan de zijkant van de stekker. Althans dat is bij mij het geval.

quote:
Nouja als je er niks mee doet verders, graag.



Mail me je adres maar ff dan gaat 'ie volgende week op de bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 06-11-2008 18:39]


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Angrboda
Hva er meninga med livet grubler Arne.
Usericon van Angrboda
Posted 06-11-2008 21:13 by Angrboda Wijzig reactieProfiel van AngrbodaQuote dit bericht

Ik heb enkele maanden terug een ipod nano gekocht.. en wat denk je? Ik was hem uit heel slim enzo. Maar tot mijn grote verbazing doen hij 't nog gewoon! Zit weliswaar water onder het schermpje, maar.. er komt nog gewoon geluid uit!


Destroying is a necessary function in life. Everything has its season, and all things eventually lose their effectiveness and die.


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 06-11-2008 21:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

iPod?

Lang leve mijn lieve kleine Philips mp3-spelertje van 2 GB!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-01-2009 22:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-04-2009 20:41 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Net m'n eerste ipod opgehaald. Wat is dat Itunes toch verschrikkelijk irritant.. haalt m'n complete collectie overhoop, deelt alles verkeerd in

Ik wil gewoon mappen zoals IK ze op m'n pc heb 1 op 1 overzetten, zoals met iedere cheapass mp3 spelert kan. Niks synchroniseren, niks eigen interface.. Weet iemand een handig alternatief programma hiervoor?

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 24-04-2009 20:42]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen