IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-04-2009 20:49 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 20:41 schreef Daops het volgende:
Net m'n eerste ipod opgehaald. Wat is dat Itunes toch verschrikkelijk irritant.. haalt m'n complete collectie overhoop, deelt alles verkeerd in

Ik wil gewoon mappen zoals IK ze op m'n pc heb 1 op 1 overzetten, zoals met iedere cheapass mp3 spelert kan. Niks synchroniseren, niks eigen interface.. Weet iemand een handig alternatief programma hiervoor?


Ik synchroniseer via Winamp, gaat prima!
Die herkent je I-pod, vraagt 1x welke uitvoering je hebt en je kunt beginnen. Ik sleep gewoon de albums naar "i-pod", nog nooit problemen mee gehad.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 24-04-2009 20:51]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Daops
Usericon van Daops
Posted 24-04-2009 20:55 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2009 20:49 schreef Count Steel het volgende:
Ik synchroniseer via Winamp, gaat prima!
Die herkent je I-pod, vraagt 1x welke uitvoering je hebt en je kunt beginnen. Ik sleep gewoon de albums naar "i-pod", nog nooit problemen mee gehad.
Ah, ik gebruik altijd winamp thuis. En zie nu ondertussen dat ie mn ipod al in zn lijstje heeft staan. Thanks


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-04-2009 21:18 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Graag gedaan, succes!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2009 7:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Mijn iPod batterij begint echt slecht te worden, iemand een idee of je er nieuwe batterijen voor kunt kopen?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-04-2009 12:38 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 7:38 schreef Staalman het volgende:
Mijn iPod batterij begint echt slecht te worden, iemand een idee of je er nieuwe batterijen voor kunt kopen?


Ja, dan moet je even google'n. Ik weet niet hoe het met de laatste types zit, maar bij die oudere kun je in ieder geval op internet een accu bestellen + vervangingskit. Die kit komt neer op een instructieboekje en een soort plastic heel dun breekijzertje die je tussen de voor- en achterkant zet. Vervolgens kun je de ipod openmaken, accu vervangen en weer dichtmaken.

Volgens mij kun je het hele geintje ook gewoon bij een apple-store laten doen, maar dan betaal je waarschijnlijk een stuk meer. Zo'n accu via internet is maar 10 euro ofzo.



Let goed op dat je de versie voor jou generatie ipod besteld. Verder is het wel gepriechel, dat apparaat zit erg 'vol'.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2009 19:38 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 12:38 schreef Valorian het volgende:
Ja, dan moet je even google'n. Ik weet niet hoe het met de laatste types zit, maar bij die oudere kun je in ieder geval op internet een accu bestellen + vervangingskit. Die kit komt neer op een instructieboekje en een soort plastic heel dun breekijzertje die je tussen de voor- en achterkant zet. Vervolgens kun je de ipod openmaken, accu vervangen en weer dichtmaken.

Volgens mij kun je het hele geintje ook gewoon bij een apple-store laten doen, maar dan betaal je waarschijnlijk een stuk meer. Zo'n accu via internet is maar 10 euro ofzo.



Let goed op dat je de versie voor jou generatie ipod besteld. Verder is het wel gepriechel, dat apparaat zit erg 'vol'.


Ik ben nogal blond denk ik, kan nml. niets vinden... Heb jij een link?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Snark
Usericon van Snark
Posted 25-04-2009 19:52 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

wat google je dan.. als ik ipod battery kit intik krijg ik een heleboel dingen zoals:

http://www.ipodjuice.com/




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 25-04-2009 19:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2009 19:52 schreef Snark het volgende:
wat google je dan.. als ik ipod battery kit intik krijg ik een heleboel dingen zoals:

http://www.ipodjuice.com/





ipod accu...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 20:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Vraagje. Door alle giegs aan muziek op Itunes wordt mijn computer steeds zo langzaam. Dus wil ik alles eraf gooien. Mijn vraag is nu: Als ik nu mijn Ipod synchroniseer om er nieuwe muziek op te zetten, flikkert ie dan niet alle verwijderde muziek van mijn Ipod af?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 21:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 20:48 schreef bastianus het volgende:
Vraagje. Door alle giegs aan muziek op Itunes wordt mijn computer steeds zo langzaam. Dus wil ik alles eraf gooien. Mijn vraag is nu: Als ik nu mijn Ipod synchroniseer om er nieuwe muziek op te zetten, flikkert ie dan niet alle verwijderde muziek van mijn Ipod af?


Als je hem op auto-sync hebt staan flikkert 'ie inderdaad alles eraf.

Verder een tip: gebruik MediaMonkey ipv iTunes. Werkt stukken beter met grote libraries. Ik weet niet hoe groot die van jou is maar die van mij bestaat uit +/- 227 Gig. iTunes i.c.m. met mijn bijzonder oude 1,2 Ghz processor en 768 mb Ram kan daar totaal niet mee overweg terwijl het voor MediaMonkey een fluitje van een cent is.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:07 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:05 schreef Onweerwolf het volgende:
Als je hem op auto-sync hebt staan flikkert 'ie inderdaad alles eraf.

Verder een tip: gebruik MediaMonkey ipv iTunes. Werkt stukken beter met grote libraries. Ik weet niet hoe groot die van jou is maar die van mij bestaat uit +/- 227 Gig. iTunes i.c.m. met mijn bijzonder oude 1,2 Ghz processor en 768 mb Ram kan daar totaal niet mee overweg terwijl het voor MediaMonkey een fluitje van een cent is.

Ah goeie tip. Maar kan je dat auto-sync niet uitschakelen dan?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 21:10 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:07 schreef bastianus het volgende:
Ah goeie tip. Maar kan je dat auto-sync niet uitschakelen dan?


Jawel, je kunt ook manually synchen. Ik weet alleen niet precies hoe dat verder werkt omdat ik dat nooit heb geprobeerd.

Wat ik wel weet is dat massa's mensen je voor zijn gegaan met het verliezen van hun volledige mp3 collectie omdat iTunes de iPod leeg haalde nadat men zelf alles van de HD had gehaald.

Zorg dus dat je heel goed weet wat je doet.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ah juist. In dat geval zet ik er wel weer wat nieuw spul op en pleur ik dat weer op de Ipod. Wat een gedoe zeg. Maar goed, het houdt je van de straat. En dat Monkey-gebeuren maar eens downloaden dan. Bedankt voor alle uitleg i.i.g.!

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 18-11-2009 21:16]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 21:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Dat hele programma voor de Ipod is kut. Dat is ook de reden dat ik mijn (gekregen) Ipod eigenlijk nooit gebruik, wat een klotezooi om muziek op dat kreng te krijgen.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:25 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:18 schreef MR. N het volgende:
Dat hele programma voor de Ipod is kut. Dat is ook de reden dat ik mijn (gekregen) Ipod eigenlijk nooit gebruik, wat een klotezooi om muziek op dat kreng te krijgen.

Ja dat begint me nu ook wel op te vallen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 21:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:18 schreef MR. N het volgende:
Dat hele programma voor de Ipod is kut. Dat is ook de reden dat ik mijn (gekregen) Ipod eigenlijk nooit gebruik, wat een klotezooi om muziek op dat kreng te krijgen.


Met MediaMonkey geen centje pijn.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 21:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2009 21:25 schreef bastianus het volgende:
Ja dat begint me nu ook wel op te vallen.


Sja, wat is er mis met een mp3 speler zoals een usb stick? (Heb verder geen mp3 speler overigens) Gewoon mappen erop knallen, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Maar nee, Apple moet het weer moeilijk maken, kutzooi.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 21:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2009 21:26 schreef Onweerwolf het volgende:
Met MediaMonkey geen centje pijn.


Gewoon mappen slepen dus? En geen programma van Apple nodig?

In dat geval download ik die ook.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-11-2009 21:29 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:26 schreef MR. N het volgende:
Sja, wat is er mis met een mp3 speler zoals een usb stick? (Heb verder geen mp3 speler overigens) Gewoon mappen erop knallen, zo moeilijk kan het toch niet zijn?

Maar nee, Apple moet het weer moeilijk maken, kutzooi.

Had deze voor mijn verjaardag gekregen. Wel gaaf cadeau eigenlijk. En leuk dat ik hem met een sensor kan combineren waarmee ik een workout voor het hardlopen in kan stellen. Gewoon leuk nerd-speelgoed dus. En een avondje muziek transporteren blijft ook wel grappig.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 21:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:26 schreef MR. N het volgende:
Sja, wat is er mis met een mp3 speler zoals een usb stick?


Het voordeel van synchen is dat je de boel automatisch kunt laten updaten met (bijvoorbeeld) je nieuwst toegevoegde CD's of je langst niet gedraaide nummers.

Als je dat niet interessant vindt dan heb je er inderdaad weinig aan.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 21:32 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2009 21:31 schreef Onweerwolf het volgende:
Het voordeel van synchen is dat je de boel automatisch kunt laten updaten met (bijvoorbeeld) je nieuwst toegevoegde CD's of je langst niet gedraaide nummers.

Als je dat niet interessant vindt dan heb je er inderdaad weinig aan.


Ah, dat soort dingen vind ik dus totaal niet interresant. Ik weet zelf wel wat ik wel en niet wil luisteren.

Maar die Monkey, hoe werkt dat dan?


Boeiender


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 18-11-2009 21:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:27 schreef MR. N het volgende:
Gewoon mappen slepen dus? En geen programma van Apple nodig?

In dat geval download ik die ook.


Je hebt geen Apple software nodig om een iPod te beheren met MediaMonkey nee.

In MM heb je wel gewoon een treeview (vergelijkbaar met windows explorer) van waaruit je mappen en playlists naar je iPod kunt sturen.

Ik werk zelf echter wel altijd met alleen auto-sync in MM, dus ik kan je niet met 100% zekerheid vertellen dat het werkt zoals jij het graag wilt. Maar ik weet bijna zeker dat het intuïtiever werkt dan iTunes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-11-2009 21:46 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:32 schreef MR. N het volgende:
Ah, dat soort dingen vind ik dus totaal niet interresant. Ik weet zelf wel wat ik wel en niet wil luisteren.

Maar die Monkey, hoe werkt dat dan?

Gezien je opmerkingen denk ik dat CopyTransManager geschikter is. Programma openen, mapjes slepen en updaten.
http://lifehacker.com/5375286/copytrans-manager-is-a-lightweight-itunes-alternative


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 22:13 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2009 21:46 schreef Naturens Galleri het volgende:
Gezien je opmerkingen denk ik dat CopyTransManager geschikter is. Programma openen, mapjes slepen en updaten.
http://lifehacker.com/5375286/copytrans-manager-is-a-lightweight-itunes-alternative


Ah, dank u, zal het eens proberen.


Boeiender


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-11-2009 22:20 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 18 november 2009 21:18 schreef MR. N het volgende:
Dat hele programma voor de Ipod is kut. Dat is ook de reden dat ik mijn (gekregen) Ipod eigenlijk nooit gebruik, wat een klotezooi om muziek op dat kreng te krijgen.


Valt ook wel weer een beetje mee.



Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen