IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-11-2009 22:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 november 2009 22:20 schreef blastmaster het volgende:
Valt ook wel weer een beetje mee.


Vind ik dus niet, maar dat ligt aan het synchroniseren dus...


Boeiender


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 19-11-2009 18:36 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 18 november 2009 21:18 schreef MR. N het volgende:
Dat hele programma voor de Ipod is kut. Dat is ook de reden dat ik mijn (gekregen) Ipod eigenlijk nooit gebruik, wat een klotezooi om muziek op dat kreng te krijgen.


quote:
Count Steel: Ik synchroniseer via Winamp, gaat prima!
Die herkent je I-pod, vraagt 1x welke uitvoering je hebt en je kunt beginnen. Ik sleep gewoon de albums naar "i-pod", nog nooit problemen mee gehad.




Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 18:25 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Een Ipod touch gekregen.
Mijn eerste apple-product ooit, en meteen meest debiele wanproduct wat ik ooit in mijn handen heb gehad.!! Ik ben absoluut geen computern00b, maar dit is wel zo onbeschrijflijk slecht en debiel!!!!!!!! ALLES gaat fout en nu kan het ding niet eens meer aan. Alleen maar omdat ik een system-crash op mijn laptop heb gehad en itunes opnieuw moet installeren gaat ALLES fout. Het kreng is NIET IN STAAT dit op te lossen.

prutswerk. rommel. troep. fuck apple. fuck alles aan dat kutmerk en ooit wat ze gemaakt hebben.


Dear dirty delightful old drunken old days


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-12-2009 18:29 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Als je inderdaad geen verstand van zaken hebt kun je het beter niet kopen nee... tering het is het makkelijkste product ter wereld


Against God and Government


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 18:33 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Praat jij maar makkelijk. Dat dacht ik ook. Tot mijn computer dus crashte, opnieuw installeerde en opnieuw moest configureren. Toen ging het van kwaad tot erger. Nu is de ipod in 'recovery mode' en gewoon niet meer aan te krijgen.


Dear dirty delightful old drunken old days


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-12-2009 18:35 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ja het spiet mien donders, maar ik heb al 6 jaar apple producten en echt nooit wat mee gehad op wat gegevens verlies na.


Against God and Government


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 24-12-2009 18:48 by Nimbus Wijzig reactieProfiel van NimbusQuote dit bericht

Nu heb ik een Ipod Nano 1e generatie, maar die is ook niet flawless. Die wil soms alleen oneven numers afspelen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 18:50 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 18:35 schreef Rotzak het volgende:
Ja het spiet mien donders, maar ik heb al 6 jaar apple producten en echt nooit wat mee gehad op wat gegevens verlies na.

Fijn voor je. Je persoonlijke ervaringen zijn echter niet representatief.


Dear dirty delightful old drunken old days


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-12-2009 18:53 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 december 2009 18:50 schreef Schaffelaer het volgende:
Fijn voor je. Je persoonlijke ervaringen zijn echter niet representatief.


:')


Against God and Government


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-12-2009 20:05 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht



Goed genoeg. En nooit of te nimmer problemen.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 20:40 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Het is een touch. Die kan meer fancy shit. Hij is nu weer aan de praat (dankzij een tweede compu for fuck sake) Nu kan ik mijn foto's niet syncen. Eerst steeds een half uur wachten om om te zetten, dan crasht hij op het kopieren. Dan probeer ik het met een niuewe directory met 1 testfoto en doet hij het wel. Dan met de rest van de foto's. Half uur wachten. Doet het weer niet.

GEK. MAKEND.

DAT DIT GEDROCHT NOG IN DE WINKELS LIGT!!!


Dear dirty delightful old drunken old days


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-12-2009 20:47 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nou nou, misschien ligt het wel aan je wanstaltige broddelbakken waar je hem aan hangt.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 24-12-2009 20:48 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Zit er geen resetknop op zo'n ipod die je even in moet drukken als er een euvel als dit voorvalt? En zo ja, heb je dat resetten ook al geprobeerd?


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 20:52 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 20:47 schreef spectre het volgende:
Nou nou, misschien ligt het wel aan je wanstaltige broddelbakken waar je hem aan hangt.

Een hagelnieuwe vers ge-installeerde asus f52q laptop?

Ik moet nu apart al mijn foto's kopieren in een nieuwe map, dan doet hij het weer.

Ik begin het te snappen. Ik moet alle logica in mijn gedachten uitbannen en mijn hersenniveau verlagen tot dat van een amoebe. Dan begint het weer te werken.


Dear dirty delightful old drunken old days


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 24-12-2009 20:52 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 24 december 2009 20:48 schreef Hexegot het volgende:
Zit er geen resetknop op zo'n ipod die je even in moet drukken als er een euvel als dit voorvalt? En zo ja, heb je dat resetten ook al geprobeerd?


Die zit er wel op inderdaad, de play knop en de menuknop 5 sec. inhouden dacht ik. Maar ik krijg het gevoel dat het aan zijn computer ligt.


Against God and Government


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 24-12-2009 21:08 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 24 december 2009 20:52 schreef Rotzak het volgende:
Die zit er wel op inderdaad, de play knop en de menuknop 5 sec. inhouden dacht ik. Maar ik krijg het gevoel dat het aan zijn computer ligt.

de OK-knop (middelste) en de menuknop. En ja, zo'n idee krijg ik ook een beetje.
Hoewel ik dat foto's synchroniseren nooit geprobeerd heb op mijn nano, vond het nooit de moeite waard, voor mij hadden ze die functie er ook wel uit mogen laten, maarja.
Muziek erop zetten ging altijd wel uitstekend. Eraan hangen, vanuit iTunes of als bestand op de iPod slepen en bingo.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 24-12-2009 21:15 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Ik heb ook een Touch, werkt hier helemaal prima nog geen enkele keer gezeik mee gehad.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 21:44 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Foto's er inmiddels op na wederom twee uur gezeik. Nu net zo ver als vorige week. Nu de eerste mp3's geprobeerd, die geven weer dezelfde error: "disk could not be found or written to". Hetzelfde programma heeft toch echt net de foto's erop gezet.... Het is om ziek van te worden....


Dear dirty delightful old drunken old days


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 24-12-2009 21:48 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 24 december 2009 18:29 schreef Rotzak het volgende:
tering het is het makkelijkste product ter wereld


quote:
Op 24 december 2009 20:52 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik begin het te snappen. Ik moet alle logica in mijn gedachten uitbannen en mijn hersenniveau verlagen tot dat van een amoebe. Dan begint het weer te werken.




Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-12-2009 22:03 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

En mediamonkey doet het wel met de muziek! Nu moet itunes niet syncen met muziek maar wel met de rest. LOL, apple kan zijn eigen programma's niet eens fatsoenlijk schrijven, wat een giller.


Dear dirty delightful old drunken old days


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 24-12-2009 22:09 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

ja nu weten we het wel....al terug geweest naar de winkel?

De handleidingen van apple producten zijn om te janken, de rest werkt wel goed. Heb er zelf prima ervarinbgen mee. En ja ook iTunes, the worst program of all heb ik onder de knie en doet alleen wat ik wil dat het doet.

Een systeem crash tijdens het updaten van aangesloten apparaten is nooit goed...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-12-2009 22:33 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Geen enkel probleem met Itunes hier. Gewoon niet automatisch synchroniseren, en dan kan je alles op je Ipod zetten zonder dingen kwijt te raken. Maar da's muziek, voor foto's en films gebruik ik hem niet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 24-12-2009 23:23 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 24 december 2009 22:03 schreef Schaffelaer het volgende:
En mediamonkey doet het wel met de muziek! Nu moet itunes niet syncen met muziek maar wel met de rest. LOL, apple kan zijn eigen programma's niet eens fatsoenlijk schrijven, wat een giller.

Als één gebruiker het niet lukt om te synchroniseren, kan men zijn programma's niet fatsoenlijk schrijven?
Persoonlijk vind ik voor Apple enkel een kwaad woord op de plaats voor de reclameafdeling, die alles (nog) mooier maakt dan het is, de prijzen en enkele doofpotaffaires. Qua producten zit men gewoon goed, en met problemen als de jouwe zou ik gewoon terug naar de winkel gaan, deze iPod werkt niet naar behoren. Zolang je geen automatische ratseflats inschakelt werkt synchroniseren superstrak.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 25-12-2009 10:38 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Tja, het lijkt toch duidelijk aan de software te liggen. Het probleem begon toen een paar dagen terug mijn computer crashte en ik de C opnieuw installeerde. Op de D met alle foto's en muziek laat apple sporen na. De software (ITunes) is niet in staat op dit soort veranderingen te reageren.


Dear dirty delightful old drunken old days


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 25-12-2009 11:53 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Aha, ja daar heb je een punt. Maar winamp kan je muziek ook niet afspelen wanneer je deze verplaatst, naar mijn weten kan alleen windows media player dat. Inderdaad een minpunt, maar bij mij is het dan ook enkel slepen van de bestandsmap naar de iPod, dan verwijdert ie het ook niet op de iPod als het uit je library verdwijnt.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen