IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina
Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 31-12-2009 15:46 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

Dankzij mediamonkey het zwikje aan de praat. Als het eenmaal werkt is het een fantastisch apparaatje, zo'n touch, ik kan niet anders zeggen. Muziek, foto's, alles sleep ik mee. Thuis zittie op het draadloze netwerk en check ik m'n mail, het internet of de buienradar.

ITunes -5
IPod Touch +10


Dear dirty delightful old drunken old days


rick01
Usericon van rick01
Posted 17-02-2010 20:35 by rick01 Wijzig reactieProfiel van rick01Quote dit bericht

weet iemand toevallig in welke winkel ik de ipod touch 32gb het goedkoopste kan krijgen?


rick01
Usericon van rick01
Posted 17-02-2010 20:46 by rick01 Wijzig reactieProfiel van rick01Quote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2010 20:35 schreef rick01 het volgende:
weet iemand toevallig in welke winkel ik de ipod touch 32gb het goedkoopste kan krijgen?

Sorry ik heb het al gevonden op http://www.ipodkopen.info/


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-02-2010 20:59 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

De jack van mijn koptelefoon is afgebroken in mijn iPod Touch.

Iemand een goed adres om dit te verhelpen?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 11:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mijn iPod is overleden, reanimatie pogingen haalden niks uit. En ik denk dat het moment dat ik het tegen de muur aan smeet als allerlaatste redmiddel (om zijn hartje weer te laten tikken), averechts heeft gewerkt.

Verder vond ik het maar een frustrerend ding die nooit helemaal werkte zoals ik wilde dat het werkte. Laatste tijd kon ik er geeneens muziek meer opzetten of wissen, resetten werkte niet evenals schijf letter veranderen en nog tig andere tips. Ik ben genezen van dat iPod gebeuren, straks maar eens kijken naar een betere vervanger.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 12:16 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 11:36 schreef MMayo het volgende:
Mijn iPod is overleden, reanimatie pogingen haalden niks uit. En ik denk dat het moment dat ik het tegen de muur aan smeet als allerlaatste redmiddel (om zijn hartje weer te laten tikken), averechts heeft gewerkt.

Verder vond ik het maar een frustrerend ding die nooit helemaal werkte zoals ik wilde dat het werkte. Laatste tijd kon ik er geeneens muziek meer opzetten of wissen, resetten werkte niet evenals schijf letter veranderen en nog tig andere tips. Ik ben genezen van dat iPod gebeuren, straks maar eens kijken naar een betere vervanger.


Was het eentje met een harde schijf? Indien ja, die zijn nog wel vrij makkelijk te repareren door er zelf een nieuwe in te zetten. Heb ik met die van mij ook gedaan nadat 'ie dood was gegaan door een aanrijding. Een uurtje klooien en 20 pond verder en hij loopt weer als een trein.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-05-2010 12:21 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat is toch kut dan is je ipod 10 kilo zwaarder en dan kan ie zich ook alleen nog maar op vaste trajecten begeven...

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 06-05-2010 12:21]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 12:31 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

:')


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-07-2010 19:10 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Ik heb onlangs een nieuwe versie van iTunes gedownload omdat dat moest volgesn iTunes. Het leuke is nu alleen dat iTunes mijn iPod niet meer kan lezen. Volgens customersupport moet ik nu mijn iPod terug zetten naar fabrieksinstelling. Leuk, dan ben ik dus 11608 nummers kwijt. Of ik moet de boel op mijn harde schijf knallen, ook leuk want ik kan die 92,8 GB niet kwijt... Dus ik zit nu dus vast.

Weet iemand een ander programma dan itunes waarmee je ook je iPod kunt beheren zonder die ellende die ik nu ben tegengekomen.

Zegt die gast ook nog dat ze sinds de laatste update dus platgebeld worden door klanten met hetzelfde probleem...

HELP!!!!!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Argh
Usericon van Argh
Posted 05-07-2010 19:17 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Gewoon een mp3 speler kopen die geen iTunes poespas nodig heeft. Ik klap gewoon met de verkenner mp3's op m'n speler... Sony


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2010 19:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 19:10 schreef Staalman het volgende:
Ik heb onlangs een nieuwe versie van iTunes gedownload omdat dat moest volgesn iTunes. Het leuke is nu alleen dat iTunes mijn iPod niet meer kan lezen. Volgens customersupport moet ik nu mijn iPod terug zetten naar fabrieksinstelling. Leuk, dan ben ik dus 11608 nummers kwijt. Of ik moet de boel op mijn harde schijf knallen, ook leuk want ik kan die 92,8 GB niet kwijt... Dus ik zit nu dus vast.

Weet iemand een ander programma dan itunes waarmee je ook je iPod kunt beheren zonder die ellende die ik nu ben tegengekomen.

Zegt die gast ook nog dat ze sinds de laatste update dus platgebeld worden door klanten met hetzelfde probleem...

HELP!!!!!


http://www.mediamonkey.com/

NB: Hoe je MM moet installeren dat 'ie niet die muziek die je alleen op je iPod hebt eraf gooit weet ik niet maar het kan ongetwijfeld. Even zoeken/vragen op het forum daar.

Is overigens niet slim om muziek alleen op je iPod te zetten, maar dat moet je zelf weten natuurlijk. Ik zou er iig niet om kunnen slapen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 05-07-2010 19:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 19:17 schreef Argh het volgende:
Gewoon een mp3 speler kopen die geen iTunes poespas nodig heeft.


Die heeft 'ie al.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-07-2010 19:19 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Staalman, probeer Songbird eens.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-07-2010 19:49 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 19:19 schreef WMP het volgende:
Staalman, probeer Songbird eens.


Ben even aan het kijken, dit is dus een soortgelijk programma als iTunes? Als ik dat download en mijn iPod aansluit hoe groot is de kans dan dat ik alles kwijt ben?

Thanks voor de link trouwens.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


WMP
Usericon van WMP
Posted 05-07-2010 19:59 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Het is een flinke tijd geleden dat ik het programma gebruikt heb, maar het is in essentie (kan namelijk veel meer) hetzelfde als iTunes en kan overweg met een iPod. Of de kans aanwezig is dat je alles wat op je iPod staat kwijt raakt zou ik werkelijk niet durven/kunnen zeggen.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 05-07-2010 20:19 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 5 juli 2010 19:10 schreef Staalman het volgende:
Ik heb onlangs een nieuwe versie van iTunes gedownload omdat dat moest volgesn iTunes. Het leuke is nu alleen dat iTunes mijn iPod niet meer kan lezen. Volgens customersupport moet ik nu mijn iPod terug zetten naar fabrieksinstelling. Leuk, dan ben ik dus 11608 nummers kwijt. Of ik moet de boel op mijn harde schijf knallen, ook leuk want ik kan die 92,8 GB niet kwijt... Dus ik zit nu dus vast.

Weet iemand een ander programma dan itunes waarmee je ook je iPod kunt beheren zonder die ellende die ik nu ben tegengekomen.

Zegt die gast ook nog dat ze sinds de laatste update dus platgebeld worden door klanten met hetzelfde probleem...

HELP!!!!!
Dat had ik laatst ook.. kreeg een melding dat ik de ipod moest resetten. Dus alle cds weer netjes ingelezen en alles.. nieuwe Itunes gedownload, alles daar weer ingezet.. affin.. en dag klooien met als resultaat dat de ipod helemaal niet gereset was en dat alle nummers er nog gewoon opstonden.

Helaas is mijn oude Ipod, na bijna 8 jaar trouwe dienst, overleden. Maar heb nu een Nano 16 gig en ben er maar wat blij mee


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen