IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-02-2004 18:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb er één gevonden . De iRiver iFP-599T.

1 GB aan geheugen. Voor 'slechts' een eurootje of 500 *ahem, ahem*. Mmmja die wil ik eigenlijk wel hebben. Lithiumbatterij, oplaadbaar via USB. Kijk toch eens wat een gruwelijk geil dingetje:

.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-02-2004 19:07 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmm, die was mij ontgaan.
Zeker wel met niet-verwisselbare accu?
En tja, de euro/Bytes verhouding is veel beter.
256MB voor 230 euro (iFP-390) of 1024MB voor 500 euro?
Damn, da's wel veel geld.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 05-02-2004 19:07]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-02-2004 21:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 19:07 schreef MBMarduk het volgende:
Hmm, die was mij ontgaan.
Zeker wel met niet-verwisselbare accu?
En tja, de euro/Bytes verhouding is veel beter.
256MB voor 230 euro (iFP-390) of 1024MB voor 500 euro?
Damn, da's wel veel geld.


Ik zag bij de Dixons de iFP-595 (512 MB) voor 379 euro. Had hem bijna meegenomen, hehe. Toch maar niet. Potverpillepap.

[Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-02-2004 21:10]


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 05-02-2004 21:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zag bij de Dixons de iFP-595 (512 MB) voor 379 euro. Had hem bijna meegenomen, hehe. Toch maar niet. Potverpillepap.

Goed zo!
Had je 52 euro gescheeld
http://194.206.235.235/dev/gui_web/shopping/index.php?fuseaction=voir_fiche_article&article=38338&srcid=105&oldlangue=nl&oldlangueparle=nl&CodePromo=vgnl0102&Partenaire=vergelijk


www.vergelijk.nl heerscht!


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 05-02-2004 21:40 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik zag bij de Dixons de iFP-595 (512 MB) voor 379 euro. Had hem bijna meegenomen, hehe. Toch maar niet. Potverpillepap.


Geil!! Hebbuh!!!!

Morgenavond gelijk kijken!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-02-2004 21:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:40 schreef Snaack het volgende:
Geil!! Hebbuh!!!!

Morgenavond gelijk kijken!

Hij is übergeil ja.

De 599 met 1 GB vind ik ook geil. 120 euro voor een halve gigabyte extra. Ik denk dat ik dat nét iets te duur vind .

Nadelen van de iRiver 5XX serie:
- USB 1.1 (traag met uppen)
- Li-ion accu (moet echter te verwisselen zijn, lijkt me overkomelijk)

Voordelen:
- geil, geiler, geilst
- geweldig geluid
- accu (ik haat kutten met batterijen)
- flash, dus ik kan ermee sporten
- ogg support
- veel firmware updates

Ik ga hem denk ik ook maar halen morgen. Die paar pleuri extra bij de Dixons vind ik niet erg, kan ik tenminste naar een zaak in de buurt als het ding stukgaat. Wat een geil dingetje .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 9:44 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2004 21:49 schreef Dwaallicht het volgende:
De 599 met 1 GB vind ik ook geil. 120 euro voor een halve gigabyte extra. Ik denk dat ik dat nét iets te duur vind .

Wat ben ik toch een lul de behanger af en toe.


Ik heb nu een beetje decadent gevoel dat ik zoveel betaald heb voor die extra halve gig, maar die spijt is volgende week vast over als ik het speeltje heb .


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-02-2004 10:30 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-02-2004 10:33]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-02-2004 11:08 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 5 februari 2004 18:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik heb er één gevonden . De iRiver iFP-599T.

1 GB aan geheugen. Voor 'slechts' een eurootje of 500

Jezus fucking christus, koop toch een walkman, scheelt je 495 euro


Zenial


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2004 11:12 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Pfsh Zenial, maar dan KAN toch niet


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-02-2004 11:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb er ook nog één

kreeg met sinterklaas een tasje voor mn discman... zelfs die heb ik niet


Je moeder.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 17:35 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 11:08 schreef Zenial het volgende:
Jezus fucking christus, koop toch een walkman, scheelt je 495 euro

Ach, 500 euro = 50 gaye CD's, dus jij had al vijf van die spelertjes kunnen hebben .


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2004 23:26 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@Dwaal:

Fuck, heb je echt dat ding gekocht?? Kewl.. ik wil ook nog iets dergelijks, maar moet voorlopig even rustig aan doen ..

de ford fiesta + verzekering voor het hele jaar en de computer + monitor hebben mijn spaarrekening compleet leeggeroofd


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 23:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jazeker, ik heb hem echt gekocht. Ik ben heeeeeeeel benieuwd . Kost wat maar dan heb je ook wat.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 23:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

2 weken geleden zat je dat ding nog af te kraken?

Maar on topic. Ik heb thuis nog een van de eerste portable MP3 spelers die ik in 1999 in de States kocht maar ik weet niet eens waar dat kreng ligt.


Ik wil nu een MP3 speler voor in de auto. Kan ik al mijn CDs rippen en nooit meer bang dat iemand mijn wisselaar gaat jatten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 23:34 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

@Chel:Ik heb hier een tijd geleden gepost, en deze week ook weer. Tot voor gisteravond werd ik niet gehinderd door enige kennis van mp3spelers . En die tijd geleden had ik nauwelijks een cent te makken en al helemaal geen vijfhonderd pleuro voor een muziekchippie. Vandaar dit eh, verschil.

In ieder geval, neem een mooie iRiver iHP-120 of iHP-140. Leesbaar display, kan je mooi in je auto aansluiten. Ding weegt geloof ik 160 gram.

http://www.iriver.com

Ik ben helemaal verliefd geworden op die iRiver spullen, heb ze ook al in de winkel betast en beluisterd enzo.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 23:36 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Je was hem anders welgeteld 2 dagen geleden aan het afzeiken...


Maar zo'n ding is niks voor mij, ik zou niet weten waar ik het moet gebruiken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2004 23:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 23:30 schreef Chelman het volgende:
Maar on topic. Ik heb thuis nog een van de eerste portable MP3 spelers die ik in 1999 in de States kocht maar ik weet niet eens waar dat kreng ligt.



Lol, ik heb jaren geleden nog een van de eerste 64MB mp3spelers besteld, een pre-order, een zogenaamde Jazpiper van ruim 650 gulden.. Na maanden wachten bleek dat dat de release van dat ding steeds maar uitgesteld werd.. gelukkig, want achteraf was ik blij dat ik kon annuleren... 64 MB, kan je net een cd'tje op kwijt

quote:

Ik wil nu een MP3 speler voor in de auto. Kan ik al mijn CDs rippen en nooit meer bang dat iemand mijn wisselaar gaat jatten.


Ik ben ook op zoek.. morgen even in de mediamarkt zwolle kijken, als ze daar een a-merk radio/cdspeler met mp3 hebben voor onder de 100 euro neem ik hem wel, anders ga ik voor de 'Kingstech 9818' a 80 euro .. dat is werkelijk de goedkoopste mp3-cd-speler voor in de auto die je kan vinden, online (www.prijsvechter.nl, www.2fast4ucomputers.nl) dus rond de 80 euro, in de winkel (als je hem kan vinden) rond de 100 euro ..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 23:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 23:36 schreef Chelman het volgende:
Je was hem anders welgeteld 2 dagen geleden aan het afzeiken...


Maar zo'n ding is niks voor mij, ik zou niet weten waar ik het moet gebruiken.

Nee, toen was ik sceptisch over de iRiver spelers, en ik verkeerde (dankzij MBMARDUK grrrr) in de veronderstelling dat de Apple iPod duurder was en dat dat prijsverschil niet ALLEEN vanwege het merkje kon zijn.

Intussen weet ik dat iRiver even duur zoniet duurder is en heb ik wat research gedaan. Dus je bent enigszins abuis. (oh ja, ik vond één van die iRiver modellen lelijk, maar dat was een HDD model, ben wel zeer gecharmeerd van de flash mp3player ontwerpen).
Enfin, ik kan dus de iRiver aanbevelen. Ik ben vanaf nu iRiver groupie. Ze zijn alleen wel duur, maar het zijn dan ook high-end modellen.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2004 23:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 23:41 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, toen was ik sceptisch over de iRiver spelers, en ik verkeerde (dankzij MBMARDUK grrrr) in de veronderstelling dat de Apple iPod duurder was en dat dat prijsverschil niet ALLEEN vanwege het merkje kon zijn.

Intussen weet ik dat iRiver even duur zoniet duurder is en heb ik wat research gedaan. Dus je bent enigszins abuis. (oh ja, ik vond één van die iRiver modellen lelijk, maar dat was een HDD model, ben wel zeer gecharmeerd van de flash mp3player ontwerpen).
Enfin, ik kan dus de iRiver aanbevelen. Ik ben vanaf nu iRiver groupie. Ze zijn alleen wel duur, maar het zijn dan ook high-end modellen.


Hey dude, ik denk dat MBMarduk een vergelijkbare mp3speler bedoelde,, dus een met 10 - 40 GB.. Zo'n ding met flash geheugen is nou eenmaal veeeeeel duurder dan een mp3speler met CD


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-02-2004 23:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zojuist aangeschaft:



Het kost dan een aardige duit, maar dan heb je ook wat!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-02-2004 23:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 23:46 schreef Schaep het volgende:
Zojuist aangeschaft:



Het kost dan een aardige duit, maar dan heb je ook wat!


Wat is dat, een mp3speler met mini-dvd's ofzo? Of heb je serieus je geld uitgegeven aan een apparaat wat net zo volumnieus (aka LOMP) is als een cdspeler?!??!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-02-2004 23:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 23:48 schreef Valorian het volgende:
Wat is dat, een mp3speler met mini-dvd's ofzo? Of heb je serieus je geld uitgegeven aan een apparaat wat net zo volumnieus (aka LOMP) is als een cdspeler?!??!


Het is een mp3/cd-speler en hij is inderdaad lomper dan een discman. Maar ik wou graag iets dat ook normale cd's af kan spelen en iets goedkoops aangezien mijn apparatuur meestal te snel kapot gaat, dus kon ik het niet laten om het apparaat te laten liggen.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 0:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nou, ik kan jullie vertellen dat de iRiver iFP-5XX serie ONGELOFELIJK VET is.

Of eigenlijk niet vet, want het dingetje is super klein en weegt slechts zestig gram. Ik heb hem vorige week vrijdag besteld bij mp3man.nl en vandaag kwam hij binnen.
Geluid is werkelijk fenomenaal, en er zit ook nog een goede equalizer bij mocht je meer willen. De Dolby Surround optie is ook welkom. Veel controls, de interface heb je na tien minuten ook onder de knie en hij heeft alle afspeel- en bladermogelijkheden die je je maar zou wensen.
Hij is zeer stevig met een magnesium casing (geen goedkope plastic crap). In de doos zaten de speler, een kabeltje om CD-speler en mp3-speler met elkaar te verbinden, een USB-kabel, een oplaad-adapter, een beschermhoesje (mooi trouwens en erg stevig!), een band voor om je arm om de speler aan vast te maken, een koord voor om je nek om hem aan te hangen, oordopjes, handleiding + CD.

Met een simpele firmware update kan-ie ook OGG afspelen (zojuist getest). Mocht je Exact Audio Copy gebruiken, die genereert corrupte ID3-tags en dan zal je speler de OGG'tjes niet pakken. Zorg dus dat de ID3 functie uitstaat.

Dit spelertje heeft alleen maar voordelen! (wellicht op de prijs na)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2004 0:38 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Jij hebt die iFP-599T gekocht? Vet!!

Is het geheugen trouwens verwisselbaar (Flashcard)???


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen