IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 0:39 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Nee, niet verwisselbaar helaas, je zult je 'magazijn' dus op je harde schijf moeten houden. Ding heeft USB1.1 -- voor 1 gig is dat snel genoeg, prima te doen.


1 gig flash mp3 speler, en hij is van mij goed gevoel, hehe.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2004 0:41 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik wil ook!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 0:49 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Doen doen doen!!! DOEN!!!! Oh ja, er zit ook nog 2 jaar garantie bij.

Tussen de 512 MB versie (iFP 595-T) en de 1 GB versie (iFP 599-T) zit ca. 120 zeuro verschil. Dat zal de voornaamste afweging zijn die je moet maken denk ik .


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-02-2004 0:54 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 februari 2004 17:35 schreef Dwaallicht het volgende:
Ach, 500 euro = 50 gaye CD's, dus jij had al vijf van die spelertjes kunnen hebben .

Vijftien spelertjes


Niet dat mijn cd's gay zijn natuurlijk

quote:
Op 6 februari 2004 23:30 schreef Chelman het volgende:
Ik wil nu een MP3 speler voor in de auto. Kan ik al mijn CDs rippen en nooit meer bang dat iemand mijn wisselaar gaat jatten.

Hehe vriend van me heeft een mp3-cd speler met cd wisselaar in zn auto. Kan ie zo'n 100 uur aan muziek in doen
Een modelletje duurder en hij kon mp3-dvd's erin doen maar dan wordt het toch wel wat overdreven ghehehe...

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 11-02-2004 1:00]


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 1:31 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Kleine (letterlijk en figuurlijk, bwa ha ha ha ha) impressie met m'n crappy webcam:



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-02-2004 1:46 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Geil man!
Je hebt iig voorlopig qua mobiel herrie niks meer nodig

Ik heb momenteel andere prioriteiten. (o.a. laptop en een linux-capable laser-printer. Maandag voor 200 euro een HP LJ 1010 gekocht blijkt dat ding een zgn. Win-Printer te zijn )


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 11-02-2004 15:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Rechtszaken iPod-accu: Apple onderzoekt kwestie

Van de Britse nieuwszender BBC vernemen we dat Apple een gevolg gaat geven aan de klachten omtrent de beperkte levensduur van de iPod-batterijen. In november van vorig jaar schreef Tweakers.net al over deze problemen, waaraan ruchtbaarheid werd gegeven door de site iPod's Dirty Secret. De moeilijk vervangbare accu van de iPod zou in veel gevallen slechts 18 maanden meegaan. Een reeks aanklachten, een vijftal in december 2003, waren het gevolg. Apple wordt ondermeer beschuldigd van oneerlijke concurrentie en misleidende advertenties, aangezien de kostprijs voor het herstellen van de batterij bijna zo hoog is als de kostprijs van de populaire mp3-speler zelf is. Naast de eerder getroffen maatregelen, namelijk de verlenging van de iPod-garantie met een jaar en een goedkopere vervanging van de batterij, geeft Apple aan dat het nu een onderzoek heeft opgestart omtrent deze kwestie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-02-2004 17:26 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 0:39 schreef Dwaallicht het volgende:
Nee, niet verwisselbaar helaas, je zult je 'magazijn' dus op je harde schijf moeten houden. Ding heeft USB1.1 -- voor 1 gig is dat snel genoeg, prima te doen.


1 gig flash mp3 speler, en hij is van mij goed gevoel, hehe.


Op zich leuk, maar ik wil echt wel usb 2.0
Ik wissel nogal vaak van playlist.
Wel een leuk ding, dat zeker.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2004 19:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 17:26 schreef 0Tolerence het volgende:
Op zich leuk, maar ik wil echt wel usb 2.0
Ik wissel nogal vaak van playlist.
Wel een leuk ding, dat zeker.


Ik pas ook voor usb 1.1 inderdaad... heb bij de IPOD (van Cadaveria) wel gemerkt hoe fuckin ' traag dat gaat... maar bij 1 gig valt het misschien nog mee /

@Dwaal; kun je dat ding trouwens ook bij elke computer inpluggen of moet je dan steeds weer drivers of installatie meuk meenemen?


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 20:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Of je dat ding bij elke PC kunt inpluggen hangt volgens mij ervan af of je de UMS (Universal Mass Storage) firmware hebt geïnstalleerd of niet -- zeker weten doe ik dit niet, ik begrijp die UMS firmware niet helemaal, er zat ook nog het één of andere nadeel aan. Voordeel zou natuurlijk zijn dat je speler opduikt in je Windows Explorer (sorry MBM ) als een verwisselbare harddisk en je er gewoon van alles naar toe kunt slepen.
Nu moet je de iRiver Music Manager gebruiken wat klinkt als een of ander lame kutprogramma, maar het is gewoon een soort Windows Explorer alleen dan met iRiver in de titelbalk en een paar andere buttons, interface is bijna volledig hetzelfde. Alles fijn heen en weer slepen dus.
Maar om hem in een PC in te pluggen moet je wel het install CD'tje meenemen voor de drivers ja. Is echter in een vloek en een zucht geregeld, die installatie.

USB 1.1 is echt snel zat. Als je nogal vaak van muziek wisselt is het beter om een ding van gigabytes te nemen, dan is 1 GB te weinig. Dat wordt met USB 2.0 ook irritant. Ik zit nu telkens CD's te rippen en 's morgens zoek ik dan een paar stuks uit en zet die erop terwijl ik m'n tanden poets. Is zo gebeurd.
Als je echt veel nodig hebt kan je beter een iRiver iHP-40 of zo kopen (40G en elke maand een teringzooi erop gooien (al zou ik niet weten wat je in 's hemelsnaam met 40 GB death metal aanmoet, maar je hebt van die mensen ).


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-02-2004 23:07 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

mja heb zelf een gig of 20 nu. En ik wil wel is wisselen, hoelang duurt het voordat dat ding vol is?


"This one is older than shit, heavier than time!"


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 11-02-2004 23:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:07 schreef 0Tolerence het volgende:
mja heb zelf een gig of 20 nu. En ik wil wel is wisselen, hoelang duurt het voordat dat ding vol is?

Minuut of vijf.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-02-2004 23:16 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:10 schreef Dwaallicht het volgende:
Minuut of vijf.


Dat is goed te doen ja


"This one is older than shit, heavier than time!"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2004 23:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:16 schreef 0Tolerence het volgende:
Dat is goed te doen ja


Moet ook niet langer duren met zo'n prijskaartje eraan


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 11-02-2004 23:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 23:24 schreef Valorian het volgende:
Moet ook niet langer duren met zo'n prijskaartje eraan



Ja, daarom wacht ik nog ff. Tegen die tijd zal er zeker ook USB 2 op zitten


"This one is older than shit, heavier than time!"


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 12-02-2004 1:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2004 20:48 schreef Dwaallicht het volgende:
Voordeel zou natuurlijk zijn dat je speler opduikt in je Windows Explorer (sorry MBM ) als een verwisselbare harddisk en je er gewoon van alles naar toe kunt slepen.

Nee hoor, niks sorry. Ik heb in de iRiver fora gelezen dat dat net zo makkelijk onder linux gaat.
(Oke de installatie is wel anders maar het resulterende framework is schijnbaar net zo makkelijk, snel en robuust )

Ze hebben daar leuke HOW-TO's en andere help doc's.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 13-02-2004 17:08 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

HEY! Nieuwe modellen in aantocht! Heersch!
iRiver onthult acht nieuwe mp3-spelers op CeBIT

//edit
Vooral deze iFP-8xx ziet er gaaf uit:


Hebbe!

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 13-02-2004 17:10]


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-02-2004 17:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 13 februari 2004 17:08 schreef MBMarduk het volgende:
HEY! Nieuwe modellen in aantocht! Heersch!

Hahahahahahahaha heeft dwaallie hem toch net te vroeg gekocht

Ding hierboven lijkt wel op een gsm trouwens


Zenial


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-02-2004 22:55 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2004 17:24 schreef Zenial het volgende:
Hahahahahahahaha heeft dwaallie hem toch net te vroeg gekocht

Vind je leuk he.... heb ff gekeken, gelukkig zat er geen een flash model boven de 1 GB bij. De extra features waren bijv. een kleuren display en divx-support. Gelukkig heb ik hem dus niet net te vroeg gekocht .


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 15-02-2004 22:25 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

EIndelijk van dat gedonder met die IPOD af,, heb nu Vpod op mijn computer geinstalleerd, een simpel programmatje wat een stuk minder omslachtig werkt dan die zooi die erbij zat.. En met firewire kom ik op zo'n 3,8 MB/s , dus die 10GB zit zo vol


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-04-2004 9:38 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

FF een vraagje, ik zit er serieus over te denken om de nieuwe apple ipod mini te kopen
past 4 GB op weegt 104 gram en ik kan hem kopen voor de amerikaanse prijs: 249
grofweg ehm.. 200 euro geloof ik...

http://www.apple.com/ipod/specs.html

Ik ben op zoek naar zo'n dingetje, 2 tot 4 gigabite, weet iemand in deze prijsklasse (max. 400 euro) iets wat ik veel beter kan aanschaffen dan dit apparaatje?

MBMarduk?

[Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 27-04-2004 9:39]


And my marlboro light


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 9:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

die mini ipods zijn vreselijk duur man, je kan beter een 15gb kopen. Die is misschien 50 euro duurder..


"This one is older than shit, heavier than time!"


kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 27-04-2004 9:50 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Dat is wel waar, maar die kleine is net iets practischer voor het joggen/fietsen en in de zak passen in het algemeen.


And my marlboro light


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2004 9:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik zou gewoon op www.mp3man.nl kijken, die hebben behoorlijk veel spelers


"This one is older than shit, heavier than time!"


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 27-04-2004 10:09 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Koop geen iPod, geluid is veel minder, je zit vast aan Apple iTunes en dat 4GB ding heeft een harde schijf = bewegend onderdeel = dus minder geschikt om mee te joggen.

Je hebt een flash memory-speler nodig.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen