IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Auteur:
Topic : Apple iPod. Vorige pagina | Volgende pagina
Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-07-2006 23:14 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



Ze zijn wel blits moet ik zeggen.

Maar ik heb hem nog niet, dus waar kocht jij hem?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-07-2006 23:25 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

€33,- voor een simpele en goede 512MB MP3-speler is niet duur!
Ik zou er zo een kopen voor d'r bij want ik neem m'n peperdure, kan-alles-aan, 100% aluminium spelert niet mee waar er garderobe of ophangrekken zijn.

[edit]
Sterker nog, ik denk dat ik deze idd voor d'rbij koop. 512MB voor zo'n prijs ben ik nog nooit tegengekomen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-07-2006 23:30]



Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 08-07-2006 23:27 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 juli 2006 23:14 schreef Schaep het volgende:


Ze zijn wel blits moet ik zeggen.

Maar ik heb hem nog niet, dus waar kocht jij hem?


Bij de intertoys. Maar dat was met korting, want mijn eega werkt daar, het voordeel was aan mijn kant.

Maar hij werkt prima. Koptelefoontje erbij gekocht waarmee je ook radio kunt beluisteren.

En hij is auto reverse.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-07-2006 23:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:25 schreef Mikeee het volgende:
€33,- voor een simpele en goede 512MB MP3-speler is niet duur!
Ik zou er zo een kopen voor d'r bij want ik neem m'n peperdure, kan-alles-aan, 100% aluminium spelert niet mee waar er garderobe of ophangrekken zijn.

[edit]
Sterker nog, ik denk dat ik deze idd voor d'rbij koop. 512MB voor zo'n prijs ben ik nog nooit tegengekomen.


Hehe, ik wil gewoon geen dure mp3-speler omdat dure draagbare electronica bij mij altijd kapot gaat.

Daarom heb ik nu ook weer een Nokia 3310 en dat bevalt me prima.

quote:
Op 8 juli 2006 23:27 schreef Oud Vuil het volgende:
Bij de intertoys. Maar dat was met korting, want mijn eega werkt daar, het voordeel was aan mijn kant.

Maar hij werkt prima. Koptelefoontje erbij gekocht waarmee je ook radio kunt beluisteren.

En hij is auto reverse.



Ah, dat scheelt dan inderdaad!

Auto reverse is zeker een voordeel, ik wil ook een mp3-speler omdat ik mijn walkman ben verloren en daar zat geen auto-reverse op waardoor ik weer moeilijk moest gaan doen onder het fietsen.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 08-07-2006 23:50 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:25 schreef Mikeee het volgende:
Ik zou er zo een kopen voor d'r bij want ik neem m'n peperdure, kan-alles-aan, 100% aluminium spelert niet mee waar er garderobe of ophangrekken zijn.



Mijn kan alles aan bak past zeg maar best gewoon in mijn reet zak.
Is dat geen optie?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-07-2006 23:55 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Kut, op de folder van Expert stond "geldig t/m 8 juli of zolang de voorraad strekt". Hopelijk hebben ze er nog 'n paar liggen



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-07-2006 23:58 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:50 schreef Argus het volgende:
Mijn kan alles aan bak past zeg maar best gewoon in mijn reet zak.
Is dat geen optie?

Neuh, ik ben errug blij met m'n dingetje. Ik heb ruim 3,5 jaar constant op de uitkijk gezeten voor het beste wat ik kon betalen. Nu heb ik 'm and I lluuuuuv it
Maar ik ga 'm nergens meenemen als ik 'm niet in de gaten kan houden. Ik zou 'm bijv. wel meenemen naar vrienden ofzo maar niet naar 'n concert, de kroeg oid.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 08-07-2006 23:59]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-07-2006 23:58 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:55 schreef Mikeee het volgende:
Kut, op de folder van Expert stond "geldig t/m 8 juli of zolang de voorraad strekt". Hopelijk hebben ze er nog 'n paar liggen


Op de website staat:

"De aanbiedingen zijn geldig zolang de voorraad strekt en uiterlijk tot en met 16 juli 2006."


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-07-2006 23:59 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ik neem tegenwoordig mijn 256MB stick mee naar de fitness. Best lekker om door te trappen met Kreator op de koptelefoon



Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 08-07-2006 23:59 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

O, ik keek naar de online folder (flashversie) en op de laatste pagina stond toch echt wat ik schreef.
Afijn, beter dan.



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 0:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2006 23:58 schreef Mikeee het volgende:
Neuh, ik ben errug blij met m'n dingetje. Ik heb ruim 3,5 jaar constant op de uitkijk gezeten voor het beste wat ik kon betalen. Nu heb ik 'm and I lluuuuuv it
Maar ik ga 'm nergens meenemen als ik 'm niet in de gaten kan houden. Ik zou 'm bijv. wel meenemen naar vrienden ofzo maar niet naar 'n concert, de kroeg oid.


Jij verliest je broekzak uit het oog in de kroeg


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 0:43 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 0:43 schreef Argus het volgende:
Jij verliest je broekzak uit het oog in de kroeg



quote:
Op 8 juli 2006 23:59 schreef Judge M. het volgende:
Ik neem tegenwoordig mijn 256MB stick mee naar de fitness. Best lekker om door te trappen met Kreator op de koptelefoon


Ik de 20G bak ook dus
Met een beetje flinke muziek til je toch een stuk meer


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 1:02 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 0:43 schreef Argus het volgende:
Jij verliest je broekzak uit het oog in de kroeg

Draag jij baggy rapper-broeken soms? Ik heb nooit en zal nooit een apparaat ter grootte van een camera/walkman oid in mijn broekzak stoppen. Daar ben ik van eiges veel te zorgvuldig voor. Ik ervaar het bovendien als storend en afleidend.
Voor de volledigheid; het is 104x61x18mm groot. (Straks nog ietsjes groter zelf want ik heb een silicone skin ervoor besteld)
De kleine pen-vormige spelers zoals op dat plaatje van Schaep is dan weer van zo'n afmeting dat dat veel minder boeit zelfs met de oordopjes en snoer erbij.

[Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 09-07-2006 1:06]



Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 1:23 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 1:02 schreef Mikeee het volgende:
Draag jij baggy rapper-broeken soms?



Nee, gewoon een spijkerbroek maar een Nokia is niet dikker dan mijn mp3 bak.

quote:

Ik heb nooit en zal nooit een apparaat ter grootte van een camera/walkman oid in mijn broekzak stoppen. Daar ben ik van eiges veel te zorgvuldig voor. Ik ervaar het bovendien als storend en afleidend.
Voor de volledigheid; het is 104x61x18mm groot. (Straks nog ietsjes groter zelf want ik heb een silicone skin ervoor besteld)
De kleine pen-vormige spelers zoals op dat plaatje van Schaep is dan weer van zo'n afmeting dat dat veel minder boeit zelfs met de oordopjes en snoer erbij.


Dat is toch zo plat dat je er niets van merkt?
Ik niet in ieder geval. Ik zal gewoon een dikke reet hebben :D


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 2:21 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht




Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 2:46 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

Even groot als een mobiel dus, Ik denk, dat kan dan toch makkelijk?


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 09-07-2006 3:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

Het gaat mij niet zozeer om de grootte maar meer om de waarde.
Een GSM kost geen drol (kort door de bocht want je abo betaalt 'm) dus boeit het me ook niet om die mee te nemen. Voorbeeld: WIE WIL TEGENWOORDIG EEN GSM JATTEN, binnen een week is er weer het nieuwste van het neiuwste en is het gejattene niks meer waard om mee te pochen. Hooguit om door te verkopen aan het verre buitenland. En wie zou nou een pietluttig mp3-spelert van 50 pleuro jatten?
Ik in beide gevallen niet.
Of die nou breken of in uit m'n zak vallen zonder m'n nuchtere aanwezigheid boeit het me de volgende dag niet zo veel.

Een voorbeeld van het andere kant van het spectrum:
Ofschoon 90% van alle verkochte mp3-spelers Apple iPods zijn, DAN NOG willen heel veel mensen zo'n ding hebben.
In dat geval doet men een moord voor een iPod.

Hetgene wat ik heb doet meer dan de iPod en is tien keer beter gebouwd dan de iPod maar is relatief onbekend behalve voor een minderheid die DAP-nieuwtjes volgt.

Ik vind dat wanneer ik hem niet aan het gebruiken ben ik 'm ook niet aan m'n lijf moet hebben.
Ik heb ook alleen een GSM bij me tijdens het stappen als ik een telefoontje verwacht. Anders vind ik het onnodig om die in m'n broek te hebben. In m'n jas en UIT/op STIL is genoeg.

Kortom: socializen doe ik het liefst zonder onnodige dingen. Wat heb je nodig? Jezelf en wat cash voor bier. Klaar.



Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-07-2006 12:27 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mikeeeee, gaaf ding, die IAudio. Een van de hoofdredenen dat ik wel eens overwogen heb om die te kopen is omdat hij ook USB-OTG (on-the-go) heeft, waardoor je de meeste digitale camera's er zo aan kunt klikken en met een druk op de knop de hele handel kunt overzetten naar de HD van de IAudio.

Heb jij dit toevallig al eens geprobeerd, en heb je uit ervaring enig idee of dit niet teveel batterijen slurpt, of de kopieersnelheid een beetje vlot is (USB 1.1 of USB2 snelheid?

Voor mij is het op dit moment een keuze die ik zou willen maken:
- Een MP3 speler voor MP3's en een andere oplossing voor foto's (ofwel extra flash geheugen, of een X-drive oid)
- Een MP3 speler voor MP3 en foto's.

Foto's bekijken is voor mij niet noodzakelijk, maar het snel overzetten van camera of kaartje naar HD zou ideaal zijn.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-07-2006 12:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Hoewel ik geen voorstander ben van mp3 spelers, omdat ik alles het liefst origineel wil hebben, maar ik kan garanderen dat een Ipod echt geen miskoop is, ik heb zelf een jaar geleden een Ipod mini gekocht, en ik wil momenteel niks anders meer.


Against God and Government


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 09-07-2006 12:52 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 9 juli 2006 3:30 schreef Mikeee het volgende:


Kortom: socializen doe ik het liefst zonder onnodige dingen. Wat heb je nodig? Jezelf en wat cash voor bier. Klaar.


En je huissleutels. Ik neem zelfs geld los mee, anders raak ik maar weer m'n bankpas ed kwijt.



spectre
Usericon van spectre
Posted 09-07-2006 12:57 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Mikeee, wat is Colorsound


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 09-07-2006 13:09 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:34 schreef Rotzak het volgende:
Hoewel ik geen voorstander ben van mp3 spelers, omdat ik alles het liefst origineel wil hebben, maar ik kan garanderen dat een Ipod echt geen miskoop is, ik heb zelf een jaar geleden een Ipod mini gekocht, en ik wil momenteel niks anders meer.


Ik wil alles ook origineel hebben, maar het is wel fijn als je je eigen muziek overal mee naar toe kan nemen.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-07-2006 14:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Dood aan de Ipod..

Ik heb sinds 2 jaar een ipod 10 gig. Nou hij doet helemaal niets meer. Ik heb dat ding opgeladen zoals het voorgeschreven staat.. niet te lang aan de lader, de batterij helemaal opmaken ect. Maar na een jaar begon dat ding al kuren te vertonen dat hij niet meer wilde opstarten en dergelijke. (het is trouwens mijn 2e al, want de eerste liep al steeds vast na 1 maand gebruik) Maar na een jaar tijd kon ik nog maar 3 uur lang muziek luisteren zonder de batterij op te laden. Dat werd steeds minder, tot een maand geleden dat ik niet eens meer een minuut muziek kon luisteren. Aan de lader ligt het niet want hij laad wel op, maar hij is gewoon direct weer leeg. Klote ding dus.. 400 euro voor een pruts apparaat.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 09-07-2006 14:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Ik heb 'm nu 1,5 jaar en kan nog ruim 8 uur doen met de accu op volle sterkte.


Against God and Government


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-07-2006 15:25 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2006 12:52 schreef Oud Vuil het volgende:
En je huissleutels. Ik neem zelfs geld los mee, anders raak ik maar weer m'n bankpas ed kwijt.


Ik denk dat ik door de mand val als iemand die doorgaans gewoonweg niet zoveel zuipt dat ik dat soort voorzorgen moet nemen LOL
Ik neem altijd van alles mee zodat ik altijd voorzien ben van Taxi's en een goed hotel als er nood is
Geen bankjes op stations voor Argussen.


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Dit topic is 21 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen