IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Migraine Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 28-12-2002 20:03 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

FF tussendoor: die pillen heten propranolol en Maxalt (die smelttabletten dus)

Migraine hangt bij heel veel vrouwen samen met hun hormoonhuishouding: de een krijgt pas migraine als ze met de pil begint de ander komt er van af ze met de pil begint, weer een ander heeft er totaal geen last van tijdens zwangerschappen enz.

Hebben degenen met migraine hier misschien weleens over nagedacht? (Vast wel hoor, als je er zoveel last van hebt zoek je denk ik naar alles)
Betablokkers worden trouwens voor van alles voorgeschreven hoor.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-12-2002 19:44 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 28 december 2002 20:03 schreef Chantalie het volgende:
Migraine hangt bij heel veel vrouwen samen met hun hormoonhuishouding: de een krijgt pas migraine als ze met de pil begint de ander komt er van af ze met de pil begint, weer een ander heeft er totaal geen last van tijdens zwangerschappen enz.



Helemaal waar, daarom hebben meer vrouwen last van migraine dan mannen.

Toch kan migraine ook vele andere oorzaken hebben; erfelijkheid, stress/spanningen etc.

Pfff...ben net weer een aanval te boven.


Don't blush when I rip you open


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 29-12-2002 20:02 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik dacht altijd dat migraine nooit zo erg zou zijn, dat het gewoon erge hoofdpijn was... Maar als ik dit zo lees....


No meat is sweater


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 29-12-2002 20:06 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 29 december 2002 20:02 schreef Infaustus het volgende:
ik dacht altijd dat migraine nooit zo erg zou zijn, dat het gewoon erge hoofdpijn was... Maar als ik dit zo lees....


Ik had al eerder gepost dat migraine vaak als duur woord gebruikt wordt voor hoofdpijn.


Don't blush when I rip you open


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 29-12-2002 20:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ja dat zal het zijn


No meat is sweater


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 04-02-2003 22:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 04-02-2003 22:51]


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 04-02-2003 22:52 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

@ Jenje

Ik vroeg me af hoe het met SheRa gaat? Nog steeds regelmatig last van migraine?

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-02-2003 22:52]


Don't blush when I rip you open


Aarth
Usericon van Aarth
Posted 04-02-2003 23:14 by Aarth Wijzig reactieProfiel van AarthQuote dit bericht

Tegenwoordig heb ik eigenlijk nooit meer migraine (klopt af).

Had het altijd toen ik zo'n 11 jaar was. Een aantal van jullie kennen het wel: minstens een halve week met zware hoofdpijn op bed, overgeven en nog vele andere ongunstige troep. Veel succes voor degenen die er nog dagelijks mee te kampen heeft!


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-02-2003 23:18 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Ben nu sinds zo'n 3 a weken aan een dieet, tot nu toe nog geen migraine gehad.
Champignons zijn trouwens nu erg verdacht als migraine veroorzaker bij mij.

[Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 04-02-2003 23:19]


Bazzio Attacks!!!


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 05-02-2003 19:06 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 4 februari 2003 23:18 schreef bazzio het volgende:
Ben nu sinds zo'n 3 a weken aan een dieet, tot nu toe nog geen migraine gehad.
Champignons zijn trouwens nu erg verdacht als migraine veroorzaker bij mij.


Interesant,

Wat houdt dat dieet precies in? Zelf heb ik ook weleens een migrainedieet geprobeerd maar dat liep op niets uit.


Don't blush when I rip you open


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-02-2003 19:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 4 februari 2003 22:52 schreef JaneDoe het volgende:
@ Jenje

Ik vroeg me af hoe het met SheRa gaat? Nog steeds regelmatig last van migraine?

Ik/we zijn vooral bezig haar een wat geregelder leven te geven, meer regelmaat in haar dagelijkse dingen, en ik heb het gevoel dat het begint te werken. Helaas heeft ze veel stress en dat werkt nogal tegen maar we komen er wel


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 05-02-2003 19:12 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Fijn om te horen! Zo vaak migraine hebben is een hel.
Suc6 he!

[Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 05-02-2003 19:12]


Don't blush when I rip you open


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 05-02-2003 19:34 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Toen ik nog op de middelbare school zat had ik wel vaker dat ik van een soort `vlekken` voor mijn ogen zag.
Dus mijn zicht werd beperkt.
En daarna kreeg ik behoorlijke hoofdpijn.

Weet niet of dit migraine was.

Gelukkig heb ik er nu geen last meer van.


[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 05-02-2003 19:35]


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 05-02-2003 19:57 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

migraine is erg kut om te hebben , ik zelf heb het niet maar mijn moeder HAD het.

ze heeft het nu niet meer , wat bij haar werkte was naar de gyropractor gaan (nek en ruggekraker) ze heeft er nu nooit meer last van. ik weetnie of het bij meer mensen werkt maar mijn moeder heb der nooit meer last van. kzou het je aanraden als je het heb.

nja kijk maar is...

(hoop da et helpe ga)


I am the 1%.


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 05-02-2003 20:11 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik heb wel eens migraine gehad, gelukkig niet vaak. m'n moeder heeft het vaker.

ik had ontzettende koppijn en ik was vreselijk misselijk, en dat is echt superirritant! Pijnstillers kotste ik meteen weer uit etc
gelukkig duurt het bij mij 'maar' een dag...


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-02-2003 23:14 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 5 februari 2003 19:06 schreef JaneDoe het volgende:
Interesant,

Wat houdt dat dieet precies in? Zelf heb ik ook weleens een migrainedieet geprobeerd maar dat liep op niets uit.


Hmmm, het is een gewoon dieet om de overmatige kilotjes te verwijderen. Dwz max 4 boterhammen op een dag, 3 aardappels, 180 gram vlees gebakken op een velletje (zonder boter dus), groente onbeperkt en 5 stuks fruit en een hoop water.


Bazzio Attacks!!!


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 05-02-2003 23:16 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

180 gram vlees per dag, en dan nog afvallen?

Damn.

Kerel, er is iets goed mis met dat dieet.


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 05-02-2003 23:17 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Hoezo?, gaat prima in 3 weken meer dan 7 kilo kwijt.


Bazzio Attacks!!!


Ronster
Speed kills... hell yeah!!
Usericon van Ronster
Posted 06-02-2003 16:33 by Ronster Wijzig reactieProfiel van RonsterQuote dit berichthttp://www.callenish-circle.com

quote:
Op 5 februari 2003 19:34 schreef Frietbal het volgende:
Toen ik nog op de middelbare school zat had ik wel vaker dat ik van een soort `vlekken` voor mijn ogen zag.
Dus mijn zicht werd beperkt.
En daarna kreeg ik behoorlijke hoofdpijn.

Weet niet of dit migraine was.

Gelukkig heb ik er nu geen last meer van.



hey, klinkt bekend! ik had precies hetzelfde op de middelbare school... eerst vlekken voor mn ogen. dan moest ik maken dat ik thuis kwam. vette druk op mn ogen, bonkende koppijn, kotsen, overgevoelig voor licht en geur... vet klote was dat...
gelukkig ben ik er overheen gegroeid.

schijnt wel migraine te zijn trouwens. kan met de groei te maken hebben.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 10-02-2003 11:21 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

ik heb al last van migraine zolang ik me kan herrineren, maar gelukkig wordt het de laatste paar jaren steeds minder erg...maar als ik er echt last van heb, da lig ik zo een halve week plat en doe geen ene fuck meer (afgelopen week ) als ik dan met mijn ogen draai of ergens in een hoek probeer te kijken, dan lijkt het net of er een mannetje in me hoofd zit die met een hamer probeert mijn schedel open te beuken beetje pijnlijk dus...


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 18-02-2003 19:49 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Ook ik heb geregeld last van migraine aanvallen. Zo een paar jaar geleden is het begonnen en ik moet zeggen ik ben het meer dan kotsbeu. Ik heb er mijn studies voor moeten laten want iedere keer weer tijdens de examens had ik migraine aanvallen. Ook een keer heb ik een maand aan één stuk door er last van gehad. Ik kon alleen maar liggen en eten ging ook al bijna niet. Jammer genoeg heb ik toen ook mijn job verloren... Gelukkig heb ik vlug een andere job gevonden .Ook nu heb ik geregeld migraine maar het is uit te houden tot een uur of 17 en dan barst het los. Vooral in het weekend heb ik er last van. Bijna elk weekend eigenlijk. Dan kan ik niet gaan winkelen, niet op stap gaan, geen tv kijken..helemaal niks. Meerdere keren dat ik ergens was en een vriendin of vriend met mijn auto mij naar huis heeft moeten doen. Overgeven, barstende koppijn, misselijk..sommige momenten zou ik echt alles doen mocht de pijn maar weg gaan! Ik heb werkelijk alles al geprobeerd, zonder enig resultaat. Ok soms is het minder maar helemaal weg is het nooit. Ik heb al anti-depressiva genomen, heb een ying-yang dieet geprobeerd, fysiotherapie, allerlei pillen, spierontspanners, voetreflexmassage, homeopathie. Telkens gaat het even goed, vooral met homeopathie gaat het even beter. Geen enkele pil die mij helpt..verlicht ok maar over gaat het niet. Vorige keer was ik het echt helemaal beu toen ik het een zoveelste weekend had. Wat een romantisch weekend moest worden viel compleet in het water. Ik zweer het je, ik heb gejankt als een klein kind. Ik ben het echt helemaal beu! Ik heb ook ooit gehoord dat een zuurstofmasker helpt...zelf heb ik nog niet geprobeerd dus misschien dat nog eens doen... Voor al de mensen met migraine..ik weet wat je voelt...veel sterkte ermee en BETERSCHAP , ik hoop voor ons dat ze iets degelijks gaan vinden want zo is het ook geen leven!

[Dit bericht is gewijzigd door wild cat op 18-02-2003 19:50]


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 18-02-2003 19:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, zoals ik het lees, heb jij constant pijn. Is het wel zeker dat je migraine hebt, en niks ernstigers in je hoofd?

ZO niet dan heb je het idd echt heel erg te pakken en wens ik je sterkte!

(anders trouwens ook )


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 18-02-2003 19:57 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Het lijkt wel alsof je zware spanningdhoofdpijn afgewisseld met migraine hebt. Sterkte in ieder geval!


Don't blush when I rip you open


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 20-02-2003 7:04 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

Dank je wel voor de steun, ben blij dat ik hier eens met mijn verhaal terecht kon...En wat het precies is..ik heb geen idee.Ik probeer gewoon tegenieten van de momenten dat ik hetniet heb


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 20-02-2003 23:39 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

Jee, ik had echt geen idee..
ik zal het nooit meer onderschatten iig

zwaar sterkte allemaal!


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen