IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Blair Witch Vorige pagina
darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 30-12-2001 17:52 by darkscar Wijzig reactieProfiel van darkscarQuote dit bericht

ik ben na een nog maar ff door het bos gaan dwalen om misschien wat spanning te vinden, niet gelukt

ik wil 2 nog graag een keer zien


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 30-12-2001 18:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Bangelijk zalige film, op het einde van de film was het effectief een tiental minuten bekomen, zo'n spannend en raar einde, de tweede Blair Witch WIL ik NIET zien (te commercieel uitgebuit vind ik, de eerste is goed, dus moeten ze maar eens een grote maken, gigantisch veel reclame e.d., ik HAAT dat). Eén van de prachtigste low budget (heeft zo'n 100.000 gulden gekost en honderd tot duizend maal zoveel opgebracht) flm die ik ooit gezien heb.
Blair Witch Project

Uw dienaar
Beli

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 05-01-2002 10:50]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 31-12-2001 0:34 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

De eerste Blair Witch vond ik een schitterende angstaanjagende film. De tweede vond ik ook wel leuk, maar hij kan niet tippen aan het eerste deel.


the only pleasure is pain


Ares
Usericon van Ares
Posted 04-01-2002 18:24 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Ik heb ze ook beide gezien. Ik moet zeggen dat ik deel 1 errug orgineel vindt.
Deel 2 vind ik een stuk minder, wel spannend en een leuk einde, maar lang niet zo goed als deel 1.


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 04-01-2002 19:14 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Evil dead 2, is dat nou dat deel waarin ash zijn klauw afzaagt en met die met het nodige knutselwerk vervangt voor een kettingzaag? Das wel een meesterlijke film ja.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2002 19:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Vind je die goed ?
Ik heb em laatst op TV gezien, ik vond em saai en voorspelbaar.
De nepheid was nog net niet zo erg dat het een humorfilm was. En de acteurs waren beestachtig slecht.
Budget voor die film was volgens mij 20 airmiles ...


Hrugnir
Submit To Selfdestruction
Usericon van Hrugnir
Posted 04-01-2002 23:03 by Hrugnir Wijzig reactieProfiel van HrugnirQuote dit bericht

Blair Witch 2 is wel de moeite om naar te kijken.vooral voor 1 van die meisjes die erin meespeelt *grauuw*


MassMörd


maupie
Usericon van maupie
Posted 05-01-2002 0:26 by maupie Wijzig reactieProfiel van maupieQuote dit bericht

Over de eerste film van Blair Witch Project hoorde ik een hoop positieve verhalen. Ik vond die film vies tegenvallen, doordat ik me ergerde aan een dame die continu zat te schreeuwen en doordat er over het algemeen weinig in gebeurde. (Ik keek weliswaar met 4 gasten, waardoor je een andere kijk hebt op de film, dan met dames erbij)

Over de tweede film hoorde ik een hoop negatieve verhalen. Ik had er vooraf niet zoveel van verwacht, maar ik vond de film wel gaaf. Er gebeurde een hele boel. Ik moest ook een paar keer lachen. Kortom: Ik vond de tweede veel beter dan de eerste.


killturk
Usericon van killturk
Posted 06-01-2002 16:24 by killturk Wijzig reactieProfiel van killturkQuote dit bericht

blair witch 1 is perfect, 2 is alleen goed door het hete gothic wijfje


goth ting


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2002 16:29 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Heeft iemand alle verborgen dingen in BW2 gevonden want ik snapte daar dus geen hol van. (probeer trouwens ook The Hole eens)


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


Hirogen
Usericon van Hirogen
Posted 06-01-2002 16:33 by Hirogen Wijzig reactieProfiel van HirogenQuote dit bericht

Ik vind blair witch 1 een grote schijtfilm.
Totaal niet spannend.

Deel 2 weiger ik te kijken.


Heads I win, tails you lose


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-01-2002 17:18 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 16:33 schreef Hirogen het volgende:
Ik vind blair witch 1 een grote schijtfilm.
Totaal niet spannend.

Deel 2 weiger ik te kijken.

ach jah je kan niet alles hebben he!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 06-01-2002 21:16 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 4 januari 2002 19:23 schreef Jenje het volgende:
Vind je die goed ?
Ik heb em laatst op TV gezien, ik vond em saai en voorspelbaar.
De nepheid was nog net niet zo erg dat het een humorfilm was. En de acteurs waren beestachtig slecht.
Budget voor die film was volgens mij 20 airmiles ...


Dat is nou juist de lol ervan, ik kijk echt niet naar die film omdat ik het zo'n goed verhaal vind hebben of voor de special FX, bij dat soort films heb ik permanent de slappe lach. Je moet de lol toch wel in kunnen zien van een kerel die zn klauw afzaagt en vervangt voor een kettingzaag. Maar dat vind ik het probleem van de meeste horrorfilms, een kutverhaal om een hoop ingewanden aan op te hangen. Maar ik kan me er altijd wel om vermaken.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen