IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Administration Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Alleen maar onzin? Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:31 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik vind dat er wel erg veel onzin-topix zijn op dit moment. Vooral nu de search down is valt het op dat de topics in heavy metal nauwelijks bekeken worden...
Toch wel essentieel voor een metalforum!
Onzin dan ook maar dumpen, net als sex, babes & hunks-forum?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-12-2002 2:32 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Oh ja dump alles, dan hoef ik hier niet meer te zijn.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-12-2002 2:32 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ja, dat valt me al een hele tijd op..
Ze moeten in idd geval voor zorgen, dat de search voor heavy metal het doet.

Dan heb je ook minder onzinnige topics die boven komen drijven.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-12-2002 2:33 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Weg met dit hele forum


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 27-12-2002 2:34 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:33 schreef Asherah het volgende:
Weg met dit hele forum

fin de siecle?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-12-2002 2:34 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

WEG met wladimir


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:36 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:32 schreef mislyd het volgende:
Oh ja dump alles, dan hoef ik hier niet meer te zijn.


quote:
Op 27 december 2002 2:33 schreef Asherah het volgende:
Weg met dit hele forum


Hmmm, direct deze reacties...Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum? Dat begon op het laatst toch echt te lijken op een SBS6-soap hoor!
Dit is(cq was) toch een metalforum?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-12-2002 2:37 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:36 schreef McDoom het volgende:
Hmmm, direct deze reacties...Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum? Dat begon op het laatst toch echt te lijken op een SBS6-soap hoor!
Dit is(cq was) toch een metalforum?


JIJ zit er zo volledig naast dat ik geeneens zin heb het uit te leggen


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:37 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:34 schreef Asherah het volgende:
WEG met wladimir

De ex-moderator probeert bij te dragen aan het sluiten van dit topic. Metal mag hier immers niet...


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 27-12-2002 2:37 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

McDoom, je hebt wel gelijk, maar het beste is om gewoon maar in metaltopics door te posten. Wat wil je er anders aan doen? Er zijn wel meer van dit soort topics geweest, en dit is gewoon niet de manier.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:38 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:37 schreef Asherah het volgende:
JIJ zit er zo volledig naast dat ik geeneens zin heb het uit te leggen

Ik zit er naast qua SBH-forum?


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 27-12-2002 2:39 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:38 schreef McDoom het volgende:
Ik zit er naast qua SBH-forum?


"Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum?"

Jaja, vooral wij.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:37 schreef Dwaallicht het volgende:
McDoom, je hebt wel gelijk, maar het beste is om gewoon maar in metaltopics door te posten. Wat wil je er anders aan doen? Er zijn wel meer van dit soort topics geweest, en dit is gewoon niet de manier.

Dat wil ik al 2 dagen; maar de search doet het niet.
Ik dacht : laat ik het zo eens aankaarten...
Maar dat heeft hier geen zin.
Te veel "normale" mensen blijkbaar!


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-12-2002 2:42 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 december 2002 2:36 schreef McDoom het volgende:
Hmmm, direct deze reacties...Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum? Dat begon op het laatst toch echt te lijken op een SBS6-soap hoor!
Dit is(cq was) toch een metalforum?

Maak het entertaining en ik zal antwoorden..
En SBH? Ik ben zelfs die afkorting vergeten.


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:43 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 2:39 schreef Asherah het volgende:
"Zijn jullie nog steeds geshockeerd door het verdwijnen van het SBH-forum?"

Jaja, vooral wij.

Jullie reageren toch direct zo negatief? Mijn post was eindelijk eens een keer niet zo negatief bedoeld...(als gespreksstof dus, niet eens aanstootgevend)

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 27-12-2002 2:52]


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 27-12-2002 2:53 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 27 december 2002 2:43 schreef McDoom het volgende:
Jullie reageren toch direct zo negatief? Mijn post was eindelijk eens een keer niet zo negatief bedoeld...

Ik lees wel veel in de concerten- en heavy metal-sectie, maar ik kan daar gewoon niet uitgebreid over blijven lullen, so shoot me..


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 2:58 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Dat is net het probleem hier, dunkt me. Ik praat ook graag onzin maar als je echt niets over metal te lullen hebt, ga dan naar het TMF-forum ofzo...


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 27-12-2002 3:00 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

op dit forum zitten metalheads over onzin te lullen.. DAAROM is t een metalforum..

zo



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2002 3:11 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

er gebeurt ook geen ene fuk op metalgebied op dit moment!

ja; paar van die halfslachtige festivalletjes

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 27-12-2002 3:12]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 3:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 3:11 schreef Mutilator het volgende:
er gebeurt ook geen ene fuk op metalgebied op dit moment!

ja; paar van die halfslachtige festivalletjes

Voor mensen die alleen originele bands willen horen niet; daar ben ik het mee eens. Ik hou gelukkig ook van platgespeelde metalstijlen.

Maar dit lijkt dan me ook geen reden om er dan maar niet over te lullen...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-12-2002 3:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 december 2002 3:15 schreef McDoom het volgende:
Voor mensen die alleen originele bands willen horen niet; daar ben ik het mee eens. Ik hou gelukkig ook van platgespeelde metalstijlen.

Maar dit lijkt dan me ook geen reden om er dan maar niet over te lullen...


Ik zal je zeggen; kheb er zat over te melden, maar heb er die searchfunctie bij nodig


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 27-12-2002 3:25 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ik ook nu ik nog op een 56k-modem zit te kloten. Als ik ADSL heb kan ik alle topics wel zelf uit kammen cq. langsgaan; werkt beter dan 'zoeken'.


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-12-2002 11:17 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Beetje misleidende topictitel, ben het er niet mee eens
Onzin is best leuk zoals dat gay-topic hehe


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 27-12-2002 11:19 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

Kom op onzin dumpen neej
De onzin topics zijn juist gaaf
waarom zouden we ze dumpen zodat we in heavy metal verder kunnen neej hoor het is zo goed


Metal heerst


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 27-12-2002 11:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 27 december 2002 11:19 schreef hannibal het volgende:
Kom op onzin dumpen neej
De onzin topics zijn juist gaaf
waarom zouden we ze dumpen zodat we in heavy metal verder kunnen neej hoor het is zo goed


Heb jij wel es een inhoudelijke post gemaakt over metal hannibal?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 27-12-2002 11:23 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 27 december 2002 11:21 schreef Sjaan het volgende:
Heb jij wel es een inhoudelijke post gemaakt over metal hannibal?

hahahaha


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Administration Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen