IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Moonspell Vorige pagina | Volgende pagina
Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 08-10-2002 21:49 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 8 oktober 2002 18:28 schreef daVid het volgende:
Volgens mij stonden er echt wel meer nummers op die promo uit 92.



euh.... neej
lees anders effe de biografie van Moonspell, staat het duidelijk in dat ze enkel Serpent ANgel hebben uitgebracht, en ik heb de demo zelf enzo... staat ook maar 1 nummer op.... moesten er veel meer zijn vind ik, maar ja.... als ze maar 1 numme rhebben gemaakt


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


daVid
Usericon van daVid
Posted 09-10-2002 7:29 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

OKe,

da's inderdaad jammer.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-10-2002 14:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 oktober 2002 21:49 schreef Undertaker het volgende:
... staat ook maar 1 nummer op.... moesten er veel meer zijn vind ik, maar ja.... als ze maar 1 numme rhebben gemaakt


Klopt; dat nummer is te gek!
Het haalt elke zgn 'blackmetal expert' onderuit die denkt dat de roots van Moonspell nĂ­et in blackmetal liggen (zie een aantal eerdere posts deze thread).


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 17-10-2002 4:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

promo staat op server


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 27-10-2002 18:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

MOONSPELLS crypctic words about the new album

Portugal's MOONSPELL have begun the pre-production process for their next studio album, which they hope to record early next year for a late 2003 release through Century Media Records. The following is a cryptic update on the pre-production process from MOONSPELL frontman Fernando Ribeiro (as it appears on the group's official web site): "As you all might imagine, MOONSPELL is well obsessed and advanced on the process of discovering our new album that timidly starts taking shape and dragging us into the shapeless. I ask your attention to the new feature the A diaries that is a new, labyrinthine way I found recently of introducing you all, who will take your precious time to read and think about it (actually where there is codes there to be read or reflected upon). They are records of a discovering of the album in which we give the clues to ourselves. These diaries are burned bridges to a well kept secret (they will start to be posted/unleashed here next Monday, the 21st of October). And why it is our album a well kept secret? Because we do not know it ourselves. In all honesty.
"This album, from which seven songs are being put on a demo as I speak, is actually a process of discovery. We feel like we are involved in a twisted method of desveiling rather than creating. Like picking the rocks up and see the bottom, what is under it. Rather than picking clay up and mould to it. The way it is translating is exciting for us, it has the excitement of fear and of the horror fiction that, the only clue about it so far, one of the cornerstones for this new opus we are learning to communicate. On the egoistic dimension purely. So far, of course. I can feel it growing. You will." In other news, MOONSPELL are planning a DVD release to coincide with the group's ten-year anniversary next year (the group's debit demo, "Anno Satanae", was issued in 1993). More details will be made available in the months to come.



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 28-10-2002 23:42 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

op de site staan nu "The A diaries"
en word elke maandag ge-update, tot het nieuwe album er is
wel grappig allemaal.... maar moeilijk te lezen, ben niet zo'n held in engels...

eindelijk weer een nieuwe cd... en misschien een dvd...

gaat me GVD weer enorrrrm veel geld kosten.... maar ja, heb het er natuurlijk wel voor over



[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 28-10-2002 23:44]


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-10-2002 10:10 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmmm... als ze met dit album nog verder gaan in de richting die ze met Darkness and Hope zijn ingeslagen, weet ik nog niet zo zeker of ik er wel naar uitzie...


Zenial


daVid
Usericon van daVid
Posted 29-10-2002 10:34 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

Ik hoop dat ze weer de kant van 2econd skin opslaan..



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-10-2002 12:06 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 29 oktober 2002 10:34 schreef daVid het volgende:
Ik hoop dat ze weer de kant van 2econd skin opslaan..


Ugh nee die vond ik ook heel wat minder.... richting Wolfheart zou van mij wel mogen... ghehehe... maar daar hoop ik maar niet op


Zenial


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 29-10-2002 18:10 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ze moeten gewoon verder gaan met Darkness and Hope..
tenminste een originele stijl...

Zou tof zijn als ze de Irreligious kant weer op gingen, maar dat zou een beetje stom zijn... (wel gaaf )

zou wel gaaf zijn als ze verder gingen met de "Darkness and Hope stijl" (de eerste 6 nummers dus... en Then The Serpents in My Arms)

de rest vind ik een beetje verlengde van The Butterfly Effect......
wat evengoed ook wel gaaf is...


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 29-10-2002 18:27 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Laat ze maar weer eens een metalplaat maken


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 29-10-2002 18:41 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 18:27 schreef Inside-Lie het volgende:
Laat ze maar weer eens een metalplaat maken


laat ik hier maar niet op reageren


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


daVid
Usericon van daVid
Posted 29-10-2002 19:39 by daVid Wijzig reactieProfiel van daVidQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 18:27 schreef Inside-Lie het volgende:
Laat ze maar weer eens een metalplaat maken


Hoeft van mij niet hoor, ik hou van meer dan alleen metal.
Wat voor stijl is eigenlijk het nummer Eurotica?
Moeilijk te definieren..
Offeh.. Let the children cum to me


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 9:08 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 29 oktober 2002 18:41 schreef Undertaker het volgende:
laat ik hier maar niet op reageren


Was eigenlijk wel de bedoeling
Maar als ze nog een Butterfly FX achtig album maken of zoals Wolfheart ben ik ook weer tevreden, ik vond de laatste wel okeej, maar een beetje slapjes.


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 30-10-2002 9:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 18:27 schreef Inside-Lie het volgende:
Laat ze maar weer eens een metalplaat maken

Beter: laat ze nog es een Daemonarch album maken, da's pas zwaar de moeite


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 30-10-2002 9:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 30 oktober 2002 9:12 schreef Gunman het volgende:
Beter: laat ze nog es een Daemonarch album maken, da's pas zwaar de moeite


Mwoah! Valt ook nog te bezien... gegege


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 21-07-2003 14:18 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

tralalalalaa eindelijk Darkness and Hope binnen...en ik vind hem geweldig!!!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 21-07-2003 14:21 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Moonspell is erg ruig!



"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Sater
Usericon van Sater
Posted 21-07-2003 14:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

binnenkort komt er een single uit en in september het nieuwe album geloof ik.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 21-07-2003 14:36 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Heartshaped abyss


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 21-07-2003 15:06 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

ik vind Irreligious het meesterwerk, maar als het nieuwe album verder gaat waar Darkness and Hope ophoudt, dan heb ik daar geen enkel bezwaar tegen. Sisters of Mercy, eat your heart out!


no text supplied


NolthuarII
Tijd maak je!
Usericon van NolthuarII
Posted 21-07-2003 19:08 by NolthuarII Wijzig reactieProfiel van NolthuarIIQuote dit bericht

Van moonspell.com de studio diary

I slowly start recalling we just came back from a celebration night (of what I fail to understand, relief, pride, false hope felt truly?) because after all we just finished mastering our new album.

Nieuwe album komt er dus aan zeer binnenkort!
Ik vind zelf Irreligious ook het beste album hoewel ik Darkness & Hope ook best ok vind.




Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 21-07-2003 21:05 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

de nummers van de singel die op 28 juli uit komt zijn echt heel erg goed
wel behoorlijk "Darkness and Hope"
maar dan wel het goeie deel (zoals ik al eerder zei)

The Antidote komt 29 September
en dat word volgens mij pure klasse!
maar dat zou ik dan wel vinden, en de rest niet

Ik kijk in ieder geval uit naar de nieuwe releases!
word wel weer tijd.... dat Moonspell iets uit brengt

nu nog een DVD
en ik ben weer helemaal gelukkig


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


Undertaker
Wapenbroeder
Usericon van Undertaker
Posted 21-07-2003 21:21 by Undertaker Wijzig reactieProfiel van UndertakerQuote dit bericht

ik zag trouwens net dat er in Augustus de WOlfheart LP weer te krijgen is

das ook goed nieuws

[Dit bericht is gewijzigd door Undertaker op 21-07-2003 21:21]


~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 21-07-2003 21:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

goedenavond Homotaker...lekker geslape?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen