IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Ablaze Magazine Volgende pagina
Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-01-2003 17:11 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

Wie weet waarom het nieuwe ablaze magazine zo ontzettend lang op zich laat wachten? de laatste is uit juli/augustus.

er staat wel
quote:
06.12.02: Die #41 wird nächste Woche herauskommen. Abonnenten werden die neue Ausgabe schon am Wochenende erhalten.


maar die had er nu dan ook allaang moeten zijn



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2003 17:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Heb 'm 15 minuten geleden gekocht.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 06-01-2003 17:53 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 17:48 schreef MBMarduk het volgende:
Heb 'm 15 minuten geleden gekocht.



Staat er nog wat leuks/interessants in?


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-01-2003 17:56 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

hmmmm dan zullen ze em morgen of zo wel krijgen bij de bruna. of ben jij d'r lid van?



witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 06-01-2003 17:58 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Bruna? Bij ons verkopen ze m daar niet maar dat komt vast omdat veenendaal zo'n christengat is
Maar gelukkig is ie in een zaakje wel te krijgen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2003 17:58 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Cover: (*=ook op de CD)
Limbo Art*
Defleshed*
Urgehal*
Thyrfing*
Shining*
Khisanth*
Craft*
Incantation*
Sammath*
Curse*
Skepticism*
Spell Forest*
Mortal Intention*
Severe Torture*

Verder op de CD:
Myrkskog
Hati
Homicidal Violence
Endstille
The Stone
Cortege
Dysanchely

Poster:
Taake
Impending Doom


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-01-2003 17:59]


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 06-01-2003 17:59 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 6 januari 2003 17:58 schreef witch het volgende:
Bruna? Bij ons verkopen ze m daar niet maar dat komt vast omdat veenendaal zo'n christengat is
Maar gelukkig is ie in een zaakje wel te krijgen

gewoon vragen dan kunnen ze em zo bestellen



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 06-01-2003 18:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 17:56 schreef Markam het volgende:
... of ben jij d'r lid van?

Nee, gehaald bij de Boekelier uit hun rek.


witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 06-01-2003 18:08 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 17:59 schreef Markam het volgende:
gewoon vragen dan kunnen ze em zo bestellen

Zolang dat ene zaakje t nog heeft is t niet echt nodig maar wel handig om wat achter de hand te hebben...


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 06-01-2003 18:11 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik heb hem maar een keer bij ons in bruna gezien, sinsdien niet meer.


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 06-01-2003 19:39 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 17:58 schreef witch het volgende:
Bruna? Bij ons verkopen ze m daar niet maar dat komt vast omdat veenendaal zo'n christengat is
Maar gelukkig is ie in een zaakje wel te krijgen


Idd, tegenover de Appie! Lang leve Veenendaal


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2003 22:15 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Laat dat ding niet altijd lang op zich wachten? Volgens mij komt hij bijna nooit op tijd uit. Maar meestal is hij het wachten wel waard. Hati + Endstille


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-01-2003 11:43 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2002 15:09 schreef TNightmare het volgende:
Volgens de Perverted Taste newsletter is Ablaze #41 nu uit. Nu al .

[edit] Net even gekocht, best een goed exemplaar: oa Limbonic Art, Sammath, Severe Torture, Defleshed, Thyrfing, Craft en Incantation staan erin. Poster van Taake/Impending Doom.


Had hem 14 december al . Ik koop de Ablaze ook steeds gewoon bij de Bruna, alleen dat juli/augustus nummer heb ik gemist dus.

[edit] In #41 staat in dat praatje voorin ook waarom deze zo laat uitgekomen is. #42 Wordt ook niet gepland voor over 2 maanden, maar volgens mij voor over 3 maanden. 4x per jaar dus nog maar, ipv 6x.

[Dit bericht is gewijzigd door TNightmare op 07-01-2003 11:44]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 08-01-2003 10:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht



Die gasten van Ablaze vinden volgens mij zo'n beetje alles goed. Ik vinnut een beetje té!


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 15-01-2003 21:52 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 17:58 schreef MBMarduk het volgende:
Cover: (*=ook op de CD)
Limbo Art*
Defleshed*
Urgehal*
Thyrfing*
Shining*
Khisanth*
Craft*
Incantation*
Sammath*
Curse*
Skepticism*
Spell Forest*
Mortal Intention*
Severe Torture*

Verder op de CD:
Myrkskog
Hati
Homicidal Violence
Endstille
The Stone
Cortege
Dysanchely

Poster:
Taake
Impending Doom



Ja kijk daar heb je het al, van al die bands heb ik dus echt nog nooit gehoord.
Van het blad trouwens ook niet. Wel vind ik Powerplay en Headache altijd wel goed.Meer mijn stijl denk ik. Hoewel ik natuurlijk totaaal geen Duits ken.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Yot
Usericon van Yot
Posted 16-01-2003 16:43 by Yot Wijzig reactieProfiel van YotQuote dit berichthttp://www.deleterious.nl

Hey ff een vraagje... iemand toevallig bij de reviews "INRI-Entangled in a Paradox" zien staan? waarschijnlijk staat ie bij eigenproduktion. Ik ben niet zo'n brave ablaze koper dus vandaar...



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-01-2003 16:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Bij noise-choice staat "I.N.R.I - Hyper Bastard Breed" Cold Blood Industries.
//edit
Bij "Eigenproduktion" staat niks van jullie.


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-01-2003 16:49]


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-01-2003 18:58 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ablaze, prima magazine, heb ik een keertje kunnen lezen, kreeg hem mee van Wolveken en stelde vast dat dat magazine de max is, veel ook minder bekende bands die erin staan, leerde zo Lunar Aurora kennen.

Maar hoe het zit met de laatste editie weet ik niet.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2003 20:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb alleen de uitgaven nr, 5 t/m 37.Ik lig dus een beetje achter.Welke is de laatste uitgave?


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-01-2003 20:11 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nr.41


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2003 20:22 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 20:11 schreef MBMarduk het volgende:
Nr.41


Zo,nr.41 al.Dan moet ik de missende nummers maar eens nabestellen.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 20-01-2003 16:38 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ablaze is wat mij betreft een beetje een dubieus magazine. Je komt alleen maar op de cd als je daarvoor +/- 700 Euro neertelt. Maar dan krijg je er wel gelijk een interview bij. Tja zulke praktijken houd ik persoonlijk niet zo van.


the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 20-01-2003 16:48 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

ik spreek geen duits



Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 20-01-2003 20:21 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Ik HAATTTTT het dat ik geen fucking duits kan lezen en/of dat het fucking blad niet in het engels uitkomt.


There is no religion higher than Truth!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 20-01-2003 22:24 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

muhahaha.
Ik kan het lekker wel lezen.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 20-01-2003 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 20 januari 2003 16:48 schreef the wounded immortal het volgende:
ik spreek geen duits


praat jij tegen bladen?

leren we geen duits meer op school tegenwoordig?


Oud Vuil.


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen