IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Gretta Duisenberg Vorige pagina
Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 09-01-2003 10:53 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht



Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 09-01-2003 11:29 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

hoppa, kop maar in mensen

[Dit bericht is gewijzigd door Mrtn op 09-01-2003 11:29]


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2003 12:28 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

mijn geschiedenis is een beetje weggeebt; wat is het verschil tussen het Osmaanse & het Ottomaanse rijk?

ontopic: alhoewel ze het wat taktischer had mogen aanpakken ipv zo emotioneel vind ik dat zij in weze gelijk heeft; ik hoorde op de radio dat er tot nu toe 800 Joden vermoord waren tegen 2800 Palestijnen en die Joodse archivaris maar zeggen dat het door de efficiënte Joodse artillerie komt; het is duidelijk dat de strijd niet evenredig is, maar dat Israël de agressor is; daar ligt de fout en de oplossing.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2003 12:34]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2003 12:49 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 12:28 schreef Mutilator het volgende:
het is duidelijk dat de strijd niet evenredig is, maar dat Israël de agressor is; daar ligt de fout en de oplossing.

de fout ligt er dan de een meer als de sgressor wordt gezien dan de ander.
2 vechten twee schuld. zolang we van 1 partij zeggen dat ze goed bezig zijn geven we daarmee toestemming aan het geweld dat gepleegt wordt.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 09-01-2003 20:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 13:34 schreef Dwaallicht het volgende:
Nu ja, dat weet ik niet zeker, MBM, het echtpaar Duisenberg is zelf ook joods...

Dit knaagt al sinds gisteren aan mij.
Zijn zowel Wim als Gretta joods of heeft misschien 1 van de 2 zich bekeerd?
Bron vermelden a.u.b.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-01-2003 22:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 20:57 schreef MBMarduk het volgende:
Dit knaagt al sinds gisteren aan mij.
Zijn zowel Wim als Gretta joods of heeft misschien 1 van de 2 zich bekeerd?
Bron vermelden a.u.b.


Wim is joods. Van Gretta weet ik het nu ook niet meer zeker .

Hmmmm... niks op het web over meisjesnamen van Duisenberg te vinden.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-01-2003 7:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 20:57 schreef MBMarduk het volgende:
Dit knaagt al sinds gisteren aan mij.
Zijn zowel Wim als Gretta joods of heeft misschien 1 van de 2 zich bekeerd?
Bron vermelden a.u.b.



Je kan je niet bekeren tot het jodendom...
Je bent alleen maar een jood als je moeder een jood is, anders is er absoluut geen mogelijkheid om jood te zijn of te worden. Menschen, lees en luister, a.u.b.!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-01-2003 9:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 7:48 schreef Heiden het volgende:
Je kan je niet bekeren tot het jodendom...
Je bent alleen maar een jood als je moeder een jood is, anders is er absoluut geen mogelijkheid om jood te zijn of te worden. Menschen, lees en luister, a.u.b.!

daar zat ik ook al aan te denken, het wordt :"doorgegeven"

maar je kunt je er natuurlijk wel tegen afzetten. en er zijn vast slechte dingen die je kunt doen zodat je ge-excomuniceert wordt.



XpincadarusX
Usericon van XpincadarusX
Posted 10-01-2003 10:44 by XpincadarusX Wijzig reactieProfiel van XpincadarusXQuote dit berichthttp://www.bibletopics.com/biblestudy/77.htm


Ik keur iedere actie tegen Israel, met of zonder geweld, goed.


Two great European narcotics, alcohol and Christianity. Friedrich W. Nietzsche


Mrtn
Usericon van Mrtn
Posted 10-01-2003 12:27 by Mrtn Wijzig reactieProfiel van MrtnQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 7:48 schreef Heiden het volgende:
Je kan je niet bekeren tot het jodendom...
Je bent alleen maar een jood als je moeder een jood is, anders is er absoluut geen mogelijkheid om jood te zijn of te worden. Menschen, lees en luister, a.u.b.!


Maar je kunt -als je dat echt wil, en met een hoop tegenwerking- wel geaccepteerd worden als gelijke. Makkelijk is het alleen zeker niet & ze laten het zo lang duren dat het gewoon een test is of je wel echt wil.
Of je dan 'officieel' jood bent weet ik niet..


Bill Watterson (Calvin & Hobbes): I hope some historian will confirm that I was the first cartoonist to use the word "booger" in a newspaper comic strip.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-01-2003 13:23 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Volgens mij moet je als man iig eerst *knipknip* plegen.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 10-01-2003 14:00 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

ik ben tijdens mijn studie in israël geweest, en ik vond het en ik vond het een ontiegelijk kutland, ik was blij toen we weer teruggingen.
niet alleen de palestijnen worden onderdrukt, maar ook joodse immigranten uit rusland zijn daar een soort tweederangs burgers.
op straat lopen gewoon 'soldaten' van 18 en 19 jaar met uzi's op hun rug. overal waren extreem strenge veiligheidsmaatregelen. onze wachtruimte op het vliegveld werd minstens 3 keer helemaal ontruimd, omdat er weer een verdacht pakket was gevonden.
die mensen leven eigenlijk constant in angst, maar werkelijk bijna niemand denkt erover om wat toegeeflijker te zijn naar de palestijnen.

het meest opmerkelijke vond ik nog het (overigens schitterende) historische centrum van jeruzalem, wat maar een heel klein gebiedje is, maar waar 4 religies, namelijk joden, palestijnen, christenen en armeniërs (orthodox-christenen) gewoon vreedzaam naast elkaar leven.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-01-2003 11:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 12:27 schreef Mrtn het volgende:
Maar je kunt -als je dat echt wil, en met een hoop tegenwerking- wel geaccepteerd worden als gelijke. Makkelijk is het alleen zeker niet & ze laten het zo lang duren dat het gewoon een test is of je wel echt wil.
Of je dan 'officieel' jood bent weet ik niet..


Nee, niet officieel, je word als jood geboren, je kunt het niet later worden zoals christen of moslim.

[edit]Reactie op Ghoulliette; 'Waar 2 vechten zijn 2 schuld' vind ik niet in dit geval, de Palestijnen zijn onderdrukt en vechten een vrijheidsstrijd, waar ze imo het volste recht toe hebben.[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 11-01-2003 11:31]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Killing Zoe
Legale Strijker
Usericon van Killing Zoe
Posted 12-01-2003 21:02 by Killing Zoe Wijzig reactieProfiel van Killing ZoeQuote dit berichthttp://www.hermanfolk.nl

Volgens mij gebruikt dat rare wijf de publiciteit alleen maar om zelf in de belangstelling te staan. O, o, o, wat stond ze vandaag bij het RTL-nieuws krokodillentranen te janken....


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 12-01-2003 21:04 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja zeg, echt ik moest zelf janken van de lach hoe zij probeert om een traan te laten vallen.

Sjeezes wat een trut zeg, zeg dan gewoon " het interesseert me allemaal geen fuck"


Ik, Wil Schuurman


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-01-2003 21:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kunnen we niet per ongeluk een atoombommetje laten vallen en de amerikanen de schuld geven


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen