IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Trouw-les Vorige pagina
witch
bloembakvoetballuh
Usericon van witch
Posted 08-01-2003 22:31 by witch Wijzig reactieProfiel van witchQuote dit bericht

Rene die is wel relaxed!


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-01-2003 23:05 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

ON TOPIC!

Ik denk niet dat deze les veel zin zal hebben. Als je al van plan bent om te gaan trouwen zul je vast niet na een preek van vier uur zeggen dat je het toch maar niet wilt doen, en waarschijnlijk kun je zelf ook wel bedenken wat er bij komt kijken. Trouwen en een gezin hebben zijn ook twee verschillende dingen, mensen kunnen ook wel een gezin hebben zonder getrouwd te zijn.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-01-2003 23:10 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 8 januari 2003 23:05 schreef B6R6A6M het volgende:
en waarschijnlijk kun je zelf ook wel bedenken wat er bij komt kijken.

---wel eens van trouwkappelletjes in las vegas gehoord?

ow man, er zijn veel mensen die geen flauw idee waar ze aan beginnen, wat denk je van die gasten die als maagd het huwelijk in gaan. gokken of "het" uiteindelijk wel leuk blijkt te zijn met elkaar.

Trouwen en een gezin hebben zijn ook twee verschillende dingen, mensen kunnen ook wel een gezin hebben zonder getrouwd te zijn.

---en andersom denk'k? kinderen zijn toch niet essentieel?


Oud Vuil.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-01-2003 23:23 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 23:10 schreef webblaster wim het volgende:
---wel eens van trouwkappelletjes in las vegas gehoord?

ow man, er zijn veel mensen die geen flauw idee waar ze aan beginnen, wat denk je van die gasten die als maagd het huwelijk in gaan. gokken of "het" uiteindelijk wel leuk blijkt te zijn met elkaar.


Dat is in Amerika, dus is het onzin.

quote:
Trouwen en een gezin hebben zijn ook twee verschillende dingen, mensen kunnen ook wel een gezin hebben zonder getrouwd te zijn.

---en andersom denk'k? kinderen zijn toch niet essentieel?



Daar heb je gelijk in, ik dacht bij het woord gezin meteen aan kinderen, maar dat klopt dus niet.

ge·´zin (het ~)

1 echtpaar met hun eventuele kinderen => familie, huishouding


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-01-2003 23:27 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

hehheh. ik ben getrouwd, maar we hebben geen kinderen. vandaar dat mij dat opvalt. no children allowed here.

maar trouwles kan ik nog niet geven, pas 1 1/2 maand getrouwd. maar ik leer. (meer als 10 jaar bij elkaar)


Oud Vuil.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 08-01-2003 23:40 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 23:27 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh. ik ben getrouwd, maar we hebben geen kinderen. vandaar dat mij dat opvalt. no children allowed here.

maar trouwles kan ik nog niet geven, pas 1 1/2 maand getrouwd. maar ik leer. (meer als 10 jaar bij elkaar)


Verandert er zoveel als je getrouwd bent dan? Ik dacht dat het weinig uitmaakte.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 08-01-2003 23:43 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 8 januari 2003 23:40 schreef B6R6A6M het volgende:
Verandert er zoveel als je getrouwd bent dan? Ik dacht dat het weinig uitmaakte.


nee, was maar een geintje.

er is een topic over mijn getrouwd zijn en wat er veranderd etc. , maar de zoek functie doet het niet.

maakt idd weinig uit, we krijgen wel iets meer geld v/d belasting terug.


Oud Vuil.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 09-01-2003 12:09 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 23:43 schreef webblaster wim het volgende:
nee, was maar een geintje.

er is een topic over mijn getrouwd zijn en wat er veranderd etc. , maar de zoek functie doet het niet.

maakt idd weinig uit, we krijgen wel iets meer geld v/d belasting terug.


Ik heb dat topic toen wel gelezen maar kan me eigenlijk alleen maar felicitaties herinneren.

Binnenkort zal ik er nog wel eens naar kijken.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2003 12:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 januari 2003 23:27 schreef webblaster wim het volgende:
hehheh. ik ben getrouwd, maar we hebben geen kinderen. vandaar dat mij dat opvalt. no children allowed here.
...


dude! besef je wel dat er een schrijnend tekort is aan true metalkids?

De meeste metals zijn eenzame rukkers dus je dient dubbel en dwars te compenseren!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-01-2003 12:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind dat wanneer je les nodig hebt je nog niet aan trouwen toe bent. ga eerst samenwonen enzo, elkaar een beetje leren kennen


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen