IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Ancient Rites Vorige pagina | Volgende pagina
mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 09-12-2006 18:34 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

!

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 09-12-2006 18:34]


Fuck the world and fuck you


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 10-12-2006 11:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 18:30 schreef Psychonaut het volgende:
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm

O!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Mennuz
Lassie Legioen
Usericon van Mennuz
Posted 10-12-2006 22:09 by Mennuz Wijzig reactieProfiel van MennuzQuote dit bericht

quote:
Op 9 december 2006 18:30 schreef Psychonaut het volgende:
moslims zorgen samen met links voor het sluiten van een metalcafe:

Gunther Theys van Ancient Rites:
ISLAM: A different story. Fundamentalism is increasing and imported to Europe by immigrants. Recently the Moslem community in my city were responsible for the closing of the only Metal pub there was in my region. The pub was situated where they live and they dissaproved of the „unholy, decadent character" of the place. Our mayor who wants to be over the top „politically correct" thought it was a sign of good will to the Moslem immigrants to close the place down.

http://www.dma.be/p/ar/press/metalzin.htm



Zelfde interview

quote:
Well, needless to say that since you´re recording your new album these days some questions will refer to this subject, so...First of all, do you know the title and the foreseen date of release for the new cd?

Title of the cd is "FATHERLAND". The album shall be released in june.

Lijkt me al redelijk oud nieuws dan.


Windir
Usericon van Windir
Posted 10-12-2006 23:02 by Windir Wijzig reactieProfiel van WindirQuote dit bericht

quote:
Op 20 juni 2006 12:48 schreef Mutilator het volgende:
Je hoort echt weer terug dat ze een kunstwerkje hebben afgeleverd; nummers als Thermopylae en Invictvs zijn wat mij betreft weer 2 nieuwe klassiekers van ze


ow, en 'Brabantia' niet vergeten. Beste song op de cd


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 08-02-2007 16:26 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl




Zenial
Usericon van Zenial
Posted 08-02-2007 17:12 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 8 februari 2007 16:26 schreef Judge M. het volgende:
http://blog.myspace.com/index.cfm?fuseaction=blog.view&friendID=50002048&blogID=227215208

OMFG!

Mwuhahaha gaaf, die moet in het spinal tap moment topic


Zenial


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:33 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht



spelfout weggehaald...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:35 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

thanks, geen idee waarom de search bij mij fucked is.

vind dit echt een geniale band, vooral the diabolic serenades is een supergave cd.

heb ze vaak genoeg live gezien ook nog, toen ze nog met zijn 3en speelden, hoe gaaf was dat toen.


Evil Dick


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:36 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

hoe klinkt die laatste eigenlijk? of is de band dood? volgens mij doen ze niet zo veel meer?


Evil Dick


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:36 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Sympathieke gasten ook!


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-04-2010 21:37 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Zeker, wel eens mee opgetreden, uiterst relaxed, ja.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2010 21:36 schreef Crypt_666 het volgende:
hoe klinkt die laatste eigenlijk? of is de band dood? volgens mij doen ze niet zo veel meer?


Rvbicon? Prachtplaat!


spelfout weggehaald...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:38 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Als ik voor hun gaafste nummer moet gaan dan is dat voor mij toch echt wel Evil prevails...wat een nummer, het kwaad druipt er gewoon weg vanaf...


Evil Dick


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:39 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Sowieso heeft the diabolic serenades echt een morbide, ziek sfeertje.

[Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 30-04-2010 21:39]


Evil Dick


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb nog een demotape liggen.


spelfout weggehaald...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:44 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

ruig! welke tape?


Evil Dick


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dark Ritual..


spelfout weggehaald...


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

mooie shit. ik heb ooit in een vlaag van waanzin al mijn demotapes weggedaan, heb enkel nog een demo van beherit ..echt wel zonde...


Evil Dick


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2010 21:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

kill your neighbour


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:47 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2010 21:46 schreef Crypt_666 het volgende:
mooie shit. ik heb ooit in een vlaag van waanzin al mijn demotapes weggedaan, heb enkel nog een demo van beherit ..echt wel zonde...


Ja, ik heb ook in de loop der jaren het meeste weggedaan. Heb deze nog, nog 1 van Inquisitor en nog een stel van bevriende bands..


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2010 21:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

auw


bad dreams


signature


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 30-04-2010 21:48 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

inquisitor...geniale band! ik ben nooit zo van de reunies maar deze band mag echt wel eens terug..wat een waanzinnige band was dat.


Evil Dick


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 30-04-2010 21:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

laatst in Waregem


veel te weinig volt

ik heb limoiteds

i roel the sien


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-04-2010 21:52 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 30 april 2010 21:48 schreef Crypt_666 het volgende:
inquisitor...geniale band! ik ben nooit zo van de reunies maar deze band mag echt wel eens terug..wat een waanzinnige band was dat.


Het lijkt me sterk dat Wim van der Valk nog eens achter een drumkit gaat plaats nemen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-04-2010 21:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2010 21:50 schreef Hypnos het volgende:
laatst in Waregem


veel te weinig volt

ik heb limoiteds

i roel the sien


Mooi dronken Bart?


spelfout weggehaald...


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen